Bosch BGL8507 - Reviews

Energielabel
A
Draadloos

Sjoerd 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Zuigt erg goed, goede bouwkwaliteit, handig in gebruik.

Product werkt erg goed. Wij kregen in de doos maar liefst 3 grote zuigstukken erbij. 1 voor harde vloeren, 1 voor parket en 1 combinatiestuk waarbij je de haren in kunt klappen. Daarnaast nog 2 kleine opzetstukken erbij.

Stofzuiger rijd heel soepel. Dacht bij inschakelen dat hij niet goed werkte, maar hij blijkt gewoon heel erg stil te zijn. Heb de zuigkracht vergeleken met
onze oude 1600W Miele en zuigt net zo goed, maar produceert heel weinig geluid. Ideaal om 's avonds nog even te gebruiken dus als de kinderen slapen.

Mijn vriendin is gevoelig voor stof, pollen etc. in de lucht. Deze blaast hele schone lucht terug de kamer in, heerlijk. Niest ze niet meer en geen last van verstopte neus. Maakt ook goed schoon, zand wat de honden mee dragen komt zelfs goed tussen de kieren in het laminaat uit.

Grootste pluspunt is toch wel het 15m lange snoer. Heerlijk een hele verdieping doen zonder ompluggen.

Bouwkwaliteit is erg goed vind ik. Stofzuiger voelt solide aan, geen zwakke plastic deeltjes (op houder steel na, die breken altijd bij elke stofzuiger af).

Ben erg tevreden!!

Pluspunten

• 15 m lang snoer.
  • Goed voor mensen met allergie.
  • Veel hulpstukken en borstels erbij.

Sander 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon prima!

Dit is een prima stofzuiger. Hij zuigt goed, beweegt (volgt) goed, en maakt niet al te veel lawaai. Al met al gewoon een aanrader.

• Zuigkracht

Minpunten

• Ietwat zwaar

Johan 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch BGL8507 Eerste ervaringen

Degelijke stofzuiger, netjes en compleet afgeleverd. Makkelijk te monteren, gebruiksvriendelijk en stil. Voldoet aan de verwachtingen. Volgt makkelijk en je bent in staat een hele verdieping in een keer te stofzuigen zonder van stopcontact te wisselen. Hadden we veel eerder moeten doen. Een aanrader.

Pluspunten

• grote stofzak
  • goede prestaties
  • grote actieradius

Ronald 31-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht en praktisch

De stofzuiger heeft een zeer goede zuigkracht. Op onze laminaat vloer is hij ook erg stil en zodra we over het kleed heen gaan hoor je de automatische motor opschroeven zodat hij ook het kleed goed schoon zuigt. De lange kabel is erg handig en rolt ook makkelijk op zodra je door hebt hoe de oprolfunctie werkt. Ook het verwisselen van opzetstukjes is erg makkelijk en voelt stevig. Door de 4 zwenkwieltjes is de stofzuiger ook makkelijk te manoeuvreren. De handvat op de steel werkt ook erg prettig, zeker als je wat langer bent zoals ik. Al met al erg blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geluid
  • Zwenkwieltjes
  • Lange kabel
  • Handvat op steel

Chineida 22-08-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig

Heerlijk stofzuiger met extra lange snoer. Stil en makkelijk in gebruik. Ontzettend tevreden. Enige tip voor de makers, slang had wat langer gekund ivm lange personen.

Pluspunten

• Lange snoer

Minpunten

• Korte slang

Huisvrouw 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Goede zuigkracht en gebruiksgemak veel mogelijkheden en zelf-oprolbaar lang snoer.
Maakt ook weinig geluid en is makkelijk hanteerbaar.
Gaat vlekkeloos over van plavuizen naar vloerbedekking.

Twigt 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Duitse degelijkheid

Stofzuiger ziet er strak en degelijk uit, maakt weinig geluid en zuigt prima. Heel fijn dat A label scheel weer in de energie rekening

Loes 15-04-2016 Product paar weken in bezit

Een topper

Deze energiezuinige stofzuiger past in de huidige moderne tijd en voor de medebewoners is het fijn dat stofzuigen dus blijkbaar ook een stuk stiller kan. Er zijn voldoende hulpstukken meegeleverd voor overal een schoon resultaat. De stofzuiger is wel wat zwaar, dus lijkt het mij niet fijn om er ook trappen mee te moeten zuigen. Zelf woon ik gelijkvloers dus heb ik daar geen ervaring mee.

Dimitri 05-04-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch In'genius

Sinds enkele dagen in gebruik, eerste indruk, TOP!
Geheel volgens verwachting nadat wij andere reviews hadden gelezen. Uiteraard moet deze stofzuiger zich bij ons nog bewijzen gaan in de toekomst, maar het begin is goed.
Alles voelt zich degelijk aan. Allerlei hulpstukken, het is niet nodig om nog een hulpstuk apart er bij te kopen.
Snoerlengte geeft veel bewegingsvrijheid. Fijne dikke stoffen slang, deze knikt in elk geval niet. Kortom Toppie!

Eric 05-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Mooi apparaat, slang is erg stevig en vele meters snoer zorgt ervoor dat je weinig van stopcontact hoeft te wisselene. Zuigkracht is zeer goed, op zeil/vinyl zelfs iets te goed. Hierbij is het gebruik van de reguliere stille zuigmond niet te doen omdat deze het vinyl van de vloer zuigt. Met de parket borstel is het wel prima zuigen. Tot nu toe erg tevreden met dit apparaat.

Larein 07-03-2016 Product paar dagen in bezit

Een top apparaat. Onovertroffen zuigkracht, geldt voor iedere denkbare vloer. Zuigkracht traploos instelbaar. Beschikt over maar liefst 6 borstels/mondstukken. Zeer lang snoer. Opvallend stille motor.

Marga 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Stofzuier BGL8507

Wentbaar. Lekker lang snoer. Degelijke slang. Een topper. Een lange stang. Een sterk oprol automaat.

Pluspunten

• Lange stang
  • Lang snoer
  • Wendbaar
  • Prima zuigkracht.
  • Geluidsarm

Ron 19-01-2017 Product paar weken in bezit

Stofzuiger BGL8507

Zuigt hondenharen goed uit de mat,maakt weinig geluid en een mooie lange zuigstang . Is prima aan te raden voor mensen met huisdieren.

Pluspunten

• lange steel
  • weinig geluid
  • goede zuigkracht

Bauke Oudega 18-01-2017 Product paar dagen in bezit

Geen stof meer op de riggels en de planken

Onze Philips stofzuiger zonder zak leek wel meer stof uit te blazen dan op te zuigen. Na elk gebruik lag er overal weer stof, op de plinten, schilderij lijstern, piano, boekenplanken, overal. Maar nu is alles schoon, de Bosch In'genius heeft overal een A voor, ook voor stof uistoot. Geweldig! Ook is hij lekker stil en met 15 meter snoer kan ik overal bij zonder van stopcontact te wisselen. Het lijkt mij ook allemaal veel gezonder.

Pluspunten

• Geen stof uitstoot
  • Stil en 15 meter snoer

Minpunten

• Kan niet met de zuigmond en stang onder de banken

annet de jong 17-01-2017 Product paar weken in bezit

stofzuiger

Prima stofzuiger, had niet verwacht dat de zuigkracht zo goed zou zijn. Ook de zwenkbaarheid en het extra lange snoer is voor mij een hele vooruitgang.

Pluspunten

• extra lang snoer
  • zwenkbaarheid

Robbert 12-01-2017 Product paar dagen in bezit

Top stil premium zuiger

top apparaat. mooiste die wij ooit hebben gehad. Na ontevreden tijd met topmodel van dyson is dit echt een verandeming.

Pluspunten

• stil
  • wendbaar
  • lang snoer
  • premium gevoel

Minpunten

• kleur, had liever zwart gewild

Roos 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

prima koop

De zuigkracht leek zacht. (Ik had een 2000 watt stofzuiger maar dat mag niet meer) TOT IK ECHT GING ZUIGEN! Met zijn 750 watt levert hij een prima prestatie. Goede hulpstukken en hij zuigt prima zowel op gladde vloer als op de vloerbedekking. Mondstuk buig mee dus ik (1,76m) sta niet meer krom om hem plat op de grond te houden.

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • handvat aan slang
  • mondstuk buigt

marja 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

stofzuiger bosch Ingenius ProPerForm plus

prima stofzuiger voldoet aan mijn verwachtingen , licht in gewicht zeer wendbaar.
Extra handvat op stang werkt fijn en licht vooral voor langere mensen.
Past zich prima aan aan de ondergrond.

Linda 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Een echte krachtpatser

Deze stofzuiger heeft een grote regelbare zuigkracht. Echt een krachtpatser, maar dan met een laag stroomverbruik. Handig zijn eveneens de vele accessoires.

Fleur 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger

Daar ik erg veel stofzuig i.v.m huisdieren,
wilde ik graag een goede stofzuiger,
heb er al veel versleten ben benieuwd naar de kwaliteit van deze stofzuiger.
Ik heb hem nu een kleine 2 weken hij bevalt goed maar er zou nog wel wat verbetert kunnen worden.
Zo vind ik het lastig om de stofzuigerstang los te maken van het handgreep.

Pluspunten

• Regelbare zuigkracht
  • Slang lijkt sterk

Minpunten

• Stang gaat lastig los van handgreep.
  • Electriciteitssnoer gaat snel in.