Philips GC2145

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC2145 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Jo V. 30-06-2018

Soepel strijken

Geschreven voor: Philips GC2145

Het strijkijzer maakt de meeste beloftes waar, enkel het antidruppelsysteem werkt niet zoals het wordt geadverteerd. Het is erg licht, snel warm en het glijdt als het ware over de stof. Ik zou het dus zeker wel aanraden, want een beetje water op kledij kan uiteraard geen kwaad. Ook leuk dat het met kraanwater werkt.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • glijdt soepel over de stoffen
  • heel erg snel warm
  • stoomt prima

Minpunten

• lekt wel water

Ann09 29-06-2018

Licht en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips GC2145

Ik zocht een licht strijkijzer, dat toch heel goed doet wat het moet. Dit is een toppertje! Een klein en handig strijkijzer. Snel en efficiënt voor een kleine prijs

Pluspunten

• licht gewicht
  • prijs

Superniek 27-06-2018

Vlot, gebruiksvriendelijk en degelijk strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC2145

Super dat ik, als mama van drie kids, deze stoomstrijkijzer mag testen! De eerste inspectie is meteen al positief. Het apparaat ziet er keurig uit en is voldoende zwaar en voelt daarom degelijk aan in de hand. Ook de knopjes en klepjes zijn van goed materiaal.
Aan de slag dan maar! Wat kan er veel water in… en het klopt dat het apparaat snel opwarmt, dat vind ik echt een plus. De onderkant van het strijkijzer glijdt soepel over de stof. Het is nog zoeken naar de beste stand voor het beste resultaat, maar ik ben nu al erg positief. Ik ben niet zo gewend aan de knoppen bovenop het toestel, waardoor er soms spontaan water uit sproeit, dat vraagt nog wat oefening. De eerste strijkervaringen zijn, na twee strijkbeurten, zeker positief.
In deze prijscategorie koop je een degelijk strijkijzer met voldoende functionaliteiten, dat snel opwarmt en een goed resultaat geeft. Ik zou het dus zeker aanraden!!

Pluspunten

• Snelle opwarmtijd
  • Degelijk design

Helga 18-06-2018

Doet wat hij beloofd

Geschreven voor: Philips GC2145

Wat de Philips easyspeed beloofd doet hij ook echt. Het strijkijzer is snel opgewarmd, ligt makkelijk in de hand. Het strijkt vlot en goed kleding, dekbedovertrekken, handdoeken. Bij gebruik van de stoomfunctie hoeft er niet regelmatig water bijgevuld te worden door het strijkgemak. Goed strijkijzer en mooie vormgeving.
Het enige wat jammer is dat er niks bij zit om het waterreservoir te vullen.

Pluspunten

• snel opgewarmd
  • lange stoomfunctie
  • ligt fijn in de hand
  • mooi design
  • strijkt vlot en goed

Minpunten

• bekertje om het waterreservoir te vullen

SilkeDee 15-06-2018

EasySpeed is easy!

Geschreven voor: Philips GC2145

Wanneer ik de eerste keer het strijkijzer in de hand nam om te strijken, vielen niet alleen zijn "goede looks" op, maar ook hoe goed deze in de hand ligt. Mede doordat hij niet te zwaar was en lekker gleed over de stof, was de strijk sneller gedaan dan normaal..
De keuze om zelf de stof te bepalen (draaien aan wieltje) en de keuze om zelf je hoeveelheid stoom te bepalen maken dit ijzer nog fijner om mee te werken.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Strijkt snel
  • Verschillende keuzes

Minpunten

• Nog geen ontdekt