Dyson Cinetic Big Ball Absolute 2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Cinetic Big Ball Absolute 2 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Guy D. 17-08-2022

Te duur!!

Heb deze Dyson nu een 3tal in dienst. Hoewel deze Dyson behoorlijk goed zijn werk doet zijn er toch wat minpunten:
* Zwaar en log om achter je aan te trekken. Heeft de neiging om achter elke hoek of elk niveauverschil te blijven haperen.
* Minderwaardige (dure) pvc onderdelen moeten vrij snel vervangen worden zoals parketborstel, koppening tussen slang en buis etc.
*Snoerhaspel heeft slechts 1 jaar gewerkt, daarna stuk.
Je verwacht beter materiaal voor deze prijs. Te duur!!

Pluspunten

• Zuigt goed

Minpunten

• te log, te zwaar
  • snel verslijtende (dure) pvc onderdelen
  • kabelhaspel was snel stuk
  • prijs/ kwaliteit

Nance 28-11-2020

Slechte stofzuiger!

Waardeloze stofzuiger voor zoveel geld! Vroeger had ik ook Dyson DC29, PRIMA!!!! DC29 12 jaar oud en versleten dus nu een nieuwe Dyson... deze dus! Zuigkracht verlies na 10 maanden gebruik, gehalveerd. Ik heb twee honden, de stofzuigerslang en voet is vreselijk statisch.. hangt meer haar aan als dat erin gaat :( Stofbak sluit moeilijk en springt telkens opnieuw open met reinigen. Kleine lichte dingen zoals katterig is een ramp om op te zuigen. De voet moet je er wel tien keer opnieuw op plaatsen voordat alles weg is. Ik ben nog de enigste van het gezin dat met deze stofzuiger kan werken, mijn man is al mee opgehouden, hij irriteert zich teveel tijdens het stofzuigen aan de slechte werking van dit ding. Contact gezocht met Dyson en men verteld mij dat men zich niet herkent in deze klachten. Lachertje op buitenlandse engelse site staat er niks anders als dezelfde soort van klachten! Als ik dit eerder had geweten had dit mij erg veel geld gescheeld! Ik heb zeker drie andere goede stofzuigers voor een enkele Dyson. Jammer maar nooit meer dus..... ook zeker door de slechte service van hun. Je bent in ieder geval gewaarschuwd. Zonder huisdieren en kinderen in het gezin een leuke luxe item. Maar voor ECHT gebruik dus te duur en te slecht!

Pluspunten

• gGeen filters

Minpunten

• Statisch voetstuk en slang
  • Zuigkracht vermindert snel