Dirt Devil REBEL52HE - Reviews

Draadloos

7,4

kieskeurig 01-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Miskoop!

Bij mij was gelijk de eerste indruk twijfelend, maar de zuigkracht was goed en ik moest het huis stofzuigen dus toch gehouden. Binnen de eerste zuigbuurt deed hij niks meer en moet hij helemaal ui elkaar en schoongemaakt worden. Ook als er nog bijna niks in de opvangbak zit. ER hoeft maar iets voor het zuiggat te komen (en dat gebeurt vrij snel) en hij zuigt nauwelijks meer. Ondanks wekelijks uit elkaar halen en schoonmaken doet hij nu (binnen een jaar) helemaal niks meer en ben ik op zoek naar een nieuwe stofzuiger. Weggegooid geld!

Minpunten

• ingewikkeld leeg te maken
  • je moet hem ontzettend vaak leegmaken
  • leegmaken een vies werkje, alles moet met de hand
  • goedkoop=duurkoop

Jeannine 15-04-2016 Product paar dagen in bezit

Miskoop: onhandig en snel kapot

2,5
Heel blij was ik in eerste instantie met de Dirt devil, want hij de zuigkracht is enorm. Dat hij makkelijk vacuum zuigt nam ik op de koop toe. Binnen een week deed hij niks meer en moet hij helemaal ui elkaar en schoongemaakt worden. Ook als er nog bijna niks in de opvangbak zit. ER hoeft maar iets voor het zuiggat te komen (en dat gebeurt vrij snel) en hij zuigt nauwelijks meer. Ondanks wekelijks uit elkaar halen en schoonmaken doet hij nu (binnen een jaar) helemaal niks meer.
Mijn advies: betaal wat meer en kies voor een deugdelijk product en niet voor deze miskleun!!!

Caroline 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

6,3
Als het reservoir en het filter schoon en leeg is zuigt de stofzuiger zo hard dat de voet aan de vloer plakt en je de stang lostrekt. Ook het laminaat komt bijna los. En je kunt de zuigkracht niet zachter zetten. Alleen op vloerkleed/vloerbedekking is de zuigkracht goed, op tegels echt te sterk. Als de stofzuiger een tijdje in gebruik is en nog niet gereinigd neemt de zuigkracht ineens heel erg af en zuigt hij zelfs de kleinste kruimels niet meer. Ik vind hem niet prettig in gebruik en zou hem dus ook niet aanraden (tenzij je alleen vloerbedekking hebt).

krugerrand1 11-05-2015 Product maand in bezit

De zuigkracht van deze stofzuiger is fenemonaal.Hij zuigt heel krachtig alles op,Zelfs zo krachtig dat je soms wel moet opletten in de buurt van losse onderdelen.Groot voordeel is dat je nooit achter stofzakken moet zoeken omdat alles rechtstreeks in het doorzichtige reservoir gaat.Je ziet dus vanzelf wanneer je hem moet ledigen.Is het reservoir bijna vol dan heb ik toch de indruk dat de zuigkracht iets minder is.Het ledigen op zich gaat vrij gemakkelijk.Slang loskoppelen en via een druk op een knop neem je het reservoir er zo uit.Wel opletten met ledigen dat er niet terug stof vrijkomt daarom dat ik dat steeds buiten doe.De filter kan gewoon zuiver gemaakt worden.Indien met nat dan wel eerst laten drogen.De telescopische buis is verstelbaar.Het geluid van de stofzuiger is niet meer of minder dan onze vorige.In het begin was er zelfs een kleine fluittoon die gelukkig snel verdween.De kabel rolt automatisch op.Wieltjes lijken robuust maar afwachten wat dit qua duurzaamheid gaat geven.De stofzuiger rolt goed mee.Dierenharen uit onze stoffen zetels verwijdert hij goed.In prijs kwaliteit is dit voor mij een goede aankoop.Het speciale opbergsysteem zorgt dat hij weinig plaats in neemt bij het opbergen.score zowat 86 op 100

chanrik 02-05-2015 Product paar dagen in bezit

Nog nooit zo'n goede stofzuiger gehad. Hij blijft werkelijk aan de tegels en het tapijt plakken. Ik was zo enthousiast dat mijn dochter hetzelfde toestel kocht.

dennisgenet 29-04-2015 Product paar weken in bezit

Kleine stofzuiger met prima zuigkracht en het belangrijkste... geen stofzuigerzakken en makkelijk te legen en schoon te maken.

Kreeg er ook nog een aantal hulpstukken gratis bij zodat je bijna overal bij kan.

Heb de DirtDevil nu een paar weken en ben nog geen minpunten tegen gekomen bij het gebruik. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Turboskelle 28-04-2015 Product paar weken in bezit

Deze stofzuiger heb ik speciaal aangekocht omwille van de hepa-filter. En ik ben erg tevreden van mijn aankoop. Het is een stille stofzuiger, veel stiller dan mijn vorige en met een grote zuigkracht. Ik kan nu stofzuigen terwijl er iemand tv kijkt. De bijgeleverde borstels zijn een must. Er blijven bijna geen hondenharen achter op tapijt of zetel. Het is geen wondermiddel maar bijna alle hondenharen zijn weg.
Enkel de twee grote wielen mochten wat soepeler zijn. Hij rijdt wat stroef maar door zijn kleine volume komt hij overal mee.
Ik vind het echt een aanrader, zeker voor mensen met bepaalde allergien.

McMolly 28-04-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben erg blij met deze stofzuiger, hij is lekker licht en handzaam en weet goed raad met de hondenharen. Ook het leeggooien van het reservoir gaat zonder problemen. Ik gebruik (eigenlijk alleen maar) het mondstuk voor parket, en dat gaat heel goed.
Minpuntje is dat de slang snel uit de stang schiet, die moet je wel in de gaten houden.

revieuw-ik 28-04-2015 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger. Zuigt krachtig en is zeer wendbaar. De grote wielen blijven bij mij wel eens achter een deurpost hangen.
Het zuiger zonder zak is ideaal. Na het stofzuigen even het filter boven de prullenbak en de volgende keer zuigt hij weer als de beste.
Zeer goede stofzuiger.

gorbatsjov 28-04-2015 Product maand in bezit

Doet wat hij moet. Zuigen. Zonder kracht te verliezen als de trommel vol zit.
De trommel is makkelijk te legen. Evenals de filters.
Het speciale opzet stuk voor dieren haren is ideaal. Heb 2 katten die goed verharen en dat was altijd een drama als je op de bank ging zitten. maar dit behoort tot verleden tijd. Pakt de kleinste zachtste haartjes door de borstels in zuigmond.
Ik heb een oudere versie gehad van dirt devil, wat mij een beetje irriteerde was het geluidsniveau, maar dit behoort ook tot het verleden. Lekker "stil" voor een stofzuiger.
Uiterlijk is modern. Net een raceauto. Goeie wielen. Klein model. Zeer licht.

Al met al een prima geüpgraded versie van de voorganger.

kailiem 28-04-2015 Product maand in bezit

Dirt Devil stofzuiger gekocht via een aanbieding van Ibood en inmiddels ruim een maand in gebruik. Hij is klein en licht, en zuigt zoals hij moet: keihard! Gemakkelijk te legen, stofzak niet nodig.

Klein minpunt: Door het formaat (klein) is de stofzuiger vrij snel vol.

Conclusie: Uitstekend apparaat, gelijk aan veel duurdere concurrentie.

JtenH 28-04-2015 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht, licht in gewicht en makkelijk te legen. Nadeel is het korte snoer en de kunstoffen steel. Het vergt enige kracht om de delen goed in elkaar te zetten/drukken. Afkoppelen om iets met een kortere steel op te zuigen, kost meer tijd.

Jootje61 28-04-2015 Product paar weken in bezit

Voordat ik deze stofzuiger kocht heb ik heel wat afgezocht op internet. Er is zoveel keus dat je door de bomen het bos niet meer zag en dan de verschillende ervaringen en reviews....pfff...Uiteindelijk via iBood kwam er een aanbieding binnen en ondanks de negatieve uitlatingen over de herrie die dit apparaat zou maken, tóch aangeschaft omdat er ook zoveel extra borstels bijzaten. Ik heb twee honden in huis en had al...schrik niet....30 jaar dezelfde stofzuiger van Nilfisk. Dus vandaar mijn enorme speurtocht. Ik ben uitermate tevreden over deze stofzuiger en dat gezeur over herrie.....echt niet...natuurlijk is hij niet geruisloos maar overdreven herrie maakt hij ook niet. Het belangrijkste is dat hij een enorme zuigkracht heeft en de turboborstel voor de haren van de honden is fenomenaal!!