Dyson Cinetic Big Ball Allergy - Reviews

A
Draadloos

drs. Van Santen 24-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Gewelidge, continue zuigkracht!

Dyson stofzuiger is als geen ander stofzuiger zowel in gebruik als kwalitatief het beste! Nog nooit was stofzuigen zo precies en exact waarbij elke kruimel of haartje meegenomen werd tijdens het stofzuigen. Kortom, eens een Dyson altijd een Dyson!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Kwaliteit

Henry Winter 18-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Allergie is erg vervelend

Het was voor mij erg simpel volgens de huisarts, geen huisdieren meer of leven met de allergie hierdoor. Een half jaar na dat gesprek de huisarts verteld dat de allergie onder controle was en de hond er nog liep. Op de vraag hoe dat kon was maar 1 antwoord "Dyson Allergy"stofzuiger , nu jaren later is onze 2e Dyson bijna aan vervanging toe en zijn we 2 hondenlevens verder. Ik ben Dyson elke dag dankbaar. Groetjes van Henry, een hondenliefhebber.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Géén stofzakken
  • absoluut schone uitstoot.
  • Bijna onverwoestbaar
  • prima accesoires

Geert 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fantastische stofzuiger

Ik heb bewust gekozen voor een Dyson i.v.m. hun stofzakloze techniek (ik was die stofzuigzakken beu en nu kan ik de kleine legostukjes er zo tussenuit vissen), hepa/allergiefilters en gebruiksgemak (alleen filter af en toe schoonmaken).
Ik ben best lang (1.90m) en kan prima uit de voeten met deze stofzuiger. Hij is megakrachtig (in krachtigste stand kan die zich vastzuigen aan de grond/tapijt), er zitten handige hulpmiddelen bij, heerlijk wendbaar, snoerlengte is lang genoeg (elke verdieping kan vanuit 1 stopcontact bij rijtjeshuis met 140m2 oppervlak over 3 woonlagen) en hij kan op meerdere ondergronden prima uit de voeten (marmoleum, laminaat en tapijt; beschadigt het marmoleum niet). Het tapijt ziet er na het stofzuigen steeds weer als nieuw uit (alle kattenharen worden opgezogen!!)
Het reservoir is groot genoeg (1x/week legen bij 5 persoonshuishouden met 2 katten). Ook blijft de zuigkracht in tact ondanks vol worden van reservoir.
Vuil koekt zich wel aan in het filterhuis (moet je echt op kloppen om deze schoon te krijgen). Verder zijn de onderdelen wel handig uit elkaar te halen.
Ik was bang voor de kwaliteit ondanks de hoge prijs gezien het gebruik van bijna alleen plastic, echter tot op heden (1,5 jaar oud) niks kapot (en zuinig op de stofzuiger ben ik niet).
Het blijft een enorme uitgave voor een stofzuiger; tot nog toe wel elke cent waard en mocht er iets zijn dan is de 5 jaar garantie ook geruststellend.

Pluspunten

• Zuigkracht (ook instelbaar)
  • Degelijk product
  • Filter

Minpunten

• Aankoeken van het filterhuis met stof

Louis 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Uitstekende stofzuiger

Wij hebben deze stofzuiger nu 6 maanden in gebruik en zijn erg tevreden met de werking en kwaliteit. Wij hebben een hond en alle haren worden goed opgezogen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• snoer aan de korte kant

Martin 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldige machine

Omdat ik al eerdere een goede ervaring had met een Dyson stofzuiger, opnieuw gekozen voor de DC37C Allergy. Wat een heerlijke machine. Wij hebben twee honden die nogal eens verharen. Top zuigkracht, makkelijk reinigen, alhoewel, het was even wennen t.o.v. de vorige. Nu er aan gewend en het is fantastisch. Licht in gewicht, volgt prima. Het enige minpuntje is het vastzetten van de stofzuigerstang op de machine en de plaatsing van de hulpstukken. Hopelijk vinden de ontwerpers hier een betere oplossing voor.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Duurzaamheid
  • Praktisch in gebruik
  • Nooit meer stofzuigerzakken
  • Gewicht

Minpunten

• Plaatsing hulpstukken
  • opbergen stang

Vin 22-07-2016 Product maand in bezit

Dyson BigBall is top.

Super fijne stofzuiger. Maakt weinig geluid i.v.m. vorige zakloze stofzuiger. De 'bak' is makkelijk te legen en filter makkelijk schoon te spoelen. Ik ben vooral erg blij met de hoge zuigkracht wat bij andere stofzuigers vaak een stuk minder is en de parketborstel is wat mij betreft een aanrader. Oftewel een super stofzuiger!

Paul 20-07-2016 Product maand in bezit

Dyson Big Ball Allergy

Zijn zeer blij met de stofzuiger, doet perfect zijn werk!
Optimale zuigkracht en verrassend stil. Als er dan een puntje van kritiek genoemd moet worden, dan is het alleen de snoerlengte, een gebruikelijke lengte, maar des te langer des te beter. Een topmachine dus!