Bosch BGS4330

Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 60 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Dirk 29-09-2017

Goede reclame slechte storfzuiger

Gezin met 2 kids en hond (korthaar)
Houtenvloeren geen voerbedekking
Eerste tijd zuigt hij goed maar al snel lopen de filters vol en kun je om de haverklap de stofzuiger open maken een leeghalen
Je kan net 1 kamer zuigen voordat je weer naar buiten moet om hem leeg te halen
Hondenhaar blijft voor de inloot van de stofopvang zitten en regelmatig moet je de hele stofzuiger uit elkaar halen om deze schoon te maken
eens per jaar een filter pakket kopen wil tijdelijk wel even helpen

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• kleine opvangbak
  • snel vol
  • filters snel vervuild
  • nieuw filters kopen is duur

Marvin 10-07-2017

Waardeloos

Waardeloze stofzuiger, zuigkracht is zeer slecht, constant filters legen/schoonmaken, maar dan nog ben je een uur bezig om een beetje behoorlijk te stofzuigen, geen hele goedkope stofzuiger, maar nog nooit zo'n slechte gehad. Helaas enorme miskoop en zal nu toch echt een andere moeten kopen, want dit is geen doen.

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• zuigt niet voldoende
  • niet erg wendbaar

Eline 20-07-2016
  • Product half jaar in bezit

Zuigkracht valt al snel tegen

4,5
In eerste instantie heel blij met de stofuizger, maar hij vervuilt snel en filters moeten vaak gereinigd worden en de zuigkracht neemt gewoon te snel af en is niet meer op het niveau van begin te krijgen.
Teleurgesteld

Bastiaan 30-06-2016

prima stofzuiger

veel zuigkracht en stil. Kortom alles wat je verwacht van een goede stofzuiger. ook is de hij gemakkelijk te legen!

Lina Plagge 21-06-2016

Bosch stofzuiger

Handige stofzuiger zuigt prima, besparing van sof-zuigerzakken, achter grote wielen.
Goede kwaliteit stofzuiger voor aantrekkelijke prijs.

Bosch BGS4330 20-06-2016

Bosch stofzuiger

Het is een compacte en makkelijke stofzuiger,
maakt weinig geluid en heeft heel veel zuigkracht
het heeft ook een makkelijke snoer oprolsysteem en heeft een power van 800 wat

marvin de kaper 13-06-2016

Fijne stofzuiger

Fijne stofzuiger, wel een beetje zwaar in gebruik, voelt wel degelijk aan, makkelijk te legen. Duurzaamheid weet ik nog niet.

Rotterdam 03-06-2016

Compact Super product

De BGS4330 is compact, stil, heeft een mooie vormgeving en is fijn in gebruik. Goede aankoop geweest. Wij gebruiken de stofzuiger nu ruim een week.

helga/hans 02-06-2016
  • Product half jaar in bezit

bosch stofzuiger BSG4330

5,3
Een groot nadeel is dat de filters zeer vaak gereinigd moeten worden en bij een beetje vervuiling veel zuigkracht verlies.
groet Hans.

anne 31-05-2016

Blij met onze Bosch BGS4330 stofzuigereinde

Eindelijk een stofzuiger met groot bereik,een zeer stille maar krachtige motor en zeer behendig in het gebruik.Ook de prijs,kwaliteit verhouding is prima.Een echte aanrader dus.

Sylvia 29-11-2015

Een hele fijne stofzuiger met weinig geluid en zonder stofzak.
Mooi design en ik kan zeker zeggen dat hij op de hoogste stand weinig geluid maakt.

Conny Wagner 01-11-2015

Een hele fijne stofzuiger met weinig geluid en zonder stofzak. Hij heeft een goede zuigkracht die op kracht te regelen is en een lang snoer wat makkelijk is voor het gebruik.

Faik Koysuren 29-10-2015

stofzuiger net gekocht en nu al extreem blij. De zuigkracht is echt fenominaal. Alles voelt heel degelijk aan en ziet er erg modern uit. Als test eerst het kleed heel nauwkeurig uitgezogen met mijn oude stofzuiger en vervolgens met mijn nieuwe Bosch. Ik schrok ervan hoeveel stof er in het bakje zat. Daarbuiten hoef ik maar overal 1 keer langs in tegenstelling tot mijn vorige stofzuiger. Ook een kabel tekort is verleden tijd ik kan met de 15 meter alle kanten op zonder elke keer om te prikken.Ik ben erg blij met deze stofzuiger en hoop dat deze een lange tijd mee kan gaan.

Eelco5 23-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

Wij zochten een stofzuiger zonder stofzak en vanwege oorproblemen een stofzuiger met een laag geluidsniveau.
Deze Bosch stofzuiger voldeed aan beide voorwaarden en is op bovengenoemde terreinen ook voldoende.
Als nadeel van het door ons (in 2015) gekochte model stofzuiger vind ik dat er geen regelbare opening in de zuigsteel zit waardoor de zuigkracht niet makkelijk even tijdens het stofzuigen verminderd kan worden (niet anders dan met de draaiknop op de stofzuiger zelf waar je moeilijker 'even' naartoe kan bewegen tijdens het zuigen).

GC1953 19-04-2015

Voelt en ziet er gedegen uit. Hebben de stofzuiger nu een paar dagen in gebruik en merken dat deze stofzuiger redelijk stil is en zuigt geweldig is makkelijk te legen een echt Top apparaat

Sjanne25 15-04-2015

Zeer stille compacte stofzuiger met een goede zuigkracht. Jammer dat het klemmetje voor de extra zuigmondjes niet wordt bijgeleverd.

Judith444 14-04-2015

Dag,

De stofzuiger die we hebben aangeschaft valt een beetje tegen als het gaat om zuigkracht. Hij laat toch regelmatig wat liggen of schuift kruimeltjes vooruit over de vloer.
Dat had ik echt niet verwacht van dit apparaat van Bosch.

Groet

Johan vd S 12-04-2015

Makkelijk in gebruik, mooi design en vooral erg stil. perfect voor als de kinderen al in bed liggen.

Ine53 11-04-2015

Heb de stofzuiger nog maar heel kort, maar ik kan zeker zeggen dat hij op de hoogste stand weinig geluid maakt.
Ook zuigt hij goed op de lage stand. De stofbak laat zich makkelijk legen en weer terug plaatsen. Wel jammer dat de losse zuigmondjes niet in of aan de stofzuiger zitten. De duurzaamheid moet ik nog ondervinden.

Hanss100 08-04-2015

Goede zuigkracht. Helaas zit er geen washable fema filter in. Daar baal ik nou weer van. Zou in alle stofzuigers moeten zitten.