Philips FC6813 blauw

Type/soort
handstofzuiger
Type
slede-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6813 blauw op Kieskeurig.be.

Vken74 09-04-2018

Kranchtig en handig

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Ik had al eerdere ervaringen met draadloze steelstofzuigers, maar deze deden zelden of nooit wat ze beloofden. Philips is anders. De verschillende stukken (de)monteren gaat erg vlot. De zuigmond draait 360° en dat is zeker een enorm voordeel. Ik hoef me niet meer in alle mogelijk (en onmogelijke) bochten te wringen om overal bij te kunnen. Als ultieme test heb ik het tapijt met mijn "oude" stofzuiger gedaan, meteen daarna met de Philips Speedpro Max en ik was geschrokken hoeveel vuil er nog in het tapijt bleek te zitten. Enige nadeel: hij is nogal aan de zware kant waardoor je tussendoor toch nog steeds even stopt. Niet om de batterij op te laden (gaat echt heeel lang mee) maar om je arm even te laten rusten.

Pluspunten

• krachtig
  • wendbaar
  • makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• eerder zwaar

machippo 29-04-2018

Heerlijk, geen snoer!

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Twee maanden in gebruik. Voldoet prima als stofzuiger, ook voor dierenharen op meubels (met de kleine borstel zuigmond).
Het ledlicht op de grote zuigmond blijkt onverwacht nuttig, het harde strijklicht geeft een motiverend beeld van de toestand op de vloer.
De acculading is ruim voldoende voor onze benedenverdieping (incl meubels), trap, overloop. Dat komt ook doordat je de stofzuiger veel sneller pakt om even iets op te zuigen. Feitelijk is ons huis vaker helemaal schoon.
Je moet met je arm&hand meer gewicht torsen dan bij een gewone stofzuiger dus je hebt wel voldoende kracht nodig.
Legen van de stofbak is makkelijk al moet je het wel met aandacht doen. De koppelingen van de hulpstukken gaan vrij zwaar maar voelen stevig. Aan/uit hoef je niet vast te houden, en je kunt makkelijk schakelen tussen standen 1,2,3.
Al met al erg tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• zuigt goed
  • geen snoer
  • stevig
  • goede accu duur

Minpunten

• vrij zwaar om te tillen
  • koppelingen gaan zwaar

Sleutel 29-06-2020

Ideale stofzuiger voor erbij

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

De stofzuiger is ideaal als je geen lange haren hebt. Wij zijn met 2 van de 3 met lange haren en dan loopt de borstel snel vast. Ook was de voet kapot na een jaar, maar netjes een nieuwe gekregen. Verder is hij ideaal, hij zuigt prima, makkelijk leeg te maken en met een volle accu kun je lang genoeg zuigen.

Sanjef 12-06-2020

Stofzuiger voor tussendoor te gebruiken.

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

De stofzuiger is geschikt voor haren en stof op te zuigen . Het is niet geschikt voor korreltjes van een kattenbak op te zuigen .

Van Goosen 27-05-2020

Maakt stofzuigen een genot!

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Erg tevreden over dit apparaat, makkelijk in bediening en zuigkracht ruim voldoende. Voordeel op een PVC vloer sla je door de " verlichting" niets of weinig over

Dllu 10-05-2020

Handig product

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Draadloos stofzuigen is zeer handig met deze Philips speedpro het is stevig en heeft een goede zuigkracht

Groot-Nijssen 26-03-2020

Een topper

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Lang over nagedacht en veel over gelezen (ook de reviews). Ik ben zeer kritisch. Ik kan alleen maar lof uitspreken over deze snoerloze stofzuiger. Neemt ontzettend goed al het vuil op, vooral ook hondenharen. Prettige zuigen en absoluut niet zwaar. Je pakt deze stofzuiger ook snel voor tussendoor. Kruimeldief ideaal voor zuigen auto. Een aanrader.

Mr X 07-03-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Ik ben zeer tevreden met de stofzuiger, Ik was een stofzuiger gewend met snoer maar wat is het handig of nu je pakt makkelijker de zuiger met andere woorden gewoon een Top product

Jaimilan 13-02-2020

Prima service

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Ik heb met de FC6813/01 slechte ervaringen.
Tot 2x toe ging het apparaat kapot waardoor hij gerepareerd moest worden.
De 3x keer hebben we een nieuwe stofzuiger gekregen de XC8049/01.
Deze stofzuiger werkt een stuk beter dan de vorige.
Wij zijn wel zeer te spreken over de service van Philips de reparatie en het omruilen voor de nieuwe stofzuiger is grote klasse.

Tinne 29-01-2020

Grootste miskoop ooit!!

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Toestel momenteel weer in herstel. Dit is reeds de 3e keer op een jaar tijd!!
Ik wil hier niet veel woorden meer aan besteden. Dit toestel is een echte miskoop geweest!!

nizinny 14-01-2020

levensduur is een ramp

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

De roterende borstel heeft het nu helemaal begeven! Die echt goed proper gemaakt na elk gebruik zover ik er aan kon.
Jammer, was in het begin best tevreden, maar dit kan echt niet! Een vervangborstel is nergens te vinden. De verkoper wijst natuurlijk naar ons, we zijn niet te spreken!

Anoniem 21-10-2019

Product kwaliteit

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

De handstofzuiger voldoet voor 70% aan de verwachtingen.
+ Snoerloos
+ verlichte zuigvoet
+ Niet te zwaar
- stang is moeilijk van het hoorapparaat te krijgen
- stofnaam moeilijk los te maken. Kans op breuk lipjes is groot
- een spitsere zuigmond voor moeilijk plekjes zou handig zijn, vooral bij het schoonzuigen auto.

Anoniem 09-10-2019

Wat een geweldige krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Wat een fijn product is dit. Geen gedoe met snoeren en genoeg zuigkracht. De stofzuiger laad snel op ook!

van Hooff 22-08-2019

Handige, krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Krachtige steelstofzuiger, prima vervanger voor "traditionele" stofzuiger. Accu voldoende om het hele huis op 1 lading schoon te maken maar vrij lange oplaadtijd tot volledig opgeladen (5 uur).

Barend59 19-08-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Deze stofzuiger is makkelijk in het gebruik. Heel prettig om geen last te hebben van het snoer. De zuigkracht is zeer goed.

Lolaa 13-08-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Zuigkracht super makkelijk in gebruik. Alleen moter wordt soms echt heel snel warm. Ook borstel moet je regelmatig schoonmaken want als je het niet doet. Dan zuigt hij niet zoals het hoort. Verder prima

Greetje 08-08-2019

Supper steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Ik kan geen enkel nadeel beschrijven over deze steelstofzuiger,,dagelijks gebruiken wij deze ,en ons huisje is kraakte ,gaat in alle hoeken ,,ook voor koppenetten weg de doen heel handig ,,ook de ledlampjes vooraan is echt handig ,je ziet er elk stofje bij liggen .
En het onderhoud van dit apparaat is heel eenvoudig
Een echte aanrader

Lvh4848 27-07-2019

Zeer handige stofzuiger voor dagelijkse taken

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Krachtig en performante stofzuiger voor dagelijkse taken.
Handig omdat hij altijd opgeladen bij de hand is
Verbeterpunten (die niet afdoen aan de algehele performantie):
- loskoppelen van de steel en borstelnis wat stroef en lastig
- borsteltje onderaan de lange steel zou ook beschikbaar moeten zijn als kort stukje voor kruimeldief functie

Martine2019 24-06-2019

Goed maar ook kwetsbaar blijkbaar

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Hele fijne stofzuiger, vooral met kids dat je die stofzuiger pakt en binnen no time alles opgezogen hebt.
Wel brak onlangs de stang af toen ik tegen de trap aan kwam. Bizar! Gelukkig zeer goed geholpen en viel binnen de garantie dus hij is weer zo goed als nieuw!

GijsVW 20-06-2019

Uitstekend product en voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Uitstekend product, compact, niet al te zwaar tijdens gebruik. Eindelijk geen snoer meer, moest 3x verzetten... Gebruik accu, als test op turbo stand hele verdieping gedaan, 20 minuten, nog 40% over. Mooi. Turbo is eigenlijk alleen maar nodig op de deurmatten, plavuizen kan gewoon op stand 2, dan nog 60% over, ook prima.
Schoonmaken: door het relatief kleine reservoir moet na iedere actie het reservoir worden geleegd, omdat wij een hond hebben zit het reservoir ook iedere keer vol. Op zich geen probleem om deze te legen, er blijft geen vuil achter (filter zelf 1x per week schoonmaken) en daardoor ook geen stank van achterblijvend vuil! Verlengde garantie heb ik uitgevoerd en dat is wel een fijne gedachte. Accu valt hierbuiten en ik ben benieuwd hoe deze over een jaar nog fit is.