Calor GV9060CO centr.vapeur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Calor GV9060CO centr.vapeur op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Bilson 03-07-2017

handig en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

e Calor Express Care is een handig strijkijzer dat snel opgewarmd is en gemakkelijk in hand ligt. De spitse punt maakt dat het ideaal is om goed in de hoekjes te strijken, zodat je kan gaan voor een mooi resultaat. Enige nadeel (voor sommigen kan het een voordeel zijn), is dat het redelijk snel uit valt, zodat het telkens opnieuw moet opwarmen. Zeker een meerwaarde voor een gemiddeld huishouden. Ook zeer goed voor naaisters die vaak naden en hoeken moeten uitstrijken. Door het design is het strijkijzer hiervoor zeker geschikt.

Delphine 01-07-2017

Top toestel!

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Heel gebruiksvriendelijk, gemakkelijk te bedienen, ecostand, ligt gemakkelijk in de hand, warmt snel op, strijkt mooi glad en is mooi om naar te kijken.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Ecostand
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Kort snoer

Videbr 01-07-2017

Dehelijk toestel

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Mocht deze maand testen en ben er redelijk tevreden mee. Warmt vlug op en strijkt makkelijk alle soorten stoffen. Probleem bij mij is kalk. Heb toestel niet lang genoeg om dit te borrdelen.Nadeel zijn snoer opbergen. Klein reservoir en redelijk zwaar toestel. Ik zou er deze prijs niet aan geven

Pluspunten

• Opwarmtijd
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Snoer
  • Redervoir
  • Gewicht toestel

CCarine 27-06-2017

Strijken ging nog nooit zo vlot

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Nog nooit zo tevreden geweest over een strijkijzer : het glijdt soepel over de kledij, en strijkt alles heel vlot glad. Het heeft een eenvoudige en duidelijke temperatuurinstelling, en perfecte stoomdruk.
Het strijkijzer voelt wat zwaar aan als je verticaal strijkt, maar bij gewoon strijken is dit echt geen punt.
Heel praktisch voor wie even onhandig is als ik : je kan het strijkijzer heel eenvoudig vastzetten met een hendel als je de stoomgenerator wilt verplaatsen.
Enige minpuntje : de gebruiksaanwijzing is wel heel summier, je hebt toch zo'n beetje het gevoel dat je iets fout kunt doen door het verkeerd interpreteren van de pictogrammen zonder een woordje uitleg erbij.

Pluspunten

• strijkt heel soepel en perfect
  • praktische hendel om strijkijzer vast te zetten
  • eenvoudige temperatuurinstelling
  • goede stoomdruk

Minpunten

• te summiere handleiding

Myrike 27-06-2017

Top machine

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Een strijkijzer waar je uren mee kunt strijken, water bijvoegen zonder de machine moet afkoelen, smalle punt waar je goed bij alles kunt,ben heel blij met mijn machine

Minpunten

• Korte kabel

Joren18 26-06-2017

Perfecte match!

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Net gaan samen wonen wilt zeggen veel nieuwe dingen leren en veel tijd verliezen door dingen niet op de correcte mannier te doen. Als man is strijken echt een hel! Maar met de calor pro express care gaat het merkelijk vlotter. Geen kreuken meer, veel sneller klaar en zelfs hemdjes lukken me nu! Super tevreden !

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Geen kreuken meer

Lieselot121 20-06-2017

Super tevreden!

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Een aantal dagen geledennvoor de eerste keer mijn express care toestel uitgetest. Het strijkijzer komt heel snel warm waardoor je niet lang moet wachten om te starten. Het valt mij wel op dat dit strijkijzer minder warm wordt in vergelijking met mijn huidig strijkijzer. Toch heb ik een heel goede strijkervaring. Kreuken gaan er gemakkelijk uit en wanneer dit niet direct gebeurt dan is het gemakkelijk om de stoomknop te gebruiken.
Wat ook opvalt is dat dit strijkijzer zo goed als geen geluid maakt, ook heel weinig tijdens het stomen. Dit is een groot verschil met mijn huidig strijkijzer.
Een minpuntje is dat de draad van het strijkijzer naar het reservoir niet heel lang is, maar volgens mijn eerste ervaring lang genoeg en dat de handleiding enkel uit foto's bestaat.
Ik ben alvast verkocht voor dit toestel!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Warmt snel op

Minpunten

• Handleiding is enkel in foto's

vlotte strijk 18-06-2017

vlotter kan bijna niet

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Ik ben heel tevreden van het strijkijzer. Het voelt licht aan in de handen en gaat vlot over de kledij. De plooien verdwijnen meteen. Na 1 druk op de knop warmt het ijzer razendsnel op.

Yentl 14-06-2017

krachtig

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Goed produkt, ik doe al mijn strijk (van zijde tot katoen) op stand 'normaal' zonder problemen. Je hebt nog 'delicaat' en 'max', maar voor mij hoeft dit -blijkbaar- niet. Ook polyster en vicose op stand 'normaal' Het enige dat voor verbetering vatbaar is, is het gewicht van het strijkijzer, dit vind ik eerder zwaar. Maar het doet zijn werk zeer goed, is krachtig, je kan het strijkijzer rechtop plaatsen op de strijkplank.... Het is een aanrader

Pluspunten

• stoomuitstoot
  • groot waterreservoir
  • water tijdens strijken bij te vullen
  • snel opgewarmd

Minpunten

• strijkijzer zelf mocht lichter

Fonnythefox 12-06-2017

Vlotte bediening, degelijk apparaat

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Zeer sterk strijkijzer/stoomgenerator, Het voldoet perfect aan de verwachtingen en overstijgt zelfs. Mijn vorige toestal, was ook van Calor, je merkt de vooruitgang doorheen de jaren! Een aanrader.

Peggy 09-06-2017

Beste ooiit!

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Wat een verschil met mijn gewoon strijkijzer!!
Nog nooit was mijn strijk zo snel en zo goed gedaan!
Het strijkijzer is niet te zwaar en warmt snel op; Een echte aanrader!

Pluspunten

• warmt snel op
  • gemakkelijk in gebruik
  • licht strijkijzer

Minpunten

• kort snoer

Anne-Mie 06-06-2017

Mooie aankoop !!!!

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Zeer gebruiksvriendelijk toestel. Het strijkijzer zelf ligt heel goed in de hand en is veel lichter dan mijn huidig strijkijzer. Ook de vorm (punt vooraan) vind ik heel gemakkelijk. Het waterreservoir is heel eenvoudig bij te vullen en is zeer snel gebruiksklaar. Door de compacte vorm is het zeer gemakkelijk op te bergen. Een echte aanrader !!!!

Pluspunten

• compact toestel
  • snel gebruiksklaar
  • licht strijkijzer

Minpunten

• kort snoer (verlengkabel nodig)

Eefkwak 04-06-2017

Aanrader!

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

De Calor Express Care kwam er ter vervanging van mijn oude Calor toestel. Het nieuwe toestel ligt goed in de hand, is heel licht en de strijkzool glijdt over de kledij.
Door de krachtige stoom duurt de strijkbeurt maar de helft zo lang als vroeger. Een echte aanrader voor mensen met veel strijk!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Perfect strijkresultaat
  • Krachtige stoom
  • Waterreservoir gemakkelijk bij te vullen
  • Eenvoudig in gebruik

Yanake 20-12-2016

Krachtige stoom, makkelijk en perfect resultaat!

Geschreven voor: Calor GV9060CO centr.vapeur

Glijd supergoed over kledij, makkelijke temperatuurinstellingen en veel stoom.
Strijken is makkelijk en bijna leuk :-)
Makkelijk te onderhouden en te ontkalken.
Handig vergrendelsysteem.

Pluspunten

• Perfect resultaat
  • Krachtige stoom
  • Makkelijk en snel
  • ontkalkingssysteem

Minpunten

• gewicht