Philips PowerPro Compact FC9333/09 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9333/09 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Thereddragonmom 19-07-2017

Compact maar TOP

We Zijn suuuperblij met de nieuwe power pro compact. Snel, makkelijk hanteerbaar, maakt alle oppervlaktes in een mum stofvrij. Vanaf nu stofzuigt ook mijn ventje met alle plezier!!!

filmpje https://photos.app.goo.gl/rkgqqkjncRG1pvx03

Pluspunten

• Snel
  • Handelbaar

Bart1903 12-07-2017

Goede stofzuiger voor niet-uitdagende omgevingen

We hadden deze stofzuiger oorspronkelijk gekocht voor het stofzuigen was onze woning met hondenhaar. Daarvoor is hij helaas iets te licht bevonden, maar we zetten hem nu naar volle tevredenheid in op onze 1e verdieping waar hij dienst doet als huishoudassistent voor de kinder- en badkamers.

Dankzij de goede wieltjes, lengte van de draad en het gewicht geraakt hij in alle hoeken van de kamer.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Gemakkelijk in onderhoud

Minpunten

• Niet voor dierenhaar

Hans76 10-07-2017

Sterke zuigkracht

Wat meteen opvalt is de sterke zuigkracht van de stofzuiger. Bij momenten komt zelfs het tapijt omhoog, dus het stof zal er zeker uit zijn! De ingebouwde borstel in de steel is een meerwaarde, zo geraak je het opzetstuk niet kwijt. Ook het feit dat je geen stofzuigerzak nodig hebt is mooi meegenomen. Het toestel is zeer compact en makkelijk weg te zetten. Enige nadeel: bij het ledigen van de stofzuiger boven de vuilbak, moet je opletten dat je niet morst.

Pluspunten

• krachtig
  • handige borstel ingewerkt in steel

Minpunten

• opletten voor morsen bij ledigen

Vicky24 10-07-2017

Krachtig

Zeer compacte en krachtige stofzuiger, handig in gebruik, zeker als je huisdieren hebt is dit de ideale stofzuiger om in huis te hebben.
De gebogen borstel is super om in alle hoekjes te geraken

Pluspunten

• Borstel die vast zit aan steel
  • Krachtig

Minpunten

• Snoer net te kort

Sammiesuus 09-07-2017

Fijne stofzuiger

Een fijne kleine en lichte stofzuiger. De stofzuiger is heel wendbaar. Het borsteltje op de stang is erg praktisch voor precies werk. De bak met vuil is makkelijk los te maken en te legen.
Het snoer had van mij iets langer mogen zijn.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Fijne hulpstukken
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Snoerlengte

Keetie 09-07-2017

zeer gebruiksvriendelijk toestel

Zeer licht, handig en compact toestel.
Alle accessoires bij de hand en geen gedoe met zakken.
Aangenaam om te gebruiken.

Pluspunten

• licht
  • compact
  • goede zuigkracht

Lore B 09-07-2017

lichte stofzuiger met een grote zuigkracht

Het eerste wat mij opviel was de zuigkracht. Hij zuigt veel harder dan je zou verwachten van zo’n compact toestel. Ik heb de test gedaan op ons kunstgras in de veranda en de meeste kruimels en stofjes zuigt hij moeiteloos van tussen het gras. De zuigkracht kan je niet regelen op de machine, maar er zit wel een schuifje op de buis, als je dit open schuift zuigt hij minder hard.

Als je de lange steel losklikt heb je een uitschuifbaar borsteltje aan de zuigmond. Het is heel handig dat dit een vast onderdeel is van de stofzuiger, zo kan je het opzetstuk niet kwijt geraken. Er werd ook een apart opzetstuk meegeleverd op parket te stofzuigen. Dit gebruik ik niet omdat we maar een klein stuk parket hebben en het te veel gedoe is om dit aparte stuk erbij te zoeken. Maar het parket met de standaard zuigmond stofzuigen werkt ook prima.

Het toestel zelf is mooi, compact en verrassend licht. Eenvoudig te legen, ik ben blij dat ik van dat gedoe met stozuigerzakken af ben. Verder maakt hij vrij veel lawaai, maar dit is mijn eerste zakloze stofzuiger dus misschien is dit wel altijd zo.

Kortom, een lichte stofzuiger met een grote zuigkracht, zeker zijn geld waard.

Pluspunten

• Licht en compact
  • Geen zak nodig
  • Grote zuigkracht
  • Geïntegreerd borsteltje

Minpunten

• Luid

babske4 07-07-2017

Prima zakloze stofzuiger met goede zuigkracht.

Lichte stofzuiger met goede zuigkracht. Lange steel, waaraan verschillende hulpstukken bevestigd zitten. Maakt geen overdreven hard geluid en is erg licht van gewicht en wendbaar.
Enig minpuntje is het snoer (9meter), deze had wat langer mogen zijn.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • wendbaar
  • licht van gewicht
  • compact model, makkelijk op te bergen

Minpunten

• te kort snoer

Tijsty 07-07-2017

Klein maar fijn

Een hele fijne stofzuiger die zeer compact en goed wendbaar is met z'n grote wielen en brede zuigkop met wieltjes. Zuigt goed alles op van de grond maar ook matten neemt hij goed onder handen. Handig dat je de hulpstukken onmiddellijk bij de hand hebt tijdens het stofzuigen. Heel gemakkelijk te ledigen en schoon te maken. Hoeveelheid geluid valt goed mee.

Pluspunten

• compact
  • heel wendbaar

Minpunten

• geen handvat om te dragen

Nanda 06-07-2017

Goede kleine stofzuiger

Mooie kleine stofzuiger. Werkt goed. Ik vind het erg handig dat er aan de stang een klein borsteltje zit, ingebouwd zeg maar, zodat je niet meer een los klein borsteltje ergens hebt slingeren. Hij heeft genoeg kracht.

Pluspunten

• Borsteltje aan stang

frankdertank 04-07-2017

prijs-kwaliteit quasi onklopbaar

De stofzuiger is heel gebruiksvriendelijk, zuigt goed, is compact en maakt weinig lawaai. Dat zijn voor mij de belangrijkste kenmerken die hij moet hebben om prijs-kwaliteit optimaal te scoren. Ergonomisch is hij gemakkelijk door de in hoogte instelbare steel. Een nadeel: er is geen handvat om hem op te tillen, tenzij dat met het handvat van de filter moet, maar dat vind ik gevaarlijk naar breken toe...

Pluspunten

• zuigt goed
  • compact
  • weinig lawaai

Minpunten

• geen handvat

Hanzer 04-07-2017

Dé stofzuiger die de daad bij het woord voegt...

'Amazed' is het kernwoord die op zijn plaats is bij dit product. Hij voldoet aan alles wat een stofzuiger moet zijn. Krachtig, handig, licht en geen rompslomp met hulpstukken.. Het maakt alles stofvrij op een tijdsbesparende manier door zijn kracht en licht ontwerp waardoor alles sneller gedaan is en op een betere manier. Effectief² . Zelfs het design is over nagedacht. Superproduct!

Pluspunten

• krachtig
  • design
  • hulpstukken steeds bij de hand
  • geen stofzak
  • licht en wendbaar

Marjolein 03-07-2017

Prima stofzuiger

Prima stofzuiger met veel zuigkracht. Lange steel dus fijn in gebruik voor lange mensen. Zuigt alle kattenharen goed op ipv enkel vooruit te schuiven. De voet van de steel is goed wendbaar waardoor je makkelijk onder kastjes komt zonder heel diep te bukken.
Moet zeggen dat zakloos zuigen me ideaal leek maar het legen en daarna schoonmaken van de bak en het schoonmaken van alle filters kost me meer tijd en valt me wel erg tegen.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Licht dus makkelijk te tillen
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Heel veel filters om schoon te moeten houden

ibelke 03-07-2017

Praktische, compacte stofzuiger die doet wat moet

Onze vorige stofzuiger was ook een Philips, we waren hier heel tevreden van. Dit is een iets goedkoper model en dat merk je precies aan het feit dat hij wat lichter is. Anderzijds: hij is heel handig en klein om overal in huis mee te geraken. De extra borsteltjes staan standaard op de stofzuiger, dus je kan ze niet kwijt geraken. De draad is 9m, dat had misschien iets langer gemogen maar is zeker geen probleem. Het feit dat hij zakloos is, maakt het veel aangenamer, de bak even leegkappen en je kan weer verder! De zuigkracht is goed, maar niet extreem (bijvoorbeeld om echt kattenharen uit een stoffen zetel de zuigen). De energieprestatie van AAA en de allergiefilter is natuurlijk ook een pluspunt.

Pluspunten

• compact
  • praktisch
  • geen stofzak
  • allergiefilter
  • energieprestatie

Minpunten

• 9 meter kabel
  • voelt erg licht aan (maar is dus ook niet zwaar)

Jelleke 03-07-2017

super stofzuiger

Zeer praktisch toestel. Licht in gewicht en ligt goed in de hand.
Het snoer is voldoende lang. Maakt niet veel lawaai. Door de grote wielen volgt hij moeiteloos.
Zuigkracht is gemakkelijk te regelen met een hand waardoor hij geschikt is voor verschillende oppervlakken.
Reservoir is makkelijk te ledigen en klikt vlot weer vast.

Pluspunten

• Gewicht
  • Compact
  • Snoer
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen

Zenco 02-07-2017

Compact,licht en krachtig

Klein maar krachtig en gemakkelijk in gebruik dankzij het lange snoer. Reservoir is snel en gemakkelijk te legen. De stofzuigersteel ligt gemakkelijk in de hand.

Pluspunten

• 9m snoer
  • Compact en krachtig

kdsstru 01-07-2017

Stofzuiger met handige hulpstukken

Als gezin met huisdieren moeten wij regelmatig stofzuigen. We hebben deze stofzuiger nu al een tijdje in gebruik en hij is heel handig. Er zitten handige hulpstukken in om onder kasten te stofzuigen of moeilijk bereikbare hoekjes.
Enige minpuntje dat wij al gemerkt hebben is wanneer de stofzuiger kantelt over iets dat de filter vast komt te zitten en het zuigen niet meer werkt. Van zodra de stofzuiger goed staat werkt hij wel weer prima.

Pluspunten

• handige hulpstukken
  • krachtig

Minpunten

• verliest zuigkracht bij kantelen

Ann1973 26-06-2017

Super compacte stofzuiger

Leuke compacte stofzuiger met een super zuigkracht. Heeft een zeer beweegbare voet dus je geraakt overal gemakkelijk aan. Niet te veel lawaai Alles bij de hand Filter gemakkelijk te legen Lang snoer dus geen gesukkel met verlengsnoer

Pluspunten

• Compact
  • Lang snoer
  • Weinig lawaai
  • Gemakkelijk wendbaar, licht

Birger 26-06-2017

snelle,stille, zachte stofzuiger

Een handige, stofzuiger, die zacht over de vloer zweeft, weinig lawaai, eenvoudig te reinigen zonder de vaak interne filters, handig uitschuifbare borstel,...

Pluspunten

• weinig lawaai
  • zacht
  • geen interne filter
  • krachtig
  • handig uitschuifbare borstel

johnmichiels 25-06-2017

Prima zakloze stofzuiger voor onklopbare prijs

Heel tevreden met deze Philips stofzuiger.

Hij is licht in gebruik, en maakt niet teveel lawaai, altijd handig in een appartement met veel buren.

Na gebruik stofbak eruit en gewoon uitkloppen. De bak kan zelf ook uitgewassen worden.

Enige nadeel is dat het snoer iets langer had mogen zijn, maar afgezien daarvan een prima stofzuiger voor deze prijs, zeker als je het vergelijkt met de prijs van de concurrent.

PLUSPUNTEN

+ Prijs
+ Lichtgewicht
+ Veel opzetstukken
+ Leuke kleuren
+ Maakt niet teveel lawaai

MINPUNTEN

- Stofbak had iets groter mogen zijn
- Snoer mocht iets langer
- Beetje "plastic" gevoel, maar wel robuust

Pluspunten

• Prijs
  • Lichtgewicht
  • Veel opzetstukken
  • Leuke kleuren
  • Maakt niet teveel lawaai

Minpunten

• Stofbak had iets groter mogen zijn
  • Snoer mocht iets langer
  • Beetje "plastic" gevoel, desondanks heel robuust

Halo61 23-06-2017

Deze stofzuiger deze week in gebruik genomen, en direct aangenaam verrast; handig, light, en super goede zuigkracht. Vergeleken met onze vorige (philips) stofzuiger is er in al die jaren zoveel verbeterd.

Pluspunten

• light
  • goede zuigkracht
  • alle accessoires bij de hand
  • glijdt/rolt makkelijk over de vloer

Minpunten

• geluid (maar niet meer dan verwacht)

Koranda 23-06-2017

compacte snelle stofzuiger

Deze Philips is een zeer compacte stofzuigerdie weinig weegt. Hij neemt al het vuil bij de eerste beweging mee, zelfs al het kattenhaar. Ben er heel tevreden mee!

Pluspunten

• compact
  • tijdsbesparing
  • weegt weinig

katrien40 22-06-2017

Compact, geluidsarm, gebruiksvriendelijk. Precies in alle eenvoud, goede resultaten.
Omschakeling van tapijt naar vloer is gemakkelijk. de hoogte van de steel is net hoog genoeg om te kunnen stofzuigen zonder rugpijn.

Pluspunten

• geluidsarm
  • gemakkelijke omschakeling van vloer naar tapijt

Minpunten

• de besturingsknoppen bij handvat
  • geen handvat om stofzuiger te tillen

natje77 22-06-2017

handig / compact en mooi desing

handig en compact, goede zuigkracht en geen stofzak en +++ voor mensen met kinderen die allergie hebben

Pluspunten

• compact
  • zuigkracht
  • geen stofzak