Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood op Kieskeurig.be.

icalex 04-07-2017

Fijne stofzuigen die doet wat hij moet doen, stuizuigen.

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Wij hebben de stofzuiger nu 2 weken in gebruik en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Wij hadden al een Philips marathon stofzuiger vanwege de vele huisdieren. Maar omdat die stofzuiger wat oud werd en omdat het aantal huisdieren aan het afnemen is, werd het tijd voor een andere.

Wij wilde graag een kleine lichte stofzuiger die makkelijk te bedienen is. De PowerPro Compact is die lekkere lichte stofzuiger en is lekker wendbaar. Zuigkracht is ook erg goed en je ziet gewoon de rommel opgezogen worden een paar cm naast de zuigmond. Wat wel opvalt is als de bak waar het stof in komt vol begint te raken (en met huisdieren is dat snel),dat dan de zuigkracht wel snel afneemt. Iets wat we bij onze vorige stofzuigerzak loze stofzuiger niet zo erg merkte, maar die was ook 150 euro duurder dan deze. Als je de bak na elke keer zuigen leegt heb je er geen last van. Voor mensen met meerdere honden en katten zou de stofbak wel eens iets te klein kunnen zijn.

Ook missen we het traploos instellen van de zuigkracht van onze oude stofzuiger, maar of dat het extra geld waard is wat je daarvoor betaald, betwijfel ik. De zuigmond zuigt alles goed op en glijd makkelijk over zowel harde vloeren als tapijten en vloerbedekking. Wel is de zuigmond iets hoger dan onze vorige dat tot gevolg heeft dat we niet meer goed onder de bank kunnen komen.

De geïntegreerde borstel op de steel is in het begin even wennen, maar nu vind ik het heel prettig. (hoe heb ik ooit zonder gekund). Ook de lengte van de steel (uitschuifbaar) is erg prettig en voor ons lang genoeg. Wel mis ik een goede manier om de stofzuiger op te pakken als ik bijvoorbeeld de trap op moet. Ik was een handvat gewend aan de bovenkant en die mis ik.

Ook het snoer is voor mijn gevoel iets aan de korte kant, maar vooralsnog redden we ons er mee in ons huis. Ook is hij niet de stilste in huis, maar goed dat is ook niet zo belangrijk.

Al met al een hele fijne lichte stofzuiger die wellicht niet de meest luxe is, maar doet wat het moet doen voor een goede prijs. Ik zou hem bijna iedereen aanraden. Mensen met meerdere honden en katten zou ik wel waarschuwen. Ik denk dat zij beter een duurder modelletje kunnen kopen van Philips.

Pluspunten

• Compact formaat
  • Licht gewicht
  • Zuigt goed/krachtig
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Snoer iets te kort
  • Stof container met meerdere huisdieren snel vol.
  • Zuigkracht niet instelbaar
  • Beetje luidruchtig

Lisa 10-07-2017

Licht, snel, zakloos

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Heel blij met deze stofzuiger! Ten eerste omdat hij zakloos is, maar ook zeker omdat hij licht is, makkelijk over de vloer beweegt en goed in de kast past. Enige wat ik jammer vind is dat hij niet ook nog draadloos is. Verder ideaal!

Pluspunten

• Zakloos
  • Makkelijk beweegbaar
  • Goed formaat
  • Licht

Minpunten

• Niet draadloos

Lisa2912 10-07-2017

Compact en krachtig

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Een compacte krachtpatser, deze stofzuiger is zeer makkelijk in gebruik en opvallend stil. Door de lange steel kunnen ook wat langere mensen rechtop stofzuigen. De hulpstukken zitten handig op de steel en dus goed binnen handbereik. Ik ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht

Claudia87 22-06-2017

Fijn apparaat, rijdt soms wat moeilijk

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Fijne stofzuiger met goede zuigkracht. Handleiding is in plaatjes en daardoor makkelijk te begrijpen, al spreekt het eigenlijk wel voor zich.
Reinigen van het filter is makkelijk om te doen al kan het drogen van het filter even wat tijd kosten.
Apparaat is handzaam al is sommig bochtenwerk wat lastig en rijdt hij niet op alle oppervlakken even soepel. Op tegels rijdt hij als een zonnetje!
Handig aan het apparaat is dat alle accessoires er aan vast zitten. Je hebt alles bij de hand en weinig mogelijkheden om een extra borstel of spletenzuiger kwijt te raken.
De stofzuiger maakt wel redelijk wat herrie maar aangezien hij fijn in gebruik is, neem ik dat voor lief.

Pluspunten

• compact
  • accesoires bij de hand

Minpunten

• rijdt soms wat stroef

M.P. Jansen 09-05-2018

Goede stofziuier

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

We hebben de Phillips FC9333/09 sinds twee weken, en we zijn er erg tevreden mee. Hij zuigt goed en krachtig, en de kwaliteit is prima, zoals je van Phillips mag verwachten. Ik raad hem dan ook aan.

De service bij de Media Markt was ook goed. Er stonden een paar demo-modellen die we konden uitproberen. De uitleg van de medewerster was ook prima. We werden vriendelijk geholpen. Ik hoop dat we er nog lang plezier van zullen hebben.

Pluspunten

• Krachtig

sebasvanw 10-07-2017

Handige compacte zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Zeer handige compacte stofzuiger met een eigentijds design. Deze stofzuiger hebben wij voor erbij gekocht en daar is hij prima voor. Komt overal makkelijk bij en super handige opvangbak waardoor je geen zakken meer nodig hebt. Klik, leeggooien en klaar. Ben er blij mee en zou de stofzuiger zeker aanraden.
handige opvangbak, lekker compact, komt overal goed bij met de speciale borstel
het snoer is wat aan de korte kant.
Ja, ik zou dit product aanbevelen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Compact
  • Wendbaar
  • Eigentijds design

Minpunten

• Het snoer is iets kort

Wilmasch 09-07-2017

Goed hanteerbare stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Stofzuiger is mooi compact. Rijdt makkelijk. Flexibele zuigmond en makkelijk in hoogte verstelbare stang. Goed te legen, snoer rolt makkelijk op/af. Kleine borstel is makkelijk in de stang verwerkt. De zuigkracht is makkelijk aan te passen

Pluspunten

• makkelijk te legen
  • lange stang
  • blijvende zuigkracht

Philipsdrama 31-08-2019

Beoordeling

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Als je de reviews doorneemt zie je kwalificaties omtrent zuigkracht varieren van absoluut waardeloos tot super zuigkracht. En dat voor dezelfde machine. Dat kan natuurlijk niet echt. Mijn vrouw geeft als oordeel deze stofzuiger zuigt niet. En idd waardeloos. Dan ga je eens kijken naar de zuigmonden. Ik heb twee opzetstukken geprobeerd, een heeft borstelstukken met open einden aan twee kanten. Duidelijk als je hier mee aan het werk gaat zuig je alleen maar valse lucht, het andere opzetstuk kun je in hoogte verstellen, stand hoog ook alleen maar valse lucht, stand 2 op een vlakke vloer krijgt hij grip. Dus het is maar heel toevallig wat voor vloer je hebt of je er wat aan hebt of niet. Dit maakt het tot een product wat je niet moet kopen, zeer gebruiksonvriendelijk product. Om verdere ergernis te voorkomen gaat ie de deur uit.

Pluspunten

Minpunten

• Gebruiksonvriendelijk
  • Niet geschikt voor breed publiek

Kitou 30-08-2019

Aspirateur léger mais assez efficace

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Cet aspirateur est léger, ce qui est un point positif. Néanmoins, au vu de ce petit poids, il se retourne si on tire trop rapidement dessus. Il aspire relativement bien les poussières et poils de chiens. Petit bémol sur les toiles d'araignée "collantes" pour lesquelles il faiblit un peu à mon sens. Les différents raccords se clipsent pour ne pas se détacher de manière intempestive. La petite brosse coulisse ce qui permet de ne pas perdre cet accessoire et de l'utiliser plus régulièrement qu'un autre. La buse étroite est par contre tombée de son support. Par ailleurs, le cordon d'alimentation n'est pas suffisamment long que pour que je puisse aspirer l'entièreté de mon rez-de-chaussée. Il est relativement bruyant (mais c'est un aspirateur...) Enfin, il n'est pas très compact pour le rangement. Le tuyau et la brosse usuelle ne trouvent pas de place sur le moteur (à l'instar d'une autre marque par exemple).

virgvb 28-08-2019

l'aspirateur qui respecte ses promesses

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Cet aspirateur est compact et puissant. Il est facile d'utilisation. Les raccords sont pratiques car ne permettent pas de déconnection accidentelle. La brosse intégrée est efficace. les encoches de rangement semblent solide. Le prix est abordable.
Le fils électrique est un peu court et l'aspirateur est rrelativement bruyant. Il vaut cependant sont prix.

LeoL 28-08-2019

Lekker handzaam en compleet

Fijne stofzuiger!
Doet zijn werk meer dan goed, pakt zijn vuil goed op.
Accessoires zitten binnen bereik, doordat het aan de buis vast zit. Ook het omklapbare borsteltje bij de zuigmond is gewoon ideaal.
Door lichte gewicht en goede wielen volgt de stofzuiger super makkelijk
De opvangbak doet zijn werk ook goed. Heb nog geen last gehad van de filters, dat is nog even afwachten.
Verder een aanrader.

axenc 26-08-2019

Efficace et pratique

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Cet aspirateur est efficace car on sent la force de l'aspiration !
Le résultat dans le bac collecteur confirme cela.
Les niveaux de réglage de la force d'aspiration sont illustrés par des icônes qui identifient l'usage prévu, c'est un plus.
Les accessoires sont accessibles très rapidement car ils sont sur le manche, directement à porté de main. C'est efficace et confortable.
Le changement d'accessoires se fait de manière rapide et efficace avec des "clic" qui confirment que le raccord est effectif. C'est simple et efficace.

En résumé, je dirais que cet aspirateur reprend les points forts des aspirateurs classiques avec quelques atouts supplémentaires (accès des accessoires, puissance d'aspiration, sentiment de qualité,...) qui en font un outil efficace et agréable à utiliser.

Eve2707 24-08-2019

design sympa pour une belle performance

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

J’utilise cet aspirateur depuis quelques jours et je suis ravie de son efficacité d’aspiration. Le bruit est assez élevé par rapport à mon ancien modèle. Cependant il fonctionne à merveille et est simple d’utilisation. La petite brosse insérée sur l’embout est vraiment géniale, elle permet de passer rapidement d’une brosse à l’autre. Je le recommande vivement.

MireiaXicola 20-08-2019

Great vacuum without bags!

Great quality price
Easy to use, not too heavy
Really easy to clean, loving not having to buy vacuum bags
I would recommend it

Ellen 20-08-2019

Super stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Super krachtige stofzuiger, klein maar met een erg goede zuigkracht, was eigenlijk bedoeld als 2e stofzuiger in huis maar staat nu als eerste stofzuiger op z’n plek. Een aanrader en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Chelsiel 20-08-2019

Super krachtig

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Ik ben erg tevreden over deze stofzuiger. De zuigkracht is super, alleen het snoer is een beetje onhandig, maar dat is met alle stofzuigers met snoer.

Mandy24 14-08-2019

Efficace et léger, facile d'utilisation

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

J'ai utilisé l'aspirateur pour la première fois dans mon living et j'ai été surprise par le bruit qui n'était pas trop assourdissant. J'ai adoré utiliser la petite brosse bleue, sur mes chaises de salle à manger. Elle m'a permis de retirer avec facilité poussières et poils de mes chats. De plus, il est léger. J'ai donc facilement pu continuer mon ménage à l' étage de la maison. J'ai eu quelques difficultés à décrocher le réservoir à la fin. Mais après plusieurs utilisations, cela a été plus facile pour le détacher.

Kevin4300 18-06-2019

Top Stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Voor de prijs is deze een super stofzuiger. Gemakkelijk in gebruik en heeft een hoge vermogen waardoor alles schoner achterblijft.

Cobi 10-03-2019

Gekocht op positieve reviews maar ik heb spijt

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Wij hadden hiervoor een zelfde type stofzuiger van Philips. Daar was ik erg blij mee, ik erewachten van dit apparaat een zelfde kwaliteit. Zeker omdat we inmiddels weer 10 jaar verder zijn.

De zuigkracht is dramatisch, zeker met de bijbehorende stang heeft de zuiger gewoon weinig kracht. De kabel is korter dan bij de vorige stofzuiger waardoor ik de woonkamer net niet met 1 stopcontact kan doen. De losse zuigmond die aan de slang zit heeft een schuif waarmee je de zuigkracht beperkt. Waarom? Die ding raak je constant aan, dan mis je gelijk helemaal alle zuigkracht.

Kortom een waardeloos apparaat.

Pluspunten

• Zakloos
  • Borstelmond op de slang

Minpunten

• Korte kabel
  • Weinig zuigkracht

I hanssen 19-02-2019

Zuigt heel slecht

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Mijn vorige stofzuiger was oud en versleten..dacht ik. Deze leek me handzaam. Dat is hij ook maar zijn zuigkracht is echt waardeloos. Zuigt gewoon amper. En de stofbak krijg je met geen mogelijkheid los. De eerste keer uren bezig geweest met de handleiding erbij maar niet open te krijgen.
Ik heb hem nog maar paar maanden maar spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Klein handig voor de trap met lange stekker

Minpunten

• Zuigt totaal niet
  • Stofbak gaat niet los