Bosch BGBS4PET1 zwart

Type/soort
stofzuiger
Type
algemeen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGBS4PET1 zwart op Kieskeurig.be.

7,9

Willemien 23-09-2020

Kan belofte niet waarmaken

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

Het gebruik de eerste twee keer was zeer goed bevallen. Vervolgens blijkt de zuigmond averechts te werken, deze raakt continue verstopt door haren. Ik heb erg spijt van de aankoop.

rwt2bda 23-09-2020

Lawaaierige turboborstel

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

Na ontvangst de Bosch BGBS4PET1 meteen uitgepakt en in elkaar gezet. Hulpstukken zijn los bijgeleverd. Voor het combimondstuk is een klip meegeleverd die je op de buis kunt klikken waar je dit mondstuk kunt inschuiven. Mondstuk voor kieren en de extra vloermondstuk moet elders opgeborgen worden. Je hebt dus niet alle accessoires direct bij de hand.
Even proberen. Oei wat een herrie maakt die turboborstel op harde vloeren. Gestart met de eerste ronde door het huis. De kattenharen en grit worden goed opgezogen. Naast het geluid is de afmeting van de turboborstel een nadeel waardoor je er niet mee onder alle meubels kunt komen waar de meeste kattenharen zich ophopen. Dan maar onder de bank met het mondstuk. Hier werd ik belemmerd door het op de buis geklikte combimondstuk. Deze moest losgenomen worden om verder te kunnen. Zuigkracht is zo hoog dat kleine matten niet op de plaats blijven liggen en moet met de voet op de plaats worden gehouden.
Bij het volgende gebruikt viel het op dat niet alle vuil door de stofzuiger wordt opgenomen van een harde vloer. Herfstblaadjes worden door de turboborstel opgepakt en vervolgens elders op de vloer weer losgelaten.
Stofzuiger is licht in gewicht en door zijn 4 wielen is de stofzuiger ook zeer wendbaar. Goede zuigkracht Zonder turboborstel en gebruik van het gewone vloermondstuk is het geluid zeer acceptabel. Alleen ook dit mondstuk past niet onder alle meubels.
Op vloerbedekking is het geluidsniveau van de turboborstel zeer acceptabel maar daardoor niet geschikt voor harde vloeren. Dus turboborstel is geen aanrader voor harde vloeren.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • snoerlengte
  • gewicht
  • zuigkracht

Minpunten

• lawaai turboborstel
  • afmetingen torboborstel
  • accessoiresklip op zuigbuis

Bailys76 20-09-2020

Kwaliteits stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

Ik mocht deze Bosch pro animal serie 4 uittesten. De stofzuiger zuigt met beide zuigmonden goed. De turbozuigmond maakt wel wat lawaai. Maar hij zuigt zeer goed de kattenharen en ander rommel op. Ik vind het jammer dat de accessoires niet onder een klep op te bergen zijn. Ze zitten nu los aan de stang. Het snoer is erg lang wat ik heel prettig vind. Het snoer rolt vanzelf op. Datbis heel handig. Ik vraag me wel af of dit niet zwak punt wordt. De stofzuigerbody is heel licht. Gecombineerd met de turbo zuigmond wordt het iets zwaarder. Deze zuigmond rolt wel heel makkelijk. Dus voor het zuigen is dit geen probleem. De zuigmonden zijn makkelijk te verwisselen.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Accessoires aan stang
  • Verwisselen van zuigmonden

Sacy1976 17-09-2020

Best wat lawaai

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

De stofzuiger zuigt goed, maar maakt helaas erg veel lawaai. Mijn kat is er doodsbang voor.
De vormgeving en de kleur zijn wel echt mooi. Ook de verschillende opzet stukken zijn handig

Sacy 17-09-2020

Toch wat lawaai

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

De stofzuiger zuigt goed, maar maakt echt veel lawaai. Mijn kat is als te dood voor dat ding hierdoor

Bailys76 15-09-2020

Goede kwaliteit stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

Een fijne stofzuiger. Het totale gewicht met traditionele zuigmond is licht. De turbozuigmond maakt hem wel zwaarder. Echter deze zuigmond rolt heel makkelijk waardoor het stofzuigen heel vloeiend gaat. De turbo zuigmond maakt wel veel lawaai. Maar hij neemt wel heel goed vuil e.d. op. De turbo zuigmond is vrij hoog waardoor hij bij mij niet zo goed onder stoelen en banken komt. Maar de traditionele zuigmond is lager en die komt er wel onder. De zuigmonden zijn makkelijk te verwisselen. De opzetstukken zitten los aan de stang. Dit vind ik iets minder praktisch omdat ze er ook makkelijk afvallen. Er zit wel een heel fijn lang opzetstuk bij die goed tussen mijn verwarmingsbuizen komt. Verder heeft de stofzuiger een lang snoer. Wij hebben zowel tapijt als gladde vloeren in huis en deze stozuiger kan beide goed schoonmaken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

annette van leeuwen 15-09-2020

mooi klein en wendbaar

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

Mooie kleine stofzuiger. goed wendbaar. Lekker licht en zuigt goed en snel alle haren weg. Ik merk geen verschil bij het indrukken van de carpet of self clean knop. Wel maakt hij veel lawaai.

Pluspunten

• klein en licht

Minpunten

• veel lawaai

Anoniem 15-09-2020

mooi klein en wendbaar

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

Mooie kleine stofzuiger. goed wendbaar, Lekker licht en zuigt goed en snel alle haren weg. Ik merk geen verschil bij het indrukken van de carpet of self clean knop. Wel maakt hij veel lawaai. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jeanw 15-09-2020

Leuk voor dierenharen, maar als tweede zuiger erbij

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

Het is een prettige en een zeer krachtige zuiger, stil en gemakkelijk te gebruiken. Er zijn bijna net zoveel minpunten als pluspunten. Maar het is wel zeer wenselijk om de zuigkracht via de steel of zuigerhandvat te kunnen regelen. Een zuigermondje om gordijnen te reinigen ontbreekt hierbij ook nog. En een fatsoenlijk startpakket met reserve zakken en hepa filter zou prettig zijn voor deze prijs.

Pluspunten

• De zgn. turboborstel is eenvoudig schoon te maken
  • Gewicht is acceptabel voor een krachtige motor
  • Omdraaibare kierenmond / bekledingmond
  • Snoeropwikkeling zonder knop
  • Zuiger zelf voelt erg licht plastic aan

Minpunten

• Geen reservezakken/hepa filter in de doos
  • Geen opbergvak voor hulpstukken
  • Geen gordijnenborstelmond
  • Geen reduceerbare nevenlucht regeling
  • Wielen turboborstel van hard plastic, geen rubber

Jenned 10-09-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

Fijne stofzuiger, ik vind alleen de grote voetstuk het prettigst om mee te stofzuigen, dit omdat ik laminaat heb. Enige nadeel is dan wel dat het veel lawaai produceert. Hij zuigt ook echt alle haren op, zelfs de hondenharen op de hondenkussen. Hij is ook erg wendbaar, lang snoer.

Pluspunten

• stofzuigt goed
  • lang snoer

Minpunten

• lawaaierig met grote voetstuk

Raytu 10-09-2020

Lang snoer, kan overal komen!

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

Ik test deze Bosch Serie 4 ProAnimal nu een paar weken en kan alleen maar tevreden zijn. Wat direct opvalt is de snoerlengte, hier kom ik het hele huis mee door. Geen gewissel van stopcontacten, wat een genot. Het wisselen van opzetstukken gaat heel makkelijk, geen ellende metalen knopjes die je in moet drukken maar een fijn systeem wat probleemloos werkt. Daar ik een leren bank heb gebruik ik niet alle opzetstukken, maar wellicht nog voor de auto later. De speciale stofzuigermond voor de hondenharen werkt als een trein, maakt ook zo'n geluid maar dat is niet heel hinderlijk. Deze gebruik ik vooral op de vloerkleden, op de laminaatvloer kan hij niet al het fijne stof of zand opzuigen. Daar gebruik ik liever de gewone mond voor. Hij is ontzettend wendbaar en rolt goed achter je aan. Al met al een prima stofzuiger!

Pluspunten

• snoerlengte
  • design

J. Wouters 08-09-2020

ProAnimal borstel doet wat hij belooft

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1 zwart

Stofzuiger heeft een enorme zuigkracht. Het ProAnimal voetstuk doet wat hij belooft, nadeel is dat je er niet mee onder je verwarming kunt stofzuigen vanwege de hoogte. Persoonlijk zou ik de parketborstel aanschaffen voor tegelvloeren én zeker de turbo handborstel voor textiel. Het meegeleverde combistuk heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Is te scherp/hoekig om bijvoorbeeld je bank mee te doen en er blijven haren achter hangen. Snoerlengte is ideaal [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]