AEG QX6-1-46DB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX6-1-46DB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

kemane 06-05-2021

praktische steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Intussen heb ik deze stofzuiger een maand in gebruik; ik moet zeggen dat ik er echt wel tevreden over ben. Hij heeft zeker zijn minpuntjes (die me overigens al bekend waren voor ik hem kreeg). Het ‘vervelendste’ is misschien nog wel het gewicht van de kruimeldief, als geheel in de steelstofzuiger heb ik hier geen last van. Zodra je echter ergens bovenop iets wil stofzuigen heb ik de kruimeldief op zich vast, die ik wel met beide handen moet hanteren. De praktische hulpstukjes zijn hierdoor ook nog steeds wat zoeken waarvoor deze dan best gebruiken.
De steelstofzuiger is dan weer erg gemakkelijk, is er een in handomdraai bij genomen en na afloop makkelijk op zijn oplaadpunt te plaatsen. Al stofzuigend is het LED-licht erg praktisch om alles goed te zien liggen. De stofzuiger is erg wendbaar en gaat vlot overal heen waar ik wil; hij geraakt alleen niet ver onder de lage meubels. Ik vind deze stofzuiger ideaal om dagelijks schoon te maken, hij houdt het netjes de beloofde tijd vol op de hoogste stand, waarmee ik (als ik niet te veel rommel heb liggen) net overal geraak. De zuigkracht volstaat voor stof en kruimels, ligt er ergens iets wat zwaarder op de grond moet je dit wel nog zelf oprapen. Het opvangbakje volstaat voor dagelijks gebruik, na enkele dagen even legen (wat ook makkelijk is) en ik kan er weer even tegenaan. De automatische borstelreiniging maakt het geheel af! Waar ik voorheen veel last had van mijn haren die vast kwamen te zitten in de borstel, zijn deze nu met 1 druk op de knop weg.
Ik kan deze stofzuiger zeker aanbevelen voor dagdagelijkse schoonmaak!

Pluspunten

• wendbaarheid
  • led-licht
  • makkelijk oplaadstation
  • automatische borstelreiniging

Minpunten

• gewicht kruimeldief
  • (relatief klein opvangbakje)
  • (kan niet zo ver onder lage meubels)

s*****@h********** 02-05-2021

Handige steelstofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Dit toestel is voor mij een hele vooruitgang in vergelijking met mijn stofzuiger met snoer. Het is ideaal voor dagelijks gebruik zowel in de keuken als in de living. De zuigkracht verbaast mij, zelfs op tapijten neemt het kruimels, pluisjes en haren weg. Eventueel vastgedraaide haren kunnen door de automatische borstelreiniging snel uit de borstel verwijderd worden. Door de zeer wendbare zuigmond verdwijnt ook het stof langs randen en in hoeken zonder problemen. Een ideaal hulpmiddel dus voor het dagelijkse onderhoud!
Je kan de stofzuiger makkelijk laten staan door de steel recht te zetten en een beetje naar voor te duwen. Superhandig! Voor grotere personen zou de steel misschien net iets langer mogen zijn.
Voor mij is deze steelstofzuiger onmisbaar geworden voor het dagelijkse onderhoud van mijn woning. Het ledlicht aan de voet van de stofzuiger is bovendien heel handig, het laat toe ook in donkere hoekjes stof en pluisjes op te merken. Niets ontsnapt aan dit toestel!

Pluspunten

• wendbaar
  • snel
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• batterij

thomasc 02-05-2021

Licht, wendbaar, effectief en multi-inzetbaar!

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Deze draadloze stofzuiger is een gemak om mee schoon te maken. Hij is licht, wendbaar, makkelijk te bedienen en heeft heel wat opzetstukken. Het feit dat hij erg mobiel is spreekt voor zich, maar het feit dat je hem eender waar rechtop kan wegzetten, zonder enige steun, is wel het vermelden waard. De batterij capaciteit volstaat ruim om mijn appartement 2 keer te kunnen stofzuigen. Ten slotte heeft stofzuiger een handige verlichting waarmee je goed kan zien waar er nog stof ligt en kan je hem ook nog gebruiken als kruimeldief. Ik kan dit toestel alleen maar aanbevelen!

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Multi-inzetbaar
  • Handige lamp
  • Handige 'parkeerstand'

Minpunten

• Relatief kleine stofbak

Eddy1965 30-04-2021

getest

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Dit is echt een top apparaat. Het is krachtig en met deze batterij kan je gans het huis stofzuigen. ik kan er ook mee onder de zetel mee gaan.
Hij maakt heel weinig lawaai en hij vervangt hier de slede stofzuiger nu.
Met de opzetstukken en de kruimeldief kan je ook de auto stofzuigen.

Vind het een aanrader

Benjam 28-04-2021

Efficiënte stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Efficiënte stofzuiger, zuigt zelfs heel goed dierenhaar op (kort en lang). De accessoires zijn erg praktisch. De kracht is voldoende. Door de verlichting zie je vooral in donkere hoeken stof. De oplader mag niet aan de muur worden geïnstalleerd, wat erg handig is bij installatie. Autonomie is erg goed, zelfs bij hoog vermogen (+ 20 minuten). Er zijn veel filters die voor een goede zuigkracht zorgen. Er is een knop die de borstel automatisch reinigt. Wat de nadelen betreft, de stofzuiger is behoorlijk zwaar, vooral wanneer hij wordt gebruikt om het hele huis te stofzuigen. Het handvat is niet lang genoeg voor een groter persoon, wat rugpijn veroorzaakt. De stofzuiger is moeilijk op een tapijt te duwen. Het is niet erg handig om onder meubels te stofzuigen. De stofbak is vrij klein en moet daarom regelmatig geleegd worden. Stofzuigen is dus goed genoeg om voor een korte tijd te stofzuigen, maar niet ideaal om het hele huis mee te stofzuigen.

Pluspunten

• Zuigen
  • Schoonmaak

Minpunten

• Gewicht

Renaldo 27-04-2021

Goede zuigkracht!

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Zeer goed toestel in omgang. Ligt wat zwaar in de hand, maar loopt soepel tijdens het stofzuigen.
Stofzuiger heeft een goede zuigkracht en neemt alles mee wat hij op zijn pad tegenkomt.
Handig is ook het apart te kunnen uitnemen van de kruimeldief. Handig voor plaatsen waar je niet met het volledige toestel aankan. ook alle accessoires zijn bruikbaar. aanrader!

Pluspunten

• Mooi design
  • Aparte kruimeldief

Minpunten

• ligt wat zwaar in de hand

Letsirkje 25-04-2021

Pracktisch en heel handig in gebruik

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Ik gebruik deze nu al enkele weken en ben er heel tevreden over. Mijn gewone stofzuiger ( Dyson) werd nogal zwaar en is nogal lomp in gebruik. Dus deze is echt wat ik nodig had. Zeer wendbaar en ligt goed in de hand. Ik heb ook minder de neiging me te bukken, dus ook beter voor de rug. Doordat de stofzuiger zo handig is, wordt er hier meer tussendoor gestofzuigd. Ook de afneembare kruimeldief met verlengstuk gebruik ik veel. Ik kan nu al die lastige plaatsen stofzuigen ( plinten, plafondlijsten en tussen de frigo en de muur!). Ook het ledlichtje, dat ik eerst wat overdreven vond, is handig. Je ziet elk stofje. Dus heel blij met deze stofzuiger!

Pluspunten

• Handig
  • Wendbaar
  • Ledlichtje

Timothy 23-04-2021

Gemakkelijk dubbel gebruik

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

We hebben de stofzuiger nu een 3-tal weken in gebruik en vinden het wel handig in gebruik.
De motivatie hiervoor was om te gebruiken op de bovenverdieping zodat we niet steeds de gewone stofuizger naar boven en naar benden moeten meesleuren...Echter gebruiken we hem ook beneden meer of we dachten.
Zelfs de "kruimeldief" die je er mee kan vormen gebruiken we ook héél vaak...wat logisch is als je kindejes in huis hebt die nu en dan al eens wat kruimels op de grond morsen.

De positivieve punten:
Wendbaar
Omvormen tot kruimeldief
Meerdere accessoires
Licht op de zuigkop
Goede zuigkracht

De negatieve punten:
Dikke zuigkop
Accessoires kan je nergens in opbergen

Ik zou het niet echt negatieve punten noemen maar meer de mindere punten.

De dikke zuigkop gaat niet onder onze lage kasten en bed, daarvoor moet je dan weer de grotere stofzuiger meesleuren en dan zonder zuigkop onder bed en kast gaan en net dat wouden we vermijden met dergelijke stofzuiger.

Al bij al wel een prettige stofzuiger in gebruik en ik zou het zeker aanraden om deze aan te kopen, als je deze niet gaat gebruiken om onder een laag bed of kast te stofzuigen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaar
  • verlichting op zuigkop

Minpunten

• dikke zuigkop