Inventum DE010 zwart

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum DE010 zwart op Kieskeurig.be.

Kelly R. 25-09-2020

Handig, compact, geen snoeren, ideaal.

Geschreven voor: Inventum DE010 zwart

Huishoudelijke taken zijn niet fijn maar moeten gebeuren. Dan heb ik graag dat het efficiënt en snel gedaan kan worden. Ik had een doorsnee stofzuiger van een A-merk. Staat in de kleine berging dus een heel gedoe om die op te bergen en uit te halen gezien er een strijkijzer, ladder, ... voor staat om beperkte ruimte nuttig te gebruiken. Tapijt in de gang wordt snel vuil door het geen en weer geloop. Dus een heel gedoe om dit ene tapijtje snel te stofzuigen. Ook een gedoe omdat het snoer niet lang genoeg is, dus appartement in één keer stofzuigen is ook geen optie.

Ik kocht deze stofzuiger en laadde hem volledig op. Maakt wel wat meer lawaai maar zuigt enorm goed. Ik kan mijn ganse appartement grondig stofzuigen en dan is er maar 1 blokje van de 4 gebruikt. Het is zalig om nu met gemak de stofzuiger uit te halen, en een tapijtje eens tussendoor te stofzuigen of gewoon snel de kruimels opzuigen onder eettafel.

Raar maar waar ... sinds ik deze stofzuiger heb, verlang ik naar een stofje of vuiltje. Het is een plezier om nu snel eens te stofzuigen of gewoon grondig gans appartement te stofzuigen.

Het enige minpuntje is dat de stofzuiger beetje zwaar aanvoelt. Zeker in begin. Maar na paar dagen ben ik het gewoon en valt het al bij al wel mee. Dit minpuntje verdwijnt als sneeuw voor de zon bij alle pluspunten.

Ik kan deze stofzuiger zeker en vast aanraden. Geen gedoe met snoeren in en uittrekken. Vastp1kken, stofzuigen en klaar. IDEAAL.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht
  • Appartement gestofzuigd, nog 3 van 4 blokjes over

Minpunten

• Voelt in begin zwaar aan.
  • Lawaai

John 28-05-2020

Inventum DE01p

Geschreven voor: Inventum DE010 zwart

Ik vind het een prima product, en voor mensen met een laag inkomen ideaal. Raad het product zeker aan

Bea 06-08-2019

Inventum zakloze steelstofzuiger DE010

Geschreven voor: Inventum DE010 zwart

Onlangs deze stozuiger gekocht ter vervanging van de Dyson V6. De eerste indruk is prima, ziet er goed en degelijk uit. Bij het ophangen merkte ik dat het oplaaddraadje niet aan de houder zit, maar dat je deze er apart in en uit de stofzuiger moet doen. Na het opladen gaan stozuigen. De stofzuiger zuigt prima en ook het opzetstuk voor de bank en de trap werkt prima. Ik mis wel een lang smal hulpstuk om ergens tussen te kunnen. Het lampje voor bij de zuigmond, die de werkplek verlicht is super handig. De batterij heeft genoeg capaciteit om het hele huis te zuigen. De stofzuiger maakt geluid, maar dit is niet storend. Kortom een prima stofzuiger voor een aantrekkelijk prijsje.

Pluspunten

• Lamp die de werkplek verlicht
  • Goede zuigkracht op harde vloeren
  • Prima kwaliteit
  • Batterij

Minpunten

• los oplaaddraadje
  • geen dun langwerpig hulpstuk

Rozalinda 29-07-2019

Strak design, flexibel en goede zuigkracht

Geschreven voor: Inventum DE010 zwart

Dit product voldoet aan al mijn eisen. Het is makkelijk in gebruik. Je pakt het sneller dan er gewone stofzuiger met kabel en stekker dat achter allerlei meubelstukken blijft steken. Door de flexibele kop is het makkelijk om onder het bed of onder de bank te zuigen. Kattenharen zuigt ie heel makkelijk op. Ook de trap is nu veel makkelijker schoon te maken door de steel te verwijderen en je hebt een 'kruimeldief'. De tijdsduur om te zuigen is voor mij ruim voldoende omdat ik maar een mini-appartementje heb. Ik was een beetje sceptisch en dacht dat de kracht nooit zou kunnen tippen aan een gewone stofzuiger maar niks is minder waar. Ook vanwege de prijs dacht ik dat ik het nooit een 10 zou kunnen geven maar ik kan mij niet voorstellen dat een duurder product zoveel beter werkt. Het oog wil ook wat en ik vind het strakke zwarte uiterlijk heel stijlvol. Ik ben helemaal content.

Pluspunten

• Makkelijk om de trap te zuigen (steel eraf)
  • Flexibel om onder bed en bank te zuigen
  • Vriendelijke prijs
  • Strak design
  • Zuigt kattenhaaren goed op

Marije 02-07-2019

Prima accustozuiger

Geschreven voor: Inventum DE010 zwart

Ik ben heel tevreden over de stofzuiger. Werkt zoveel fijner dan een stofzuiger met snoer. Laad snel genoeg op en je kunt er lang genoeg mee zuigen. Zuigt krachtig. Niet heel zwaar in de hand. Fijne accessoires. Ik ben er zeer blij mee

Pluspunten

• zuigt goed
  • licht in de hand
  • makkelijk opbergen
  • zonder snoer
  • llaad snel op en lang genoeg zuigen

Joeri Andreas 02-07-2019

Inventum DE010 steelstofzuiger

Geschreven voor: Inventum DE010 zwart

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het product voelt heel degelijk aan en is netjes afgewerkt. Erg makkelijk in gebruik en stofzuigt goed. De stofzuiger is makkelijk op te hangen door de meegeleverde wandbeugel. Ik ben dik tevreden.

Verheyen 12-06-2019

Top toestel !!!

Geschreven voor: Inventum DE010 zwart

Top toestel, krachtig, neemt alle dierenharen feilloos op, volledig opgeladen gaat hij lang mee, goed wendbaar, verlichting super op donkere plaatsen, enig minpuntje : iets meer lawaaierig.

Pluspunten

• krachtig
  • goed wendbaar
  • verlichting

Minpunten

• iets meer lawaai