Bosch BGS4330

Beoordeling op basis van 66 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jenny 18-07-2017

Slechte stofzuiger

Ik heb een twee persoons huishouden .parketvloer
We hebben een stofzuiger gekocht maar nog nooit zo,n slechte voor die prijs .

Marvin 10-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Waardeloos

Waardeloze stofzuiger, zuigkracht is zeer slecht, constant filters legen/schoonmaken, maar dan nog ben je een uur bezig om een beetje behoorlijk te stofzuigen, geen hele goedkope stofzuiger, maar nog nooit zo'n slechte gehad. Helaas enorme miskoop en zal nu toch echt een andere moeten kopen, want dit is geen doen.

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• zuigt niet voldoende
  • niet erg wendbaar

Marge 20-04-2017

Niet aan te raden

Na ongeveer een jaar alleen maar ellende
Elke stofzuigerbeurt ( moeten de filters,de opvangbak als ook de kap open) om
De stof van een twee- persoonshuishouden met marmervloer geheel worden schoongeblazen en gereinigd alvorens iets van zuigkracht te merken, zelfs hoogste stand zuigt nauwelijks!
Sorry, maar dit is echt een miskoop!

Pieter 11-01-2017

Tevreden

Zuigkracht is zeer goed. Geluidsniveau ook. Ik had na een jaar ook het probleem van verminderde zuigkracht. Bleek dat ik - stomweg - 1 filter had genegeerd en nog nooit had gereinigd. Er zijn volgens mij drie plaatsen die af en toe gereinigd moeten worden. Mensen die dit probleem nog hebben, vergeten misschien ook diezelfde filter te reinigen. Na deze ontdekking werkt hij terug als voordien. De aansluiting van de kop is bij mijn toestel een zwak punt gebleken. Die viel er na een half jaar bij het stofzuigen al eens af aan het scharnier. Maar dat heb ik zelf verstevigd en dus opgelost. Over de basiseigenschappen van dit toestel ben ik verder best tevreden.

Eline 20-07-2016 Product half jaar in bezit

Zuigkracht valt al snel tegen

4,5
In eerste instantie heel blij met de stofuizger, maar hij vervuilt snel en filters moeten vaak gereinigd worden en de zuigkracht neemt gewoon te snel af en is niet meer op het niveau van begin te krijgen.
Teleurgesteld

Bastiaan 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

prima stofzuiger

veel zuigkracht en stil. Kortom alles wat je verwacht van een goede stofzuiger. ook is de hij gemakkelijk te legen!

Lina Plagge 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger

Handige stofzuiger zuigt prima, besparing van sof-zuigerzakken, achter grote wielen.
Goede kwaliteit stofzuiger voor aantrekkelijke prijs.

Bosch BGS4330 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger

Het is een compacte en makkelijke stofzuiger,
maakt weinig geluid en heeft heel veel zuigkracht
het heeft ook een makkelijke snoer oprolsysteem en heeft een power van 800 wat

marvin de kaper 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Fijne stofzuiger, wel een beetje zwaar in gebruik, voelt wel degelijk aan, makkelijk te legen. Duurzaamheid weet ik nog niet.

Rotterdam 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Compact Super product

De BGS4330 is compact, stil, heeft een mooie vormgeving en is fijn in gebruik. Goede aankoop geweest. Wij gebruiken de stofzuiger nu ruim een week.

helga/hans 02-06-2016 Product half jaar in bezit

bosch stofzuiger BSG4330

5,3
Een groot nadeel is dat de filters zeer vaak gereinigd moeten worden en bij een beetje vervuiling veel zuigkracht verlies.
groet Hans.

anne 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met onze Bosch BGS4330 stofzuigereinde

Eindelijk een stofzuiger met groot bereik,een zeer stille maar krachtige motor en zeer behendig in het gebruik.Ook de prijs,kwaliteit verhouding is prima.Een echte aanrader dus.

Fohtuts 08-04-2016

Matig

De stofzuiger is erg bewerkelijk i.v.m. het schoonhouden van de vele filters.
Ook zijn de filters erg snel vervuild.

Sylvia 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een hele fijne stofzuiger met weinig geluid en zonder stofzak.
Mooi design en ik kan zeker zeggen dat hij op de hoogste stand weinig geluid maakt.

Conny Wagner 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een hele fijne stofzuiger met weinig geluid en zonder stofzak. Hij heeft een goede zuigkracht die op kracht te regelen is en een lang snoer wat makkelijk is voor het gebruik.

Faik Koysuren 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

stofzuiger net gekocht en nu al extreem blij. De zuigkracht is echt fenominaal. Alles voelt heel degelijk aan en ziet er erg modern uit. Als test eerst het kleed heel nauwkeurig uitgezogen met mijn oude stofzuiger en vervolgens met mijn nieuwe Bosch. Ik schrok ervan hoeveel stof er in het bakje zat. Daarbuiten hoef ik maar overal 1 keer langs in tegenstelling tot mijn vorige stofzuiger. Ook een kabel tekort is verleden tijd ik kan met de 15 meter alle kanten op zonder elke keer om te prikken.Ik ben erg blij met deze stofzuiger en hoop dat deze een lange tijd mee kan gaan.

Eelco5 23-06-2015 Product kwartaal in bezit

Wij zochten een stofzuiger zonder stofzak en vanwege oorproblemen een stofzuiger met een laag geluidsniveau.
Deze Bosch stofzuiger voldeed aan beide voorwaarden en is op bovengenoemde terreinen ook voldoende.

GC1953 19-04-2015 Product paar dagen in bezit

Voelt en ziet er gedegen uit. Hebben de stofzuiger nu een paar dagen in gebruik en merken dat deze stofzuiger redelijk stil is en zuigt geweldig is makkelijk te legen een echt Top apparaat

Sjanne25 15-04-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer stille compacte stofzuiger met een goede zuigkracht. Jammer dat het klemmetje voor de extra zuigmondjes niet wordt bijgeleverd.

Judith444 14-04-2015 Product paar weken in bezit

Dag,

De stofzuiger die we hebben aangeschaft valt een beetje tegen als het gaat om zuigkracht. Hij laat toch regelmatig wat liggen of schuift kruimeltjes vooruit over de vloer.
Dat had ik echt niet verwacht van dit apparaat van Bosch.

Groet