Philips PerfectCare Expert GC9231

Braun CareStyle 3 IS 3041 WH
8,5 (4)

Sil73 29-09-2015 Product paar dagen in bezit

1,7
Gekocht bij Wehkamp met kortingsactie. Ik had al ervaring met een Philips stoomgenerator van inmiddels 10 jaar oud. Die doet het nog goed alleen een nadeel was dat ik het tussentijds niet kon bijvullen met water.
Dus deze besteld; wat een teleurstelling; na 2 keer te hebben gebruikt begon het ijzer te lekken, ook zonder dat de stoomknop werd gebruikt. En wat al direct erg hinderlijk was, is het enorme geluid als het water in de slang wordt gepompt. Maar vooral het lekken veroorzaakte flinke kringen waardoor ik mijn was weer opnieuw in de wasmachine kon doen. Je verwacht met zo'n prijs toch wel een hoogstandje maar dit viel erg tegen. Ook het niet meer kunnen instellen van de temperatuur vind ik niet handig bij bijvoorbeeld strakke vouwen die je wilt strijken in een overhemd; hij wordt niet heet genoeg.
Nu mijn oude Philips weer in gebruik en wat een vertrouwd gevoel toch. Misschien ga ik op zoek naar een ander maar ik ben voorlopig even afgeschrikt door de nieuwe generatie stoomgenerators...

Nv 11-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima generator voor passende prijs. Strijken wordt eenvoudiger. Opwarmen gaat snel. Fijn geen temperatuur meer zelf instellen.

Yolanda Boelens 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

perfecte strijkijzer vooral de afneembare waterreservoir en dat je de temperatuur niet meer hoeft in te stellen.

Giedo 06-12-2015 Product half jaar in bezit

5,3
Wat een miskoop. Apparaat nu ruim een half jaar in gebruik, maar er blijft (bruin)water uit de stoomgaatjes komen. Dus overhemden kunnen meteen weer in de was. Strijkbout houdt niet fijn vast, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Ik dacht dat de automatische temperatuurinstelling fijn zou zijn, maar wat een ellende. Gewoon zelf temp instellen blijft het best. Ik zou het liefst deze koop ongedaan maken, Philips bedanken voor haar klantvriendelijkheid ;) en n nieuwe uitkiezen .

Yvette 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Deze stoomgenerator is erg gebruiksvriendelijk. Super dat deze zelf de temperatuur bepaald dus werkt op elk oppervlak. Werkt erg goed ook als je de was iets langer laat liggen ;)

nes60 19-05-2015 Product paar weken in bezit

We hebben de overstap gemaakt van een gewone strijkijzer naar deze stoomstrijkijzer. Dit apparaat werkt veel makkelijker en strijkt ook veel sneller. Met de extra stoomstoot kunnen de hardnekkigste kreuken gladgestreken worden.

Bernardo46 14-05-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste strijkbeurt gedaan en dit was gelijk een feest! Wat een heerlijk apparaat.
Het gaat allemaal als vanzelf!

jhk-1 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

Strijkt heerlijk licht en snel. Voorheen altijd een normaal stoomstrijkijzer gebruikt, maar dit werkt toch echt wel heel veel beter.

Casper1975 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb er pas 1 keer mee gestreken, maar het werkt perfect!
Het water was zo heet, dus je kan gauw gaan strijken.
Het viel beslist niet tegen.

vlely 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

fijn product, snelle levering, handig in gebruik, makkelijk vulbaar,doet wat het beloofd, niet te groot.

singaraja 11-05-2015 Product paar dagen in bezit

Na 2 keer een Tefal die beiden binnen 3 jaar de geest gaven ( defecte stoomgenerator )nu maar eens een Philips proberen. Deze is lichter, ligt lekkerder in de hand en is door het sensorsysteem (Textielsoort en stoomhoeveelheid) gemakkelijker in gebruik en ook veiliger. Al met al een veelbelovend apparaat.

S. Steel 11-05-2015 Product paar dagen in bezit

Dit stoomsysteem is zeer gemakkelijk in gebruik.
niet je temp. alsmaar veranderen maar gewoon de hele mand achter elkaar door strijken maakt niet uit welke stof je vast hebt ideaal!

Wim Rutten 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prima strijkijzer. Enkele dagen in bezit. Het snoer rolt niet automatisch op, dat is wel jammer. Verder voldoet het apparaat prima.

tevreden strijker 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer handig in gebruik door onder andere dat er geen temperatuur meer ingesteld dient te worden en dat het waterreservoir tijdens gebruik bijgevuld kan worden.

Happy strijker 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

Van een ouderwets strijkijzer naar deze state-of-art exemplaar is als een T-Ford naar een Tesla. De klus is zo geklaard door praktisch één strijk over de stoffen.

De man van een gelukkige huisvrouw.

Adriaantje69 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn tweede stoomgenerator van philips.
Vorige helaas zelf laten vallen.
Deze nieuwe werkt perfect.
Verbazend goed werkt het niet hoeven instellen van de temperatuur.
Goede en hoge stoomproductie.

M.christenhuis 06-05-2015 Product paar dagen in bezit

Strijkijzer direct in gebruik genomen. Strijken gaat nu zoveel sneller en soepeler dan met de oude tefal. Philips maakt waar, wat het belooft. Ben zeer tevreden.

Yuroon 02-05-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat. Strijken is geen vervelende klus meer.. Warmt snel op en strijkt perfect en makkelijk!

Val1979 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

Deze stoomgenerator maakt strijken leuk.
Nadenken is geheel overbodig, glijdt over de kleding en zorgt voor een mooi resultaat. Ik ben er blij mee.

deloor 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een mooi, degelijk en gemakkelijk toestel, dat het strijken veel aangenamer maakt.Hopelijk hebben we er nog jaren plezier en gemak van.