Dyson DC62 Animalpro

Dyson DC62 Animalpro Best Reviewed nov 2013

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,9

reflector 08-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Het is een mooi apparaat.
Zuigkracht is prima, ook voor hondenharen.
Accu doet het lang genoeg om een normale woonverdieping te zuigen.
Door het ophangsysteem gemakkelijk te pakken en weer op te bergen.
Over de duurzaamheid ben ik minder tevreden. Na bijna 2 jaar is de borstel versleten. De Borstel draait niet meer en sinds een paar dagen doet het apparaat niets meer. De accu laadt niet meer op.
Dit vind ik voor een duur apparaat toch wat te snel.
Ik heb een mail naar Dyson gestuurd maar nog geen reaktie gehad. Ik ben dus nu benieuwd of Dyson dit goed gaat oplossen.
Ik zal hier laten weten wat de reaktie van Dyson is.

Officiele reactie van Dyson 10-12-2015

Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te horen dat u problemen heeft. Wij helpen u graag. Zou u nogmaals een bericht kunnen sturen naar help@dyson.nl of kunnen bellen met 0800 020 6203, zodat we u kunnen helpen? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Dyson Benelux

Pablo 25-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Laat de PRO maar weg

4,5
Door de schitterende vormgeving en de enthousiaste verkoper bij Mediamarkt hebben we deze stofzuiger gekocht voor een huishuiden met 3 katten. Na 1.5 jaar waren de borstels al versleten en kreeg ik een nieuwe toegestuurd. So far so good... Totdat er niets meer draaide en ik me vervolgens een fluffie borstel heb laten aansmeren zonder korting. Want dit zou veel beter gaan op de vlakke grond. Na 2 jaar ging ik buiten de garantie en wilde we wat anders. Niets draaide meer en als kruimeldief (kort) weg zuigkracht. Ik heb Dyson gevraagd om een nieuwe (met snoer !) te willen kopen tegen korting want de keuze van dit type was de foute keuze. Ik kreeg maarliefst 15% korting op de nieuwe aanschaf. Waardeloos dus. Schade 450+75 = 525 euro en ik sta met lege handen. Zeer slecht te spreken over deze Dyson en de aftersales. Niet doen dus.

Paulus 15-11-2016

Veel defecten

2 1/2 jaar de animal pro:
3x de motor defect - haperende borstel.
1x de steel gescheurd .
1x de stofbad vervangen - contactpunt verbroken.
En dan nu, 3 maanden nadat onze houten vloer is gerenoveerd , een loopwieltje van de borstel versleten waardoor de borstel over de vloer heeft gesleept.
Duurde even voor we de oorzaak vonden.
Veel krassen op de nieuwe vloer.
Bedankt DYSON!

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Borstel snel defect
  • Steel snel defect
  • Stofbak snel defect
  • Teveel geld voor een slecht apparaat

Officiele reactie van Dyson 16-11-2016

Beste Paulus,

Wat jammer te horen dat u problemen ondervindt met uw toestel. Om het probleem met uw borstel zo snel mogelijk op te lossen zou ik u willen vragen een e-mail met je gegevens en foto's van de schade en de vloerzuigmond naar help@dyson.nl te sturen.

Dyson Benelux

Dees 08-06-2016 Product paar weken in bezit

zeer slechte accu

5,8
Ik ben teleurgesteld,
Ik kocht mijn snoerloze dyson, na 3 weken was de accu stuk. Ik bracht hem terug naar de winkel, Dyson stuurt een nieuwe accu op maar omdat ze problemen hebben met de levering daarvan, of zo iets....kon dat tussen de 2 of 3 weken duren....ik wacht nu al 17 dagen op mijn nieuwe accu. Zeer teleurstellend voor zo'n duur apparaat!!

quithar 09-06-2016

Rare vraag, maar gaat de stofzuiger elke x kort aan, uit, aan ...enz? Want dan kan de oorzaak wat anders zijn, en eenvoudiger op te lossen. 17 dagen, dus kan nog binnen de 3 weken komen.
Zelf is mijn service bij dyson zeer goed ervaren. Na jaren gebruik was kruimeldief accu op, ik kon nieuwe handheld (handgedeelte met accu erbij) bestellen voor bedrag waar ik geen nieuwe dyson voor koop, of ik kon een artikel met flinke korting kopen. Ik ging voor het laatste en kocht een steelstofzuiger. Inmiddels 2 in bezit, en nog steeds superblij

Officiele reactie van Dyson 13-06-2016

Beste Dees. Onze excuses voor de lange levertijd van de nieuwe accu. On magazijn is hier druk mee bezig en doet er alles aan om zo snel mogelijk weer voorraad binnen te krijgen. Met vriendelijke groet, Dyson

hbhb 20-04-2015 Product maand in bezit

Goede aankoop!! Gekocht met het idee om even snel te kunnen stofzuigen rondom de eettafel met 2 kinderen in huis. Praktisch qua opslag en snel in gebruik. Inmiddels stofzuig ik het hele huis al met de DC62. Kan het makkelijk aan, redt het precies in de batterij-minuten en het wordt nog schoner ook. Blij mee!

Rita 14-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Te snel onderdelen vervangen

De stofzuiger is een geweldig apparaat om na het eten even alle kruimels op te zuigen. Ook de hele beneden verdieping zuig ik elke week zeker 3 keer. Nu ruim een jaar in gebruik. Wat minder is, is de duurzaamheid. De stang al kapot, bovenlaag plastic gescheurd. Service was goed om dit op te lossen. Nu ga ik weer contact opnemen. Zuigstuk is op meerdere plekken versleten, er is een wieltje onderaan af gegaan. Het apparaat geeft krassen op de vloer. Ik ben benieuwd naar de service van dit onderdeel. Qua type materiaal en de duurzaamheid had ik meer verwacht voor dit geld.

Pluspunten

• Pakt hem snel even
  • Makkelijk in gebruik
  • Licht

Minpunten

• Stang kapot
  • Zuigborstel snel versleten.
  • Auto uitzuigen werkt slecht

Patrick 26-12-2016 Product paar maanden in bezit

Dyson DC62

Na reeds 3 snoerloze steelstofziugers te hebben gehad welke telkens een jaar of 2 meegingen , hebben we ons laten overhalen bij de vakhandel om toch maar eens voor een duurdere aankoop te gaan en hebben de Dyson DC62 aangekocht voor 349€.
We zijn nu 3 maanden verder en de gemotoriseerde borstel is al stuk.
Er is onderaan een wieltje afgebroken en de borstel draaid niet meer.
Gevolg wij hebben nu een dure stofzuiger thuis die we een paar weken niet zullen kunnen gebruiken, want de verkoper moet het onderdeel opsturen naar de fabrikant.
Misschien toch beter een goedkopere gekocht want die ging langer mee.

Pluspunten

• Lichtgewicht

Minpunten

• Batterijduur
  • Uitwisselbaarheid borstels
  • Blokkeren borstelsysteem
  • Prijs / duurzaamheid

Officiele reactie van Dyson 28-12-2016

Beste Patrick,

Wat jammer te horen dat de vloerzuigmond van uw DC62 stuk is. Graag had ik gevraagd om telefonisch contact op te nemen met onze Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE). Onze Helpdesk kan het onderdeel voor u bestellen zonder dat u het oude onderdeel naar ons toe hoeft te sturen.
Mocht u eventueel andere vragen hebben in verband met de batterijduur kunt u ze ook altijd stellen aan de Helpdesk-medewerker.

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

quithar 23-08-2015 Product kwartaal in bezit

Ik schreef reeds in mei '15 een review, nu een paar maand later ben ik nog enthousiaser over mijn dc62, qua score geef ik meer omdat ik t apparaat nu goed heb kunnen gebruiken.
zo gemakkelijk in gebruik en handig formaat,je pakt het veel sneller dan 'gewone' stofzuiger, ideaal omdat t snoerloos is.
Ik heb lichamelijke klachten, vooral rug, met deze steelzuiger hoef ik niet meer bukken om snoer te pakken, en hulpstukken zijn eenvoudig te verwisselen
Verschillende hulpstukken zijn handig, en goed op te bergen in ophangsysteem.
Turboboost werkt echt super, gebruik ik hoofdzakelijk op vloerkleed, trap en deurmatten, in combi met roterende borstel verdwijnt vuil en hondeharen als sneeuw in de zon.
Door mijn enthousiasme kochten mijn ouders ook een dyson steelzuiger, ze willen nooit meer wat anders.
De prijs blijf ik wat hoog vinden, maar zou t zo weer kopen

mobulu1966 06-05-2015 Product maand in bezit

Deze kruimelzuiger is heel gemakkelijk in gebruik door zijn hulpstukken die bijgeleverd worden.
hij is net zo krachtig als onze Dysons stofzuiger. Je kan er ook goed mee zuigen in je auto .
hij is heel erg licht in gebruik en makkelijk op te hangen.

Rianne000 20-02-2015 Product kwartaal in bezit

Wat een geweldige aanschaf is dit geweest. Eerst een hele tijd zitten twijfelen (en heel internet afgezocht naar ervaringen) in verband met het hoge aankoopbedrag, maar zo blij dat we het toch gedaan hebben! We hebben een kat. De dyson zuigt de haren probleemloos op. De speciale borstel heeft ook totaal geen moeite met de haren op de bank. Zo'n kleine moeite om even de dyson te pakken en de kamer haarvrij te krijgen. Onze gewone stofzuiger staat dan ook te verstoffen in de kelder, die pak je gewoon niet meer als je een dyson hebt. Mocht hij ooit kapot gaan, dan komt er binnen zeer korte tijd nieuwe! Ik kan niet meer zonder!

fmj43 06-03-2014 Product maand in bezit

Na 1 maand nog heel blij met de Dyson DC62animalpro, vanwege:
+ Super gemakkelijk in gebruik.
+ Super zuigkracht.
0 Prijzig,maar je krijgt er ook een uitstekend product voor.
[online in DE gekocht voor 383 EUR, incl. transport]
+ De grote stofzuiger alleen nog voor de grote schoonmaak
klussen.
0 Duurzaamheid ingeschat op basis van degelijkheid-indruk.
+ Mijn man blij met de gebruiksduur van max.26 min.
Hij zegt: "jij bent zo enthousiast dat ik dat ding anders
de hele dag hoor"]

fmj43 24-06-2014

In de afgelopen 5 maanden erg vaak gebruikt en nog steeds zeer enthousiast. Daarom geen wijzigen op het review. Aankoop kan ik zeer aanbevelen.

Cindy 08-08-2017 Product paar maanden in bezit

Geweldig

Gek werd ik van hondenharen op de bank. Eigenlijk alleen hiervoor aangeschaft. Maar nu gebruik ik m voor alles. De gewone stofzuiger kan weg!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Kort gebruiken
  • Lang laden

quithar 01-05-2015 Product paar dagen in bezit

werkt Super. Makkelijk hanteerbaar en te manoeuvreren, snoerloos en daardoor geen gedoe met snoer of achter je aanslepen van apparaat , glijd met gemotoriseerde vloerzuigmond soepel over de vloer/tapijt. ik schrok wat er nog voor vuiligheid uit mijn vloerkleed gezogen werd. Goede zuigkracht in normale stand 17/20 min.of ca.8 min. op extra boost stand. Ook makkelijk als kruimeldief te gebruiken en bijv. de trap of je matras met de mini gemotoriseerde vloerzuigmond te zuigen.
Hondeharen makkelijk te verwijderen.
Onze dyson 'gewone'stofzuiger zal nu wel meer rust krijgen, want deze snoerloze steelzuiger pak je zoveel makkelijker. Prijzig in aanschaf, maar zou zelf niets anders meer kopen, en service van dyson (oa.garantie) is ook super

BDGJ 28-04-2015 Product half jaar in bezit

Erg makkelijk in gebruik. Licht in gewicht. Doordat de Dyson snoerloos is kom je makkelijk overal bij. Zeer goede zuigkracht en niet zwaar om over vloerbedekking te gaan.

Woolwich 21-04-2015 Product paar weken in bezit

Sinds 2 weken gebruik ik de Dyson DC62animalpro. Ik moest even wennen dat de accu na 20 minuten leeg is, maar heb wel de voordeel dat het snoerloos is. Het heeft een super zuigkracht en zeer makkelijk in gebruik. Ik vind ik het een geweldig aanschaf!

Jeaneantoinette 26-11-2014 Product kwartaal in bezit

Wil mijn Dyson niet meer missen. Geen gesleep meer met mijn oude zware stofzuiger.
Batterij Is toch eerder leeg dan die 20 minuten, maar voor de rest een fijne aanwinst.

robsl785 30-01-2015

Wat is ongeveer de gebruiksduur van je Dyson DC62? Mijn Dyson stopt al na 10 minuten met gebruik van de grote borstel. Moet toch niet kunnen?

Officiele reactie van Dyson 02-02-2015

In de gewone stand gaat de batterij 20 minuten mee. In de MAX modus gaat de batterij 6 minuten mee. Met vriendelijke groet,
Dyson

Schoutena 26-11-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb deze stofzuiger sinds een paar weken in bezit en wat ik met name heel fijn vindt is het gemak van het gebruik. Doordat de Dyson snoerloos is kom je makkelijk overal bij zonder dat je iedere keer van stopcontact hoeft te veranderen. Daarnaast ben ik erg blij met de zuigkracht. Bij mijn vorige stofzuiger kostte vooral het schoonmaken van het tapijt (door haren van hond) erg veel tijd en werd het uiteindelijk nog niet echt schoon. Bij deze stofzuiger viel het mij op dat het stofzuigen van tapijt net zo makkelijk gaat als gladde oppervlakken. Zeker voor wat kleinere huizen of om even snel tussendoor te stofzuigen is deze Dyson heel geschikt en ben ik er heel tevreden mee.

diesel12345 09-11-2014 Product paar dagen in bezit

1,2
binnen 2 dagen de animal pro KAPOT.
Hoe kan ik tevreden zijn.
Naar mijn mening slechte kwaliteit en niet kopen

Officiele reactie van Dyson 26-11-2014

Beste Diesel12345
Wat vervelend te horen. Er zit 2 jaar garantie op de snoerloze machines. We raden je dan ook aan om contact op te nemen met onze helpdesk via 0205219890 of helpdesk.benelux@dyson.com zodat we het probleem met je machine op kunnen lossen.
Dyson

hermannd 29-01-2015

Waarom denkt U is er garantie op apparaten?

CNBL 24-12-2013 Product maand in bezit

Makkelijk in gebruik, lichtgewicht, grote zuigkracht voor een 'kruimeldief', wendbaar, na bijna twee maanden nog steeds zeer tevreden.

JanMaas1965 09-12-2013 Product maand in bezit

Mooi apparaat, top design en zeer goede keuze van materialen. Lichtgewicht maar sterk. Enorme zuigkracht, dat verwacht je niet voor zo een klein apparaat ! Een beetje een twijfelaar : te groot voor een kruimeldief en te klein om de stofzuiger te vervangen. Wel heel erg goed voor de auto, en voor luxaflex e.d. Topding !