Bosch BGS5SIL66B - Reviews

Energielabel
A
Draadloos

Beoordeling op basis van 153 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jurjen 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Krachtig en stil

De Bosch BGS5SIL66B is voor mij de ideale aankoop geweest. Hij zuigt met gemak stof van de laminaten vloer. Daarbij maakt hij zo weinig geluid dat mijn dochter van bijna een jaar en de kat niet op of omkijken als er in hun buurt gestofzuigd wordt.
Je kan de zuigkracht zelf instellen en het apparaat wordt met allerlei accessoires geleverd. De stofzuiger is in iedere situatie stof en vuil de baas.
Als verbeterpunt zou ik willen voorstellen om een flexibelere slang te leveren. De huidige is vrij dik en stug, zodat je af en toe moet oppassen dat je nergens tegenaan schuurt of iets omstoot.

Maaike 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stil, wendbaar en zelfreinigend filter! Ideale stofzuiger voor multitaskende mama!

We hebben de stofzuiger een paar dagen in bezit en hij bevalt heel erg goed! Hij is zo stil dat ik s avonds op de slaapkamer van de kids kan stofzuigen, ze slapen rustig door. Het design is mooi, maar ik vind hem wel wat hoog. Dit komt door het zakloze reservoir met zelfreinigend filter! Ideaal, het reservoir leegmaken en je bent klaar voor de volgende ronde. Wij hebben bewust gekozen voor de parket borstel voor onze keramische Parker vloer (tegels) dit werkt perfect! De stofzuiger is heel duurzaam door het lage energielabel A op harde vloeren. Kortom wij zijn heel tevreden.

M*** 27-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooie vormgeving maar nooit meer

4,5
Ik heb nu deze stofzuiger een jaar in mijn bezit. Door de goede reviews heb ik deze stofzuiger aangeschaft. Erg veel spijt! Hij zuigt niet goed, slang is erg dik.
Nu na een jaar slaat de stofzuiger telkens om één minuut aan op auto clean en na 3 keer blijft hij hier op staan en moet ik hem eerst uitzetten tot ik weer kan stofzuigen tot een minuut. Vreselijk irritant!
Alle filters helemaal schoongemaakt, maar niks help!
En dit voor zo'n dure aanschaf :-(

M.Peters 10-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

beloofd meer dan hij doet

Deze stofzuiger heb ik zo'n anderhalf jaar en zou hem nooit meer aanschaffen. Doordat ik een harde vloer heb zuigt hij redelijk. Voor mijn vloerbedekking boven een andere gekocht die veel goedkoper is en het prima doet. De grootste ergernis is dat de steel steeds losschiet van de voet. Heb ik nu met ductape vastzitten. Het snoer rolt steeds op tijdens het zuigen en is te kort en te zwak (heel dun). De prijs die ik heb betaald, lag zelfs nog hoger als waarvoor hij nu verkrijgbaar is. Enige voordeel is geen zak en makkelijk te legen en redelijk stil.
Al met al geen aanrader wat mij betreft.

Anan 26-12-2016

Slechte stofzuiger!

De stofzuiger zuigt niet, maar verplaatst eerder stof. Het duurt enorm lang voordat de stof weg is, aangezien je steeds de kop moet optillen en over de stof heen moet plaatsen. Slecht product.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Mimi76 24-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Lange kabel

Ik heb de stofzuiger nu een jaar en absoluut niet tevreden het enige waar ik tevreden over ben is de lengte van de kabel. Maar als de zak half vol is zuigt hij nog geen kruimel meer op dan moet ik de stang eraf halen. Verder geeft het lampje pas aan dat de zak vol is als hij vervol is en de bij mij hondenharen al door de hele binnenkant zitten. de buitenkant ziet eruit alsof hij al 10 jaar oud is compleet beschadigd.ij is ook alleen silent op de laagste stand hoe ze hem hebben laten horen bij de media markt op volle kracht maakt hij nog meer kabaal dan de oude

Pluspunten

• De lange kabel

Minpunten

• Veel kabaal op hoge stand
  • Snel beschadigd
  • Lampje voor volle zak werkt te laat
  • Ligt snel om

Martin 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zo stil als de TV commercial laat zien !

Voornaamste aankoop is het aantal DB en het klopt op de sterkste stand geen irriterend stofzuiger geluid meer en op de laagste stand echt super. Zuigkracht is enorm en stof opvang kan niet beter. Geen stofzak meer en direct overzicht van het zuig resultaat. Reinigen is even wennen maar na een paar keer geen enkel probleem.

Pluspunten

• Langsnoer

Minpunten

• Stootrubbers op de hoeken

Nicole Olde Samson 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Bosch stofzuiger BGS5SIL66B

Super fijne stofzuiger! Geleverd met verschillende opzetstukken, voor ons hele ideale voor laminaat. Lekker lang snoer waar we de hele kamer mee rond kunnen en stevig kliksysteem.

Dik voor mekaar stofzuiger 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger BGS5SIL66B

Sinds 1,5 week deze stofzuiger in bezit. In de winkel werd verteld dat het een erg stille stofzuiger is en dat klopt helemaal. Je kunt prima praten met anderen. Door het tweede neuswiel volgt het apparaat fijn. Het snoer van 15 meter is super, we kunnen het hele huis door (2 verdiepingen) zonder te hannesen met stopcontact. Een aanrader, de cash-back actie haalde ons uiteindelijk over de streep.

De Buren 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Topstofzuiger!

Enige tijd geleden heb ik de Bosch Relax'x ProSilence 66 aangeschaft, en ik baal dat ik 'm niet eerder heb gekocht. Het is echt een geweldige stofzuiger, doet absoluut wat je ervan verwacht, produceert ook nog eens weinig geluid en reinigt z'n eigen filter. Ik ben er zeer tevreden over!

topapparaat 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

super stofzuiger

Hij zuigt heel goed en is geschikt voor alle vloeren voor alle vloeren. Lekker lang snoer en goeie hulpstukken. Heb hem gekocht omdat hij zo lekker stil is, vindt de hond ook erg fijn. Makkelijk te legen en schoon te maken.
Gewoon een extra hulp in de huishouding!

Ria Huijgen 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn personeel.

Een geweldige stofzuiger. Het geluid is perfect. Mooie vorm en ik wordt er blij van als ik hem mag gebruiken. De oude stofzuiger gaat mee naar het nieuwe huis zodat de Bosch netjes blijft.

Annemiek 03-07-2016

Super stille stofzuiger

Gisteren een nieuwe stofzuiger gekocht. Echt super stil en bijzonder om er eentje te hebben zonder stofzuigerzak. Werkt rpima, ook het lange snoer, 15 meter is erg handig met twee verdiepingen, je komt nu overal zonder te hannesen met de stekker in een ander stopcontact. Zeer tevreden met de aankoop!
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Teijelia 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Hadden we eerder moeten doen

Het is nu een genot om te stofzuigen. Hij is zo stil, je hoort de telefoon, zelfs je mobiel en je kunt een normaal gesprek voeren. ook geen hoofdpijn naderhand. Ook de zuig capaciteiten zijn geweldig, dus een aanrader.

Harry 02-07-2016 Product paar weken in bezit

Zeer stille en handzame stofzuiger

De Bosch BGS5SIL66B is stiller dan andere types die ik bij familie/vrienden gezien heb. Zuigt prima en heeft een betere, niet zo stugge slang als andere types. En stofzuigerzakloos was natuurlijk de eerste reden om dit type te kopen. Bovendien een A-label wat verbruik betreft.

JBolt 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Apparaat is degelijk en stevig. Instellingen en knoppen zijn duidelijk. Zelfreiniging eenvoudig in gebruik. Duidelijk minder geluid dan onze vorige stofzuiger. Minpunt: groot en dus lastig op te ruimen.

Maya 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

sterke zuigkracht

Fijne stofzuiger, sterke zuigkracht. Je hoort alleen de stofzuigermond over de vloer gaan, het apparaat zelf hoor je bijna niet. Wel jammer dat die mond vrij fors is en nu niet onder de bank door kan.
Fijn dat al die hulpstukken incl. zijn. Alleen het snoer rolt vanzelf op, dat is niet altijd fijn als je net denkt het hele snoer uitgerolt te hebben en iets terug gaat rolt het meteen op waardoor de draad alsnog strak staat.

De Buren 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie, stille stofzuiger.

Een mooi vormgegeven stofzuiger, groot gebruikersgemak, en wat ik vooral belangrijk vond: Geen stofzak. Goede zuigkracht, en maakt echt heel weinig geluid, we hebben het zelf getest en inclusief alle omgevingsgeluiden (TV/radio, geklets van kinderen) sloeg de meter niet verder uit dan 76 dB op volle sterkte.

Frits 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Topaankoop

Wat een genot! Zo kun je eindelijk relaxed stofzuigen. Zo stil en wat een zuigkracht.
En wat een prachtige vormgeving.
Dat wordt elke dag stofzuigen........

De Jong 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven superstofzuiger

De stofzuiger is echt wat hij belooft. Veel mogelijkheden, handige opzetstukken, duurzaam, weinig herrie en ziet er strak uit.