Philips GC8721

Druk
6 bar
Stoomdruk
120 gr/min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8721 op Kieskeurig.be.

Danny32 05-12-2016

Strijken wordt bijna leuk

Geschreven voor: Philips GC8721

Een strijkijzer is eigenlijk een denigrerende naam voor deze stoomgenerator. Het is namelijk niet zomaar een strijkijzer, maar er komt zo veel stoom uit dat de kreukels als sneeuw voor de zon verdwijnen!

Voorheen gebruikten wij ook een Philips strijkijzer, maar deze had slechts een stoomfunctie. Het is werkelijk een wereld van verschil die ik iedereen zou aanraden.

De Philips stoomgenerator is erg makkelijk in het gebruik, er is geen temperatuurinstelling nodig en zal nooit te warm worden. Ik heb een video gemaakt waar ik uiteraard moest uitproberen of hij écht geen brandplekken zou achter laten als je het ijzer op kleding zou laten staan.

De opstarttijd is slechts 2 minuten en met het grote waterreservoir van 1,8 liter kun je 2 uur voorruit zonder bijvullen. Na 10 uur strijken geeft het apparaat zelf aan dat er ontkalkt moet worden, waar ook weer een handig bakje voor wordt bijgeleverd.

Het is ook een veel veiligere manier van strijken, ten eerste kun je het ijzer gewoon op de strijkplank laten staan, er gebeurt dan helemaal niets, na 2 minuten zal hij in een soort van slaapmodus komen en na een kwartier schakelt de machine zichzelf helemaal uit. Als je hem vastklikt aan de basis unit kun je hem "locken", waardoor hij veilig zit opgeborgen en het ijzer niet kan vallen.

Ik ben er erg blij mee en had dit veel eerder moeten doen!

Een kind kan vanaf nu ook de strijk doen! (bij wijze van spreken)

Pluspunten

• Heel veel stoomproductie, strijkt geweldig
  • Veilig met auto-off timer
  • Glijdt door de kleding
  • Gebruiksvriendelijk
  • Geen temperatuur meer instellen

Minpunten

• Tijdens het strijken hoor je de pomp
  • opstarten duurt een fractie langer

q8 14-12-2017

verbluffende prestaties !

Geschreven voor: Philips GC8721

vlot strijken van alle materialen...
het toestel regelt zelf de temperatuur !
een ontdekking voor iemand die niet van strijken houdt 😉!
zelfs de hardnekkige plooien in linnen gaan er vlot uit...

Pluspunten

• regelt zelf temperatuur
  • strijkt alle plooien eruit !!!

Minpunten

• kleine vulopening reservoir

Danny32 03-12-2016

Strijken wordt bijna leuk

Geschreven voor: Philips GC8721

Ik ben er erg blij mee en had dit veel eerder moeten doen!

Een kind kan vanaf nu ook de strijk doen! (bij wijze van spreken)

Pluspunten

• Heel veel stoomproductie

Joep 24-01-2020

Perfect en snel resultaat

Geschreven voor: Philips GC8721

Strijkt heel goed, snel is, heel glad strijkt en dat je hem gewoon overal kan neerzetten zonder dat iets meteen zwart wordt. Echt een top apparaat!

Sehma 11-01-2020

Ideaal voor in het huishouden

Geschreven voor: Philips GC8721

Ik vindt dit een prima product. Door een grote reservoir hoef je niet snel weer bij te vullen. Het strijken gaat enorm snel. Het grote aantal kledingstukken ben je ook sneller doorheen als met een normale strijkijzer. Het enige is dat het meer ruimte in beslag neemt en het opbergen lastig ivm grootte. Maar met een mooie plek voor naast je strijkplank kan je het veel tijd schelen. Ik raad een ieder huishouden een stoomgenerator van Philips aan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wessel72 05-01-2020

Veilig en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips GC8721

Dat er een slot op het apparaat zit is zeer veilig voor ouders met kleine kinderen. Hij is compact, maar er kan voldoende water in. Er zit een lang snoer aan het strijkijzer, zodat je makkelijk de hele plank kunt bereiken.

L.R.F. 30-12-2019

Krachtige stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC8721

Na een keer strijken over een oppervlak heb je al het gewenste resultaat, strijkt dus erg goed en snel. Ook fijn dat het strijkijzer licht is en een groot water reservoir heeft. Mooi design, stelt temperatuur zelf in. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Olga89 29-12-2019

Snel en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips GC8721

Ik vind het een fijne stoomgenerator. Hij is echt heel gebruiksvriendelijk. je hoeft zelfs niets in te stellen, dit doet het apparaat voor je. twee minuutjes wachten en je kan aan de slag. Het resultaat is strak en kreukelvrij. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Niconic 28-12-2019

Optimaal strijkresultaat

Geschreven voor: Philips GC8721

Op het moment dat je hem uit de verpakking haalt is hij wat aan de grote kant. Het waterreservoir heeft dan ook een flinke inhoud van 1,8 liter. Daar heb je niet te weinig aan. Eenmaal aangezet is hij snel opgewarmd en kun je aan de slag. Eenmaal gevuld hoef je niet meer bij te vullen. Als je een nieuw kledingstuk pakt, hoef je hem niet in de houder te plaatsen, want hij laat geen schroeiplekken achter op strijkplank of kleding. Eenmaal bezig strijk je vrij snel grote hoeveelheden kleding weg. Verder geeft het apparaat aan als hij ontkalkt moet worden. Je hoort een piepje en er gaat een lampje branden. Het ontkalken is zo klaar. Verplaatsen met een vol reservoir is wel wat zwaar, maar eenmaal aan het strijken is hij juist heel licht en praktisch. Strijken is nog steeds niet mijn hobby, maar het wordt met het apparaat wel heel makkelijk gemaakt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Van der Made 28-12-2019

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips GC8721

De strijkbout ligt fijn in de hand en is licht. Je krijgt de kleding snel en mooi glad. Je moet wel goed de bout in de standaard zetten, het niet te snel willen doen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

SamiSa 28-12-2019

Perfect kreukvrij resultaat!

Geschreven voor: Philips GC8721

Een goed en makkelijk apparaat. Hij is licht in de hand en zeer krachtig. De hardnekkige kreuken verdwijnen echt direct met de stoomboost functie. De speciale stoomboost functie gebruik ik tijdens de strijkbeurten dan ook best vaak! Want je bent binnen een mum van tijd klaar met je berg strijkgoed.
Er zit een apart bakje bij om hem te ontkalken en het vieze water op te vangen en het apparaat is makkelijk op te bergen door alle sleuven aan de zijkant om het snoer en de slang in op te bergen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LuciaP64 28-12-2019

Superhandig stelt automatisch warmtestand in

Geschreven voor: Philips GC8721

Deze stoomgenerator stelt automatisch afhankelijk vd stof de warmtestand in.
het waterreservoir is afneembaar. Ook zit er een slot op de generator zodat je het strijkijzer vast kunt zetten. Een handige greep aan de stekker. Voldoende stoom

Martinos 26-12-2019

Paars strijkkanon

Geschreven voor: Philips GC8721

Kan alleen maar zeggen dat het een erg fijn apparaat is. Met een kleine erbij die nogal wat was genereert, is het erg fijn om niet teveel tijd kwijt te zijn aan de was. Het wassen gaat makkelijk en snel. Het apparaat is licht in gebruik en het is fijn dat je met 1 stand alle soorten textiel kan strijken. Ik heb er zelfs mijn pantalons mee gestreken en mijn pakken mee opgefrist. Een minpuntje aan het apparaat is de manier waarop je het snoer kan oprollen/ opbergen. Dat gaat niet echt makkelijk en dat maakt het opbergen van het apparaat af en toe omslachtig. Echt een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hzzeeland 25-12-2019

Heel handig product

Geschreven voor: Philips GC8721

Erg handig in gebruik. Erg groot waterreservoir waardoor je niet snel moet bijvullen. Ook kan het ontkalken met een knop worden geactiveerd.
Het enige minpunt wat ik heb ervaren is de temperatuur die niet regelbaar is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Buurvrouw 23-12-2019

Snel strijken

Geschreven voor: Philips GC8721

Ik heb echt een super hekel aan strijken instellen van het apparaat strijkijzer weer vullen met water kreukels die er niet uit willen opwarmen af laten koelen. nou met dit apparaat zet je hem aan en dat is alles geen gedoe met instellen e.d, grote waterreservoir wat dan wel zijn enige nadeel is want hij is best groot om op te bergen. Hij heeft ook een turbo stoomfunctie om de ergste kreukels te laten verdwijnen en je kan hem zelfs verticaal gebruiken om hangende kleding kreukvrij te maken ideaal voor de blouses van me man
Strijken blijft een rot klus maar dit apparaat zorgt ervoor dat je er sneller en makkelijker doorheen komt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Elschot 23-12-2019

Super fijn, maar niet alle kreuken weg

Geschreven voor: Philips GC8721

Alles werkt snel en fijn, echter gaan de hardnekkige kreuken niet zo gemakkelijk weg [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ria 09-10-2019

niet fijn

Geschreven voor: Philips GC8721

Je moet het stoomknopje inhouden om te kunnen stomen. Erg vervelend voor je hand. Vooral als je veel moet strijken en ik heb daar mijn ijzer niet vast. Deze houd ik meer aan het uiteinde vast om te strijken. Bij mijn vorige Philips hoefde ik het knopje niet steeds vast te houden.
En deze stoomt nog erg veel na als ik het terug op de apparaat zet. Ook vervelend, de hele vloer wordt klets nat. En nee hij staat niet op turbo stoom

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• knopje in blijven houden
  • veel na stoom bij terug zetten

Waaromisditzolastig 30-03-2019

De strijkhemel!

Geschreven voor: Philips GC8721

Wat een heerlijke manier van een bultje strijk wergwerken. Dit had ik jaren geleden al willen hebben. Ik vind het zelfs jammer als de strijk klaar is...kun je nagaan hahaha

Lucie 10-06-2017

Stoom generator

Geschreven voor: Philips GC8721

Na alle positieve ervaringen heb ik er ook een gekocht.
Ik moest even wennen maar het strijken gaat een stuk sneller.
Ben er erg blij mee, geen spijt.

Wv 05-06-2017

Stoom

Geschreven voor: Philips GC8721

Veel stoom, automatische temperatuur is ook erg handig.
Fijne dunne zool aan de randen, vooral bij knopen etc