Bosch BCH65PET - Reviews

Stofopvang
stofreservoir

Jan Bosma 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede accuduur

Ik wilde een steelstofzuiger die degelijk was, lang genoeg op een lading werkt om hele huis te doen en die met dierenhaar overweg kan, vandaar voor dit apparaat gekozen. Alles voelt goed solide aan en werkt geweldig! Ik kan na een paar dagen natuurlijk weinig over de degelijkheid geven, en heb bij vormgeving enkel een voldoende gegeven omdat ik hem liever in een andere kleur zou hebben gezien.

Katelijne 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk apparaat

Deze stofzuiger gebruik ik naast mijn eigen stofzuiger om nog snel even door de keuken of over de mat te gaan. Snel, krachtig en snoerloos. Ik had er eerder een moeten aanschaffen

philippe 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte zakloze steelstofzuiger

Ik was op zoek naar een nieuwe zakloze stofzuiger. Het eerste merk dat in mij opkwam was Dyson maar aangezien ik meer Bosch-apparaten in huis heb, toch ook maar even op hun site gekeken. Ik was verrast door het complete programma aan stofzuigers maar mijn aandacht ging direct naar een draadloze stofzuiger (geen gedoe meer met een te korte snoer, weer een ander stopcontact zoeken e.d.). Bij een steelstofzuiger op accu is natuurlijk de capaciteit van de accu en de werkduur belangrijk. Vandaar uitgekomen op deze steelstofzuiger. Ik ben verrast door de capaciteiten van deze stofzuiger en de 3 standen geven genoeg keuze aan zuigvermogen voor zowel tegelvloer, laminaat of tapijt. Een echte aanrader !!

Pluspunten

• zuigvermogen
  • accu-capaciteit
  • wendbaarheid
  • lage gewicht

Sharon Jacobs 01-11-2016 Product paar weken in bezit

Klein zuigwonder!!

Wij hebben deze stofzuiger speciaal gekocht voor het even tussendoor zuigen.
Bij het eerste gebruik op ons kleed,stonden wij versteld van de zuigkracht. Door de borstels die in de voet zitten, haalt hij ook echt de hondenharen van het tapijt. Wij dachten dat het tapijt al schoon was, omdat wij net gezogen hadden. Maar toch kwam er nog een volle container vanaf.

- container moet wel vaak geleegd worden door de hondenharen, maar dat is geen groot probleem en ook zo gedaan. Container isl groter als die van dyson.

Wij gebruiken hem een paar keer per dag, omdat hij altijd paraat staat. De normale stofzuiger is overbodig geworden. Wij zijn er echt superblij mee!!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flexibiliteit
  • Gemak

Niels 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

Flexibel, mobiel en zuigkrachtig!!

Via een bekende kwam ik op dit product en eerlijk is eerlijk..deze stofzuiger is echt een aanrader!! Hij is flexibel in de beweging en ook voor een persoon die niet echt van huishouden houdt is dit een perfecte stofzuiger. Makkelijk te gebruiken, op te laden en dankzij het snoerloos kunnen stofzuigen kan je gemakkelijk alle kamers of ruimtes in een moment doen! Ook is deze makkelijk op te bergen omdat deze zowel liggend als staand opgeborgen kan worden. Ik raad ze aan iedereen aan, ook voor diegene die geen huisdieren hebben, zoals ik!

Pluspunten

• Krachtig
  • Flexibel in bewegen

Robert 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Handzaam en krachtig

Wij waren op zoek naar iets tussen een stofzuiger en en handzuiger. En kwamen naar lang zoeken uit bij deze Bosch. Na een kleine praktijktest in de winkel (we hebben het stof uit het reservoir over de vloer van de winkel gegooid en vervolgens weer opgezogen) waren we overtuigd. Ondanks het kleine formaat en lichte gewicht, viel de kracht van het apparaat alles behalve tegen!
Eenmaal thuis in gebruik, doen we er de hele woning mee. Beneden, boven en zolder, zonder problemen op een accu. Ook uit het lang polig tapijt, waar de honden graag op liggen, kwamen de hondenharen er goed uit. Kortom, helemaal top!

Pluspunten

• krachtig
  • accu duur
  • accessoires
  • Licht

Luciënne 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige steelstofzuiger met handig extra's

Eén van de krachtigste steelstofzuiger die ik kon vinden met een lange zuigtijd 75min stand 1, gebruik je stand 3 dan gaat hij wel een stuk minder lang mee. Voor in huis kan het meeste met stand 2 worden gedaan. Handige slang voor onder bed meegeleverd.

Pluspunten

• Krachtig
  • Vrij stil in stand 1 en 2
  • Geen dockingstation, alleen een adaptor

Minpunten

• Bij stand 3 is de zuigtijd veel minder dan 75min
  • Geen hepa filter

Fabienne 17-10-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische stofzuiger!

Geweldige steelstofzuiger. Zeer sterke zuigkracht, vergelijkbaar met een reguliere stofzuiger, batterijduur ruim voldoende (circa 50 minuten op hoge stand), makkelijk te gebruiken en op te bergen. Ook stofvrij legen van de opvangbak werkt prima. Voldoende accessoires en ook uitstekend als schoudermodel te gebruiken voor mobiel gebruik (bv. auto stofzuigen). Een aanrader!

Pluspunten

• zuigkracht/capaciteit
  • flexibiliteit
  • makkelijk in gebruik
  • batterijduur

Minpunten

• geen "docking-station"

MvdP 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Grootse zuigkracht!

Dacht in eerste instantie bij een stofzuiger op accu aan een Dyson. Maar de zuigkracht en accuduur viel mij tegen. Door een tip bij de Bosch uitgekomen. Geweldig apparaat! Sterke zuigkracht op zowel tapijt als laminaat, lange accuduur, wendbaar en licht in gewicht. Helemaal blij mee :-)