Dyson V15 Detect Absolute

• Test panel 8.2 sep 2022
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V15 Detect Absolute op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

eefje 02-08-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

De stofzuiger doet wat hij moet doen! Is een degelijk toestel, veel opzetstukken aanwezig, dus ook goed voor traploper en om dierenharen te verwijderen. De kracht is ok en past zich automatisch aan, de laserfunctie toont je hoeveel veel er nog op de vloer ligt terwijl je denkt dat het proper is... Het toestel voelt misschien wel wat zwaar aan en maakt veel lawaai, maar je kan er lang mee stofzuigen. De prijs is hoog maar is misschien wel ok.

Pluspunten

• zuigkracht
  • eenvoudig te gebruiken
  • draadloos
  • goede batterijduur

Minpunten

• prijs
  • lelijke kleur
  • aan-knop blijvend induwen
  • zwaar

eefjed 29-07-2021

Een krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Ik heb dit toestel nu een maand en kon al uitgebreid testen. Er zitten heel veel accessoires bij en het is even zoeken hoe alles werkt en voor wat want een uitgebreide handleiding ontbreekt. Maar het is eenvoudig door het klik-systeem. Je kan eigenlijk direct beginnen. Het toestel is heel krachtig en wendbaar. De laserfunctie is knap, het opzetstuk voor trap en zetel ook (vooral voor de dierenharen). Je kan er makkelijke een grote oppervlakte mee stofzuigen, want accuduur valt heel goed mee. Het LCD-display is voor mij geen meerwaarde. Je kan er wel turbostand mee selecteren. Vervelend vind ik dat je de knop heel de tijd moet ingeduwd houden, maar dat went na een tijdje. Ik ben eigenlijk wel tevreden over het toestel en kan het niet meer missen.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • zuigkracht
  • laser
  • draadloos
  • accessoires

Minpunten

• zwaar
  • maakt veel lawaai
  • aan-knop blijvend induwen
  • prijs
  • kan niet zelf rechtstaan

s*************@h********** 28-07-2021

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Eens een dyson altijd een dyson! Wij hebben reeds enkele jaren de V11 in ons bezit. We waren fan, dachten kan het nog beter?! Maar ja hoor het kan nog beter en nog mooier. Want naast een super goed toestel is hij ook nog eens een lust voor het oog! Eenvoudig op te laden met de bijgeleverde adapter. Je kan hem ophangen aan de muur dichtbij een stopcontact. Bij ons kreeg hij een plaatsje in onze gang. Zo heb ik hem altijd bij de hand om snel even te stofzuigen. Ideaal met kleine kinderen en huisdieren in huis. Is een heel krachtige stofzuiger. Je bedient hem met 1 hand. Het is even wennen want je moet een knop ingedrukt houden en in het begin kan het even zwaar zijn voor je arm, maar dit went heel snel. Dankzij de handige accessoires tover je je stofzuiger in een handomdraai om tot een kruimeldief. Heel handig om op moeilijk bereikbare plekjes te geraken. Kieren en spleten te poetsen. Spinnenwebben weg te halen. De zetels grondig te zuigen. Noem maar op. Het is echt een alles in één. Doordat hij draadloos is neem je hem ook makkelijk mee naar buiten om je wagen te stofzuigen. Ideaal. En tapijten stofzuigen gaat super vlot en efficiënt. Hij past automatisch zijn zuigkracht aan. Het opvang reservoir is doorschijnend. Je zou ervan versteld staan hoeveel stof er ln je huis en tapijten zit. En dankzij de nieuwe lasertechnologie zie je zelfs het kleinste stof liggen! Stofzuigen is echt een plezier op deze manier!

Pluspunten

• Krachtig
  • Nauwkeurig
  • Lange accuduur

Minpunten

• Past niet onder onze zetel

vnssdrnckx 28-07-2021

Fantastische stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Juist mijn Dyson opgepikt. Vol ongeduld de doos opengemaakt. Hij heeft de typische uitstraling van een Dyson. Naar mijn eerste gevoel niet zwaar in de hand. Benieuwd naar morgen om hem uit te proberen, wanneer hij volledig opgeladen is… De display geeft de stofzuigtijd weer. Superhandig wanneer je grote oppervlakte zoals de onze moet stofvrij maken. De display is in kleur en makkelijk afleesbaar. Het ophangsysteem waar de Dyson inhangt is makkelijk te installeren. Je kan er ook nog enkele accessoires bij aanhangen. Gewoon uitnemen en je bent aan het stofzuigen. Bij het stofzuigen van grotere oppervlaktes is het enige minpunt dat je hebt, het ingedrukt houden van de aan-uitknop. Met de laser kan je supermakkelijk het vuil detecteren. Wanneer de Dyson meer vuil detecteert, begint hij harder te zuiger. Hij is supermakkelijk in gebruik. Wanneer je gedaan hebt met stofzuigen, hoef je enkel de zuigstang los te maken en hem te ledigen boven de vuilbak. Onze drie kinderen vinden het de beste stofzuiger die we ooit gehad hebben. Eén van de taakjes hier bij ons is het stofzuigen van de trappen. Met korte zuigmondje is de klas dan ook snel gedaan door onze kinderen. Eens per week moeten zij hun kamers onder handen nemen. Zelfs voor de kleinste telg van zes jaar is hij makkelijk de trap op te dragen. Dank zij de laser wordt ieder haartje van onze hond gedecteerd en opgezogen. De stofzuiger is het meest gebruikte huishoudelijk toestel binnen ons gezin. Van alle accessoires die erbij zijn is die met de laser voor ons onmisbaar geworden. Ik zou deze krachtstofzuiger zeker aan iedereen aanbevelen. De prijs die je hiervoor betaald is meer als een traditionele stofzuiger, maar ik kan je nu, na een maand reeds vertellen dat we geen andere meer willen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • lange gebruiksduur
  • ideaal voor gezin met huisdieren en kinderen

Minpunten

• het ingedrukt houden van de aan- uit knop

JessieVanGeystelen 25-07-2021

Krachtige stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Wat een pracht van een stofzuiger! Nu onze verbouwing bijna afgerond is, en onze net geadopteerde hond volop haar verliest, was deze stofzuiger meer dan welgekomen! Zowel het design, de vele opzetstukken en het laser lichtje (wat soms gênant veel vuil laat zien) zijn een grote plus! Toen mijn dochter onlangs een glas liet vallen, was ik dolgelukkig met laserlichtje. Hierdoor was ik écht zeker dat ik alle splinters mee opgeruimd had, en kon iedereen weer met een gerust hart op blote voeten rondlopen. De stofzuiger ligt vlot in de hand en ook onze kinderen van 9 en 6 gaan ermee aan de slag. Eerlijkheidshalve wel bekennen dat hij snel te zwaar is voor hen. De batterij kent een lange duur zonder opladen, ons vele verbouwingsvuil wordt moeiteloos opgeruimd door deze topper. Elk mogelijk hoekje en gaatje wordt moeiteloos bevrijd van stof. De vele extra opzetstukken komen hierbij vlot van pas. Het enige minpunt voor ons is dat de grootste opzetborstel nog wat breder zou mogen zijn. Verder een echte aanrader!

Pluspunten

• reinigt grondig
  • batterij kent lange duur
  • zeer wendbaar
  • geschikt voor dierenharen

AnnSmet91 25-07-2021

Super enthousiast!

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Het design oogt strak! Om het hele huis te stofzuigen maak ik gebruik van de ingebouwde laser; de eerste keer schrok ik van het "onzichtbare" vuil. Het schermpje met de getoonde resultaten vind ik minder interessant. Met één volgeladen accu kan ik het huis helemaal stofzuigen, nadien moet ik het wel opnieuw opladen. Het favoriete opzetstuk is de zachte borstel, om alle lamellen vlot te kunnen stofzuigen!

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Krachtige resultaten

Minpunten

• Accuduur
  • Zwaar toestel

gewiktengewogen 22-07-2021

Goed, maar met enkele belangrijke opmerkingen

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Goede steelstofzuiger, maar met enkele belangrijke opmerkingen: is loodzwaar en heeft teveel accessoires. Meer op mijn blog: gewiktengewogen.wordpress.com

Pluspunten

• groot reservoir
  • loopt niet vast in hoogpolig tapijt
  • batterijduur

Minpunten

• loodzwaar
  • teveel accessoires

Anse M 20-07-2021

Powerbeest

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

De stofzuiger is goed verpakt en makkelijk in elkaar te zetten. Er is wel heel veel verpakking wat je de indruk geeft dat het ingewikkeld is, maar dat is niet zo. Al die verpakking lijkt me niet echt nodig. De oplaadduur is ook vrij snel! Het gebruik is heel makkelijk, de knop ingedrukt houden en stofzuigen. Simpeler kan het eigenlijk niet. Als je lang stofzuigt dan wordt de stofzuiger na een tijdje wel wat zwaarder en je moet ook de knop ingedrukt houden. Een mogelijkheid om de knop automatisch ingedrukt te houden, zou voor deze prijs wel mogen. Op zuigkracht niets aan te merken en de laser werkt goed. Deze functie is op 1 opzetstuk beschikbaar. Zelf maak ik niet veel gebruik van het opzetstuk met laser, de grotere borstel wordt hier het vaakst gebruikt. Het wisselen van opzetstukken gaat ook vlot en het legen van de container ook. Voor de zetel gebruik ik het borsteltje dat je in en uit kan schuiven. Ik heb een hond en sta echt versteld van hoeveel vuil er telkens in de container zit! Vroeger had ik geen idee omdat ik een stofzuiger met zak gebruikte, nu is het veel zichtbaarder. Daardoor stofzuig ik ook vaker dan vroeger. Er is ook geen gedoe meer met stekker insteken en verplaatsen als de draad te kort werd. Dat is echt wel heel erg handig! Je neemt de stofzuiger en je bent vertrokken, je hoeft er geen rekening meer mee te houden. Het schermpje met wetenschappelijk bewijs is een 'nice to have' maar heeft voor mij geen grote meerwaarde. Wat wel fijn is, is de resterende tijd te kunnen aflezen als je wisselt van zuigkracht. Ik gebruik het vaakste de automatische stand, maar voor de zetel gebruik ik de sterkste stand. Ik testte ook de kofferruimte van de wagen waar de hond zit als we ergens naartoe gaan om te wandelen. Tot u toe was geen enkele stofzuiger in de test geslaagd, maar Dyson is met glans geslaagd! De haartjes gaan makkelijk uit de kofferbescherming aan de zijkant van de koffer en het is al helemaal top dat je niet met een draad loopt te klungelen. Ik ben alvast overtuigd en heel erg blij met mijn nieuwste aanwinst!

Pluspunten

• draadloos
  • zuigkracht

Minpunten

• prijs

Garfield85 17-07-2021

De dayson v 15 absolute is echt top

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

De dayson v15 absolute is een echt top product heb hem getest hij is zeer makkelijk in gebruik het groene licht detecteert al het vuil heeft zeer veel veel accessoires echt allemaal nutige dingen . De baterij is makkelijk te vervangen of om een bij te kopen voor extra stofzuig tijd dit is echt uniek geen ander model van dayson heeft dit . Hij gaat 60 min mee alles is digitaal de tijd maar ook wat je opzuigd kan je volgen op de display van stof tot huismeid. Heel makkelijk in opladen hij geeft dit ook aan wanneer hij leeg is zelfs wanneer de filter vuil is en gereinigd moet worden afspoelen on der de kraan en 24 laten drogen ,of wanneer hij leeg gemaakt moet worden dit is ook zeer makkelijk zelfs kinderen vinden hem te gek geen gedoe meer met draad. Ook heel praktisch om de auto te stofzuigen een echte aanrader

Pluspunten

• Lange baterij duur
  • Baterij is vervangbaar
  • Groene licht is ongelooflijk je ziet al het vuil
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel accessoires

Minpunten

• Is wel zwaar voor oudere mensen
  • Geen min punten voor de rest

Derya 16-07-2021

Dyson v15, wow hallo!

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Wat een machine! We hebben meerdere dyson ball-stofzuigers en mogen nu de steelstofzuiger v15 uittesten. Het is even wennen maar dit werkt echt! Hij werkt zonder moeite alle haren, kruimels en zelfs zand van ons tapijt weg! Makkelijk in gebruik en heeft meerdere accessoires. Het enige wat we wel een beetje missen, is een plat kopstuk (om zo juist onder de randjes vd zetel te geraken ed). Maar een wisselstukje erop en het is ook zo gepiept! Voor een druk huishouden met 3 wilde jongens en 2 katten is dit een ideale stofzuiger. Beste voordeel: zelfs mijn kinderen vinden de v15 makkelijk en gebruiken deze graag! Daarvoor alleen al, is de dyson v15 een topper!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Doet wat het beloofd

alineheitzer 15-07-2021

Een krachtpatser

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Een grote doos, veel kartonnen verpakkingen, waar moet ik beginnen? Dat was de eerste indruk die ik kreeg toen ik mijn dyson uitpakte. Elk onderdeel, elk accessoire zit apart verpakt. Wat schitterend is voor de staat van het product, iets minder voor de impact op het milieu. Wat me toch verbaast aangezien geen stofzuigerzakken 1 van de voordelen is van Dyson en je hierbij dus milieuvriendelijker tewerk gaat. Na alles uitgepakt en geïnstalleerd te hebben, viel me meteen op dat er niet genoeg opslagmogelijkheden aan het docking station of aan de stofzuiger zelf zijn om alle verschillende zuigstukken aan op te monteren voor opslag. Het zal dus kiezen worden... na alle stukken 1 voor 1 eens te hebben aangesloten en de batterij een volledige oplaadbeurt te geven was het zo ver. Testen maar! De leefruimte was op het eerste zicht wel aan een goede stofzuigbeurt toe, maar dat het zó vuil was hadden we niet verwacht. We gebruikten eerst de normale stofzuigkop, en al snel zat het reservoir bijna volledig vol met hondenharen. ( we hebben 2 viervoeters rondlopen). Het voelde enorm gemakkelijk en vlot aan om het reservoir in de vuilbak te legen. Hierna eens met de Laserkop, op het eerste zicht was de meerwaarde hiervan niet echt te zien. Enkel onder de zetels is het wel een voordeel dat het vuil als het ware oplicht. Het design van de stofzuiger is netjes en strak, hier valt weinig op aan te merken. Wat wel opvalt is dat het even zal duren voor we gewend zijn aan het gewicht van de stofzuiger. Na een 10-tal minuten begint mijn voorarm wel serieus te verzuren. over de accuduur kunnen we niet klagen, de volledige benedenverdieping kan grondig gestofzuigd worden en dan houden we nog steeds 30 minuten over op eco-stand. Hierna gaat ie weer in het handige laadstation. De zuigkracht neemt ook niet merkbaar af naargelang de sessie. Voor zover zijn we zeer tevreden op enkele kleine puntjes na. Hopelijk blijft hij de komende weken op dezelfde manier presteren.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • krachtig

Minpunten

• veel lawaai
  • zwaar in gewicht

Ilse dc 15-07-2021

Krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Krachtige steelstofzuiger! Zuigkracht is aanzienlijk hoger dan een gewone stofzuiger en de overgang van vloer naar mat gaat heel soepel. Het laserlicht is een handig hulpmiddel om geen vuil te vergeten. De accuduur is zeker voldoende om heel de beneden te stofzuigen. Een klein nadeel is toch wel het gewicht. Verder is het design netjes en door het handige ophangsysteem, heeft hij al een mooi plaatsje gekregen in de berging. Daar we 2 honden in huis hebben, is het hulpstuk voor hondenharen wel ideaal. Wat vooral heel praktisch is, is dat je geen draad hebt.

Pluspunten

• Draadloos
  • Zuigkracht

Minpunten

• Gewicht

Hannep 15-07-2021

Aanrader

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Goede zuigkracht, laserfunctie is een enorme meerwaarde. Ik ben zeer tevreden. Accu gaat lang mee.
Zuigkracht is heel goed, met voldoende hulpstukken meegeleverd.
Laser vind ik een enorme meerwaarde, zeker in donkerdere ruimtes. Je ziet alle stof hierdoor liggen.
Minpuntje; gewicht van de stofzuiger.

Pluspunten

• Accuduur
  • Zuigkracht
  • Veel hulpstukken
  • Laserfunctie is een meerwaarde in donkere ruimtes

Minpunten

• Gewicht
  • Prijs

Boheme 15-07-2021

Klein maar krachtig

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Ik heb de Dyson nu enkele weken in gebruik en ben zeer tevreden over de performantie. Ondanks dat het een compacte steelstofzuiger is, zit er heel wat power achter. Ook de anti-tangle comb is fantastisch in een gezin met lange haren; ik moet er geen schaar meer bijhalen omdat de stofzuigermond omwikkeld is door haar. De laser is ook verbazend - als je denkt dat het proper is...de laser laat je wel wat anders zien, geniaal! De batterijduur laat toe het ganse huis rond te gaan. Het enige minpuntje is dat ie na een tijdje wel begint door te wegen; het is namelijk geen lichtgewicht.

Pluspunten

• accessoires
  • batterijduur
  • snoerloos

Minpunten

• gewicht
  • prijs

gb123 14-07-2021

Hoge verwachtingen deels ingelost

Hoge verwachtingen deels ingelost:
Leuk toestel met veel standaard accessoires bijgeleverd (al vermoed ik dat we er veel niet gaan gebruiken). Er zit zo veel bij dat het in het begin echt een zoektocht is wat waarvoor dient. Ik zou het handig vinden moesten we bv met behulp van een QR-code naar een volledig nederlands talig filmpje kunnen kijken waar dan alle accessoires in detail uitgelegd worden. Voor het overige is deze stofzuiger super handig om snel even uit de berging te halen wanneer ons kindje net gegeten heeft. Je 'vliegt' als het ware met de stofzuiger in huis rond en gaat al sneller eens even wat zichtbare stofdeeltjes, die je anders even laat liggen, stofzuigen. Eindelijk van die kabel verlost (voorheen moesten we om het gelijkvloers te poetsen 4x van stopcontact veranderen en daar zijn we nu wel blij voor dat we daarvan verlost zijn)! Enig minpuntje vind ik dat het toestel nogal zwaar (zeker als je bv. de auto wil stofzuigen) is om met één hand te hanteren en dat je heel de tijd de powertoets moet inhouden. Verder gaat de overgang tussen onze keramische vloer en deurmat niet zo vlot... Al bij al een leuk toestel met veel mogelijkheden om snel even het meest zichtbare vuil in huis weg te werken. Het design vind ik iets te futuristisch maar dit is voor mij bijzaak aangezien het netjes zit in de berging. De zuigkracht van het toestel is zeker goed en met behulp van de laser zie je zelfs de kleinste vuiltjes om op te zuigen. De accu is zeker sterk genoeg om je huis te poetsen. Fijn dat de poetsresultaten op het scherm verschijnen maar dat gebruiken we niet echt. Het scherm wordt enkel gebruikt om te zien hoe lang de batterij nog aankan. Wel opmerkelijk hoeveel vuil we zien in het opvangreservoir (voordien maakten we gebruik van een standaard stofzuiger en dan besef je niet hoeveel vuil je meeneemt aangezien dit niet zichtbaar is).

Pluspunten

• gerief in huis
  • je begint snel te stofzuigen

Minpunten

• prijs

MiekeS 13-07-2021

wow, dat is even opkijken!

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Het uitpakken van de stofzuiger nam heel wat tijd in beslag omdat alle onderdelen goed apart verpakt zitten in karton. Het was ons ook niet meteen duidelijk welk onderdeel waarvoor diende. We vonden de QR-code en bekeken de filmpjes en daarna was alles duidelijk. Tijdens het opladen van de stofzuiger gebruikten we eerst onze huidige steelstofzuiger. We waren nadien erg verbaasd hoeveel meer de Dyson nog meer opgezogen kreeg! Hoe vuil was het huis nog terwijl wij dachten dat het proper was. Het LCD scherm met daarop de aanduiding van hoeveel stof en wat er werd opgezogen is dan ook een meerwaarde. Je kan hierop afleiden of je huis wel degelijk proper is. Dit in combinatie met de laser die precies in een goede hoek je vloer verlicht zodat je al het vuil mee hebt is top! We gingen ook aan de slag met de andere toebehoren die bij de V15 meegeleverd worden. Zo gebruikten we de borstel voor hardnekkig vuil voor het stofzuigen van het ligkussen van onze hond, het combinatie- accessoire voor het stofzuigen van de wagen en om de lamellen te stofzuigen en ook het accessoire voor moeilijk bereikbare plaatsen maakte het mogelijk om makkelijker onder de zetel en lage kasten te stofzuigen. Met de kierenzuiger konden we makkelijk tussen de keukenkasten en de zijkanten van ons vrijstaand fornuis zuigen. Jammer wel dat er geen vrijstaand oplaadstation bij is waar je alle accessoires kan aan bevestigen en waarbij je ook niet in je muur moet boren. De accu liet ons toe niet alleen het gelijkvloers te doen maar ook de bovenverdieping en zelfs de speelzolder. Qua design mag deze Dyson zeker gezien worden, ook is het toestel zeer beweeglijk, je kan makkelijk bij de moeilijkere plekjes. Enige nadeel wat wij tot hier toe hebben vastgesteld is toch wel de zwaarte van de V15 en het lawaai dat het toestel maakt. Hier moeten we nog aan wennen, in tegenstelling tot onze hond (zie filmpje). Ook het constant ingedrukt houden van de knop is redelijk intensief als je in één keer alle verdiepingen wil stofzuigen.

Pluspunten

• prestaties
  • wendbaarheid
  • batterijduur
  • accessoires
  • design

Minpunten

• zwaar

Yoenha 12-07-2021

Zijn naam niet gestolen

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Heel veel accessoires. Welke kop dient voor wat? Het leek even complex. Het design van de stofzuiger lijkt op de andere Dysons. We waren aangenaam verrast van hoeveel stof er effectief wordt opgezogen. Heel wat stof is niet zichtbaar voor het oog. De accessoires voor op de stofzuiger zijn heel flexibel alsook gemakkelijk te wisselen, waardoor je vlot in elke hoek en op elke vloertype kan stofzuigen. De torque vloerzuigmond gebruikten we voor onze tegelvloer (lichtkleurige vloer - natuursteen) en betonvloer. Het flexibel bewegen over de vloer is echt handig, je moet je eigen lichaam niet in bochten wringen om elke hoek proper te krijgen, de kop gaat gemakkelijk onder de kasten, zetel enz... De laser slim flubby vloerzuigmond gebruikten we boven op onze laminaat. Wat? Wat je allemaal ziet met deze laser is ongelooflijk. Je vloer lijkt op het eerste zicht proper maar dit is het niet. Je ziet heel goed waar je nog langs moet met de stofzuiger. Echter met deze kop kunnen we niet volledig onder het bed (wel met de torque vloerzuigmond). Deze 2 accessoires gebruikten we ook op tapijt. De torque ging hiervoor het best. Na het lezen van enkele tips over de accessoires, gebruikten we ook de schroefvormige klitvrije borstel op de tapijten. Deze werkt uiteindelijk het best op tapijt of stof. Ook dit accessoire is een heel flexibel mondstuk. We zijn ervan overtuigd dat de accessoires een heel grote rol spelen in het goed gebruik van deze stofzuiger. Hij detecteert verrassend goed alle stofdeeltjes. Voor het gebruik misten we wel ergens een gebruiksaanwijzing van Dyson zelf, gezien de vele accessoires. Het was voor ons ook aanpassen dat het gewicht op polshoogte zit, we waren het zwaarste stuk van de stofzuiger aan de benedenzijde gewoon. Waardoor het wel zwaar aanvoelt aan de pols als je het toestel langer dan 15 min gebruikt. Het is jammer dat je ook de knop (vermoedelijk voor de veiligheid) continu zelf moet ingedrukt houden, waardoor dit ook iets meer belastend aanvoelt. Het huishouden wordt hier een niveau opgekrikt met dit toestel. De accuduur belooft ook zijn tijd, 1 uur. Bij vuilere oppervlaktes neemt hij iets meer van zijn accu maar dan nog komen we aan een gemiddelde v 40 min. De info op het digitaal scherm zelf vinden we moeilijk interpreteerbaar en wordt niet opgevolgd. We zijn super tevreden van dit krachtig toestel, heel proper resultaat. Het toestel wordt door iedereen met veel plezier gebruikt in huis.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Laser
  • Soepel in gebruik
  • Krachtig
  • Accessoires zijn top

Minpunten

• Gewicht polshoogte

Petrouschka0 12-07-2021

Super steelstofzuiger

Goede stofzuiger
Wij hebben deze nu 24u in huis en heb hem al 3 tot 4 keer gebruikt voor het huis en de zetel te stofzuigen het resultaat is zeer goed je kan elke hoek van het huis meenemen door de handig bijgeleverde mondstukjes
Ook is deze handig voor de auto te stofzuigen met de handige bijgeleverde mondstukjes de stofzuiger heeft voldoend zuigkracht voor de zetels netjes te krijgen
Mijn enige min puntje is de baterij duur deze gaat maar een 60tal min mee en als je op turbo stand gebruikt maar een goeie 15min wat wel zeer kort is
Maar mijn eerste indruk blijft positief
De stofzuiger is redelijk licht waardoor deze handige ingebruik is de stofzuiger ligt soepel in de hand

Pluspunten

• Handig ingebruik
  • Handige hulpstukken

Minpunten

• Baterijduur

PieterL 12-07-2021

Een upgrade om U tegen te zeggen

Geschreven voor: Dyson V15 Detect Absolute

Na jaren een V6 te gebruiken konden we nu deze V15 eens testen. Eerlijk, het overtreft onze verwachtingen. Om te beginnen maakt hij veel minder lawaai, en over de laser stond ik eerder een beetje sceptisch maar wat een handige optie is dit wel niet! Je ziet vuil liggen waar je anders niks zag liggen. Dat hij de zuigkracht aanpast als er plots erges meer vuil ligt is ook zeer handig. De accuduur is ook geweldig en meer dan voldoende om snel even het volledige huis door te gaan. De accesoires die erbij zijn maken het leven dan ook weer heel wat makkelijker en het stofzuigen aangenamer. :-) De getoonde resultaten op het scherm laten duidelijk zien wat er precies allemaal op de grond ligt in huis en is een leuk weetje.

Pluspunten

• autonomie
  • laser op zuigmond
  • veel accessoires
  • zelfregelende zuigkracht

Minpunten

• weegt wel redelijk veel