Dirt Devil REBEL52HE rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil REBEL52HE rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Nebulae 08-01-2017

Miskoop

Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

De stofzuiger van Dirt Devil heb ik meer dan een jaar geleden aangekocht.
Ik was op zoek naar een lichte stofzuiger zonder zak. Kortom, iets handig.
Omdat ik nogal onzeker was over de kwaliteit van deze stofzuiger heb ik een aantal reviews geraadpleegd. Deze bleken positief. Voor 100€ ging ik over tot de aankoop van deze stofzuiger.

Wat een miskoop!
Ik begrijp de positieve reviews niet. De zuigkracht is slecht. Je moet meerdere malen over dezelfde plek gaan en dan is het nog niet proper, om gek te worden. Losse stukjes bijvoorbeeld(opgedroogde aarde) van amper 2gr krijgt hij niet opgezuigd.
Ik heb dan een tweede draadloze (!) stofzuiger aangeschaft en die doet het veel beter. Dat geeft een idee over de kwaliteit van het toestel.

Spijtig genoeg kan ik potentiële geïnteresseerden dit product enkel afraden en aansporen om positieve reviews met een korreltje zout te nemen.

Pluspunten

• Licht
  • Neemt weinig plaats in

Minpunten

• Werkt zo goed als niet / slechte zuigkracht
  • Frequent ledigen / nakijken op blokkages
  • Slede blijf niet mooit zitten als je hem opzij zet

chanrik 02-05-2015
Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Nog nooit zo'n goede stofzuiger gehad. Hij blijft werkelijk aan de tegels en het tapijt plakken. Ik was zo enthousiast dat mijn dochter hetzelfde toestel kocht.

Turboskelle 28-04-2015
Geschreven voor: Dirt Devil REBEL52HE rood

Deze stofzuiger heb ik speciaal aangekocht omwille van de hepa-filter. En ik ben erg tevreden van mijn aankoop. Het is een stille stofzuiger, veel stiller dan mijn vorige en met een grote zuigkracht. Ik kan nu stofzuigen terwijl er iemand tv kijkt. De bijgeleverde borstels zijn een must. Er blijven bijna geen hondenharen achter op tapijt of zetel. Het is geen wondermiddel maar bijna alle hondenharen zijn weg.
Enkel de twee grote wielen mochten wat soepeler zijn. Hij rijdt wat stroef maar door zijn kleine volume komt hij overal mee.
Ik vind het echt een aanrader, zeker voor mensen met bepaalde allergien.

Turboskelle 18-08-2015

Ik heb de stofzuiger nu enkele maanden en ik moet eerlijk toegeven dat het toestel goed werkt.
De zuigkracht is dik in orde, MAAR je moet zeker regelmatig de stofzuiger goed uitkuisen. Het ledigen van het reservoir is niet voldoende. Je moet hem uit elkaar halen om alle stof en haren eruit te halen. Ik schroef hem letterlijk uit elkaar daar het hondenhaar in het midden blijft steken. Geen enkel probleem om het terug te monteren daar het enkel 5 schroeven zijn en je kan het maar op 1 manier terug in elkaar steken. toch iets dat je in de gaten moet houden want anders vermindert de zuigkracht...