Dyson Cinetic Big Ball Allergy - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jorg 02-04-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte stofzuiger

Ik ben nu 2 weken in bezit van dit product en kan het zeker aanraden.
Ik heb in huis alleen maar tapijt, behalve keuken & badkamer. Daarnaast heb ik ook nog 2 franse bulldogs. Die kleine haartjes steken heel vast in het tapijt en zijn er heel moeilijk uit te stofzuigen. Dit was tenminste het geval met mijn vorige stofzuiger, nu is het met de Dyson Big Ball Allergy een gemak!

Pluspunten

• Lange stang
  • Ergonomisch handvat
  • Hygiënisch legen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Fantastische zuigkracht

Henry Winter 18-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Allergie is erg vervelend

Het was voor mij erg simpel volgens de huisarts, geen huisdieren meer of leven met de allergie hierdoor. Een half jaar na dat gesprek de huisarts verteld dat de allergie onder controle was en de hond er nog liep. Op de vraag hoe dat kon was maar 1 antwoord "Dyson Allergy"stofzuiger , nu jaren later is onze 2e Dyson bijna aan vervanging toe en zijn we 2 hondenlevens verder. Ik ben Dyson elke dag dankbaar. Groetjes van Henry, een hondenliefhebber.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Géén stofzakken
  • absoluut schone uitstoot.
  • Bijna onverwoestbaar
  • prima accesoires

Geert 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fantastische stofzuiger

Ik heb bewust gekozen voor een Dyson i.v.m. hun stofzakloze techniek (ik was die stofzuigzakken beu en nu kan ik de kleine legostukjes er zo tussenuit vissen), hepa/allergiefilters en gebruiksgemak (alleen filter af en toe schoonmaken).
Ik ben best lang (1.90m) en kan prima uit de voeten met deze stofzuiger. Hij is megakrachtig (in krachtigste stand kan die zich vastzuigen aan de grond/tapijt), er zitten handige hulpmiddelen bij, heerlijk wendbaar, snoerlengte is lang genoeg (elke verdieping kan vanuit 1 stopcontact bij rijtjeshuis met 140m2 oppervlak over 3 woonlagen) en hij kan op meerdere ondergronden prima uit de voeten (marmoleum, laminaat en tapijt; beschadigt het marmoleum niet). Het tapijt ziet er na het stofzuigen steeds weer als nieuw uit (alle kattenharen worden opgezogen!!)
Het reservoir is groot genoeg (1x/week legen bij 5 persoonshuishouden met 2 katten). Ook blijft de zuigkracht in tact ondanks vol worden van reservoir.
Vuil koekt zich wel aan in het filterhuis (moet je echt op kloppen om deze schoon te krijgen). Verder zijn de onderdelen wel handig uit elkaar te halen.
Ik was bang voor de kwaliteit ondanks de hoge prijs gezien het gebruik van bijna alleen plastic, echter tot op heden (1,5 jaar oud) niks kapot (en zuinig op de stofzuiger ben ik niet).
Het blijft een enorme uitgave voor een stofzuiger; tot nog toe wel elke cent waard en mocht er iets zijn dan is de 5 jaar garantie ook geruststellend.

Pluspunten

• Zuigkracht (ook instelbaar)
  • Degelijk product
  • Filter

Minpunten

• Aankoeken van het filterhuis met stof

Louis 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Uitstekende stofzuiger

Wij hebben deze stofzuiger nu 6 maanden in gebruik en zijn erg tevreden met de werking en kwaliteit. Wij hebben een hond en alle haren worden goed opgezogen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• snoer aan de korte kant

Paul 20-07-2016 Product maand in bezit

Dyson Big Ball Allergy

Zijn zeer blij met de stofzuiger, doet perfect zijn werk!
Optimale zuigkracht en verrassend stil. Als er dan een puntje van kritiek genoemd moet worden, dan is het alleen de snoerlengte, een gebruikelijke lengte, maar des te langer des te beter. Een topmachine dus!

Raymond 24-07-2017 Product paar weken in bezit

D33C Allergy, heerlijk licht maar even wennen

De D33C Allergy is een lekkere lichte stofzuiger. Hij doet goed wat hij moet doen, schoonzuigen, maar het is even wennen omdat de je de stofzuiger iets anders moet vasthouden. Ook is het standaard mondstuk wat breed waardoor ik wat minder in de kleine hoekjes kom. Verder wel een fijne stofzuiger.

Pluspunten

• Licht
  • Zuigt goed

Minpunten

• Even wennen met bedienen

Randy 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

Big Ball Allergy goede stofzuiger

Ik heb gekozen voor de big ball allergy, omdat er naar mijn mening een goede combinatie is van een stofzuiger die een goede zuigkracht heeft en ook nog eens energiezuinig is (energielabel A).

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Energiezuinig

Minpunten

• Product is wat aan de zware kant

Officiele reactie van Dyson 25-07-2017

Hallo Randy,

Hartelijk dank voor uw review. Ik denk echter wel dat deze bij het verkeerde product staat. Vandaar dat ik voor de volledigheid even toevoeg dat de Big Ball Allergy inderdaad energie label A heeft, maar de Cinetic Big Ball Allergy verbruikt iets meer energie. Daar staat natuurlijk tegenover dat er geen filters meer gewassen hoeven te worden.

Groeten
Dyson Benelux

Schippert 20-07-2017 Product paar weken in bezit

Zeer goed werkbaar!

We hebben nu een nieuwe dyson stofzuiger aangeschaft. Dat hadden we veel eerder moeten doen. In vergelijking tot een willekeurige andere stofzuiger is de zuigkracht en werkzaamheid vele male beter! Nooit meer anders!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Gewicht

Aankoop van het jaar! 07-07-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte eigenschappen

Heerlijke stofzuiger, doet waar ie voor is gemaakt. Geen poespas. Aankoop van het jaar voor mij! Handzaam en goed op te bergen.

Pluspunten

• Zuigt uitstekend
  • Handzaam formaat
  • Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend

Gorden Zetsen 06-07-2017 Product paar dagen in bezit

Gigantische zuigkracht

We waren opzoek naar een nieuwe stofzuiger niet eens denkend aan een Dyson we hadden bij de Media Markt meer dan 10 soorten uitgeprobeerd daar bij kwam de Dyson voor ons als beste uit de bus
Voelt goed stabiel en zeker aan nu een paar dagen verder lijk het een hele goede keus te zijn giga zuigkracht loopt soepel achter je aan stabiel in de hand kost wat maar volgens mij zeker waard wordt dagelijks gebruikt we zullen afwachten maar heb er een goed gevoel bij.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Loopt soepel achter je aan
  • Degelijk

John 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Top ding!

Heerlijk zonder die stomme zakken en top en krachtig. Bij de min punten werd vermeld dat hij veel lawaai maakt maar vind het reuze meevallen.

Pluspunten

• Geen zakken meer
  • Goede zuigkracht

Michelle 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Goede zuigkracht!

De dyson stofzuiger heb ik vooral gekocht omdat ik erg allergisch ben voor diverse dingen. Door de stofzuiger heb ik veel minder last! De Dyson Allergy is niet te zwaar en kan goed met je mee draaien. Ik had verwacht dat de stofzuiger meer geluid zou maken! ik vind het een echte aanrader!

Pluspunten

• zuigkracht
  • snoerlengte
  • draaibaarheid
  • weinig geluid

drs. Van Santen 24-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Gewelidge, continue zuigkracht!

Dyson stofzuiger is als geen ander stofzuiger zowel in gebruik als kwalitatief het beste! Nog nooit was stofzuigen zo precies en exact waarbij elke kruimel of haartje meegenomen werd tijdens het stofzuigen. Kortom, eens een Dyson altijd een Dyson!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Kwaliteit

Martin 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldige machine

Omdat ik al eerdere een goede ervaring had met een Dyson stofzuiger, opnieuw gekozen voor de DC37C Allergy. Wat een heerlijke machine. Wij hebben twee honden die nogal eens verharen. Top zuigkracht, makkelijk reinigen, alhoewel, het was even wennen t.o.v. de vorige. Nu er aan gewend en het is fantastisch. Licht in gewicht, volgt prima. Het enige minpuntje is het vastzetten van de stofzuigerstang op de machine en de plaatsing van de hulpstukken. Hopelijk vinden de ontwerpers hier een betere oplossing voor.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Duurzaamheid
  • Praktisch in gebruik
  • Nooit meer stofzuigerzakken
  • Gewicht

Minpunten

• Plaatsing hulpstukken
  • opbergen stang

Vin 22-07-2016 Product maand in bezit

Dyson BigBall is top.

Super fijne stofzuiger. Maakt weinig geluid i.v.m. vorige zakloze stofzuiger. De 'bak' is makkelijk te legen en filter makkelijk schoon te spoelen. Ik ben vooral erg blij met de hoge zuigkracht wat bij andere stofzuigers vaak een stuk minder is en de parketborstel is wat mij betreft een aanrader. Oftewel een super stofzuiger!