Philips PowerPro Ultimate FC9922 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

cte64 07-05-2015 Product paar weken in bezit

Na de deceptie van de dyson (na 5,5 jaar diverse onderdelen stuk!!) lijkt dit apparaat een aanzienlijke verbetering. Niet alleen wordt de lucht naar achteren weggeblazen en niet opzij (als je langs de haard reed lag je kamer weer vol met as), de zuigkracht is beter (de dyson schoof veel troep voor de zuigmond uit), het apparaat heeft meer gebruiksgemak en toebehoren, en het belangrijkste: het lijkt bovendien veel degelijker en steviger dan de Dyson (wat meer marketing is dan echte kwaliteit).

Clara1 09-11-2016

Verbazend wekkend wat hij opzuigd aan stof

Heb hem pas twee dagen was even zoeken hoe het apparaat in elkaar moest en hoe het allemaal werkte zat geen Nederlandse beschrijving bij maar uit eindelijk was het gelukt.

ElsyV 30-08-2016

Geweldige stofzuiger en mooi design

Ons oude model de FC9226 is nog niet kapot maar de slang en het ronde stoffilter moesten vervangen worden. Omdat dit nogal prijzig was en onze stofzuiger al 10 jaar meegaat hebben we toch besloten om een nieuwe aan te schaffen.

Het is een erg mooie stofzuiger en zeker 1 kilo lichter dan onze vorige en dat merk je heel goed. De buizen zijn ook lichter. Wat een verbetering ten opzichte van onze oude dat er geen papieren rond stoffilter meer in zit. Deze bak kiep je zo leeg en bij de oude zat dat filter helemaal vol stof en kreeg je er nauwelijks uit.
De afstandbediening op het handvat is fijn maar ik moet er in het begin erg op letten dat ik er niet per ongeluk op druk. De houder voor de kleine onderdelen zat er bij de oude stofzuiger ook op maar die brak al snel af. Hopelijk gaat deze wat langer mee.

De trap stofzuigen gaat ook prima. Ik zet hem altijd voor me neer op zijn achterkant en dat werkt goed.

De extra stang met kleine zuigmond vind ik persoonlijk niet handig op de trap waar hij oa voor bedoelt is. Dan gebruik ik liever het kleine mondstuk direct op de houder.

Wat ideaal is is de kleiner houder met een afschuifbaar gedeelte met borstelharen. Hier kan ik heel goed de kattenmanden mee zuigen, werkt perfect.

Het mondstuk voor laminaat gebruik ik eigenlijk niet.

Het mondstuk voor het tapijt werkt ook heel goed maar dat was ik al gewend van het oude model.

De stofzuiger zelf is veel stiller dan onze oude, heerlijk. En een stuk lichter. Hij rolt daardoor heel gemakkelijk achter je aan. Het snoeroprolsysteem werkt ook erg goed. En ik vind het fijn dat hij weer grote rubberen wielen heeft.

Hij zuigt erg veel stof op. Je denkt dat je huis niet zo vies is maar als je kijkt wat er opgezogen wordt dan verbaast je dat toch nog.

Kortom ik ben er erg blij mee.

Malika 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte stofzuiger

Ik vind het een mooie en fijne stofzuiger. De zuigkracht is prima, hij rijdt makkelijk, maakt geen lawaai. Hij zuigt boven verwachting. Dit is beste stofzuiger ooit. Het feit dat hij geen zak heeft is super handig. De stofzuiger is licht van gewicht en de hulpstukken op de handvat is super handig. Ik ben er erg blij mee.

Dave1970 03-06-2016

De FC9922 maakt stofzuigen weer leuk !

De FC9922 is erg makkelijk in gebruik , licht van gewicht en heeft een groot bereik .
Enige echte nadeel is dat de wielkasten iets uitsteken waardoor de zuiger regelmatig aan de deurkozijn en tafel/stoelpoten blijft haken .

Sapphh 26-05-2016

Echt een super stofzuiger!!!

Phillps maakt het zeker waar, na jaren een Philips marathon te hebben gehad, nu deze aangeschaft, de verwachtingen deden ons doen geloven dat kan niet waar zijn.
Maar het is echt waar, een top stofzuiger, sterke zuigkracht! En voordeel tov de marathon nu geen vervelend filter in de stofvergaarbak,.
Product belooft veel maar komt het ook zeker na.!!

Gijsje62 07-03-2016

Aanrader

Wat een verademing na mijn vorige stofzuiger, ook een A merk. Je staat versteld van de hoeveelheid stof en hondenharen die blijkbaar zijn blijven liggen. De stofzuiger zuigt alles goed op, zowel op gladde vloeren en tapijt ( zeker met de speciale zuigmond) Het lange opzetstuk met borstel is erg handig om bijv. boven op een kast te stofzuigen. Hij is wat geluid betreft erg stil (hond blaft niet meer)

Vanellus 06-09-2015

Prima!

Erg fijne stofzuiger. Is inderdaad lekker stil en de afstandbediening op de handgreep gebruiken we meer dan verwacht. Zuigkracht is ook perfect en goed te doseren dmv de afstandbediening. Ik geloof niet dat ik al eerder zo'n fijne machine heb gehad. (en daar zaten meerdere A-merken bij!)