Philips Marathon FC9205 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Marathon FC9205 zwart, rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

weustenellen 27-04-2013

Wat een topper!!! Na jaren van sacherijn eindelijk een stofzuiger zoals deze voor mij moet zijn. Hiervoor had ik de duurste Dyson van ver over de 500 euro en vond het dus jammer geld om deze naar de zolder te doen verhuizen. Dus heb ik eerst mijn Dyson een week geruild met mijn broer die ook de 9205 heeft om zeker te weten dat het niet aan mij lag. Ook hij was het met mij eens dat de Dyson een vreselijk onhandig ding is met nog onhandigere hulpstukken. Als je daarmee de auto moet schoonmaken, ga je echt helemaal uit je dak, afschuwelijk! Na nog geen week belde mijn broer op dat hij zijn 9205 terug wilde omdat hij dan ook nog rugpijn kreeg van de Dyson. Dus heb ik mezelf meteen een 9205 besteld en ben hier overgelukkig mee. Voor mensen met huisdieren; hier lopen 4 katten en een hond in huis. Wat een fijne stofzuiger! En dat alles ook nog voor een betaalbare prijs. Een echte aanrader en zo wordt stofzuigeren minder erg.
Wat betreft de zuigkracht... de Dyson heeft een zuigkracht van 290 watt, de Philips 9205 liefst 400 watt... geen verdere uitleg nodig!

vick1982 21-11-2012

Heel stil, veel goedkoper dan bvb een dyson, enorme zuigkracht (op max vermogen zonder parketborstel uit te klikken krijg ik hem bijna niet van de grond) heel makkelijk instelbaar, moeiteloos schoon te maken. het feit dat de wielen niet echt mee rollen is geen nadeel, je merkt dit zelfs bijna niet. Lang snoer is echt superhandig evenals de hoekige kop die makkelijker in hoekjes kan. Jammer dat ik deze niet eerder aangeschaft heb. héél degelijke stofzuiger, moest hij ooit stuk gaan, direct dezelfde terug.