Tefal GV 7450

Braun CareStyle 3 IS 3042 WH

Braun CareStyle 3 IS 3042 WH
8,7 (4)

Pacific2 04-12-2014 Product half jaar in bezit

De stoomgenerator strijkt kreukels makkelijker weg dan mijn oude stoomstrijkijzer. Hij glijdt ook licht over alle stoffen.

Ontkalken is zo gedaan staafje eruit schoonmaken met een beetje azijn en weer plaatsen.

Ik gebruik hem 2 keer in de week om een flinke was (5 pers) weg te strijken. Ik hoef het water niet bij te vullen wat ik wel moest doen bij me oude strijkijzer. De hoeveelheid stoom afgifte is soms lastig af te stellen.

Helaas na een half jaar heeft hij het ineens begeven hij wordt wel warm en ik hoor dat de stoomgenerator druk op bouwt. Als ik de stoomknop indruk komt er geen stoom meer uit. Hij is opgestuurd naar de reparatie bedrijf e-care in duiven.

Heb me (6 jaar) oude strijkijzer weer van de plank gehaald en die stoomt nog steeds dus degelijkheid is iets lager omdat hij snel stuk is gegaan mocht ik hem gemaakt terug krijgen en daarna een lange tijd weer strijken zal ik me waardering aanpassen.

Christ71 27-06-2014 Product maand in bezit

De strijkijzer is snel opgewarmd, strijkt heel glad en heeft een hele goede stoomopwekking. Het waterreservoir heeft tevens een goede inhoud.

monieqske 20-03-2013 Product kwartaal in bezit

Super, wat een strijkgemak.
Strijkt soepel, niet te zwaar en makkelijk met bijvullen.
Is z'n geld zeker waard.

strijkhulp 19-03-2013 Product kwartaal in bezit

had ik maar eerder een stoomgenerator gekocht!!
het is zoveel makkelijker strijken ,en dat voor 5 personen

karin1122 21-02-2013 Product kwartaal in bezit

5,7
Deze strijkbout ruim 2 maanden in gebruik. Apparaat werkt prettig alleen al 2x last gehad van onnodig veel stoom en bruin water uit de zool van strijkbout. Advies van Tefal gekregen om 50% gedestilleerd water en 50% leidingwater te gebruiken en aan het eind van de strijksessie het laatste water leeg te stomen.

karin1122 20-02-2013 Product kwartaal in bezit

6,7
Deze strijkbout ruim 2 maanden in gebruik. Apparaat werkt prettig alleen al 2x last gehad van onnodig veel stoom en bruin water(roest?) uit de zool van strijkbout. Advies van Tefal gekregen om 50% gedestilleerd water en 50% leidingwater te gebruiken en aan het eind van elke strijksessie het laatste water leeg te stomen.

sannie1105 04-02-2013 Product paar dagen in bezit

Was blij dat ik hem 90 dagen uit mocht proberen,want na 10 dagen was hij weer terug bij Tefal.
Had me er meer bij voorgesteld.
Eigenlijk ben je al verplicht,om er een speciale strijkplank bij te kopen.(ook al heb ik een grote strijkplank.....een bijpassende is een pré.
Dan het strijken zelf.....spijkerbroeken,theedoeken ed prima,maar voor shirts enz vind ik hem niet sneller/beter strijken dan mijn vorige Philips azur.

Dus deze terug,en gewoon weer een philips azur gekocht.
Strijkt voor mij net zo makkelijk,maar is wel 100,00 goedkoper!!

Leentje Martens 17-05-2012 Product paar weken in bezit

Vind het een geweldig apparaat.Zo is stijken erg plezierig ook al is dit niet mijn hobby.Mijn vriendin heeft er vandaag twee gekocht voor haar twee dochters!Dat zegt toch genoeg! GroetLeentje