Philips PerfectCare Aqua GC8641

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Aqua GC8641 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Grooferd 15-09-2014

Een stoomgenerator die zijn werk doet. Groot waterreservoir waardoor je lekker door kunt gaan, hoewel je hem prima tijdens het strijken kan bijvullen. Strijkt zeer licht, ook over alle soorten stoffen/ritsen/knopen heen zonder deze of de strijkzool te beschadigen. Bijzonder is het niet hoeven bijstellen van de temperatuur, dit doet hij automatisch! De opstijgende stoom is bij gebruik wel warm in je gezicht.

maris27 14-09-2014

Ik ben erg tevreden over het apparaat hij warmt snel op, je bedenkt toch altijd dat je op het laatste moment je bloesje moet strijken:-)
en strijkt zelfs zeer gekreukelde stoffen helemaal glad zonder veel druk te hoeven zetten op strijkbout.

een groot voordeel is dat je het reservoir niet steeds hoeft bij te vullen. en je gemakkelijk alle stoffen door elkaar kunt strijken.
met de philips perfectcare gc8641-30 wordt stijken bijna nog mijn hobby!

vittel 11-09-2014

zeer mooie stoomgenerator en zeer mooi verlicht bij het strijken.het strijkijzer ligt goed in de hand en is niet te zwaar...Het waterreservoir is zwaar als het gevuld is maar is supergemakkelijk om bij te vullen...TOPSTOOMSTRIJKIJZER...

KarolienLouisaMichel 11-09-2014

Ik ben het nu enkele weken aan het gebruiken en ben zeer tevreden. Dankzij het grote waterreservoire kan ik veel langer strijken en heb ik het gevoel dat mijn strijk veel sneller gedaan is. Dit komt waarschijnlijk omdat ik niet om de 5 voet moet water bijvullen en wachten tot het toestel terug klaar is. Nadeel is dat het wel veel plaats inneemt door het grote waterreservoire. Makkelijk in gebruik en ik moet niet meer wachten als ik een delicatere stof moet strijken doordat de temperatuur zichzelf aanpast en dus ook minder ongelukjes. Ik vind strijken precies zo erg niet meer!

lindatje1977 11-09-2014

Ik strijk al jaren met een Calor stoomgenerator. Ik was dan ook benieuwd of dit Philipstoestel mijn ervaringen kon overtreffen. Na 45min bleek ik 30 stuks gestreken te hebben, wat ik niet slecht vind voor mijn 1e strijksessie met dit toestel! Het strijkijzer zelf is voor mij vrij compact en vrij licht. Het glijdt heel vlot over de stof wat de snelheid van het strijken bevordert. Door de stoomkracht is het onnodig om vb.t-shirts aan beide kanten te strijken. Het toestel past zich automatisch aan aan de stof die je strijkt, dit bespaart opnieuw tijd. Met een verrassend gemak en zeer goed resultaat, maakt hij de omschakeling tussen jeans, katoen, wol, .... Handige functie van de lange stoomknop! Positief is de grote inhoud van de watertank maar ik mis wel de afneembare watertank. Het toestel warmt heel snel op maar ik vind wel dat het vrij veel lawaai maakt.

Milly3 11-09-2014

Hier een gemixte review. De eerste keer strijken was perfect: snel opgewarmd, super vlot strijken, niet letten op de temperatuur. Voor zover strijken leuk kan zijn, was dit een erg aangename ervaring. Vanavond alles klaargezet voor een 2de keer strijken. Na enkele minuten weigert hij echter te stomen. Het reservoir zit vol, blauwe lamp brandt constant, maar geen stoom. Afgezet, laten afkoelen, terug geprobeerd, niets... Spijtig dat dit zo snel al gebeurd. Kan me niet voorstellen dat hij nu al ontkalkt moet worden! Hopelijk vinden we hier snel een oplossing voor, anders wordt het een teleurstellende ervaring!

maie 10-09-2014

wat is strijken vanaf nu een plezier, het grote waterreservoir is super handig, je hoeft tijdens de strijk het reservoir niet bij te vullen. de duur dat het ijzer warm is en klaar voor gebruik is maar 2min scheelt heel wat in tijd, het strijkt heel vlot waardoor het strijken minder tijd in neemt, door het slotje dat je het ijzer kan sluiten op de reservoir is het zeer veilig voor de kinderen indien je stopt met strijken en je sluit het en de kinderen passeren aanhet ijzer zullen ze hun niet kunnen verbranden!
dit strijkijzer is zeker aan te raden

SG2207 07-09-2014

Mooi stoomstrijkijzer met grote watertank, waardoor je lang kan doorstrijken zonder bijvullen. Watertank is wel niet afneembaar. De zool glijdt over de kledij en het strijkijzer is zeer licht en goed hanteerbaar. Doordat je geen temperatuur meer moet instellen en het strijkijzer zich automatisch aanpast aan de stof, heb je geen vervelende doordrukranden meer en slechte glans op de stof door te hoge temperatuur. Toestel warmt ook zeer snel op. Je hebt wel een grotere strijkplank nodig met zijvak om hem goed te kunnen plaatsen. Het locksysteem voor het strijkijzer is ook wel handig, zo kan het niet vallen van de bak bij onvoorziene bewegingen.