Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Stofopvang
zakloos
B energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC8477 zwart op Kieskeurig.be.

1,7

marli 19-07-2017

schandalig slech!!!!!

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

echt schandalig dat Philips deze stofzuiger niet gewoon uit de handel neemt !!
Ik moest een snelle vervanging voor mijn oude Philips en bij de marskramer was deze in de reclame !!!. Denkende dat dit een echte reclame stunt was ,heb ik, nadat ik de zuigkracht uit geprobeerd heb in de winkel !!!!!!!! en goed bevonden, gekocht !
Thuis gekomen meteen aan de slag . Je verwacht wat van een Philips dus bij de eerste kamer stofzuigen helemaal blij !! Ging prima ,bij de tweede kamer ( gewoon Nederlands doorsnee) werd het al minder. Gebruiksaanwijzing helemaal door gelezen en er blijkt een handige filter in te zitten die gemakkelijk schoon te maken is ,was niet echt vuil ,maar hij mocht in het water schoon gemaakt worden stond er beschreven !! wel een nachtje drogen !!!! Pfff
tweede dag deed hij het in de eerste instantie weer (even )goed , maar de zuigkracht werd al snel minder, weer schoongemaakt weer drogen en ja hoor zoals in alle onderstaande reviews al beschreven de stofzuiger deed gewoon helemaal niets meer .
Ben overigens TOEN PAS de reviews gaan zoeken over deze stofzuiger , kijken wat de gemiddelde consument over deze stofzuiger vermelden .... U begrijpt .... het probleem is bekend !!!!!!!!!!!ik ben zwaar gechoqueerd !!!!!
Morgen terug naar de marskramer, twee dagen na aankoop !! Hopelijk zijn ze daar coulant !!!
Maar Philips wat een schande !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!om deze stofzuiger te dumpen bij een op het punt staan van een faillissement ; blokker/marskramer !!!!!!!!!!!!!!! Shame on you !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krista 18-03-2017

Waardeloze stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Lengte snoer is stuk minder lang dan volgens de specificaties op bol.com.
Na een jaar heeft de stofzuiger geen zuigkracht meer, volgens Philips hadden we de filters vaker schoon moeten maken en valt het niet binnen de garantie. Je moet de stofzuiger dus na elke beurt zo'n beetje uit elkaar halen om normaal te kunnen stofzuigen... Niet kopen dus!

Minpunten

• Zuigkracht
  • Lengte snoer

Sabrina 20-09-2020

Slechte zuigkracht van de Philips Powerpro Expert

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Na een jaar ging de zuigkracht minder worden. Nieuwe filters besteld maar blijft slecht. Ook het eruit halen van de stofzuigerbak ging in het begin goed maar nu blijft er een 'haakje' hangen. met moeite krijg je de bak erin. Nooit meer een Philips stofzuiger! Denk dat ik nu over ga op Dyson.

HanF 25-06-2020

Gemakkelijk

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Deze stofzuiger werkt heel erg goed. Fantastische prijs kwaliteitsverhouding. Grote zuigkracht. Makkelijk te reinigen. Nieuwe filters worden zonder verzendkosten toegestuurd.

Nel 05-06-2018

Waardeloze stofzuiger, zuigt niet

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Kocht deze stofzuiger omdat er geen stofzak nodig was, maar moet het apparaat na elke keer gebruiken legen. Zuigt niet....

Anneke Hubert 28-04-2018

Philips Powerpro Conpact WAARDELOOS

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Philips, schaam je. En Blokker schaam je nog dieper. Geen enkele vorm van service. Zoek het zelf maar uit.
Ik heb nog nooit zo'n slecht stofzuiger gehad. Zuigkracht is waardeloos. Ik moet om de vijf minuten het zakloze reservoir legen. Je bent constant bezig het apparaat schoon te maken.
Ik raad mensen aan dit apparaat nooit te kopen.
Ik heb hem nu een jaar en ben verplicht om een andere te kopen. Zonde van mijn geld.
Ik hoop dat Philips dit leest en tit een coulance komt.

Hans12121969 18-03-2018

Prima stofzuiger.

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Ik gebruik de stofzuiger nu 3 maanden en ben erg tevreden met de zuig kracht en het lage geluidsniveau. Nu heb ik alleen het probleem dat de stofzuiger ineens enorm veel lawaai maakt. Dat is dus een minpuntje. Het lawaai komt uit het motor gedeelte en ik zie niet hoe ik de zuiger open kan maken.

Margo Rens 04-03-2018

de veiligste stofzuiger: zuigt niets op

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

De milieuvriendelijkste stofzuiger. Echt iets voor mij!
Ik heb heb nu ca. 3 jaar: hij zuigt ternauwenood.

Henny 14-01-2018

Super slechte stofzuiger, geen zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Wat een super slecht product!
De stofzuiger heeft nauwelijks zuigkracht. Ik heb hem dan ook na 4 weken ter reparatie aangeboden bij philips omdat de zuigkracht zelfs fors was afgenomen. Zij konden geen afwijking ontdekken.....
Ik had hiervoor ook een philips van minder dan 100 euro dus het kan wel.
Mijn reden om te kopen was het feit dat deze stofzuiger geen zak nodig heeft.

Pluspunten

• Zakloos

Minpunten

• Zuigkracht
  • Zuigkracht
  • Zuigkracht

Scrollie 02-11-2017

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Handig in gebruik. Licht apparaat, trek je makkelijk achter je aan terwijl de motor sterk genoeg is.

Maker 31-07-2017

slechte stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Ik wil deze stofzuiger niet meer. Ik vind het inmiddels zo vervelend geworden er mee te stofzuigen dat ik een bezem pak. Ik wil hem graag teruggeven.
Zuigkracht is extreem laag, snoer heel kort, maakt lawaai, filter moet elke twee dagen gespoeld worden.
Kortom meer verdriet dan gemak ervan.

Werkendemoeder 25-07-2017

Stofzuiger kapot na één jaar

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Deze stofzuiger heeft nooit fantastisch goed gezogen, maar na een jaar zoog de stofzuiger helemaal niet meer. De reparatiekosten waren dusdanis hoog en vielen buiten de garantie, waardoor we nu een nieuwe stofzuiger aan moeten schaffen.

Matthijs250 26-05-2017

stoffilter is zeer snel bevuild

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Voor voldoende zuigkracht moet stoffilter al na enkele keren zuigen schoongemaakt worden. Dit geeft vaak veel irritatie en raad dan ook niet aan dit model aan te schaffen.

Henny1 26-05-2017

stoffilter is zeer snel bevuild

AnVer 07-02-2017

Product valt tegen

Belachelijk kort netsnoer.
Slang veel te stug.
Stoffilter na enkele keren zuigen erg vuil.
Zuigkracht voldoende als het stofreservoir maar op tijd wordt schoongemaakt.

Rob 26-11-2016

Waardeloos, verspild geld en ergenis

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

De powerpro zou een milieuvriendelijke stofzuiger moeten zijn. Helaas... wij hebben deze nu 2 jaar, en de zuigkracht is echt nul. Je bent meer bezig de stofzuiger uit elkaar te halen en een smerig werkje uit te voeren om er alsjeblieft maar weer mee te kunnen werken. Nooit kopen.

Minpunten

• Zuigkracht ontbreekt
  • Meer bezig de stofzuiger schoon te maken

Anne101 16-04-2016

goed product

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

De stofzuiger werkt prima. Echter, het snoer is veel te kort! En het oprolsysteem voor het snoer voelt niet zo degelijk aan.

Cath49 25-03-2016

prima met een kleine tekortkoming

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC8477 zwart

Philips PowerPro Compact Stofzuiger zonder stofzak FC8477/91 is een prima stofzuiger die doet wat je van een stofzuiger verwacht. Onze kat is een rommelmaker graaft zijn kattebakkorrels nogal riant uit de bak. Maar daar heeft de stofzuiger geen probleem mee. Zoom zoom en weg korrels. Makkelijk te legen reservoir. Kortom een prima hulp in de huishouding. Alleen het snoer zou wat langer mogen. Maar sois je kan niet alles hebben voor die prijs.

Ingeborg 13-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

3,2
Idd waardeloos apparaat, totaal geen zuigkracht en het snoer is veel te kort. Had ik maar eerder een beoordeling gelezen. Zonde van het geld. NIET kopen.

Anne 31-01-2016
  • Product maand in bezit

3,5
WAARDELOOS! Niet kopen. Geen zuigkracht. Te kort snoer. Stopt constant met zuigen, zuigmond springt er om de haverklap af. Echt niks goeds aan deze stofzuiger. Stofzuigen was al niet mijn hobby maar dankzij deze stofzuiger word ik er chagrijnig van!