Miele Complete C3 EcoLine Plus rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 EcoLine Plus rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

IDB 19-01-2017

Borstel van slechte kwaliteit

Normaal koop ik nooit een stofzuiger van meer dan 100€ maar ik heb me laten overtuigen door de winkelierster. 200€ = dubbele van mijn budget.
In het begin was ik zeer tevreden van de stofzuiger: glijdt vlot, motor maakt niet te veel lawaai, handig op te bergen, goede zuigkracht.
Na 2 maanden begon de borstel een schroevend lawaai te maken. Terug mee naar winkel. Ik had de plastiek versie van de borstel en zij raadden me de aluminium versie aan: 50€. Zou beter zijn. Dus al 250€ geïnvesteerd.
Resultaat: na o 3 maanden zelfde probleem met de 'betere versie'. Het geluid is niet te verdragen. Alsof iemand met nagels op een bord krabt.
Terug naar de winkel: blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem.
Nooit meer een Miele stofzuiger voor mij!

Pluspunten

• Rolt vlot
  • Zuigkracht

Minpunten

• Slechte borstel
  • Duur voor deze kwaliteit

Jeannette 25-11-2016

weinig lawaai, lange stofzuigerbuis

Ik ben heel tevreden met de miele stofzuiger, hij maakt niet veel lawaai, grote zuigkracht, je kunt hem niet eens open zetten want dan zuigt hij te hard. ook op mijn tapijten werkt hij prima, de omschakeling in de borstel geeft geen problemen. ook het snoer is lang, 11m. dus we hoeven de stekker niet te versteken. ook heel handig vind ik de 3 openingen om de steel te bevestigen aan de stofzuiger als je hem wegzet. Soms gebeurt het dat het automatische snoer oprolt als je ergens tegen aanstoot, maar dat weegt voor mij niet op tegen het handigheidje van een zelfoprollend snoer.

Pluspunten

• zuigkracht
  • lange buis en snoer
  • weinig lawaai