Siemens VS06B1110 - Reviews

B
Nat en/of droog
droog

Ria Wittenberg 01-04-2015 Product paar dagen in bezit

De stofzuiger is super geruisloos en geen energie vreter, ,snoerlengte is toereikend,de zuigborstel is mooi smal zodat je bijna overal bij kan,hij is niet te zwaa ren goed wendbaar.
Ik ban nu al zeer tevreden met deze aankoop.

Bruggebakker 26-03-2015 Product maand in bezit

6,3
De zuigkracht valt tegen, snoer is aan de korte kant, oprolmechanisme van het snoer reageert te snel met stofzuiger vooruit trekken want vrij irritant is.

Door de nieuwe EU-regelgeving van stofzuigers is het motorvermogen slechts 650 Watt. Uiteraard heeft dit gevolgen voor het zuigvermogen ten opzichte van een motorvermogen van bijvoorbeeld 2000 Watt.

Ik zou deze nieuwe stofzuigers met dit lage vermogen niet aanraden.

Duurzaamheid kan ik nu nog niets over zeggen, te kort in bezit.

Theo Balg 13-03-2015 Product maand in bezit

Tot nu toe tevreden. Genoeg mogelijkheden, verwacht niet meer van een stofzuiger voor deze prijs. De stofzuiger is niet zwaar en daarnaast mooi vormgegeven. De duurzaamheid is op dit moment nog niet te beoordelen, aangezien ik de stofzuiger slechts 4 weken in mijn bezit heb. Al met al, goede verhouding tussen de prijs en de kwaliteit, zuigt hard genoeg en doet wat er wordt verwacht.

Haribo1967 11-03-2015 Product paar dagen in bezit

Best fraai vormgegeven, licht van gewicht en ondanks de lichtere 700W motor toch een zeer goede zuigkracht. Geluid is ook prima een een stuk stiller dan veel andere stofzuigers. Prettig is het lang zelf oprollende snoer en dus de grote actie radius. Tevens erg plezierig is de lange zuigslang die prima geschikt is voor mijn 185m lengte. De twee zuigmond accessoires kunnen onder de motorkap gestopt worden. Duurzaamheid nog geen idee, nog te kort in huis.

mw van de Laar 01-03-2015 Product paar weken in bezit

Met de nieuwe "wattage" normen: is de stofzuiger/ kracht op zich vrij goed en vrij gemakkelijk in gebruik. Hij is iets groter dan de rapid 2400 watt die we eerder hebben gehad, dus aan de desing en omvang maar er wel wat af, dan is het nog makkelijker in gebruik voor bijvoorbeeld op trappen.

Stevie2014 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid niet te beoordelen. pas 2 dagen in mijn bezit. Stofzuiger is wel handig ivm draagbaarheid en opbergen.

loesmiedema 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Helaas behoort stofzuigen niet tot de leukste klussen van het leven, maar met deze aankoop moet ik oppassen dat ik het niet echt een leuke klus ga vinden! Wat een fijn apparaat en had eerder een Siemens moeten aanschaffen!

Boy79 27-01-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger.
zuigkracht is goed en is klein en compact.
Hier voor de voorganger gehad en waren we ook er tevreden over.

dijkdirk 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

Prima lichtgewicht apparaat. Redelijk stil in gebruik. Opbergmogelijkheid voor hulpstukken. Bij sluiting na vernieuwing stofzak even opletten, de stofzak moet onder een rand worden gevouwen.

guidohaan 07-12-2014 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger met een goed vermogen.
prijs kwaliteit verhouding dik in orde

Zuigt perfect.

kortom aanrader

dondwaly 08-11-2014 Product paar weken in bezit

Is een cadeau geweest ivm nieuw huis. bevalt uitstekend qua zuigkracht en gebruik.
design is niet super-de-luxe, maar daar gaat het ook niet om. Het werkt prima en dat is altijd het belangrijkste!

Mudhouse 08-11-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgegeven en geruisarme slede stofzuiger. Het is een feest om er mee te stofzuigen. Ik had een blauwe willen hebben, maar het is een zwarte geworden. Voor de capaciteiten maakt dat verder niet uit.