Bosch TDA3028210 - Reviews

Kleuren
blauw, wit
Type/soort
strijkijzer

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Francine Hartog 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Strijkijzer Bosch TDA3028210

Strakke vormgeving, ligt prettig in de hand, niet te zwaar.
Spitse punt, fijn voor details. Uitstekende stoomdosering en mooie gladde zool. De sensor is een prettige toegevoegde waarde. Kortom, alles werkt, op het gewenste moment, dus geen ergernis bij de verplichte strijkklus. Mijn fijnste strijkijzer tot nu toe!

Bosch TDA30 strijkijzer 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch TDA30

Na een filmpje op youtube gezien te hebben toch het erop gegokt om deze strijkijzer van Bosch aan te schaffen, Maar al na de eerste strijkstroken helemaal happy hij doet wat hij moet doen (zoals beloofd) ligt goed in de hand en niet de minste hij ziet er ook mooi uit (vind ik toch ook wel een belangrijk puntje)

Het apparaat word snel warm en koeld ook sneller af dan me vorige 2 apparaten dus alleen maar plus-punten heb nog geen min-punten ontdekt en denk ook niet dat dat zal gebeuren.

Bij een volgend strijkijzer zal ik ook zeker weer voor Bosch kiezen.

Melvin 15-07-2016

Fijn strijkijzer

Na eerst 2x een iets goedkoper type geprobeerd te hebben (geen succes en weer teruggebracht) is dit een fijn strijkijzer. Afsluiting van reservoir is voorzien van een rubber afdichting en daardoor geen lekkage.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Tamar 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch strijkijzer

Het apparaat is duidelijk in gebruik en heeft een mooi design. Ondanks het ontbreken van een schenkbakje is het strijkijzer makkelijk te vullen.

kitty gilbers 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

superstrijkgemak

Ik heb net gestreken en ben heel tevreden. Voortaan strijk ik met plezier. Ik strijk nu allerlei dingen en sta met mijn countrymuziek mee te zingen.

Danny 03-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi degelijk strijkijzer

Niet te licht maar ook niet te zwaar
Strijk soepel en makkelijk.
Helaas geen schenk beker om hem te vullen.
We hebben gelukkig nog de oude van de Braun.

Sjimie 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

gebruikersgemak ten top

Een strijkijzer die niet alleen goed in de hand ligt maar ook aandacht geschonken heeft aan veiligheid en gebruikersgemak.