Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars op Kieskeurig.be.

Marc 24-03-2019

weinig zuigkracht

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Ik heb nog nooit een review geschreven maar nadat ik vanmorgen het huis heb stof gezogen, ben ik op zoek gegaan naar reviews van deze stofzuiger, om te kijken of het misschien aan mij lag. Ik heb me enorm geërgerd aan de zuigkracht.

Ik zou deze niet nemen, hij is misschien energiezuinig maar als je 3 x langer zuigt omdat hij niets opneemt..

Wel een makkelijke, lichte en best mooie zuiger maar hij zuigt gewoon niet goed.

Maurice 07-04-2020

Helemaal mee eens. We hebben nog nooit zo'n slechte stofzuiger gehad. Weinig mogelijkheden en weinig zuigkracht. Zonde van je geld.

Marjolein 03-07-2017

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Prima stofzuiger met veel zuigkracht. Lange steel dus fijn in gebruik voor lange mensen. Zuigt alle kattenharen goed op ipv enkel vooruit te schuiven. De voet van de steel is goed wendbaar waardoor je makkelijk onder kastjes komt zonder heel diep te bukken.
Moet zeggen dat zakloos zuigen me ideaal leek maar het legen en daarna schoonmaken van de bak en het schoonmaken van alle filters kost me meer tijd en valt me wel erg tegen.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Licht dus makkelijk te tillen
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Heel veel filters om schoon te moeten houden

JLTest 20-10-2017

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Prima stofzuiger met een hele goede zuigkracht.
Als ik wat minpunten moet noemen vind ik dat het snoer erg kort is, de stoftank snel vol is en het reiningen van de filters best veel tijd kost.
Daarentegen zuigt hij echt heel goed. Het beste wat ik tot nu toe heb gehad en ook echt beter dan mijn dyson!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Kort snoer

Annemieke 12-04-2019

Onhandige stofzuiger zonder zuigkracht

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Er zitten geen standen op zodat hij altijd op dezelfde stand zuigt.
Hij valt heel makkelijk om.
De stang is te lang om goed mee te kunnen zuigen.
De borstel die aan de stand zit is niet schoon te maken omdat hij er vast aan zit.
Het elektriciteitssnoer is te kort.

Pluspunten

• zakloos

Minpunten

• onvoldoende zuigkracht
  • zuigkracht niet regelbaar
  • te kort snoer

Tonnie Nieuwenburg-Moes 25-06-2018

Lichtgewicht en compact.

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Makkelijk in gebruik veel hulpstukken geluid valt mee. Na de stofzuiger te hebben uitgeprobeerd ben ik hier heel enthouisast over. Kwaliteit en prijs in juiste verhouding.

Thereddragonmom 19-07-2017

Compact maar TOP

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

We Zijn suuuperblij met de nieuwe power pro compact. Snel, makkelijk hanteerbaar, maakt alle oppervlaktes in een mum stofvrij. Vanaf nu stofzuigt ook mijn ventje met alle plezier!!!

filmpje https://photos.app.goo.gl/rkgqqkjncRG1pvx03

Pluspunten

• Snel
  • Handelbaar

babske4 07-07-2017

Prima zakloze stofzuiger met goede zuigkracht.

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Lichte stofzuiger met goede zuigkracht. Lange steel, waaraan verschillende hulpstukken bevestigd zitten. Maakt geen overdreven hard geluid en is erg licht van gewicht en wendbaar.
Enig minpuntje is het snoer (9meter), deze had wat langer mogen zijn.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • wendbaar
  • licht van gewicht
  • compact model, makkelijk op te bergen

Minpunten

• te kort snoer

LilyG 08-08-2020

Geweldig! Doet wat het belooft!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Apparaat conform de beschrijving: makkelijk en licht in gebruik, geweldig stofzuig vermogen en vrij stil in gebruik.
Ergonomisch en smart design, uitstekend prijs/kwaliteit. Dusdanig tevreden dat ik eentje voor oma heb gekocht.

Paddestoel 07-08-2020

Goede koop

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

De stofzuiger werkt goed, is makkelijk hanteerbaar. Lengte snoer goed, maar wil zelf soms enigszins terug oprollen. Makkelijk instelbaar voor gladde vloeren en tapijt.

Anoniem 29-07-2020

goede stofzuier

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

wilde van die stofzakken af, dus na zoeken kwam ik bij deze uit
ben er te vreden mee heb alleen laminaat dus dat gaat oke goede zuigmond

Faraisha 04-07-2020

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Zuigt heel erg goed! Alleen de wieltjes maken een soort piepend geluid bij het rollen vandaar 4 sterren. Voor de rest prima stofzuiger, ben er tevreden mee

't. Ester 06-06-2020

Goede zuigkracht, bij laag vermogen.

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Prima stofzuiger voor een redelijke prijs, lang dun snoer, je komt bijna overal wel bij.
Minpunt vind ik de zuigmond deze is relatief zwaar en een tikje onhandig. Op vloerbedekking beweegt hij zwaar. Een gewone smalle bostelmond zou op deze stofzuiger handiger zijn. Al met al wel een prima apparaat.

Hortence 21-05-2020

Compact model zuigt goed.

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Het is een lichte stofzuiger, een compact model en zuigt goed, het borsteltje in de stang is ook handig, ook de die zuig standen voor tapijt, een harde vloer of meubels.

Anoniem 18-05-2020

Gewoon gewoon goed, gewoon Philips

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Prima stofzuiger. Licht gewicht. Soepel wendbaar.
Geen minpuntje, wel een vraagje: wanneer worden stofzuigers ook gemaakt voor lange mensen? #durftevragen

Eerebout 15-05-2020

Gebruik stofzuiger FC9331/09

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Dit toestel is licht in gebruik en makkelijk te ledigen .
Het enige min puntje is het onbreken van een draagbeugel aan de bovenkant van de stofzuiger (heeft wel een draagbeugel aan de voorkant )

Wang12 15-05-2020

perfect

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

heel makkelijk om de schoonmaak te doen, Ik kan regelmatig het stof in de container verwijderen en ik denk dat dit een hygiënische manier is

xJenny 09-05-2020

Top stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Wij hebben 2 katten rond lopen waarvan ze vaak flink verharen. We merkte dat ons oude stofzuiger moeite had met haren op te zuigen van de kleed en bank. Gisteren hebben wij deze Philips binnen gekregen en vandaag even uit geprobeerd terwijl ik woensdag heb gestofzuigd met de oude. En kijk hoeveel haren er wel niet word opgenomen terwijl ik dacht dat het best mee viel. Echt top deze stofzuiger! ❤️ Ik kan niet meer zonder.

Stofdief 29-04-2020

Mooi compacte stofzuiger voor een goede prijs

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Als tweede stofzuiger gekocht. Voor de prijs krijg je een degelijke stofzuiger met een goede zuigkracht en stille werking. Handige reservoir, simpel in gebruik. Enkel het borsteltje wat geïntegreerd is aan de steel is niet zo handig.

Hirtz 25-04-2020

Waardeloos!!!!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Echt waardeloos. Spijt dat ik hem heb gekocht. De voet krast met de borstel er uit over de vloer. Het achter klepje waar de filter in zit valt er zo af. De slang is zo stijf als maar wat!!!.

Hans F. 18-04-2020

Heel tevreden

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

We hadden al jaren een stofzuiger van Philips. Ook zonder stofzuigerzak. De nieuqe stofzuiger is op alle fronten veel beter. Weegt minder. Is kleiner en daardoor makkelijker op de trap te gebruiken. Ook veel meer zuigkracht en makkelijker te reinigen. Ook het feit dat de hulpstukken aan de stang vast zitten zien wij als een voordeel. Een hele verbetering dus .