Siemens VSQ8POWER4 - Reviews

Energielabel
A

Clematis 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top stofzuiger!

Direct bij thuiskomst in gebruik genomen. Zuigt licht. Mooi lang snoer. Product ziet er degelijk uit qua behuizing. Prijs/kwaliteit in orde.

inge 21-07-2016 Product paar weken in bezit

Super handig

Ik pak hem zo uit de kast . ik heb genoeg kabel voor mijn hele appartement. super stil zodat mijn dochter (10 mnd) niet schrikt van het harde geluid en gewoon doorslaapt . de bij geleverde borstels zijn ideaal.

Aart Floor 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

EEN PRIMA AANKOOP

PRIMA AANKOOP, HAD IK EERDER MOETEN DOEN! HEEL GESCHIKT VOOR HOOGPOLIG TAPIJT, PARKET EN TEGELVLOER. GELUIDSHINDER IS VERRASSEND LAAG EN ZEKER NIET ONAANGENAAM. DE GEBRUIKSAANWIJZING IS NIET HEEL DUIDELIJK, MAAR MET WAT UITPROBEREN WERKT ALLES ZOALS HET MOET. AL MET AL EEN HEEL VERSTANDIGE AANKOOP.

myra 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

top stofzuiger

wat ben ik blij met mijn aanschaf, prachtig model en het is zeer zeker waar...... hij is stil.
de stofzuigerslang werkt ook prettig, er zit een zeer handig handvat aan.

stuvesand 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

VSQ 8 Power stofzuiger

Nieuwe stofzuiger ter vervanging Miele 300,deze stof zuiger voldeet niet meer.de Siemens is super stil heeft een geweldige zuigkracht en groot bereik door de lange kabel kan met deze stofzuiger de gehele woonkamer doen en de gang.

simonevb 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

(s)to(p)(f)zuiger

super stofzuiger met weinig lawaai, triple A
sterke motor, wendbaar,zuinig in gebruik, lange snoer
goed wendbaar en goed in de hand liggende steel, mooi design met high-tech.

Miriam van de Ven 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

De stofzuiger gekocht bij BCC, na vergelijking alle stofzuigers daar.Was de enige die ook voor tapijt een A score had. Vandaag in hele huis direct getest. Trap als nieuw, polen van de kleden staan weer omhoog, kleur kleden opgefrist, parketvloer ziet eruit alsof hij gepolijst is. Verbazend dat er geen andere stofzuier was met A waardering voor tapijt. Prijs meer dan waard.

John501964 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een stofzuiger met een zeer vriendelijk gebruik in alle opzichten en doet zijn werk zeer goed.Hiervoor had ik een sebo stofzuiger maar deze VSQ8POWER4 SLAAT echt alles Top