Philips GC9325

Druk
6 bar
Stoomdruk
120 gr/min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC9325 op Kieskeurig.be.

8,9

sderouck 02-12-2016

Prijs / kwaliteit een winner

Geschreven voor: Philips GC9325

Ik was bij één van de gelukkigen om dit strijkijzer voor Insiders te mogen testen. Toen ik de doos openmaakte zag ik een strijkijzer dat een heel leuk design had. De strijkbout is bovendien zeer licht, wat een verschil met mijn ander toestel.

Eén van de voordelen van dit apparaat is dat je met het apparaat langdurig aan één stuk kan strijken zonder bijvullen. Bovendien is het snel opgewarmd: je zet je strijkplank klaar, vult de watertank , zet het toestel aan. Ondertussen neem je je wasgoed dat gestreken moet worden. Tegen dat je daarmee klaar bent is je toestel ook strijkklaar.

Het optimaltemp systeem vind ik ook super. Dit had ik ook reeds op mijn andere toestellen (ik heb er twee) en is heel gemakkelijk in gebruik. Verschillende stoffen kan je door elkaar strijken zonder te letten op welke stof voor je ligt. Ik vind dit heel handig. Zo kan ik eigenlijk per gezinslid strijken en alles per gezinslid in de kast weghangen. Anders dien je eerst vooraf te sorteren op soorten stoffen. Je hoeft ook niet te letten op tekeningen of prints op je kledij. Bij sommige prints blijven wel wat waterdruppels op de print achter. Gewoon erover heen strijken en klaar. Het nadeel aan dit systeem is wel dat je een strijkpatches kan strijken ermee. Het ijzer warmt daarvoor niet hard genoeg op. Het is dus misschien een idee om een toestel te ontwikkelen dat je alsnog handmatig kan warmer zetten.

Ik heb de silence versie mogen uittesten. Ik strijk graag met wat afleiding voor tv of met een programma op de tablet. Op die manier wordt het noodzakelijke aan het aangename gekoppeld. Een toestel dat veel lawaai maakt is niet handig. De silence versie is stiller dan een doorsnee stoomgenerator maar het blijft wel wat (stoom)lawaai maken.

De stoomstootfunctie gebruik ik eigenlijk regelmatig. Zeker bij moeilijk strijkbare hemden van mijn echtgenoot is dit soms wel een must om alle kreuken eruit te krijgen.

De strijkbout kan op het toestel vastgeklikt worden. Ik vind het systeem van vastklikken gehanteerd door een concurrent wel veiliger. Het vastklikken bij dit toestel is minimaal en geeft zeker niet het veiligheidgevoel om het toestel te verplaatsen met enkel de hendel. Een systeem met een volledige hendel die voer de strijkbout heen schuift vind ik persoonlijk veiliger.

Het waterreservoir kan niet losgeklikt worden. Dit vind ik een nadeel van het toestel. Ik leeg graag het water van het toestel na het beëindigen van de strijk en nu moet je heel het toestel omdraaien om het water eruit te krijgen. Dit is minder handig. Ook voor het vullen werk ik met een aparte watervuller, terwijl je anders gewoon het reservoir kan eruit nemen en rechtstreeks het water daarin vullen.

Het toestel laat ook verticaal strijken toe. Ideaal voor die gordijnen bijvoorbeeld.

Het toestel heeft een eigen ontkalksysteem en dat vind ik super. Bij mijn oud toestel heb ik regelmatig bruine vlakken bij het begin van het strijken. Dit systeem heeft geen geïntegreerd ontkalksysteem. Ik ben nu wel benieuwd hoe het met dit toestel na enige gebruikstijd zal verlopen op dat vlak. Ik heb het nog niet lang genoeg in mijn bezit om daarover iets te kunnen schrijven.

Eigenlijk kunnen we stellen dat dit prijs/kwaliteit een zeer goed toestel is: een aanrader dus.

Pluspunten

• Alle stoffen door elkaar strijken
  • Langdurig gebruik
  • Snel gebruiksklaar
  • Verticaal strijken
  • Lichte strijkbout

Minpunten

• Vast waterreservoir
  • Strijkpatches niet mogelijk
  • Vastkliksysteem niet veilig genoeg

Greg_Véro 17-11-2019

Appareils non vérifiés

Geschreven voor: Philips GC9325

J'ai acheté ce produit le 19/10/19 et en ce jour ( 17/11/19 ) c'est le 3ème qui pose problème. Le premier avait une fuite au réservoir, le 2ème coulait par le dessous dès que la pompe fonctionne, et le dernier fait pareil.
Très très décevant de la part de Philips. C'est clair c'était mon dernier achat.

fb11 25-09-2019

duur toestel met veel problemen

toestel aangekocht in maar 2019
Ondertussen al 2x in herstelling geweest voor zelfde problemen nl. water dat er via de stoomgaatjes gewoon uitloopt. Af en toe bruine vlekken
Gestreken gerief moet te drogen worden gelegd omdat het vochtig is na het strijken
Problemen lijken dus nog altijd niet opgelost

Ushi 29-11-2018

Dit produckt heeft een prima eigenschap

Geschreven voor: Philips GC9325

Een goed strijkijzer hoeft de temperatuur niet verstellen goede stoom
Strijk goed glad een groot watertank hoeft niet zovaak
Het water bij te vullen en een licht strijkijzer en ook noh
Een mooie kleur

Pedro007 02-11-2018

Top product !!!

Geschreven voor: Philips GC9325

Deze stoomgenerator van Philips is een topper !
Direct gebruiksklaar , makkelijk strijken .
Mijn hemden voor mijn werk nog nooit effen geweest !
Een product om aan te bevelen .

figo1986 06-12-2016

Met de Perfect Care Aqua Pro heb je zin om te strijken

Geschreven voor: Philips GC9325

Wat vond ik strijken toch een vervelend karwei, het kost veel tijd en vaak zag je niet eens dat een kledingstuk gestreken was. Totdat we de Philips Perfect Care aqua Pro konden gebruiken. Ik strijk nu zelfs dingen die ik voorheen echt niet zou strijken. met het grootste gemak gaat hij dikke kreukels te lijf en binnen no-time is de inhoud van de wasmand klaar.

Pas23 05-12-2016

Langdurig strijken zonder last

Geschreven voor: Philips GC9325

Deze Perfect Care aqua pro maakt het strijken vlot een aangenaam door zijn licht gewicht en scherpe punt. Vroeger had ik vaak last van pijnlijke polsen na het strijken, maar dat is nu voorbij.

Dankzij het groot reservoir (2.5l) kan je blijven strijken zonder te moeten bijtanken.

Wat ik ook gemakkelijk vind is dat je niet de temperatuur moet aanpassen naar gelang de kledij.

Het is even wennen omdat je het strijkijzer niet verticaal kan plaatsen, gelukkig mag je de hete zoolplaat ook gewoon op je strijkplank laten staan.

Een minpuntje is dat het snoer niet gemakkelijk op te bergen is, een automatische snoeroproller zou zeker een verbetering zijn.

Pluspunten

• licht gewicht
  • scherpe punt
  • groot waterreservoir

Minpunten

• geen automtische snoeroproller
  • geen afneembaar waterrreservoir

Samantha135 05-12-2016

Fijn strijken!

Geschreven voor: Philips GC9325

Ik gebruik dit product nu een paar weken en ik ben er erg tevreden over. Het geheel is wat groot en zwaar door het reservoir, maar hier staat tegenover dat je maar af en toe het water bij hoeft te vullen.

Prima product! Strijken is nog steeds geen hobby, maar dit maakt het een stuk minder vervelend :)

michbaill 05-12-2016

Un seul mot.... Parfait.

Geschreven voor: Philips GC9325

Grâce à Philips et theInsider j'ai pu tester ce fer, aucun point négatif trouvé. Cet appareil est vraiment parfait, Design super, facilité de rangement et de transport grâce à sa poignée blocable, facilité d'utilisation, le seul petit reproche que je peux lui faire c'est que comparer à une centrale vapeur sous pression elle fait un tout petit peu de bruit mais pas au moment du repassage, uniquement quand l'eau se charge, car la sortie de la vapeur se fait en silence. le fait de pouvoir effectivement repasser n'importe quelle matière sans avoir à régler quoi que ce soit est vraiment un plus.

Je trouve cette centrale vapeur vraiment génial et je lui met sans la moindre hésitation la note de 11 sur 10.

Annemarian 05-12-2016

Krachtig, gemakkelijk, snel en efficient strijken

Geschreven voor: Philips GC9325

Als mama van 3 kids en een drukke voltijdse job is strijken een rotklus, tot ik dit strijkijzer kreeg. Vanaf nu is dit mijn partner in crime om volle wasmanden strijk in een wip en een knip te weg te werken. Het is snel, krachtig (veel stoom), gemakkelijk in gebruik (geen temperatuur meer instellen per stof) en snel. Heel tevreden mee dus!

Pluspunten

• Krachtig stomen
  • Geen temperatuur meer instellen

Meentje83 04-12-2016

Mooi apparaat dat zijn beloftes waarmaakt.

Geschreven voor: Philips GC9325

De Philips PerfectCare AquaPro strijkt als een warm mes door boter. Geen gedoe meer met het sorteren van kleding en het instellen van de temperatuur. Groot waterreservoir zodat je alle was in een keer achter elkaar kunt strijken. Doordat het strijkijzer zo licht is kun je ook comfortabel blijven strijken. Het waterreservoir is miet afneembaar waardoor het vullen wat onhandig kan zijn. Voorheen streek ik bijna geen kleding omdat ik er lang mee bezig was en niet het gewenste resultaat kreeg. Nu strijk ik bijna alles omdat het gewoon leuk is geworden en ik een super resultaat krijg.

littlekisscool 04-12-2016

Simplicité et efficacité

Geschreven voor: Philips GC9325

Après 15 jours d'utilisation, je suis à même à présent de donner mon avis. Je dis que cette centrale vapeur PerfectCare AquaPro Silence est vraiment géniale. Je dois avouer que je déteste le repassage, rien que le mot m'horripile.... Mais ici avec cette centrale qui ne demande aucun réglage, je suis ravie. Qui plus est elle est efficace et pourtant j'ai la malchance d'avoir une tonne de chemises à repasser avec un mari qui les préfère aux t shirts... Les jeans sont repassés avec le jet de vapeur vraiment impressionnant mais d'une efficacité redoutable. Je ne saurais plus me passer de cette centrale et même un homme pourrait s'en servir tellement elle est simple d'utilisation. En combinaison avec ma planche Philips easy 8 ce n'est que mieux. L'essayer c'est l'adopter !! Jamais déçue avec Philips, des produits de qualité !

Tessa31 04-12-2016

Strijken wordt kinderspel

Geschreven voor: Philips GC9325

Deze stoomgenerator zorgt voor een ongekend strijkgemak. Hij is licht in de hand, en het makkelijke is dat de temperatuur niet ingesteld hoeft te worden. Alle kleding wordt met gemak kreukloos en zo wordt strijken weer leuk. Ook op gekreukte overhemden die al even wachten om gestreken te worden, de Philips perfectcare aquapro zorgt ervoor dat dit zonder frustratie kreukvrij wordt!

Cortys 04-12-2016

Campagne Philips

Geschreven voor: Philips GC9325

Premier contact avec le fer, le réservoir est fixe, plus besoin de le retirer pour le remplir par contre il faut y aller doucement quand on le remplis sinon on en met partout mais j'étais pressée de l'utiliser car trois mannes m'attendaient. Puisque l'on peu l'utiliser sur tout tissu sans changement de température je prend mes linges plic ploc. Premier essai sur les draps de lits pas besoin d'attendre longtemps que le fer chauffe, cela va très vite.
Première prise en main du fer, waouh il est très léger, très bonne prise en main, mes trois mannes ont été repassée très rapidement avec seulement 1 réservoir (2,5l)

gapalo 03-12-2016

Pas de réglage

Geschreven voor: Philips GC9325

Repasse tous tissus sans réglage nécessaire. Fer à repasser très léger. Grand réservoir d eau malheureusement celui ci n est pas amovible. Chauffe rapidement. Système anti calcaire pratique. Fiche d'alimentation qui se range avec un simple scratch. Un peu dommage .

Gege 03-12-2016

Technologie van de 25ste eeuw!

Geschreven voor: Philips GC9325

Waauw! Ik stond eerst sceptisch tov de automatische temperatuurregeling en dus des te meer verbaasd- het werkt echt!!!
Toestel ligt super in de hand, compact en strijkt super snel! Een TOPaanrader!

Wiske 03-12-2016

Prima toestel

Geschreven voor: Philips GC9325

Het is een eenvoudig te gebruiken toestel. Het weegt. Wat ik handig vind, is dat het een groot waterreservoir heeft, waardoor je niet zo vaak je water moet bijvullen. Het is een krachtig toestel, je kan meer strijken in dezelfde tijd. Door de krachtige stoom zijn de kreuken er sneller uit, ook al ben je niet onmiddellijk aan de strijk begonnen.

Pluspunten

• Krachtig toestel
  • Licht
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Kabel moeilijker weg te bergen

RobbertF 03-12-2016

Strijken 3.0!

Geschreven voor: Philips GC9325

Dit is een echte aanrader! Het apparaat heeft een watertank van maar liefst 2,5 liter. Hiermee kan je ruim 3 tot 4 uur non-stop strijken. Mocht je nog langer willen strijken dan kan je ook tussentijds water toevoegen. Het strijkijzer zelf is zeer licht in gewicht en ligt prettig in de hand. Ondanks het lichte gewicht verdwijnen kreukels moeiteloos, ook met verticaal strijken. Met de optimalTEMP wordt de temperatuur automatisch geregeld, waardoor je ongeacht de strijkvoorschriften alles door elkaar heen kan strijken. Het is de eerste keer eng maar het werkt echt! Door deze functie en de krachtige stoomfunctie wordt strijken gewoon leuk en ben je voor je het weet door al je strijk heen!

Tot nu toe heb ik slechts één aandachtspunt. De generator is vrij groot waardoor deze niet op elke houder van de strijkplank zal passen.

Sato82 02-12-2016

Het beste apparaat dat ik ken !

Geschreven voor: Philips GC9325

De Philips PerfectCare Aqua Pro is wat mij betreft het beste stoomstrijk apparaat wat ik ken. Het is razend snel warm en dus kun je bijna meteen aan de slag. Erg prettig en dit voorkomt dat ik word afgeleid en weer andere dingen ga doen ;) Verder hoef je niet te klooien met temperatuur of andere instellingen, aan en uit meer niet! Het strijkijzer is verder behoorlijk licht en het water reservoir is erg ruim waardoor je gemakkelijk je hele was kunt strijken zonder dit bij te moeten vullen. Daardoor is het wel meteen een groot apparaat maar het past nog steeds prima op de strijkplank. Kreuken verdwijnen als sneeuw voor de zon in vergelijking met mijn oude strijkijzer. Heb je net zoals ik ook wel een beetje hekel aan strijken? Dit apparaat maakt in ieder geval je ‘strijkleven’ een stuk aangenamer en gemakkelijker!

kaat13 02-12-2016

Tóp!

Geschreven voor: Philips GC9325

Een topper van formaat! Maakt strijken aangenaam makkelijk door zijn lichtgewicht maar ook door het verticale stomen voor moeilijk te bereiken plaatsen. Alsook het gemak dat het apparaat zonder thermostaat is en zich vanzelf aanpast aan het te strijken materiaal. Een ware ontdekking is dit toestel!

Pluspunten

• licht in gewicht dus makkelijk hanteerbaar
  • vertikaal strijken/stomen
  • moeiteloos bij alle mogelijke materialen
  • mooi design