Philips Performer Compact FC8377 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 36 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

xmarloesx 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Klein maar fijn

Ik heb de stofzuiger zojuist voor het eerst gebruikt. Ik moet zeggen....wat een fijn ding zeg! Enorme zuigkracht en het blauwe borsteltje vind ik ideaal! Ik heb gelijk mijn luxaflex 'even' gezogen. Alle randjes van mijn kasten ook meegenomen, dat doe je anders niet. Tot zo ver ben ik erg tevreden. Eén minpuntje....de stofzuiger gaat wel snel op zijn kant/rug, maar dat is niet zo heel erg.

Jokry 09-08-2016 Product paar weken in bezit

Compacte krachtpatser

Fijn compact model dat goed wendbaar is. Prima zuigkracht voor zo'n compact model, boven verwachting. De lange handgreep is even wennen als je, zoals ik, klein van stuk bent. Het bevestigen van de hulpstukken is niet altijd even logisch en een NL gebruiksaanwijzing is niet bijgevoegd. De geïntregeerde borstel voegt wat mij betreft niets toe. Doordat de haren te kort zijn raakt het mondstuk het te zuigen oppervlak en kan krassen veroorzaken. Een z.g.n matrasborstel is helaas niet bijgevoegd.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Onpraktische hulpstukken

Jokry 09-08-2016

Kleine krachtpatser

Lou72 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Klein maar krachtig

Mooi design, kleine stofzuiger met verbazingwekkende kracht. Erg handig dat de stang in lengte te verstellen is, met mijn 1.80 echt een uitkomst. Ook de geïntegreerde borstel is perfect.
Ik ben er erg tevreden over, enige minpunt is de prijs. Die vind ik aan de hoge kant.

Lou72 04-08-2016

Klein maar super krachtig.

doggie 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

FC8377 Performer Compact Goede Stofzuiger

Goede zuigkracht is erg wendbaar. Alleen bij scherpe bochten valt hij om. Erg handig zijn de bijgeleverde hulpstukken, ik gebruik ze weinig. Leuke verlichting als hij aanstaat. Snoer wel iets aan de korte kant maar voor de rest geen problemen ondervonden.

Liesje4 02-08-2016 Product paar weken in bezit

Compacte stofzuiger

Deze stofzuiger is klein, licht, wendbaar en heeft een aantal handige hulpstukken, waarmee je op een makkelijke manier veel kan stofzuigen.
Het is een stofzuiger die ik zeker kan aanraden!

lapje1973 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

handige compacte stofzuiker

wat een leuke stofzuiger, inclusief verlichting.
de zuigkracht is enorm. hij is enorm wendbaar, af en toe zo wendbaar dat hij af en toe op zijn kant valt.
de geintegreerde borstelkop is zeer handig zodat je geen losse onderdelen hoeft aan te koppelen.
ook het zakje met korrels voor een frisse lucht ruikt aangenaam.
het snoer is helaas wel wat aan de korte kant, maar met een stopcontact in het midden van je kamer kom je een heel eind.

lapje1973 01-08-2016

handige compacte stofzuiger met een enorme zuigkracht

ik heb sinds een week de stofzuiger in gebruik, wat een ontzettend leuke stofzuiger om te zien.
hij is compact en alles is inschuifbaar, ideaal.
de geïntegreerde borstelkop is erg handig, zodat je niet een los onderdeel er op hoeft te zetten.
het snoer vind ik wat aan de korte kant, met mijn kamer van 9 meter moet ik wel een stopcontact in het midden van de kamer gebruiken.
de stofzuiger is ook erg licht waardoor hij nog wel eens kantelt. maar dat zijn ook de enige 2 nadelen die ik kan bedenken.
de zuigkracht is enorm en het zakje met een lekker geurtje wordt ook erg gewaardeerd

maggy 01-08-2016 Product paar weken in bezit

Heel fijn apparaat

Prettig te hanteren stofzuiger, veel accessoires . Dat maakt het apparaat multi functioneel. Krachtig. Klein, licht. 1 minpuntje is t wat kortere snoer

Liesje4 30-07-2016

Compacte stofzuiger

Het is een stofzuiger die ik zeker kan aanraden!

BartJ 29-07-2016

Wendbare, krachtige en compacte stofzuiger

Het is een kleine, wendbare stofzuiger met verrassend veel zuigkracht. Dit is met name goed zichtbaar bij de inloopmat. Haren van huisdieren worden goed opgezogen.
Heel handig is de opzetborstel in de steel. Deze is simpel over het uiteinde van de steel te plaatsen. Je hebt m altijd bij je. Wel jammer is dat het andere opzetstuk (smalle opening) bij de stofzuigerzak zit.

Boer68 28-07-2016 Product paar weken in bezit

Een Compacte Topper met veel handigheidjes...

Deze Philips Performer Compact Stofzuiger met zak FC8377/09 is echt een TOPPER! Het is een hele lichte en compacte stofzuiger die toch degelijk aanvoelt. De zuigkracht van deze Compacte stofzuiger is meer dan uitstekend en door het TriActive-mondstuk wordt het stof en vuil langs de kanten en hoeken goed verwijdert. Door zijn lange en verstelbare stang is de stofzuiger ook zeer geschikt voor lange mensen. De zachte borstel geïntegreerd in het handvat is echt een uitkomst, net als het meegeleverde verlengstuk voor lastig bereikbare plaatsen. Deze Compacte stofzuiger is echt een AANRADER!

Boer68 28-07-2016

Een Compacte Topper met veel handigheidjes...

pboonstra 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Lekker wendbaar & krachtig stofzuigertje

Prima kracht/formaat. Prima wendbaar, vol met alle hulpstukken zoals je verwacht (en meer). Nog niet bekend hoe duurzaam hij is, maar lijkt tegen een stootje te kunnen.

mekje 26-07-2016

heel fijn apparaat

Erg fijne en krachtige stofzuiger, de vele hulpstukken zijn ook prettig. je kan echt in alle gaten en hoeken komen. Ook is de lange stang fijn, voor voor langere mensen zoals ik

vari 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne hulp in de huishouding

Deze stofzuiger vervangt mijn oude Philips Mobilo, even wennen aan het lichte gewicht, maar daardoor volgt hij perfect. Fijn, al die hulpstukken en zeker de kleine zuigmond met blauw borsteltje die direkt aan de steel zit zodat ik hem meteen kan gebruiken voor mijn bankstel bijvoorbeeld. Zuigkracht is heel groot.

vari 26-07-2016

Handige hulp in huis

Deze stofzuiger vervangt mijn oude Philips Mobilo, zuigt krachtig, parketbortsel is erg fijn, volgt makkelijk door lichtgewicht. Superfijn dat de kleine zuigmond met blauw borsteltje gewoon aan de steel zit, je hebt die dus altijd bijdehand. Ook handig opbergvak voor spitstoelopend hulpstuk.

Hanneke13266 26-07-2016

klein en krachtig

Een klein maar heel krachtige stofzuiger. Hij zit er leuk uit. Zuigt goed en erg handig zijn de bijgeleverde mondstukken. Jammer dat ze los op geborgen moeten worden en niet in de stofzuiger passen.
Je kunt goed in de hoekjes zuigen.
De snoer vind ik te kort. Moet regelmatig de stekker in een andere stopcontact steken.

BJ100 26-07-2016 Product paar weken in bezit

Verrassend veel zuigkracht