Philips PowerPro Compact FC8477/91 - Reviews

2,8

Rob 26-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Waardeloos, verspild geld en ergenis

De powerpro zou een milieuvriendelijke stofzuiger moeten zijn. Helaas... wij hebben deze nu 2 jaar, en de zuigkracht is echt nul. Je bent meer bezig de stofzuiger uit elkaar te halen en een smerig werkje uit te voeren om er alsjeblieft maar weer mee te kunnen werken. Nooit kopen.

Minpunten

• Zuigkracht ontbreekt
  • Meer bezig de stofzuiger schoon te maken

Ingeborg 13-02-2016 Product kwartaal in bezit

3,2
Idd waardeloos apparaat, totaal geen zuigkracht en het snoer is veel te kort. Had ik maar eerder een beoordeling gelezen. Zonde van het geld. NIET kopen.

Anne 31-01-2016 Product maand in bezit

3,5
WAARDELOOS! Niet kopen. Geen zuigkracht. Te kort snoer. Stopt constant met zuigen, zuigmond springt er om de haverklap af. Echt niks goeds aan deze stofzuiger. Stofzuigen was al niet mijn hobby maar dankzij deze stofzuiger word ik er chagrijnig van!

DonGouda 14-04-2015 Product maand in bezit

3,5
Het is een mooi ding met een handige zuigmond en een relatief lage prijs maar dat is het dan ook.

Ik ben erg teleurgesteld in deze stofzuiger. Hij zuigt voor geen meter! Ik heb kruimeldieven gehad die veel harder zogen... Als je wat zwaarder materiaal wil opzuigen dan lukt dat ook echt niet. Dan maar weer het stoffer en het blik erbij. Ik heb twee katten waarvan 1 langharig, zodra er wat haar opgezogen wordt zit steeds de steel verstopt en als ik de stofzuiger uitzet valt er altijd nog wat vuil uit de steel terug op de vloer.

Het komt bij weinig weinig voor maar dit is echt een miskoop geweest. Ik ga weer op zoek naar een vervanging.