Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs op Kieskeurig.be.

8,9

Marith 22-10-2018

Top stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Prijskwaliteit verhouding is super. Er zitten meerdere functies op de stofzuiger die erg handig zijn. Zo kan de zuigkracht worden aangepast en heeft de stofzuiger ook een handige indicator die aangeeft wanneer de stofzuigerzak vol zit. De stofzuiger heeft ook een erg lang snoer waardoor je maar 1 of 2 keer van stofcontact hoeft te wisselen en je zo het hele huis schoon hebt.

Pluspunten

• Aanpasbare zuigkracht
  • Stofzuigzak vol indicator
  • Lang snoer

Marjolein 15-08-2018

Voor een dubbeltje op de eerste rij

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

... zo voelt deze aankoop :). Echt een superfijne stofzuiger. Goeie zuigkracht, geen enorme herrie, anti-allergie filter... Ik vind 'm ook wat groot en log voor een stofzuiger met zo'n kleine stofzak, maar dat is het enige nadeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken.

Hij voelt robuust aan en ben ook erg blij met de verlengbare stofzuigerstang.

Als ik andere stofzuigers zie met vergelijkbare specs, zijn die véél duurder. En ik kan me bijna niet voorstellen dat ze dan beter dan deze zouden zijn. Ik heb nog nooit zo'n goeie stofzuiger in mijn handen gehad. Handig ook dat alle hulpstukken tegelijk op de stang kunnen.

Het enige voorbehoud dat ik heb is: ik ken dit merk verder nog niet, en heb nog geen idee van de duurzaamheid. Nou had ik hiervoor een goedkope stofzuiger van Bestron, en zelfs die is 12 jaar mee gegaan. Die zoog alleen allang niet meer zo sterk. Waar ik dus benieuwd naar ben, is of deze stofzuiger over 10 jaar nog steeds zo goed is.

Als iemand me helpt herinneren, schrijf ik met alle liefde nog een review over een jaar.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht & toch stil en energiezuinig
  • SUPER prijs kwaliteit verhouding
  • Anti allergisch
  • Uitschuifbare stang
  • Alle 3 hulpstukken kunnen op de stang

Minpunten

• Kleine stofzuigerzak
  • Best groot en log

Evert 20-02-2019

Stil en goede zuigkracht voor een prikkie!

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Ineens hield onze Phips stofzuiger ermee op. Niet gek, want tijdens een keukenverbouwing is hij flink misbruikt i.v.m. bouwstof en dat was uiteindelijk funest. We hebben jaren Philips gekocht, omdat wij deze motorisch erg sterk vinden. Van alle apparaten met een motor, gaan deze uit ervaring heel lang mee. Wat vaak kapot gaat aan Philips apparaten zijn de kunststof delen buitenom. Daarnaast waren de laatste stofzuigers redelijk luidruchtig. We zochten deze keer even een goedkope stofzuiger die toch zijn mannetje staat. Dat werd dus uiteindelijk deze Inventum. Op de Inventum website bood men deze aan voor € 49,- (incl. verzendkosten!) i.v.m. kleine beschadiging aan de doos. Wij hebben bij binnenkost nauwelijks schade aan de verpakking kunnen ontdekken. Voor deze prijs een stille stofzuiger met zeer goede zuigkracht. De stofzuiger is echter niet veel lichter dan onze laatste Philips en qua formaat ook ongeveer gelijk. Het snoer is wel lekker lang en rolt soepel en snel op. De stang is instelbaar in hoogte en door de enorme zuigkracht is het aan te raden om op laminaat de zuigkracht iets lager te zetten of de opening bij het handvat open te zetten, anders zuigt hij zich behoorlijk vast. Hij ziet er redelijk robuust uit, masr ik kan nog niets zeggen over de levensduur. Dat zal zich nog uit moeten wijzen. Er zit in ieder geval 2 jaar fabrieksgarantie op. Voor deze prijs geen betere kunnen vinden!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Indicator volle stofzak
  • Zuigkracht instelbaar
  • 3 stofzakken erbij geleverd

Minpunten

• Niet veel accesoires (1 spleetzuiger)
  • Geen opbergvak voor accesoires.

Fam van der Sluis 20-10-2018

Heel stil

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Zeer stille stofzuiger en licht qua gewicht. Met alle benodigde accessoires is het een uitstekende aankoop die zeer gunstig geprijsd is.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Licht
  • Zuigt zeer goed op harde vloeren

Cousy 24-08-2018

Stil maar krachtig

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Nog maar kort in mijn bezit, maar ik ben er erg blij mee. Hij is superstil en heeft een dermate hoge zuigkracht, dat ik het schuifje enigszins open moest zetten om niet vacuüm te trekken. Prima bereik ook. Inventum waardig !!

Pluspunten

• Heel stil
  • Goede zuigkracht

RK 28-09-2019

stofzuiger, (niets) om te klagen

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

het product is vergelijkbaar met 2 tot 3× zo dure. heeft goede prestaties, eenvoudig in gebruik, geen lawaai, degelijk gebouwd een aanrader met goede gebruiksmogelijkheden. als je alleen tapijt hebt minder geschikt: maar is duidelijk aangegeven en zou kopersfout kunnen zijn. Fijn prroduct.

ST306BZA 14-09-2019

geweldige zuigkracht

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

mijn vorige stofzuiger had twee keer zoveel vermogen dus ik was sceptisch over de zuigkracht maar de nieuwe Inventum heeft hele goede zuigkracht en zeer stil.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil

Erwin 14-04-2019

Echt een aanrader

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Met onze oude stofzuiger kapot, was ik op zoek naar een nieuwe. Een die in iedergeval stil moest zijn, want de oude maakte vanaf dag één al verschrikkelijk veel herrie. Al googlened kwam ik stofzuigers tegen die erg stil waren ( /- 70dB), maar ook erg duur.
Totdat ik op de site van Blokker deze Inventum tegen kwam. Super stil, HEPA13 filter, grote stofzak, lang snoer, dubbele zuigkracht regeling, telescoopbuis, klasse A zuigkracht op gladde vloeren, veel extra zuigmondjes. Eigenschappen waar je bij andere merken zeker twee a drie keer zo veel voor betaald.
Met enige scepis pakte ik de stofzuiger na levering uit. Scepis want hoe kan Inventum zoveel leveren voor zo'n kleine prijs ?
Maar ik heb de stofzuiger nu een aantal weken en ik kan nies anders dat Inventum het allemaal waar maakt. Daarnaast rolt de stofzuiger goed achter je aan (valt bv niet om in bochten zoals onze oude) en is de bouwkwaliteit prima. Design is misschien niet zo gelikt.

Echt geen negatieven punten dan?
De standaardzuigmond is minder, deze " plakt" aan de vloer.
Gelukkig past de zuigmond van onze oude.

Ik kan deze stofzuiger dan ook van harte aanbevelen

• Zuigkracht
  • Goede regeling zuigkracht
  • Lang snoer
  • Veel extra zuigmondjes

Minpunten

• Standaard zuigmond "plakt" aan vloer

Pieter Flantua 03-04-2019

Geweldig goede stofzuiger voor weinig geld, aanrader

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Waar voor het geld, weinig geluid dat was een meevaller een goede zuigkracht zeker ook op vloerbedekking, ook een lekker lang snoer en een goed Hepa filter. Prima aankoop

Pluspunten

• prijs
  • geluids niveau
  • zuigkracht
  • lengte snoer
  • Hepa filter

Minpunten

• nog niet gevonden

Martoss 24-03-2019

Zeer goede stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Stofzuiger met zeer goede zuigkracht, vooral op gladde vloeren ongeëvenaard. Groot bereik door 7 meter lang snoer. Bovendien ook nog zeer betaalbaar. Een aanrader!

Pluspunten

• Zeer goede zuigkrachr
  • Handig in gebruik

K.W.Spanjer 12-01-2019

Superieur in alle opzichten !

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Kwaliteit en super stil, de stofzuiger zuigt zelfs in haar laagste stand ook superieur en is daar bij met zij 700 watt ook nog eens energie zuinig .

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Super stil
  • Zeer goed wendbaar , kantelt niet !
  • Materaal van een zeer goede kwaliteit
  • Werklengte 10 meter.

Adin 09-01-2019

super stil en krachtig

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

De Inventum stofzuiger ST306BZA is stil en modern. Je hoort hem bijna niet. Heeft een grote stofzuigerzak.
Deze stofzuiger heeft veel voordelen zoals;
-hij is geschikt voor mensen met een allergie,
-is super stil,
-is makkelijk om mee te nemen,
- filter zorgt voor een minimale stofheruitstoot,
-is zeer energiezuinig met energieklasse A,
-heeft een actieradius van 10 meter,
-is geschikt voor gebruik op harde vloeren,
-en tevens geschikt voor tapijt.

Pluspunten

• super stil
  • krachtig
  • is geschikt voor mensen met een allergie
  • minimale stofheruitstoot
  • is energiezuinig met klasse A

Minpunten

• actieradius van 10 meter

J Hajema 03-01-2019

Grote zuigkracht, kleine prijs

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

compacte stofzuiger, mooi ontwerp, zuigkracht erg hoog (zuigt zich bij maximum vast aan onze harde vloeren), opvallend weinig geluid tijdens zuigen! Enige nadelen (na 2 weken gebruik): blokkeerschuifje van de telescoopbuis moet omhoog als je de buis omlaag wilt schuiven. Dat schuift wat lastig. Hulpstukken kunnen niet in de stofzuiger opgeborgen, maar kunnen wel met een clip op de telescoopbuis geklemd worden. Een parketborstel wordt niet meegeleverd, maar een universele parketborstel is al voor 2 euro te koop. Al met al een uitstekende stofzuiger voor een klein prijsje

Pluspunten

• zuigkracht
  • prijs
  • geluid

Minpunten

• blokkerschuifje telescoopbuis
  • hulpstukken niet in stofzuiger

digiopa 20-11-2018

uitstraling kleur , grote. , prijs en prestatities.

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

heb dit product gekocht om de prijs. dit om eens des temeer te bewijzen dat goed koop niet altijd een duur koop hoeft te zijn.

Pluspunten

• uitstraling,gebruik
  • heerlijk zacht en krachtig

Minpunten

• nog niet ontdekt
  • nog niet ontdekt