Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Handy 2 in 1 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Annik Garcet 30-07-2019

Na 2 jaar, net de garantie voorbij, geeft hij het op!

Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Ik was zo tevreden van onze steelstofzuiger, ik gebruikte hem alle dagen met plezier maar een levensduur van 2 jaar en een maand, net de garantie voorbij, vind ik wel heel erg! De stofzuiger werkt momenteel 30 seconden en valt dan stil, zoals ik hier al gelezen heb, is de accu niet veel waard!

Ronny 13-02-2018

Slechtste koop ooit

Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Het toestel is gewoon slecht gemaakt en zuigt valse lucht tussen de kruimeldief en de steel/borstel. Ook een zeer slechte service van Nilfisk zelf, ze doen er niks aan. De kruimelruimte is ook zeer slecht gemaakt met zijdelingse gaten waar het vuil blijft steken en er terug uitvalt als je de zuiger uitschakeld. Voor mij zou deze 0 punten krijgen. Gewoonweg slecht

Minpunten

• Hopeloos toestel
  • Slechte zuigkracht
  • Het opgezogen stof valt er terug uit

dirk-789 14-11-2014
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Slechte koop! Na enkele maanden brak het bovenste scharnier al, zonder dit te gebruiken overigens. Brak simpelweg tijdens het stofzuigen... De resultaten zelf van het stofzuigen zijn ook ondermaats: Als er maar een klein hoogteverschil is stopt hij al met opzuigen: reden: het opzuigen wordt eigenlijk vooral ondersteund door de roterende borstel. Als die het oppervlak niet meer raakt is er niet genoeg zuigkracht om ook maar het kleinste deelt op te nemen... De batterij is na een jaar ook al zo verzwakt en zo, dat na een beurt van woonkamer en keuken het toestel al weer dient opgeladen te worden... AFRADER dus.

chrysrom 17-08-2014
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Mijn slechtste koop ooit!Mooi van vormgeving, zelfs handig. Maar zuigkracht ver beneden peil. En ook moeilijk schoon te maken. De batterij moet ook praktisch na elke beurt opgeladen worden. En hiervoor moet de (onhandige) voet gebruikt worden.Kijk liever naar iets anders uit...

dirk-789 27-07-2014
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Zwakke zuigkracht, al van het begin. Om de stofzuiger in de oplader te plaatsen moet je de voet vast
houden om de stofzuiger te kunnen inschuiven, niet echt handig. Het plooimechanisme brak al na enkele maanden. Niet moeilijk als je kijkt hoe he ontworpen is. Dan maar beter iets meer uitgeven voor een degelijker product.