Bosch BSGL53192 AQPA - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,5

markmvw 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

Slechte afwerking, matige zuigkracht!

6,5
Na jaren een Miele stofzuiger te hebben gebruikt, was ik op zoek naar een zuiniger en lichter model voor de trappen. Na veel speurwerk kwam ik bij deze Bosch terecht. Op het eerste gezicht ziet deze stofzuiger er robuust uit en is erg licht. Helaas zijn de gebruikte materialen (vooral de hulpstukken en de klep) van zeer slechte kwaliteit. Het plastic breekt heel snel. Er ontbreekt een schuifje voor de zuigkracht te regelen aan het pistool, de zuigmond maakt erg veel krassen en herrie op het laminaat, nietjes en konijnenkeutels bijvoorbeeld zuigt hij niet op. Ook niet in de hoogste stand. De stofzak vouwt zich niet goed uit, waardoor hij vaak verstopt zit en helemaal geen zuigkracht meer heeft. Ook mis ik een plumeau bij deze stofzuifer, waardoor ik er één heb moeten aanschaffen. Helaas heb ik de doos al weggegooid, anders had ik de stofzuiger terug gestuurd. Leuk zo'n A-label...

wilnijv 05-08-2016

Zuigt uitstekend, op harde en zachte ondergrond

Na wat problemen met de zuigbuis de losschoot, de gebruiksaanwijzing is gelezen,
en het bleek dat de buis verkeerd om gemonteerd was. Goed lezen is wel belangrijk voor het klik systeem.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

johan muller 14-04-2016

manco zuigmond

stofzuiger voldoet prima. 1 heel vervelend ding is deat de aansluiting van de zuigmond iedere keer van de stang afschiet. Is heel iritant.
Oorspronkelijk gepost op Bosch