Bosch BGB6SIL1 wit

Type/soort
stofzuiger
Type
algemeen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB6SIL1 wit op Kieskeurig.be.

Remko Guffroy 27-08-2020

Een hele goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Ik ben erg blij met deze stofzuiger, vooral met de lange stang met handvat. Normaal krijg ik erg last van mijn rug maar met deze stang hoef je niet te bukken. Zelfs voor het regelen van de zuigkracht en het aan en uit zetten hoef je niet te bukken omdat dit op het handvat te bedienen is. Wat ook heel handig is is de lange snoer geen gedoe boven met van het ene stopcontact naar de andere. Het extra opzetborsteltje is erg handig om bijvoorbeeld de plinten te zuigen. De stofzuiger maakt inderdaad weinig geluid. Bovenal ik ben super tevreden met mijn aankoop en zal deze ook zeker andere aanbevelen.

B. Banning 22-08-2020

Goed advies

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Goed advies van verkoper: duidelijk en vriendelijk. Apparaat voldoet aan onze wensen. Corona-regels werden goed gehanteerd in de winkel.

Pluspunten

• duidelijk
  • vriendelijk

Jinks 29-09-2020

Fijne lichte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Ik vind het een erg fijne en goed hanteerbare stofzuiger. Erg handig dat je de stofzuiger kunt bedienen op het handvat

Pluspunten

• Lang snoer
  • Op het handvat bedienen
  • Goede accesoires

Minpunten

• Lange handborstel

Linda 28-09-2020

stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Mooie stofzuiger stil in gebruik grote zuigkracht en afstand bediening op steel en lang snoer helemaal tevreden

Pluspunten

• stil
  • grote zuigkracht

Conny 28-09-2020

stil en compact

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

zeer stil klein compact en zeer handelbaar super vormgeving van deze stofzuiger met allerlei mooie opties

Pluspunten

• formaat
  • geluid

Janfe 28-09-2020

Stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Zuigt goed en simpel instelbaar.
Deze stofzuiger is een stuk stiller in geluid.
Snoer is lekker lang.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Lang snoer
  • Afstandbediening op handvat

Barbara 27-09-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Dit model van Bosch is een fijne stofzuiger, met als grote voordelen de enorme zuigkracht welke handig in de greep te regelen is, het lange snoer, de extra lange steel (handig voor grote mensen) en de stevige zwenkwielen. Verder een mooi uiterlijk. Wel veel lawaai in hoogste zuigstand, maar dat is logisch.

Pluspunten

• zuigkracht
  • lange steel
  • stevige zwenkwielen
  • modern uiterlijk

Minpunten

• extra lawaai bij hoogste zuigkracht wat logisch is

Gonny Lijs 27-09-2020

Stofzuiger maakt een aangenaam geluid

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Deze stofzuiger voldoet aan al onze wensen.
Stil, zeer goede zuigkracht ( ondanks 700 watt ) zeer wendbaar en lange snoer. Dat is precies wat we zochten.

• Goede zuigkracht
  • Lange snoer

Sloots 24-09-2020

Nieuwe stofzuiger conventioneel

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Na 18 jaar was mijn Miele stofzuiger ‘op’.
Vooraf veel speurwerk gedaan om tot een keuze te komen die aan mijn wensen voldeed.
Gekozen voor de Bosch BGB6SIL1.
Volgende dag al in huis. Spannend wat het zou opleveren, zou hij voldoen aan de verwachting?)
De eerste ronde heb ik grondig en heel bewust gestofzuigd en wat blijkt? De plus en minpunten in de andere reviews kloppen zeker, maar er is een heel belangrijk ding ( voor mij althans), wat ik niet teruggelezen heb in de andere beoordelingen, n.l. het feit dat de slang véél te kort is!!!
Moet je iets stofzuigen boven je schouder met het opzetborsteltje bv. bovenop een kast van 1.60 m. dan kun je er niet bij: de stofzuiger staat tegen je hielen aan (waarover je dus kunt struikelen!) en het borsteltje aan de pistoolgreep moet je verticaal houden, anders beschadigd het harde gedeelte van deze borstel je mooie kast! Dat is ook het geval wanneer je dit multiborsteltje op de buis monteert.
Bovendien is het jammer dat er niet een zacht borsteltje bij geleverd wordt voor kwetsbare voorwerpen.
Achteraf denk ik dat het misschien in deze tijd beter geweest zou zijn een stofzuiger te ‘leasen’, dan kun je in elk geval e.e.a. goed uitproberen. Zul Je dan net zien dat ‘jouw’ stofzuiger er niet bij zit 😏

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Redelijk stil bij maximale instelling
  • Telescoopstang
  • De smalle voet voor parket/laminaat
  • Trap zuigen met multiborsteltje gaat prima en vlot

Minpunten

• Korte en te dikke slang. Ziet er niet fraai uit.
  • Geen borsteltje voor het fijne werk.
  • Je komt niet bij het stof onder een smalle opening
  • Borstelcombi is overbodig voor alleen parket.

Auto John 24-09-2020

Super stille krachtige stofzuiger met een enorme actieradius

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Dit product gekozen vanwege zijn geluids-armheid en en enorme zuigkracht. Verder was voor mij de actieradius heel belangrijk, nu kan ik met een maal de stekker verzetten de gehele verdieping in een keer meenemen

• Krachtig
  • Actieradius

Bert 23-09-2020

Fraai uiterlijk

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Uitstekende stofzuiger, ziet er mooi uit, werkt perfect, groot actieradius door extra lang snoer en vooral enorm stil.

Pluspunten

• Enorm stil
  • Extra lang snoer
  • Bediening op de buis

Remco 22-09-2020

Fijne stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Ik heb deze mogen testen voor een aantal weken. Ben positief over het design en gebruiksgemak van de stofzuiger. Hij is erg stil in vergelijking met andere merken. De zuigkracht is instelbaar op de knoppen bij het handvat, erg handig. Ook de stofzuiger aan en uit zetten kan op het handvat worden bediend. De steel is langer dan gemiddeld war erg handig en fijn is. Ook het standaard ingebouwd borsteltje bij het handvat is makkelijk en hierdoor gebruik je het veel meer op moeilijk bereikbare plaatsen. Verder is de stofzuiger leuk verlicht rondom de powerknop, mooi detail. Snoer is lang en dun. Prima stofzuiger voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

Minpunten

• Zwaar handvat
  • Soms gaat de stozuiger open door het opbergen

o 21-09-2020

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Heel tevreden over de stofzuiger. Niet al te groot en zwaar, snoer lekker lang en goede zuigkracht. De combiborstel maakt wel veel lawaai, maar als je de parketborstel gebruikt dan is het een aangenaam zacht geluid.

CK 20-09-2020

Even wennen

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Mooie vormgeving (het oog wil ook wat ;-). Het is wel even wennen een stille stofzuiger, je hebt het idee dat jij niet zuigt maar ondertussen wordt de vloer wel schoon. De borstel over de vloer maakt misschien nog wel het meeste lawaai. Dat is dan wel jammer.
Verder rijdt de stofzuiger soepel achter je aan. De knoppen op de buis om de stofzuiger aan/uit te zetten vind ik handig. Het rode borsteltje op de buis was jammer genoeg na 1x al flink uit vorm. Benieuwd hoe lang dit mee gaat. Ondanks dat het even wennen is, zou ik de stofzuiger wel aanbevelen!

Pluspunten

• lang snoer
  • vormgeving
  • gewicht

Minpunten

• geluid van de vloerborstel

Monique 19-09-2020

Stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Stille stofzuiger maar lastig met kattenharen. Andere rommel zuigt die zo op. Ik lekker stil dus je kan muziek blijven luisteren. Afstandsbediening is wel handig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Daniel Hermus 18-09-2020

Mooi uiterlijk en ook nog functioneel!

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Als je niet van stofzuigen houdt dan maakt deze stofzuiger het je wel wat makkelijker. Je moet het natuurlijk nog steeds zelf doen, maar doordat hij heel krachtig is merk ik wel dat het karwei sneller gepiept is. Hij heeft zelfs een turbo knopje, voor als je op een bepaald stukje even extra power bij wilt geven. Het handvat aan de stang is heel fijn vasthouden, daardoor krijg je geen kramp in je handen als je heel lang achter elkaar stofzuigt. Op het handvat zit ook een plus en min knopje, dus als er iemand tijdens het stofzuigen tegen je praat kun je hem iets zachter zetten en hoef je niet steeds te stoppen met stofzuigen. Dan zet je hem daarna heel makkelijk weer harder met de plus. Maar ook op zijn hardst maakt hij nog steeds niet vreselijk veel herrie, wat heel fijn is voor mensen met gevoelige oren of voor bange huisdieren.

Pluspunten

• Handige bediening in het handvat
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• Geen knop om het snoer op te rollen

Daniel 18-09-2020

Mooie kleur en design en zeer functioneel!

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Deze stofzuiger is om te beginnen al mooi om te zien. Hij is heel stevig met een op het oog een behoorlijk groot zuigstuk maar die wel overal goed onder en tussen past. Hij heeft een lang snoer, ik kom er verder mee dan met onze andere stofzuiger. Ik mis wel een beetje de knop om met je voet op te drukken zodat het snoer weer inrolt. Je moet dus eerst aan het snoer trekken voordat het weer in de stofzuiger verdwijnt. Het handvat aan de stang vind ik echt ideaal. Daardoor hou je hem heel makkelijk vast, dat is vooral fijn voor langere klussen als je bijvoorbeeld heel je huis in een keer zuigt. Ook voor kinderen daardoor makkelijk om vast te houden (mocht je ze zo ver krijgen). Hij zuigt echt super schoon en maakt daarbij niet zo veel herrie. Het aan-knopje op het handvat is even wennen maar best een goede uitvinding [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

ninepine 18-09-2020

Zeer stil en redelijk krachtig

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Getest met waarborg, maar ik hou hem!
Super stil, erg handig met die knopjes op het handvat, je veranderd eenvoudig de zuigkracht op elk oppervlak.
Alleen het aan uit knopje raak ik soms perongeluk aan.
Kracht is redelijk. Niet bijzonder.
Mooi design en licht in gewicht.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • stil
  • handvat met bediening

Minpunten

• zuigkracht niet bijzonder

G. Verhaegen 17-09-2020

Prima stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Prima stofzuiger. Handig in gebruik, krachtige zuigwerking en de handbediening op het handvat is erg praktisch.

Pluspunten

• Licht
  • Handbediening is heel praktisch
  • Goede zuigwerking

avos34 17-09-2020

Zuigt goed, ergonomisch niet prettig

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

De stofzuiger heeft 2 mondstukken. 1 voor zachte en 1 voor harde vloeren. Nadeel is dat je deze mondstukken steeds moet wisselen. Beide mondstukken zuigen zeer goed het stof op.
Ook zit er een accessoire bij die je op de stang kan zetten waarbij je bv plinten mee kan zuigen. Ik mis zelf een kleine borstel voor de meubels.
Stofzuiger heeft een zeer lang snoer. Heel fijn! Bediening op het handvat. Kan handig zijn, heeft voor mij geen meerwaarde. Moeten wel batterijen in. Stofzuiger is heel wendbaar en zeer stil voor een stofzuiger. Ergonomisch vind ik deze stofzuiger niet heel prettig. Dit kan ook komen omdat ik klein bent

Pluspunten

• zuigkracht
  • lengte van het snoer

Minpunten

• ergonomisch niet prettig
  • wisselen van mondstukken