Braun IS 5145 WH

2 liter
Continu navulbaar
Gebruiksklaar in
2 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun IS 5145 WH op Kieskeurig.be.

8,1

Ria 29-09-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Braun IS 5145 WH

Fijn in gebruik, wil geen gewoon strijkijzer meer.
Het is wel groot, maar snel te gebruiken en geen vlekken meer in de kleding

Pluspunten

• snel te gebruiken

Minpunten

• groot

Francis 25-07-2019

Licht en gemakkelijk

Geschreven voor: Braun IS 5145 WH

Licht in gebruik, gemakkelijke bediening en werkt perfect. Bestellen en verzenden ging heel snel. Volgende ochtend al in huis.

Pluspunten

• Licht, strijkt uitzonderlijk goed. Veel stoom.

cieltje 03-07-2019

Strijken wordt zo wel leuker

Geschreven voor: Braun IS 5145 WH

Toen ik deze stoomgenerator uitpakte, was m'n eerste gedachte: Wow, dat is wel heel veel strijkijzer, wat groot!. Maar het afneembare waterreservoir is echt ideaal, zo is hij gemakkelijk te vullen én leeg te gooien. Het apparaat heeft een fijn lang snoer zodat je niet zo strak langs de muur bij het stopcontact moet blijven staan. Maar het belangrijkste is toch het strijken. Nu, hij is erg snel gebruiksklaar, op temperatuur dus. Hij strijk licht en krijg bijna alle kreukels er wel uit (tja, sommige stoffen zijn niet 100% kreukvrij te krijgen). Hij geeft genoeg stoom voor die 'heerlijke' spijkerbroeken en katoenen blouses, zijn ook geen enkel probleem. Je kunt goed onder de knopen komen en in de moeilijkste hoekjes. Ja, ik vind het zeker een geweldig apparaat!

Pluspunten

• genoeg stoom
  • lang snoer
  • afneembaar waterreservoir
  • snel gebruiksklaar
  • strijk licht en glad

Famke 01-07-2019

Mijn maatje

Geschreven voor: Braun IS 5145 WH

Inmiddels al een aantal weken aan het testen.
Ik zou niet weten hoe ik nog ooit zonder dit apparaat moet.
Er staat op 50% tijdsbesparing. Maar als je het mij vraagt bespaar je nog meer tijd. Strijken stelt niks voor met dit apparaat. Hij is licht in gewicht. Beweegt soepel. Heeft de perfecte temperatuur voor alles stoffen. Geeft subtiel maar genoeg stoom af zodat je snel en mooi resultaat hebt. Geen extra vouwen of natte vlekken in je wasgoed. En bijde zijde van je kledingstuk worden tegelijk gestreken.
Laatst geprobeerd om een kledingstuk te stomen aan de hanger. Dit ging ook perfect. De stoomslang is hier ook lang genoeg voor.
De stroomsnoer en de stoomslang zijn heel makkelijk op de bergen aan de zijkant. En het apparaat is ook niet zo'n bakbeest. Het ijzer zelf is mooi klein en heeft een perfecte punt voor de hoekjes en een mooi afronding om over knopen en randjes heen te gaan.
De stoomslang word aan het beginstuk heet. Maar hier heb ik alleen in het begin last van gehad. Nu ik het weet niet meer gehad.

Ik ben helemaal fan van dit product ik kan me niet meer voorstellen hoe ik nog zonder dit apparaat moet. Ik ben verliefd 😍

Pluspunten

• Snel tijdbesparend
  • Groot reservoir
  • Punt en afronding
  • Licht
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Beetje warm

Jade 26-06-2019

Mooi model maar niet zo krachtig

Geschreven voor: Braun IS 5145 WH

Het is een mooi product, strijkijzer is licht in de hand.
Bij het aanzetten is hij snel opgewarmd.
Helaas zit het stoomsnoer vrij onpraktisch. Waardoor deze snel tegen je pols aankomt en dit is erg heet aanvoelt. Ook het neerzetten van de bout is niet handig, op de basis voelt hij niet stabiel en op de “kont” kan je hem niet makkelijk pakken.
Het strijken gaat makkelijk. Er had wat meer kracht op mogen zitten, maar doet zijn werk.
Doordat de bout klein is, is het zeer geschikt voor kinderkleding.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk te ontkalken
  • Licht en klein in de hand

Minpunten

• Kort stroomsnoer
  • Heet stoomsnoer

Kaylay1618 15-06-2019

Goede resultaten, makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Braun IS 5145 WH

Dit product heb ik grondig mogen testen. En daarbij vielen me een aantal dingen op.
Qua design is er niks op aan te merken, hij is erg mooi en strak. Door de weinig knoppen ook makkelijk af te nemen met een doek.
Hij is ook Licht van gewicht, en heeft een locksysteem om makkelijk te vervoeren.
Het icare systeem bevalt tot nu toe prima. Heb nog geen problemen ondervonden met verschillende stoffen te strijken.
Ook de vorm van de strijkzool is erg fijn voor kleding met veel zakken.
Het waterreservoir is groot waardoor je in 1 stuk door veel kleding kan strijken. Wat wel een groot nadeel is, is dat als je 10 min bezig bent het snoer en de aansluiting al zo heet worden het niet prettig is als je met je pols of arm er tegen aan komt, wat dus tot nu toe vaak wel gebeurd.
Ook heb ik hem per ongeluk een keer aan laten staan, en deze schakelt dus niet na verloop van tijd zelf uit.
Het stoom dat geproduceerd wordt werkt fijn voor bijna alle kleding en is krachtig genoeg dat ik eigenlijk maar 1 kant hoef te strijken en dan is de andere kant ook gelijk gedaan.
De tank is ook makkelijk te reinigen.
Al met al werkt hij zeker goed! Maar er zijn nog wel wat verbeter punten qua veiligheid en comfort

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Groot reservoir
  • Makkelijk instelbaar
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Geen automatische uitschakeling
  • Snoer wordt erg snel heet

Ljss 11-06-2019

Krachtige stoomijzer

Geschreven voor: Braun IS 5145 WH

Het was in het begin even wennen om de strijkbout en waterreservoir los van elkaar te hebben in plaats van alles in één. Uiteindelijk werkt dit juist prettiger, de strijkbout is veel lichter hierdoor en er kan veel meer water in het waterreservoir waardoor je in een stuk door kan gaan met strijken. Ook de snoeren zijn lang genoeg hiervoor.
De ronding aan de achterkant van de strijkbout is echt een uitkomst, geen knoopjes of zakken als obstakel meer!
Verder heb ik vaak dat ik snel een kledingstuk gestreken wil hebben voor ik weg ga, dit is door de enorme stoomkracht die uit het apparaat komt gemakkelijk te doen. Je hangt bijvoorbeeld je blouse aan een haakje, en trekt deze strak. Door de stoomknop in te drukken zie je zo alle kreukels verdwijnen: zonder dat je blouse nat wordt!
Al met al een fijn apparaat wat het strijken een stuk makkelijker en lichter maakt, ook al zou je dat niet zeggen als je het bakbeest ziet ;-).

Pluspunten

• licht
  • krachtig

Minpunten

• groot geheel