Bosch BBH625W60 - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Laadtijd
3 uur

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Sofia 14-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht en accuduur

Goede zuigkracht en accuduur, zeer geschikt voor hondenharen op harde vloeren. De hondenharen worden vakkundig opgezogen en hebben geen kans te dwarrelen. Gemakkelijk te legen en niet al te klein stof reservoir. Apparaat is niet heel licht, maakt daardoor een robuustere indruk maar blijft goed hanteerbaar en mobiel. Bereikt ook kleinere hoekjes, kan ook onder een stoel/bank o.i.d.

Pluspunten

• zuigkracht
  • efficiënt voor hondenharen
  • manoeuvreerbaar
  • eenvoudig stof legen

Minpunten

• relatief duur

Brenda 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige stofzuigee

Ik ben zo ontzettend blij met deze stofzuiger. Hij is licht in het zuigen en dat vind ik met mijn rugproblemen heerlijk. En gemakkelijk staand op te bergen.
Voor mij de koop van dit jaar.

Pluspunten

• Licht in het stofzuigen
  • Gemakkelijk op te bergen
  • Goede zuigkracht

Saskia 27-10-2016 Product paar weken in bezit

draadloos stofzuigen

Een fijne stofzuiger die (zonder borstelstand) weinig geluid maakt. Je kan overal heen omdat er geen snoer aan zit. De borstelstand gebruik ik om het kleed goed te reinigingen.

Pluspunten

• draadloos
  • borstelstand

Minpunten

• nog niet ontdekt

Sana 26-05-2017 Product paar maanden in bezit

Goede accuduur

Een zeer goede stofzuiger, veel kracht. Lichtgewicht, zeer geschikt om ook auto schoon te maken. Lange accuduur.

Pluspunten

• Makkelijk leeghalen
  • Flexibel
  • ideaal voor trap

Minpunten

• Dunne handvat

Erik 12-05-2017 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Superzuigkracht vooral op maximale stand .De Accu gaat dan wel minderlang mee. Enige nadeel vind ik dat het opvang reservoir lastig sluit.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Je ruimt hem gemakkelijk op

Minpunten

• Sluiting reservoir
  • Komt niet overal onder

Anoniempje 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte zuigkracht

Perfecte steelstofzuiger was hier voor al enige tijd naar op zoek .
Via reclame zag ik deze voorbij komen en heb meteen besteld .
Alle lof over dit apparaat.
Hoop hiervan lang plezier te hebben.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Snoerloos
  • Mooi

Minpunten

• N.v.t

hansh 09-05-2017

snoerloos snel in alles

Maakt heel goed schoon en stofreservoir makkelijk en snel te legen. Batterij bij hoogste snelheid betrekkelijk snel leeg.
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Harm 08-05-2017 Product paar weken in bezit

Prima prestatie en handig in gebruik

Enkele dagen geleden de BOSCH Athlet 25.2V LithiumPower steelstofzuiger aangeschaft. Direct opgeladen en uitgeprobeerd. Na een aantal malen gebruikt te hebben verbazen wij ons over het bedieningsgemak en de prestaties van de Bosch. Wat een goede aankoop. Even snel na het eten onder de tafel zuigen ( een klein kind knoeit nu eenmaal met eten) zonder eerst de "oude" stofzuiger uit de kast te pakken en het snoer te moeten uitrollen. Ook de aangeschafte accessoires-set voor o.a. de trap bevalt prima. Een prima aankoop dus en wij raden hem graag aan!!

Pluspunten

• Bedieningsgemak is goed te noemen
  • Kleine ruimte nodig om op te bergen
  • Goede prestaties van stofzuiger
  • Goede accucapaciteit
  • eenvoudig te wisselen met accessoires-set

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

J.dokter 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch draadloze stofzuiger

Geen draad meer dus je kan overal bij, redelijke accu van een uur en een liter aan inhoud. Wij hebben een hond en zelfs voor het haar is hij handig voor gebruik.

Pluspunten

• Accu
  • Inhoud
  • Draadloos

Minpunten

• 3 tot 6 uur laadtijd

Juan 30-04-2017 Product paar dagen in bezit

Groot gebruikersgemak en waanzinnige zuigkracht.

Het huis met 3 verdiepingen stofzuigen was altijd de meest irritante klus, die in ons huis maar al te graag werd vermeden. Stekker erin, kabel te kort, stekker eruit, kabel klem tussen trap, trap weer op en weer af... Ik was hier helemaal klaar mee en besloot dat er een draadloze zuiger moest komen. En die is er dus nu. Wat me verbaast is de enorme zuigkracht, gewoon op stand 1 en 2. De turbostand 3 is dan ook echt turbo en heb ik niet echt nodig. En wat een gemak van het draadloos stofzuigen. Ligt goed in de hand, alleen even wennen aan het gewicht. Ik ben een conventionele stofzuiger gewend waarbij je alleen een slang met steel in je handen hebt. Nu dus een hele stofzuiger. Wat hier tegenover staat is dat je geen stofzuigding achter je aan sleept die weer overal tegen aan stoot. Super apparaat.

Pluspunten

• Geen snoer natuurlijk
  • Zuigkracht
  • Gaaf design, 't is soms net Star Wars in huis
  • Groot stof reservoir

Minpunten

• Ietwat zwaar
  • Komt niet onder laag bankstel

Bobbert38 29-04-2017

Superblij mee !!

Wat een genot om met deze draadloze steelstofzuiger te stofzuigen !
De zuigkracht is echt supergoed ,deze is echt vergelijkbaar met een normale stofzuiger,
we hebben er dan ook speciaal 1 genomen waar géén kruimelzuiger bij zat want dit gaat bij zulke modellen meestal ook ten koste van de zuigkracht.
Onze mat bij de achterdeur was ineens weer schoon ( veel hondeharen erin verweven )
door de roterende borstel die erin zit, wat een prestatie.
Dit kregen we met een gewone stofzuiger ( 2000 watt ) niet voor elkaar !!

Schoon maken is ook zo gebeurd, de haren van de borstel verwijderen neemt iets meer tijd in beslag, maar heb ik er graag voor over. En dan is het filter ook nog eens uitwasbaar.
De haren kun je makkelijk langs 2 kanten doorknippen en er dan aftrekken.

Het is ook erg fijn dat er géén laadstation nodig is om hem op te laden, zo kun je wat
makkelijker een plekje vinden om hem neer te zetten en weer op te laden.
Laadtijd is ook snel , binnen 3 uur op 80% en na 6 uur is ie weer volledig opgeladen.

De zuigkracht is regelbaar in 3 standen.
Stand 1 , om even snel wat kruimels etc. op te zuigen. De roterende borstel is dan niet aktief.
Stand 2 , om het hele huis te doen met aktief roterende borstel.
Stand 3 , de turbostand voor matten en vloerbedekking , ook met roterende borstel.

Let wel op dat de turbostand ( stand 3 ) veel vermogen vraagt en de gebruikstijd dan een stuk korter is dan 60 minuten.

Ook het geluid wat deze stofzuiger produceert is prima, op standje 1 maakt hij zelfs
nog minder lawaai dan onze kruimeldief.

Verder is hij licht en makkelijk in gebruik, is mooi zwenkbaar om bij alle hoekjes te kunnen komen en
om de trap te doen is nu ook een makkie ; hij past alleen niet onder de bank, maar dat wisten we van te voren.
En hij ziet er ook nog eens mooi uit dus is het niet eens zo erg om hem in het zicht te laten staan.

Er is ook nog een accessoire pakket bij te bestellen als je hem ook voor andere doeleinden wilt gebruiken zoals de bank , je plinten of je auto.
Is ook erg handig om de trap mee te doen, dan kun je hem gewoon met een draagriem mee naar boven nemen :)

Nee, voor ons geen gewone stofzuiger meer, geen gedoe met dat vervelende snoer wat altijd in de weg ligt ;
gewoon pakken en stofzuigen maar. :)
Een echte aanrader dus !!
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

R. Arts 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

Superblij mee !

Wat een genot om met deze draadloze steelstofzuiger te stofzuigen !
door de roterende borstel die erin zit, wat een prestatie.
Dit kregen we met een gewone stofzuiger ( 2000 watt ) niet voor elkaar !!

maar dat heb ik er graag voor over. En dan is het filter ook nog eens uitwasbaar.
De haren kun je makkelijk langs 2 kanten doorknippen en er dan aftrekken.

makkelijker een plekje vinden om hem neer te zetten en weer op te laden.

De zuigkracht is regelbaar in 3 standen.
Stand 2 , om het hele huis te doen met aktief roterende borstel.

korter is dan 60 minuten.

nog minder lawaai dan onze kruimeldief.

zoals de bank , je plinten of je auto.

gewoon pakken en stofzuigen maar. :)
Een echte aanrader dus !!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken met uitwasbaar filter
  • Snel opgeladen
  • Géén laadstation nodig
  • Regelbare zuigkracht in 3 standen
  • Maakt niet veel herrie

Kirsten 27-04-2017 Product paar dagen in bezit

Als een wervelwind het huis door met deze stofzuiger!

Een super stofzuiger. Geen stofzuigerzakken meer, geen snoer, geen slang en vooral heerlijk dat je de stofzuiger niet telkens meer hoeft mee te trekken en zo ook nergens tegenaan botst. Super handig in gebruik!!

kalizima 27-04-2017 Product paar dagen in bezit

Works great, powerful for being battery operated

This vacuum cleaner is very handy and confortable. The battery lasts enough for ~150 m2 of vacuuming. The handling is very easy, and it collects all standard dust.

Stoffie 20-04-2017 Product paar dagen in bezit

Ik wist niet dat stofzuigen leuk kon zijn

Na veel zoeken op internet en vergelijken hebben wij de Bosch BBH625W60 gekocht. We hebben speciaal voor deze stofzuiger gekozen omdat hij goed accu heeft en veel vermogen en hierdoor ook lang en krachtig kan zuigen. We hebben een hond en in huis een gladde vloer. Dit gaat perfect op standje 1 en alles wordt schoon. Het apparaat is zo wendbaar en door het geen snoer hebben ben je veel sneller klaar. Op de trap hebben we vloerbedekking en ik was in eerste instantie bang doordat je et geen kruimelzuiger van kon maken dat het niet handig zou werken. Nou het gaat perfect. Ik zet de stofzuiger op de treden op standje 2 of 3 en alles wordt schoon. Mijn oude stofzuiger wilde ik voor de grote schoonmaak nog houden maar mijn grote schoonmaak is veel minder bewerkelijk geworden omdat ik wel 3 keer per dag even dit apparaat pak om even door het huis te gaan. Ik zou niet meer anders willen en wat mij betreft verdwijnt het logge apparaat in de kelder want die pak ik toch niet meer.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Wendbaar
  • Accu
  • Vermogen
  • 3 standen

Nijenhuis 05-04-2017 Product paar dagen in bezit

Een stofzuiger die doet wat hij doen moet

We hebben deze stofzuiger na uitgebreid vergelijkend onderzoek aangeschaft. We zijn zeer tevreden over zuigkracht en accuduur. Heerlijk dat we geen snoer meer nodig hebben. wij kunnen geen minpunten ontdekken. Hij ziet er robuust uit en voelt ook zo aan, dus we verwachten dat het een duurzaam apparaat is, we hebben hem nog niet zo lang dus of dat klopt zal de tijd leren.
Prima prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Accuduur
  • Zuigkracht
  • Robuustheid
  • Prima prijs kwaliteit verhouding

JvBaal 25-10-2016 Product paar weken in bezit

Erg goed !

Nadat onze Electrolux de geest had gegeven hebben we de Bosch BBH625W60 besteld. Erg krachtige motor, licht en goede accuduur. Zeerzeker een aanrader.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Gewicht & Hanteerbaarheid

JJ 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor even snel tussendoor...

Ik ben er erg blij mee! I.p.v. de hele stofzuiger naar beneden te halen, snoer uit rollen, stofzuiger achter me aan trekken, kan ik nu even snel de vloer tussendoor zuigen zonder enige moeite. Ik doe er niet het hele huis mee, want de hoekjes en gaatjes gaat wat moeilijk. Maar wat een zegen als ik de deurmat ga zuigen.. waar ik met de normale stofzuiger zeker 10 minuten op m'n knieen bezig ben om al het zand en alle dierenharen er uit te krijgen, is het met de BBH625W60 letterlijk 10 sec. werk. 1x heen en weer en de mat is schoon!
Ik hoop dat de accu zo blijft werken als nu.

Pluspunten

• wendbaar
  • goede zuigkracht
  • compact
  • draadloos

Minpunten

• niet voor hoekjes en gaatjes
  • geen dockingstation, maar los snoertje

Pauline 10-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale stofzuiger voor een jong gezin!

Ik had al enthousiaste verhalen gehoord van familieleden die deze stofzuiger hebben, dus nu met de cashback-actie ook deze Steelstofzuiger aangeschaft! In eerste instantie moet je even wennen met 'sturen' maar na een paar dagen weet ik niet beter meer! Ik pak de stofzuiger soms wel 10 keer op een dag; even na elke maaltijd, even nadat de meiden hun punten geslepen hebben, en even nadat de kat een lekker dutje op de bank heeft gedaan en daar een bos haar achter heeft gelaten, even nadat ze uit school hun schoenen uittrokken en de halve zandbak in de woonkamer lag, even nadat ik de boodschappen uitpakte en ook even toen de leuke spulletjes voor de herfsttafel 'ineens' over de vloer verspreid lagen... Daarna snel nog even voordat papa thuiskomt... zo klinkt het alsof ik de hele dag aan het zuigen ben, maar het is elke keer een paar minuutjes en het geeft een heerlijk opgeruimd gevoel! Ik heb 'm ook een keer ruim een half uur gebruikt en hij bleef het net zo goed doen! Het is geen stofzuiger waarmee je in alle hoekjes en gaatjes komt of waarmee je ook even de plinten 'meeneemt' maar wel een fantastische oplossing voor het alledaagse gebruik!

Pluspunten

• Mooi Design
  • Makkelijk in gebruik
  • Super accu
  • Blijft goed staan

Minpunten

• Draad van de lader is wat kort
  • Geen Dockingstation

Ronald 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtpatser

Fijne snoerloze stofzuiger die goed em krachtig werkt. Is handig en zuinig in gebruik. Makkelijk en snel op te laden door middel van een accu.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Krachtig