Philips PerfectCare Expert GC9231

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 69 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Expert GC9231 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

inge5305 06-01-2015

Ik heb het strijkijzer nu een aantal maanden in mijn bezit dankzij insders. Ik ben er nog steeds zeer tevreden over. Het enige min puntje vind ik de zwaarte van het strijkijzer dat zou lichter mogen.

Elleng1988 23-09-2014

Heel handig in gebruik en een luxe dat je de temperatuur niet meer moet regelen. Ook de was hoeft niet meer gesorteerd te worden voor het strijken. Het grote reservoir is zeker een pluspunt en ook dat het gewoon met kraantjeswater gevuld kan worden. De opbergstukjes van het snoer vind ik dan weer aan de kleine kant.

Lena1978 22-09-2014

Het wasgoed niet meer sorteren en niet meer wachten tot het strijkijzer zijn nieuwe temperatuur bereikt heeft. 2x tijd gewonnen dus.
Ik vind dat het wasgoed beter gestreken is.

PetraLouise 20-09-2014

Ik ben heel tevreden met dit strijkijzer. Ik heb het nu twee weken in gebruik.
Ik had er eigenlijk geen grote verwachtingen van dat het veel beter zou zijn dan mijn vorig stoomstrijkijzer, maar ik ben zeer aangenaam verrast.
Wat mij het meest opvalt is het gemak waarmee je strijkt. Ik strijk niet echt graag maar met dit toestel voelt strijken voor mij veel relaxter aan. Hij glijdt zo over al je textiel en je hoeft je strijk ook niet meer te sorteren. Het is echt zo'n voordeel dat je de temperatuur niet meer hoeft aan te passen aan het textiel dat je strijkt.
Nog een voordeel dat mijn kinderen (16-18j) nu ook kunnen leren strijken, want dit toestel is veel gemakkelijker in gebruik en veilig.
Wat ik ook een heel groot pluspunt vind is het feit dat het toestel zichzelf automatisch uitschakelt na een 10-tal minuten niet gebruikt.
Ik heb gelezen dat je een demineraliserende fles kan kopen om te gebruiken bij het stoomstrijkijzer.
Enige minpuntjes vind ik het electriciteitsnoer dat een beetje kort is en dat het zo'n groot toestel is, maar ja dat is bij al deze stoomstrijkijzers.
Een echte aanrader, indien het toestel nog minder lawaai zou maken zodat je nog beter kan tv-lijken zou ik het een 10/10 geven.

inge5305 18-09-2014

Het is een zeer handig strijkijzer, je hebt het gevoel of de strijk veel vlugger voorruit gaat.Het is zeer licht om weg te bergen . Heel tof dat je van het ene stofje naar het andere kunt zonder de temperatuur moeten te veranderen. Het afneembaar waterreservoir is ook een zeer groot pluspunt. Het enige minpunt vind ik het wegbergen van de kabels dat is helemaal niet goed voorzien.

wendy.vda 17-09-2014

strijken iw nog leuker en sneller!
zeer snel opgewarmd, t° rgeelt zichzelf, strijken is een makkie! snel en efficiënt gedaan!
ook aan de veiligheid is gedacht:schakelt na 10 min vanzelf uit
makkelijk bij te vullen
heel mooi design, compact op te bergen

rrvero 15-09-2014

he goed strijkijzer voor t strijken zeer licht alleen geen geluk het ijzer blijft maar stomen ook al zet ik het op de bak en defect blijkbaar en ook de extra stoonkmop doet het niet dat vind in spijtig en hopelijk krijg ik en ander ijzer voor te testen dank u

Bassie103 12-09-2014

Ik heb zelf een hekel aan strijken, besteed het zeer graag uit. Maar omdat het zelf doen dikwijls beter is, ging ik de uitdaging met mezelf aan met dit nieuwe strijkijzer. Ben er zeer tevreden over, zeer snel warm, handig waterreservoir, gemakkelijk op te bergen. Was ook op zeer korte tijd door heel mijn mand strijk door, ideaal met 2 kleine kinderen! Enige minpuntje is het wegzetten van het strijkijzer tijdens het strijken: ergonomisch ideale positie, maar in het begin had ik steeds het gevoel dat het er zou afvallen. Maar los daarvan, ideaal strijkijzer! Ben er blij mee :-)

thepeacewoman 13-06-2013

“Positieve aspecten getest door mij: • 100% gemakkelijk te gebruiken, geen aanpassing nodig • 100% veilig op alle delicate stoffen (zijde, wol, kasjmier, polyester ...) • 100% sneller op de moeilijkste stoffen • Stoom klaar in 2 minuten, niet lopen • vergrendeling van het stoomstrijkijzer de centrale te vervoeren • Wisseltank • SteamGlide-zoolplaat, licht Nadeel: Ik heb een strijkplank die daarbij hoort! ;) Ik heb de kans om de PerfectCare Philips te testen, ik ben niet helemaal fan van strijken, ik haat het. En wonder, het feit van deze test maakte ik strijk mijn kleren moeiteloos vooral met plezier, het is magie! ;) Een echte speelgoed! Het is zeer licht, eenvoudig te gebruiken en het glijdt over ... alle plooien! Ik heb geen mening over het kalk-systeem, omdat het te weinig tijd ik het gebruiken. Wat ik wel weet is dat de PerfectCare is onmisbaar geworden in mijn leven van de vrouw! Ik beveel dit product, ik geef het 4,7 / 5. Philips dank je wel!”

Clochette 09-06-2013

Zoals de foto's laten zien heeft deze een mooie uitstraling/uiterlijk.

1. Het opstarten is eenvoudig, na twee minuten is de stoomgenerator klaar voor gebruik. 2 . Het gebruik van de stoomgenerator is ook erg makkelijk. Geen temperatuurregeling maar ook niet nodig om de was te sorteren. ik kan het ene na het andere kledingstuk stomen zonder een herinnering om te controleren of de temperatuur instelling goed is.
3. Ook makkelijk is de mogelijkheid van het vullen van het water zonder de machine te stoppen. Ook de omvang van de reserve is belangrijk.
4. Zelfs met zwaardere stoffen, zoals jeans, is dit geen enkel probleem.
5. Gemakkelijk te gebruiken en hij lijkt niet te zwaar. ik beschikte al over een stoomgenerator voor deze, maar de Philips GC9231 is veel gemakkelijker te gebruiken. Ik gebruik hem 2-3 keer per week, afgewisseld met mijn dochter. De strijksessies zijn korter. Als je moet bewegen dan is het sluitsysteem erg handig. Het ontkalksysteem lijkt eenvoudig, maar dat valt tegen.

nadipol 29-05-2013

Ik gebruik dit toestel nu iets meer dan een week. Strijken is niet bepaald mijn grote hobby, maar met dit toestel wordt het plots toch weer wat eenvoudiger. Het aanpassen aan de verschillende stoffen gebeurt automatisch en zonder enig probleem. Eindelijk een strijkijzer met een voldoend stoomdebiet en de juiste stoomdruk. Soms bij de start komt er nog wat water mee met de stoom. Maar al bij al is het toch een klein wonder! Een dikke 9 op 10 voor mij.