Philips Performer Expert FC8720/09 - Reviews

Draadloos

7,6

hkluitmans 24-01-2015 Product kwartaal in bezit

6,8
Stofzuigerslof is heel licht en geeft daarom het idee dat hij niet goed zuigt; hij maakt echter wel goed schoon. De slof kan overal onderdoor, b.v. onder het bankstel !

mama29 26-10-2014 Product paar weken in bezit

Stofzuiger die gemakkelijk is, erg licht in gebruik, zuigt goed en netjes. Een aanrader voor andere, vooral voor mensen met een huismijtallergie.

Sproet001 24-10-2014 Product paar weken in bezit

Ook hier via Insiders de stofzuiger leren kennen. Hij zuigt goed, is zeer licht en maakt weining geluid (toch minder dan mijn vorige).
Enige minpuntje zou ik zeggen dat de kop niet echt groot is :-/

anja 1976 20-10-2014 Product paar weken in bezit

ik heb de FC8720 mogen leren kenne dank zij insiders en ben er tevreden over. hij maakt minder geluid dan mijn stofzuiger dat ik nu heb.hij weegt licht.zuigt heel goed.de tapijten zijn proper,de auto,...een echte aanrader

vtizand 19-10-2014 Product paar weken in bezit

Deze stofzuiger voldoet niet aan helemaal aan mijn wensen. is slecht wendbaar, Dat de stofzuiger weinig weegt is een voordeel,vindt dat de wieltjes van de vloerborstel te veel geluid(krassend) geeft over de vloer. Hij zuigt goed,ook de stoffenbank kan je met hulpstuk erg goed doen.
Het feit dat de hulpstukken niet in de stofzuiger opgeborgen kunnen worden vind ik minder handig

hkluitmans 16-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben best wel tevreden over de stofzuiger type FC8720/09. Jammer alleen dat er slechts een mondstuk voor parket is bijgeleverd, terwijl er ook b.v. een vloerkleed in de kamer ligt. Ik heb toch het idee dat dit vloerkleed niet goed schoon wordt gezogen en dat je daarvoor dan weer een ander mondstuk moet kopen. Het steeds wisselen van mondstuk vind ik omslachtig en teveel moeite. Ook komen er bij het zuigen van het vloerkleed veel pluisjes op het mondstuk vast te zitten, omdat het dus speciaal bestemd is voor harde vloeren. Verder een prima wendbaar apparaat, wat vlug gebruiksklaar is en makkelijk op te bergen.

mieflavie 15-10-2014 Product paar weken in bezit

Deze stofzuiger doet wat hij moet doen. De zuigkracht is vrij goed. De stofzuiger weegt niet veel maar door de lichte plastiek ziet hij er wat goedkoop uit. De bijgeleverde borstel is niet echt praktisch: de wieltjes gaan enkel naar voor en naar achter en hierdoor is hij iets stroever dan borstels zonder wieltjes. De borstel is ook enkel voorzien voor harde vloeren en dat merk je bij het stofzuigen van tapijten. Lange haren blijven bovendien tussen de wieltjes steken waardoor de wielen blokkeren.

lisjke 14-10-2014 Product paar weken in bezit

5,2
Deze stofzuiger voldoet niet aan mijn wensen. Laat heel wat vuil liggen, is slecht wendbaar, je moet de steel laag vasthouden wil je de borstel volledig op de vloer hebben. Dat de stofzuiger weinig weegt is op zich een pluspunt. Maar daardoor komt hij waarschijnlijk ook zo plastiekerig over

ecolampje 13-10-2014 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger , lichtgewicht dus ideaal voor de trap af te zuigen.
Flinke stofzuiger zak dus niet iedere week verschonen.
Fijne mondstukken en borstel ideaal voor harde vloeren.
Energie klasse A en superzuinig
Maakt veel minder herrie dan onze oude stofzuiger ( dyson)

Thea 68 13-10-2014 Product paar dagen in bezit

Energiezuinig grote zuigkracht
Wendbaarheid en actieradius
Handgreep aan bovenkant, flexibele zuigmond en allergie veilige filter.

hkluitmans 06-10-2014 Product paar dagen in bezit

6,5
Aan het uiterlijk is t.o.v. oudere Philips' stofzuigers, niet veel veranderd in de loop van de jaren. Wel een mooie, moderne paarse kleur. De stofzuiger heeft alleen een mondstuk voor harde (parket) vloeren. Ook dit mondstuk is al jaren hetzelfde. Om andere vloeren te zuigen, moet dus (een relatief duur) ander mondstuk bijgekocht worden. Ik vind dat de stofzuiger veel lawaai maakt.

Ambjas 06-10-2014 Product paar dagen in bezit

6,5
Na jaren een stofzuiger zonder stofzak te hebben gehad nu weer 1 met stofzak. De zuigkracht is prima op de hoogste stand maar op de laagste stand voor meubels krijg ik de kattenharen er niet af. Wat ook jammer is dat de borstel alleen voor harde vloeren is, dit maakt dat hij minder goed zuigt op het vloerkleed en de matten.
Wel minder geluid dan andere stofzuigers en het HEPA filter is ook wel een plus...

Insiders 05-10-2014 Product paar dagen in bezit

Ziet er mooi uit, maakt weinig geluid. Ik weet nog niet of de accesoires los op de stofzuiger bovenop handig zijn

Harrie de Koning 02-10-2014 Product paar dagen in bezit

Goede ervaring met Philips stofzuigers,
goede kwaliteit / prijs verhouding
deze zuigt goed,
voldoende hulpstukken
Hepa filter, weinig stof in retourlucht.

Ronald 0404 19-09-2014 Product paar dagen in bezit

we hebben hem net gekocht maar van wat ik er nu mee gedaan heb lijkt het me goed toestel.
we hopen er erg lang plezier van te hebben net als met de vorige