Philips PowerPro Compact FC8477 - Reviews

Laagste prijzen
Energielabel
B
Draadloos

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

2,4

Krista 18-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Waardeloze stofzuiger

Lengte snoer is stuk minder lang dan volgens de specificaties op bol.com.
Na een jaar heeft de stofzuiger geen zuigkracht meer, volgens Philips hadden we de filters vaker schoon moeten maken en valt het niet binnen de garantie. Je moet de stofzuiger dus na elke beurt zo'n beetje uit elkaar halen om normaal te kunnen stofzuigen... Niet kopen dus!

Minpunten

• Zuigkracht
  • Lengte snoer

Rob 26-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Waardeloos, verspild geld en ergenis

De powerpro zou een milieuvriendelijke stofzuiger moeten zijn. Helaas... wij hebben deze nu 2 jaar, en de zuigkracht is echt nul. Je bent meer bezig de stofzuiger uit elkaar te halen en een smerig werkje uit te voeren om er alsjeblieft maar weer mee te kunnen werken. Nooit kopen.

Minpunten

• Zuigkracht ontbreekt
  • Meer bezig de stofzuiger schoon te maken

Henny1 21-08-2016

Slechte zuigkracht

Van deze stofzuiger had ik meer verwacht, wat een slechte zuigkracht. Op laminaat zelfs niet, echt een waardeloos ding. De zak legen gaat idd prima, maar ja..het is ook fijn als een stofzuiger het vuil gemakkelijk wegzuigt maar je moet echt vlak naast / over een kruimel oid gaan om dit op te zuigen. Zelfs het stof uit de rand van de zuigmond krijgt deze stofzuiger moeilijk weg..

Anne101 16-04-2016

goed product

De stofzuiger werkt prima. Echter, het snoer is veel te kort! En het oprolsysteem voor het snoer voelt niet zo degelijk aan.

Cath49 25-03-2016

prima met een kleine tekortkoming

Philips PowerPro Compact Stofzuiger zonder stofzak FC8477/91 is een prima stofzuiger die doet wat je van een stofzuiger verwacht. Onze kat is een rommelmaker graaft zijn kattebakkorrels nogal riant uit de bak. Maar daar heeft de stofzuiger geen probleem mee. Zoom zoom en weg korrels. Makkelijk te legen reservoir. Kortom een prima hulp in de huishouding. Alleen het snoer zou wat langer mogen. Maar sois je kan niet alles hebben voor die prijs.

Ingeborg 13-02-2016 Product kwartaal in bezit

3,2
Idd waardeloos apparaat, totaal geen zuigkracht en het snoer is veel te kort. Had ik maar eerder een beoordeling gelezen. Zonde van het geld. NIET kopen.

Anne 31-01-2016 Product maand in bezit

3,5
WAARDELOOS! Niet kopen. Geen zuigkracht. Te kort snoer. Stopt constant met zuigen, zuigmond springt er om de haverklap af. Echt niks goeds aan deze stofzuiger. Stofzuigen was al niet mijn hobby maar dankzij deze stofzuiger word ik er chagrijnig van!

wilt84 29-07-2015

goed..

Gisteren de stofzuiger ontvangen.
Daarna meteen getest en goed bevonden.
Mooi design, lekker compact.
Ik had wat mindere beoordelingen gelezen over de zuigkracht.
Deze is prima in orde, zeer sterk zelfs.

DonGouda 14-04-2015 Product maand in bezit

3,5
Het is een mooi ding met een handige zuigmond en een relatief lage prijs maar dat is het dan ook.

Ik ben erg teleurgesteld in deze stofzuiger. Hij zuigt voor geen meter! Ik heb kruimeldieven gehad die veel harder zogen... Als je wat zwaarder materiaal wil opzuigen dan lukt dat ook echt niet. Dan maar weer het stoffer en het blik erbij. Ik heb twee katten waarvan 1 langharig, zodra er wat haar opgezogen wordt zit steeds de steel verstopt en als ik de stofzuiger uitzet valt er altijd nog wat vuil uit de steel terug op de vloer.

Het komt bij weinig weinig voor maar dit is echt een miskoop geweest. Ik ga weer op zoek naar een vervanging.

Famous 31-12-2014

Goede stofzuiger voor een goede prijs

De stofzuiger zuigt prima. Zowel laminaat/plavuizen als kleden/vloerbedekking.
Een groot pluspunt zijn de kleine openingen aan de zuigmond waardoor je vuil niet alleen veegt maar ook direct op zuigt.
De mondstukken die erbij geleverd zijn, zijn erg handig. Lees wel de handleiding betreft het schuifje dat je of dicht, half open of geheel open moet zetten gezien je anders vacuüm zuigt.
Enig puntje van kritiek is dat het eindstuk van de zuigstang wat aan de dikke kant is. Met een beetje draaien kom je overal als nog bij.

rikkie1981 02-10-2014

Mooie en goede stofzuiger!

De stofzuiger is stevig, makkelijk te legen en heeft een lang snoer wat super praktisch is! Daarnaast ziet de stofzuiger er ook nog eens mooi uit! Top ding!