Dyson Big Ball Parquet 2, Sledestofzuiger Violet zilver, paars

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Big Ball Parquet 2, Sledestofzuiger Violet zilver, paars op Kieskeurig.be.

4,3

bindels 05-06-2020

stofzuiger Dyson Ball D33 C

Geschreven voor: Dyson Big Ball Parquet 2, Sledestofzuiger Violet zilver, paars

een waarde loze zuiger , genoeg zuigkracht maar neemt niks op je moet hem op de kruimels zetten anders gaat niet, schoonmaken waardeloos steeds is de motor filter vol en moet je mem uitblazen met luchtdruk. nu zie ik hem er ook niet meer bijstaan teken van goed . is nu 3 jaar oud en ben blij als ik hem kwijt ben.

Minpunten

• zuigt niet op en slecht schoon te maken
  • na 3 jaar is hij er al uit
  • te dikke voet past nergens onder

Petje 09-05-2020

De iphone onder de stofzuigers

Geschreven voor: Dyson Big Ball Parquet 2, Sledestofzuiger Violet zilver, paars

Een doordacht en gebruiksvriendelijke stofzuiger. Slang blijft altijd in vorm, stofzuiger komt altijd weer op z'n "pootjes" terecht. Compact en relatief stil. Mondstuk past zich aan aan de ondergrond. Kortom geniaal en fijne stofzuiger.

Pluspunten

• compact
  • stil
  • slang kan niet stuk
  • bij omvallen komt weer terug op pootjes
  • prijs

Jacqueline 03-01-2019

Slechtste Dyson ooit

Geschreven voor: Dyson Big Ball Parquet 2, Sledestofzuiger Violet zilver, paars

Dit is mijn derde Dyson, en deze is meteen ook de allerslechtste.
Waarvan de meeste apparaturen door vernieuwingen en innovaties steeds beter worden, gaat Dyson alleen maar achteruit.
Van een krachtige stofzuiger naar een stofzuiger die echt niets meer dan alleen stof kan opzuigen. Kattenbakkorrels etc laat hij gewoon lekker liggen.
Ook de accessoires zijn niet fijn. De flexibele parketborstel is fijn, zolang je maar geen mat of kleedje tegenkomt, die kun je er niet mee zuigen. Dus moet ik voor mijn kleine droogloopmat een andere zuigmond pakken, maar deze is te groot en krijg ik geen kant op op mijn droogloop mat.
Die vernieuwde musclehead is hier meteen al de prullenbak in beland, wat een onding is dat zeg.
Verder valt hij regelmatig om en raakt hij snel verstrikt in zijn eigen snoer

Kortom deze stofzuiger heeft niets meer weg van de ooit zo fijne en krachtige dyson.

Pluspunten

Minpunten

• Zuigkracht
  • Accessoires
  • Stabiliteit