Dyson V6 Fluffy - Reviews

Draadloos
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 115 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Clau 20-01-2017

Duur voor wat je er uiteindelijk voor terugkrijgt

Ik begon enthousiast maar naarmate het gebruik raakte ik steeds teleurgestelder in het apparaat. Ik kon nog net het hele huis stofzuigen want anders was ie leeg. Maar regelmatig moest ik tussendoor opladen. Bij het stofzuigen moet de knop steeds ingedrukt gehouden worden. Wat zwaar aan de hand voelt na ongeveer 10min. Ook is de voorkant hoog waardoor de steelstofzuiger niet onder alle kasten of bedden kan komen. Uiteindelijk ging de Fluffy binnen een jaar stuk. De klantenservice bij Dyson is dramatisch. We kregen geen leenstofzuiger en moesten 4 weken wachten op een onderdeel om de stofzuiger uiteindelijk zelf te repareren, wat niet erg makkelijk is. Helaas, verkeerde onderdeel. Uiteindelijk geld teruggevraagd en nieuwe, goedkopere steelstofzuiger gekocht die minder minpunten heeft.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Accessoires

Minpunten

• Zwaar in de hand door steeds indrukken van knop
  • Niet te gebruiken voor gebruik bij vacuumzakken
  • Snel leeg bij grote oppervlaktes
  • Snel stukgegaan
  • Slechte klantenservice

Els 04-02-2017

Beste, voor welke steelstofzuiger ben je uiteindelijk gegaan dan? Ik ben me momenteel aan het oriënteren. Bedankt voor je reactie. mvg Els

Liliane Dupont 19-02-2016
  • Product maand in bezit

Eindelijk zo een Dyson V6 Fluffy stofzuiger aangeschaft. Ben er super blij mee. Ik heb mijn gewone stofzuiger (ook een Dyson) nog maar 1 keer gebruikt sinds ik de V6 in huis heb. Gewoon omdat ik mijn hele huis ging stofzuigen. Gemakkelijk in gebruik. Zuigt zeer krachtig. Doordat er geen snoer aan te pas komt neem je hem zeer vlug ter hand en dit voor overal. In de keuken, living, gang, trappen, badkamer, slaapkamer. Ik kan hem niet meer missen.

NA 05-04-2016
  • Product kwartaal in bezit

Dyson V6 Fluffy is absoluut een aanrader!

Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een Dyson V6 Fluffy en ik ben er heel tevreden over. Deze handige snoerloze stofzuiger hangt bij ons in de keuken omhoog, ideaal om snel kruimels of stof op te zuigen. Bovendien heeft de dyson V6 Fluffy heeft een enorme zuigkracht, perfect om alle soorten tapijten en vloeren te stofzuigen. Het reservoir is gemakkelijk leeg te maken en je kan de steel eenvoudig verwijderen zodat de Dyson V6 Fluffy een kruimeldief wordt. Ik zou deze snoerloze stofzuiger niet meer kunnen missen, zeker zijn geld waard.

martinaterjung 05-05-2015
  • Product maand in bezit

Ben super enthousiast over de Dyson V6 Fluffy ! Door het makkelijk ophangsysteem kan deze mooie stofzuiger in elk hoekje van de keuken of wasplaats geïntegreerd worden waardoor hij altijd snel te gebruiken is. Doordat de stofzuiger in het oplaadstation opgeborgen wordt, is hij altijd klaar voor gebruik. Bijzonder handig is dat deze stofzuiger snoerloos is en zo snel naar een ander verdiep meegenomen kan worden. Heb je een kruimeldief nodig of wil je de zetels in de woonkamer even stofzuigen dan kan dit toestel gemakkelijk aangepast worden. Ook het stofreservoir is door middel van een enkele druk op de knop snel en hygiënisch te legen. Kortom : een tijdbesparende aanwinst in mijn drukke huishouden!Enig minpuntje is het hoge geluidsniveau.

rvanwest1 25-08-2015

Kan iemand mij zeggen waarom de Fluffy ruim 70€ Duurder is? Is dit het waard voor normaal gebruik? Alvast bedankt voor de reactie

JootjeK 16-11-2016

Goede accuduur

Op zich een leuk dingetje, accu gaat lang mee, zuigt krachtig, maar het is ook niet meer dan dat. Ik vind het een bezem op stroom, en het is het geld zeker niet waard waar die voor verkocht wordt. Ik vind 'm ook erg wiebelig, alsof alles er los aan bungelt. Voor dit merk had ik er meer van verwacht.

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • zuigt krachtig

Minpunten

• doet goedkoop aan
  • zwaar, niet echt handzaam

Officiele reactie van Dyson 17-11-2016

Beste JootjeK,

Bedankt voor uw review. Het hoort inderdaad niet dat alles zo losjes aan elkaar zit. Zou u ons telefonisch kunnen contacteren op het gratis nummer 0800 0206 203? Dan kunnen we even kijken wat er juist mis is met het apparaat en een oplossing aanbieden voor uw probleem.

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

Marianne_65 10-09-2015
  • Product half jaar in bezit

I'Heb nu het product een half jaar in gebruik .
Neemt al het kleine stof op, daarbij vind ik het een handzaam model, licht en daarom pak ik hem veel eerder dan een grote stofzuiger.
Ik raad iedereen z' n Dyson V6 fluffy aan.

stefanieverhellen 07-05-2015

Wij hebben onlangs ook zo een dyson V6 gekocht. Van deze steelstofzuiger ben ik echt tevreden. Vooral omdat je hem kort en lang kan gebruiken. Hij zuigt ook veel beter dan mijn vorig toestel.

Stijn 11-09-2017

SUPER in gebruik

De stofzuiger is super gemakkelijk in gebruik.
Hij maakt zeker niet teveel lawaai.
Is zeer handig op te bergen.
De wendbaarheid en het gebruiksgemak is zeer goed!
TOPTOESTEL!

Pluspunten

• geluid
  • handig
  • gebruiksgemak
  • wendbaarheid

Minpunten

• prijs

D.F Faken 03-07-2017

Mooi disign en een krachtige motor

Zodra ik de dyson uitgepakt had en na een periode van 3 uur opgeladen had, kon ik zeker 18 minuten rond het huis gaan zonder problemen.

Ik heb huisdieren en ik was verbaasd van de haren die er rond zwerft in je huis tot dat ik het tegen kwam in de 0,4 liter bak.

heel simpel de bak open maken boven de vuilnisbak en klaar.

top!!!

Pluspunten

• licht van gewicht
  • strak design

PCB_Lau 04-05-2015
  • Product maand in bezit

Pluspunten:
- Mooi design
- Krachtig
- Korte laadtijd nodig
- Handig schoon te maken
- Draadloos
- Lichtgewicht

Minpunten:
- Batterij snel leeg bij gebruik maximaal vermogen
- Hoog geluidsniveau
- Aanschafprijs

Deze Dyson V6 Fluffy draadloze steelstofzuiger is een innovatief apparaat. Naast de enorme zuigkracht van 350 Watt wordt stofzuigen gemakkelijk en ben je zo klaar. De eenvoud van de verpakking vertaalt zich in het gebruik. Neem de Dyson van de muur en je kunt zonder problemen een complete woning zuigen.

Na twee beurten is het tijd om het opvangreservoir te legen. Dit gaat gemakkelijk door de rode knop naar beneden te schuiven. Dan valt het stof direct in de afvalbak, klep dicht en de Dyson is weer klaar voor gebruik. Het is ook mogelijk om opvangreservoir te reinigen met water, dit is ook te doen met het filter.

Door het gebruik van de roterende vloerzuigmond kun je harde vloeren snel schoonmaken, de MAX stand is niet eens nodig. Zo kun je langer gebruikmaken van de steelstofzuiger zonder deze te laden.

Het verwijderen van de steel is gedaan met een druk op het begin van de steel, zo verandert de steelstofzuiger in een kruimeldief. Met de enorme zuigkracht zijn stoelen, banken en beklede trappen schoon in een handomdraai.

De Dyson V6 Fluffy is de krachtigste snoerloze stofzuiger, straks wordt stofzuigen nog leuk!

G W J Wubs 03-12-2017

Geweldige huishoud gereedschap

Zeer handig, gebruiksvriendelijke huishoudelijk gereedschap.
Al jaren in gebruik,zo wel thuis,als in de caravan,tijdens vakantie .

Pluspunten

• Handig
  • Zuigkracht
  • Accuduur

Minpunten

• Kwaliteits verschil in hulpstukken ,bv borstel

Jacqueline 12-11-2017

Geweldig

Heb deze stofzuiger al een half jaar en ben nog steeds enthousiast. De trappen zijn zo gedaan, geen gedoe met snoer op de trap. Je kan je ook nog makkelijk met 1 hand vast houden. Ook even de auto snel en makkelijk. Je pakt hem snel en makkelijk.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Niet zwaar
  • Makkelijk legen

Bos 21-09-2017

zeer handig

oke prijzig maar kwaliteit. div mondstukken voor div doeleinden. de accuduur valt mij heel erg mee. gebruik em voor de tussendoor rommel.

Pluspunten

• allles

Rudi 04-09-2017

Oplaadbare steelstofzuiger.

Superaankoop. Zeer gemakkelijk in gebruik. Eventjes nemen, stofzuigen en terugplaatsen. Veel handiger dan met snoer. Zuigkracht zeker zo goed als met snoer. Batterij gaat een 20-tal minuten mee wat voldoende is om enkele kamers te stofzuigen. Een echte aanrader!!!

Pluspunten

• Zeer handig in gebruik
  • Zuigkracht
  • Heel gemakkelijk eventjes te stofzuigen

Minpunten

• Nog geen gevonden

Mag ik stofzuigen? 03-09-2017

Had ik jaren eerder moeten hebben!

Eindelijk geen zware stofzuiger meer. En geen gebuk en gestruikel over snoeren. Hij is zijn prijs waard! Stofzuigen is zo leuk dat het jammer is wanneer de accu alweer leeg is. Zelf mijn zoon van 7 wil nu elke dag stofzuigen. Verbazingwekkend en confronterend wat er na een minuut zuigen in het opvangbakje zit.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Klein en hangend opbergsysteem
  • Perfect voor harde vloeren
  • Geen gedoe met snoeren meer
  • Je ziet wat je opzuigt

Minpunten

• Legen van het stofbakje
  • Afspreken wie mag stofzuigen

Jasper 01-09-2017

Eerste indruk

Na weer een gewone stofzuiger weggedaan te hebben eens iets anders geprobeerd. De Dyson is duur, maar voelt stevig aan en alles werkt zeer degelijk. Makkelijke muurbeugel voor opbergen en opladen maakt de drempel om de stofzuiger te pakken een heel stuk lager. Nog maar weinig gebruikt, maar het werkt allemaal zeer makkelijk en grondig. De fluffy borstel maakt de laminaat vloer echt grondig schoon, zelfs van de vloer die ik net nog met mijn oude stofzuiger gedaan had kwam toch nog stof in de tank. Het legen is makkelijk maar wel even wennen na altijd stofzuigerzakken gehad te hebben. Het mondstuk is zeer wendbaar en gaat overal makkelijk langs en onderdoor. Eerste indruk, top ding.

Pluspunten

• snoerloos
  • fluffy mondstuk
  • licht en wendbaar
  • wandmontage
  • hulpstukken

Minpunten

• prijs
  • accuduur redelijk kort

Wong 31-08-2017

Makkelijke stofzuiger

Enkel wat veel lawaai, maar zeer makkelijk in gebruik.
Nu 3weken in bezit, en nog geen spijt dat deze is aangekocht.

Pluspunten

• Compact
  • Licht
  • Klein

Minpunten

• Geluid
  • Telescoop niet uitschuifbaar

heuninckx tom 30-08-2017

goede stofzuiger perfect voor de parket

We hebben deze stofzuiger speciaal gekocht voor onze bovenverdieping. onze vorige stofzuiger maakte krassen op de parket. deze stofzuiger is super voor onze parket, een propere vloer zonder krassen of strepen.

Pluspunten

• draadloos
  • zeker 30min stofzuigen aan een stuk

Jeff 30-08-2017

Compact en krachtig gecombineerd met gemak en voldoening!

Als man meehelpen in het huishouden is niet altijd zo evident. Maar met deze snoerloze steelstofzuiger is meehelpen kinderspel. Door zijn eenvoudig ophangsysteem kan je hem beginnen gebruiken en terug opbergen in een handomdraai!
Door het lichte gewicht zijn moeilijk te bereiken plaatsen makkelijk te bereiken en vlieg je door het huis zonder je moe te maken!
Dyson = krachtig, dus prestatiegericht is dit een zeer degelijk toestel, zeer goede zuigkracht waarmee je zowel fijn als grof vuil mee kan opzuigen!!

Dus algemeen gevoel: prijs-kwaliteit gericht kopen? Uiteraard een dyson V6 fluffy kopen!!

Pluspunten

• Compact
  • Krachtig

Eric 30-08-2017

Quick to use

We hebben er wel even over moeten nadenken om zoveel geld uit te geven voor een (kruimeldief). Maar als je hem eenmaal hebt zal je merken dat het bijna een volledige stofzuiger is, die je even snel pakt. Ook voor een groot huis een fijn apparaat. kortom zeer tevreden een aanrader.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mooi ontwerp
  • gemakkelijk in gebruik
  • ontwerp is goed over nagedacht
  • mooie matarialen

Minpunten

• prijs
  • opbindmogelijkheden voedingskabeltje