Dyson Big Ball Allergy - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 34 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Jorg 02-04-2017

Perfecte stofzuiger

Ik ben nu 2 weken in bezit van dit product en kan het zeker aanraden.
Ik heb in huis alleen maar tapijt, behalve keuken & badkamer. Daarnaast heb ik ook nog 2 franse bulldogs. Die kleine haartjes steken heel vast in het tapijt en zijn er heel moeilijk uit te stofzuigen. Dit was tenminste het geval met mijn vorige stofzuiger, nu is het met de Dyson Big Ball Allergy een gemak!

Pluspunten

• Lange stang
  • Ergonomisch handvat
  • Hygiënisch legen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Fantastische zuigkracht

Henry Winter 18-11-2016

Allergie is erg vervelend

Het was voor mij erg simpel volgens de huisarts, geen huisdieren meer of leven met de allergie hierdoor. Een half jaar na dat gesprek de huisarts verteld dat de allergie onder controle was en de hond er nog liep. Op de vraag hoe dat kon was maar 1 antwoord "Dyson Allergy"stofzuiger , nu jaren later is onze 2e Dyson bijna aan vervanging toe en zijn we 2 hondenlevens verder. Ik ben Dyson elke dag dankbaar. Groetjes van Henry, een hondenliefhebber.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Géén stofzakken
  • absoluut schone uitstoot.
  • Bijna onverwoestbaar
  • prima accesoires

Geert 17-11-2016

Fantastische stofzuiger

Ik heb bewust gekozen voor een Dyson i.v.m. hun stofzakloze techniek (ik was die stofzuigzakken beu en nu kan ik de kleine legostukjes er zo tussenuit vissen), hepa/allergiefilters en gebruiksgemak (alleen filter af en toe schoonmaken).
Ik ben best lang (1.90m) en kan prima uit de voeten met deze stofzuiger. Hij is megakrachtig (in krachtigste stand kan die zich vastzuigen aan de grond/tapijt), er zitten handige hulpmiddelen bij, heerlijk wendbaar, snoerlengte is lang genoeg (elke verdieping kan vanuit 1 stopcontact bij rijtjeshuis met 140m2 oppervlak over 3 woonlagen) en hij kan op meerdere ondergronden prima uit de voeten (marmoleum, laminaat en tapijt; beschadigt het marmoleum niet). Het tapijt ziet er na het stofzuigen steeds weer als nieuw uit (alle kattenharen worden opgezogen!!)
Het reservoir is groot genoeg (1x/week legen bij 5 persoonshuishouden met 2 katten). Ook blijft de zuigkracht in tact ondanks vol worden van reservoir.
Vuil koekt zich wel aan in het filterhuis (moet je echt op kloppen om deze schoon te krijgen). Verder zijn de onderdelen wel handig uit elkaar te halen.
Ik was bang voor de kwaliteit ondanks de hoge prijs gezien het gebruik van bijna alleen plastic, echter tot op heden (1,5 jaar oud) niks kapot (en zuinig op de stofzuiger ben ik niet).
Het blijft een enorme uitgave voor een stofzuiger; tot nog toe wel elke cent waard en mocht er iets zijn dan is de 5 jaar garantie ook geruststellend.

Pluspunten

• Zuigkracht (ook instelbaar)
  • Degelijk product
  • Filter

Minpunten

• Aankoeken van het filterhuis met stof

Louis 17-11-2016

Uitstekende stofzuiger

Wij hebben deze stofzuiger nu 6 maanden in gebruik en zijn erg tevreden met de werking en kwaliteit. Wij hebben een hond en alle haren worden goed opgezogen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• snoer aan de korte kant

Sabrina 18-08-2017

Een paar minpunten

Ik moet even wennen aan de vloerzuigmond zonder haren maar met rubber eronder. Over laminaat vind ik de vloerzuigmond niet prettig. Voelt alsof ik aan het krassen ben over het laminaat. Nog 2 minpunten. De deksel van het stofreservoir sluit niet goed en de wisselknop van harde vloer naar tapijt is lastig in te drukken met de voet. Al met al toch wat minpunten waar Dyson aan zou moeten werken. De gebruiksaanwijzing laat ook te wensen over.

Paul 20-07-2016
  • Product maand in bezit

Dyson Big Ball Allergy

Zijn zeer blij met de stofzuiger, doet perfect zijn werk!
Optimale zuigkracht en verrassend stil. Als er dan een puntje van kritiek genoemd moet worden, dan is het alleen de snoerlengte, een gebruikelijke lengte, maar des te langer des te beter. Een topmachine dus!

Marcus 20-11-2017

Raakt snel verstopt

Grote zuigkracht, maar hij raakt verstopt bij het kleinste stukje dat op de grond ligt. Een blaadje, een stukje papier. Alles groter dan een dubbeltje. Vervolgens is dat erg moeilijk te verweideren. Dagelijks ongemak van deze miskoop!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stofreservoir

Minpunten

• Raakt snel verstopt
  • Valt vaak om

Raymond 19-11-2017

Enorm wennen, sterke stofzuiger maar minder soepel

Enorm sterke stofzuiger en redelijk licht. Veel mogelijkheden voor opzetstukken e.d. Helaas is het mondstuk grof en groot waardoor we niet alle plekjes meer kunnen bereiken. Hij is redelijk luidruchtig. Helaas is ook net de vergrendeling van de filter afgebroken waardoor hij bij afhalen open valt. We gaan Dyson contacten hierover.

Pluspunten

• Kracht
  • Gewicht
  • Veel hulpmiddelen

Minpunten

• Groot mondstuk
  • Herrie
  • Kwetsbare sluiting bij filter

Sandra zagt 13-09-2017

Dyson Big Ball Allergy

Een super geweldige handzame stofzuiger, zuigkracht ideaal vooral met huisdieren die nogal verharen.
Heb al meerdere stofzuigers geprobeerd, maar de dyson krijgt het echt schoon.

Pluspunten

• Goeie zuigkracht
  • Lichte stofzuiger
  • Ball rolt automatische terug
  • Veel accessoires
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Snoer had langer gemogen

Violette 30-08-2017

Voldoende zuigkracht en goede wendbaarheid.

Met de aanschaf van de Dyson stofzuiger zijn eindelijk tal van dagelijkse ergernissen de wereld uit. Met de goede wendbaarheid en zijn lange snoer kan ik nu stofzuigen zonder zwoegen en zweten. Zeker een aanrader voor een druk huishouden met kinderen en huisdieren. ook het legen van het stofreservoir gaat makkelijk en zonder al te veel stuiven.

Niels 29-08-2017

Keurig!

Goeie stofzuiger voor mensen met houten vloeren/parket/laminaat. De stofzuiger zuigt zich vacuuüm aan het oppervlak en neemt alles mee. Met recht Allergy in de naam want alles wordt meegenomen en mensen met een stof-allergie zijn met deze stofzuiger erg geholpen.

Pluspunten

• Goed ding!
  • Handig ding!
  • Mooi ding!

Minpunten

• Stof-filter moet iedere maand gewassen worden

I.C. 25-08-2017

Dyson sledestofzuiger met snoer

Ik heb bewust opnieuw voor een Dyson stofzuiger gekozen omdat ik geen andere meer zou willen. Het verschil in zuigkracht met een niet-Dyson stofzuiger is enorm. Mijn dochter heeft allergie, vandaar de keuze voor de DC33C allergy. Ik gebruik de stofzuiger ook om de matras en de gordijnen op de slaapkamer te stofzuigen. Ik ben heel dankbaar voor deze stofzuiger met Hepa filter. Ik ben ook tevreden over de verhouding prijs -kwaliteit.

Pluspunten

• anti-allergy
  • enorme zuigkracht

Edith 24-08-2017

Dyson Big Ball Allergy - fijne stofzuiger

Fijne krachtige stofzuiger, maakt wel veel lawaai, maar dat doet elke stofzuiger :)
Handig dat je het stof zo in de afvalemmer kan laten vallen, zonder je handen vuil te maken.
Handig in gebruik, zeer wendbaar. Zelfs de kinderen maken nu ruzie wie er mag stofzuigen.

Pluspunten

• goed zuigkracht

Minpunten

• filter vaak wassen (was van tevoren niet bekend)

Bart 17-08-2017

Dysonlovers

Niet alleen de effectiviteit van het apparaat, maar ook de eigentijdse vormgeving doet je vallen voor dit pareltje van Dyson. Onze vorige Dyson had na 13 jaar de geest gegeven, maar is ogenblikkelijk vervangen door de mooie model. Een topper !

Pluspunten

• Soepele 'rijstijl'
  • Vlot te demonteren voor onderhoud
  • Zuigkracht

Dyson BigBall Allergy 15-08-2017

Dyson stofzuiger

Deze stofzuiger is zeer aan te bevelen hij zuigt zeer goed en is zeer compact.
Ook ziet hij er mooi uit en het geluid valt ook mee.
Hij is zijn geld dik en dubbel waard en je bent snel klaar omdat hij een sterke zuigkracht heeft.
Ook kan hij tegen een stootje en rolt hij vanzelf terug dus erg handig.
Ook het schoonmaken en leeg maken gaat supersnel dus Toppie.

Wilma 14-08-2017

Deze stofzuiger hadden we eerder moeten hebben!

Na een aantal teleurstellende ervaringen met andere merken, toch maar wat meer uitgegeven en een Dyson 33c Allergy aangeschaft. Hadden we veel eerder moeten doen! Goed hanteerbaar, handige hulpstukken, en een zuigkracht!!!! Super!

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • handige hulpstukken
  • lekker wendbaar

Ingrid 13-08-2017

Stofzuigen is eindelijk leuk

Prachtig uiterlijk (het oog wil ook wat!), geweldige zuigkracht en zeer handzaam en wendbaar in gebruik. Het speciale hulpstuk om in smalle openingen te zuigen, werkte perfect naast de autostoelen. Beste aankoop van dit jaar!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Uiterlijk
  • Hulpstukken

ML 13-08-2017

Doet wat een stofzuiger moet doen, grote zuigkracht

Nier de goedkoopste stofzuiger maar waar voor z'n geld (geen stofzakken meer nodig, aanschaf betaalt zich in de loop v/d tijd terug), super zuigkracht gemakkelijk in het gebruik, stofzuigen met een Dyson wordt bijna leuk.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Handig in gebruik

Hondenvrouwtje 12-08-2017

Mooi uiterlijk

Als je 2 honden in huis hebt, en je gaat met een ander stofzuiger zuigen, ruikt het altijd naar, niet fris. Dat is voorbij met de Dyson Big Ball, en hij ziet er ook nog eens super mooi uit!

Pluspunten

• reukloos
  • geen zakken verwisselen

Minpunten

• heb ik niet
  • heb ik niet

Tineke en Piet 12-08-2017

Nieuwe Dyson

Wij hebben weer een Dyson gekocht ondanks het meer geluid wat er is bij een stofzuiger zonder stofzak. De kwaliteit is zo goed dat je het extra geluid op de koop toe neemt.

Pluspunten

• super goed zuigen
  • veel mogelijkheden
  • zuigt alle stoffen die allergy kunnen verorzaken
  • wij zijn verslaafd aan DYSON!!!