Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver op Kieskeurig.be.

Carla58 24-11-2018

Niet geschikt voor het echte stofzuigen!

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Wat een waardeloos apparaat. Zuigt stof, dat wel, maar geen blaadjes, kattebakgrit, haarpluizen, zaagsel, zand etc.
Benedenverdieping stofzuigen is zeker 6 tot 8 keer stofbakje legen en halverwege de benedenverdieping dan ook nog de filter schoonmaken.
De winkel neemt hem niet meer terug (na 3 keer gebruik) dus we gaan hem nu maar gebruiken als kruimelzuiger. Voor ongelukjes of een snelle zuigbeurt. Duur grapje. We hebben nu een Hetty stofzuiger gekocht.

Anoniem 18-12-2018

Geen volwaardige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Spijt van deze aankoop. Stofzuiger werd als volwaardig geadviseerd en daarom aangeschaft. De stofzuiger heeft slechts de eigenschappen van een kruimeldief mits je de turbostand inschakelt. Met turbostand is het lastig en zwaar stofzuigen omdat je de knop ingedrukt moet houden. In turbostand gaat de accu slecht minuten mee. Voordeel is het mooie design en je pakt deze stofzuiger een stuk sneller dan een "gewone" stofzuiger met snoer. Maar de volgende keer voor mij toch weer een traditionele volwaardige stofzuiger met snoer en een kruimeldief als extra erbij!

Anoniem 12-09-2019

Super praktische & erg fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

We zijn erg tevreden met de stofzuiger, ik ben redelijk lang maar zelfs ik hoef niet meer te bukken om te stofzuigen. De accu gaat erg lang mee en hij zuigt in de normale stand al super, de turbo stand gebruik ik nauwelijks. Kortom zeker zijn geld waar, een super ding!!!

Ray L 31-08-2019

Heeft helaas teveel aandacht nodig

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Als ie clean is, dwz de stofbak, filter en turbobrush, is het een geweldig goed ding. Helaas is hij al na een paar minuutjes niet meer clean en dan begint het gedonder dat hij constant wilt afslaan. Denk dat het geen defect is, want als je hem schoonmaakt doet ie het gewoon weer prima. Kortom ben je langer bezig met het schoonmaken/houden van de Samsung powerstick zelf, dan het stofzuigen. Wellicht denk ik dat hij niet geschikt is voor tapijten en dikkere gestoffeerde bekledingen. In ieder geval heb ik dit met een normale stofzuiger nooit meegemaakt bij hetzelfde gebruik. Tevens is hij best wel zwaar als kruimeldief, vooral als je er een gemotoriseerd accessoire bij gebruikt, zoals ik nodig heb voor de gestoffeerde trappen en overloop in huis. Het opladen duurt vrij lang, een halve dag voor een half uur gebruik. Ik heb hem al bij eerste gebruik twee keer moeten schoonmaken omdat hij haperde bij halfvolle, te kleine stofbak. Kwa prijs/kwaliteit had ik dus veel meer verwacht. Wellicht is het gewoon een hele mooie dure kruimelzuiger dan een volwaardige stofzuiger.

Gijs van Batenburg 30-08-2019

Veel stiller

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Deze is veel stiller als de Dy. Die ook nog eens +/_ €200,00 duurder is en met een tweede batterij erbij helemaal top.

Minpunten

• Tweede batterij is aan te raden

Abbe 21-05-2019

slecht, veel te duur en echt spijt van.

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Gekocht omdat het bij de introductie de sterkste in zijn klasse was en ik er een extra accu bij kreeg.
Na enige tijd in gebruik is het werkelijk een miskoop geweest. Het filter zit binnen "no time" vol waardoor de stofzuiger steeds uitvalt! Echt super hinderlijk. Ook de stof opvang is verre van eenvoudig schoonmaken. Ik klink als een azijnpisser maar dit product verdiend deze beoordeling ook. Ik wil echt mensen behoeden om de zelfde fout te maken. Je praat namelijk niet over een koopje.

Pluspunten

• accuduur is prima.

Minpunten

• Valt continue uit als filter vol zit!
  • Stofreservoir is lastig te legen

G.A. van Batenburg 12-05-2019

Geweldige zuigkracht

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Het gebruik hiervan overtuigd de waarde van het apparaat, tevens de sterke zuigkracht die deze heeft is met de andere in prijs erg goed en ook belangrijk vinden wij de stille motor hiervan de welbekende D.... is geeft veel geluid.

Minpunten

• Aan en uit knop eerst even wennen

Jan 02-05-2019

Goede revieuws

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Gekocht op basis van o.a. reviews in/op allerlei consumentengidsen en -fora. En Samsung adept. Dus in huis steeds meer Samsung

Eastwood 02-05-2019

Super handig

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

De machine is licht in gebruik. geweldige zwenk mogelijkheden en handige knik in de steel om onder de bank te stofzuigen.

Jason1994 17-02-2019

Goede aankoop!

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Ik ben tevreden met de zuigkracht. De prijs e kwaliteit verhouding is goed. Ik zal het aan iedereen wel kunnen adviseren.

Almpie 13-02-2019

Fijne zuigkracht

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Klein en licht makkelijk in gebruik voor de kleine dingen, hulp stukken zijn makkelijk in gebruik. Maar de elektrisch aangedreven onderdelen gebruiken wel veel extra batterij capaciteit.

Pluspunten

• Licht
  • Compact

Minpunten

• 40 minuten zuigen is kort
  • Batterij duur is korter met de hulpstukken.

Zrosh 09-02-2019

Zeer handzaam en fijne accesoires

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Ik moet zeggen dat ik voorheen met een sledestofzuiger minder vaak de neiging had om te stofzuigen, maar met de Samsung PRO VS8000 is het wel een genot om te stofzuigen. Hij is handzaam en vooral de meegeleverde accesoires zijn handig, voor bijv. de traptrede, bank of auto. De gebruiksduur bij een volle batterij is voor ons voldoende om de gehele woning in één keer te stofzuigen. Ook onder het bed stofzuigen is makkelijk met behulp van 1 knop draait de steel in een hoek zodat je niet diep hoeft te bukken. Het legen van reservoir verloopt gemakkelijk en je krijgt een extra HEPA filter meegeleverd. Al met al zeker een aanrader.

Anoniem 28-01-2019

Super blij mee!

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Heel blij met deze aankoop! De stofzuiger is erg stil en heeft prima zuigkracht. Ook de powerknop voor meer zuigkracht is super, zeker op een kleed als je huisdieren hebt. Verder kan ik met 1 batterijlading het hele huis stofzuigen!

Kasonso023 28-01-2019

makkelijk en snel

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

heel handig om snel je huis te stofzuigen .
genoeg zuigkracht en heel flexibel om in alle hoekjes te komen.

landgraaf 27-01-2019

Boven verwachting goed!

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Na het lezen van ook een aantal mindere recensies toch gekozen voor de powerstick pro vs8000 complete ipv een Dyson. In alle opzichten beter dan mijn huidige Dyson en dan ook geen moment spijt van deze aankoop. Accu gaat ruim mee en gehele woning ( 3 verdiepingen ) in 10 minuten volledig te stofzuigen. Hondenharen geen enkel probleem. Zowel laminaat als tegelvloer brandschoon te krijgen. Door de accessoires overige meubelstukken en de trap zeer makkelijk schoon te houden. Vervangt de traditionele stofzuiger met verve!!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • licht van gewicht
  • goede accessoires

Minpunten

• accuduur in turbostand snel leeg ( 7min)

Rob 27-01-2019

sTOPzuiger!

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Deze snoerloze stofzuiger beantwoordt geheel aan mijn verwachtingen.
Het apparaat is zeer degelijk en de accucapaciteit is fantastisch.
De zuigkracht is dik in orde, ook zonder inschakeling van de turbomodus.
De meegeleverde accessoires (Completeversie) maken van deze schitterend vormgegeven stofzuiger een ideale huishoudhulp.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accucapaciteit
  • Vormgeving
  • Accessoires (Completeversie)

DylanvdW 27-01-2019

Leuk en goed

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Super stofzuiger alleen wel handig om een extra accu er bij te kopen. Zuigkracht is goed en in turbo stand helemaal.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Accu

Fred1978 27-01-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Op zoek naar een kruimeldief die het wat langer vol houd dan de rest
Met 2 kids is het echt een must in huis
En deze viel in de winkel gelijk op en was een stuk degelijker dan zijn concurrenten .
De vele soorten mondstukken zorgt voor een compleet pakket
Zijn 32,4 v is zorgt voor genoeg plezier met stofzuigen en verliest hierdoor geen vermogen .
Al met al good job samsung

Hanswe75 25-01-2019

SUPER PRAKTISCH

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Heb de steelstofzuiger gekocht na het lezen van alle reviews geen woord te veel heel handig ingebruik

Anoniem 07-01-2019

Eindelijk draadloos

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN zwart, bruin, rood, zilver

Eindelijk ging ik de stap maken! Maar wat valt hij tegen. Hij krijgt Zonder de power knop geen eens alle broodkruimels van de stenen vloer. Totaal geen zuig vermogen zonder de turbo knop. En met turbo binnen 10 minuten leeg. Misschien dat hij gewoon kapot is, maar ik heb Erg veel spijt van mijn uitgegeven geld. :( baal er ontzettend van