Dyson Big Ball Up top - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

Ambro 14-08-2017 Product paar weken in bezit

Gebruikersgemak op en Top!

Onze keuze was gevallen op Dyson omdat na wat research en goede mond op mond reclame van onze ouders we echt voor een Dyson moesten kiezen. Gelukkig heeft Dyson het in die paar kleine weken al bewezen. Als je ziet hoeveel rotzooi er al in de "koker" verdwijnt terwijl er niet veel troep op je vloer lijkt te liggen (top). En gelukkig niet zoals bij een stofzuiger met zak dat zodra de zak vol raakt de zuigkracht afneemt, nee hij gaat gewoon op en top op volle kracht door. Verder is het in mijn beleving dat door de vormgeving de bal niet net als een andere stofzuiger overal achter blijft haken en evt omvalt, hij volgt je overal ;).

Pluspunten

• Geen stofzuigerzakken
  • Goede zuigkracht
  • Leuke extra's
  • Valt niet echt om

Minpunten

• Hij doet het niet zonder gebruiker ;)

Sacha 03-08-2016 Product maand in bezit

Zeer goede multifunctionele stofzuiger

Met 2 kleine kinderen, een poes en een huis met veel trappen was ik vooral op zoek naar een sterke, wendbare, multi functionele en niet te zware stofzuiger, en dat is precies wat de Big Ball is!
Hij heeft een zeer krachtige zuigmond en door de vele meegeleverde hulpstukken is hij eigelijk geschikt voor alle plekjes in huis, zelfs het ventilatierooster in de badkamer was makkelijk schoon te zuigen. Hij heeft beduidend meer zuigkracht dan mijn vorige stofzuiger en kan zelfs nog versteld worden, wat tot nu toe niet nodig is geweest.
Ook de stekker is lekker lang, en het is ontzettend prettig dat de stofzuiger zo wendbaar is zonder " om te vallen". Fijn dat er geen stofzuigerzakken nodig zijn en ook het legen is met 1 klik zo gedaan, zonder in aanraking te komen met het vuil. Al met al vind ik het tot nu toe de beste stofzuiger die ik gehad heb en zeker de hogere aankoopprijs waard.