De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX82-1-5DB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Belinda 06-03-2021

Stilste stofzuiger ooit!

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB

Ik ben echt onder de indruk van de stilte! Volgens mij doet geen enkele andere stofzuiger beter! Hij rolt ook soepel en heeft een lange draad zodat je vlot door het huis kan. Van de vloer, op het parket naar het tapijt, dankzij de startfunctie pas hij automatisch zijn zuigvermogen aan. Je kan hem ook manueel zetten zodat je zelf de ondergrond en het zuigvermogen kiest. Je hoeft dus ook niet constant van mondstuk te veranderen, hij kan alles aan. Hij heeft ook een handgreep in het midden waardoor je hem makkelijk mee de trap op kan nemen. Je hebt ook verschillende mondstukken erbij zodat je in de kleinste hoekjes overal bij kunt, de gordijnen stofvrijmaken en de auto brandschoon. Ik raad iedereen deze stofzuiger aan, je zal er geen spijt van hebben!

Pluspunten

• stil
  • wendbaar
  • licht
  • lang snoer
  • wasbare filter

KevinH 03-03-2021

Zeer goed toestel

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB

Deze stofzuiger maakt echt veel minder lawaai dan andere stofzuigers en dit zonder verlies aan zuigkracht. Verder is hij zeer wendbaar en makkelijk over de vloer te bewegen.
Ook handig is de automatische zuigkracht regeling harde vloer/tapijt.
Ook de bediening is zeer makkelijk door de toetsen op het handvat, je hoeft je niet te bukken om de zuigkracht aan te passen of het toestel aan of uit te schakelen.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Zeer wendbaar
  • Bediening via handgreep
  • Smart kracht regeling
  • Bestaat uit 55% gerecycled plastic

Pietekootje 27-02-2021

Krachtig en stil toestel

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB

Deze stofzuiger ziet er niet alleen robuust uit maar is het ook. Daardoor zou je eigenlijk niet verwachten dat het zo'n lichtgewicht is. Bovendien zorgt het brede handvat ervoor dat je hem heel makkelijk kan dragen.
Dankzij de grote zachte wielen verplaatst hij zich heel soepel en worden er geen krassen gevormd op laminaat of kurk.
Qua zuigkracht overtreft dit toestel alle verwachtingen en daarenboven past het zich automatisch aan aan de ondergrond dankzij de smartfunctie. Zelfs gordijnen zijn in een handomdraai stofvrij gemaakt.
De stofzuiger werkt heel stil en ligt enorm goed in de hand. Aan/uitzetten en switchen van zuigkracht doe je met een simpele klik op het handvat.
Nog een groot voordeel is de lange kabel en het 3-in-1 hulpstuk zorgt ervoor dat je steeds alles bij de hand hebt.
Parkeren kan zowel horizontaal als vertikaal.
Filters kunnen eenvoudig gereinigd worden met water.

Pluspunten

• heel stil
  • krachtig
  • makkelijk wendbaar

StevenBrugge 26-02-2021

Degelijk

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB

Het toestel ben ik nu zo'n kleine 3 weken aan het testen. Het meest positieve is dat ie superstil is, een gesprekje voeren kan perfect! En de zuigkracht is zeker voldoende... De slede rolt makkelijk, het snoer is lang genoeg en is zeker niet te zwaar. Grootste nadeel is de borstelkip, jammer dat hij zo hoog is, want raakt niet onder de zetels en de bedden. De handgreep voelt nog steeds onnatuurlijk aan, maar dit kan persoonlijk zijn. Goed dat het een stuk uit gerecycleerd materiaal bestaat, maar dit wordt snel vuil volgens mij... Kortom als je kan leven met de paar 'kleine' negatieve punten, is dit een degelijk toestel!

Pluspunten

• Heel stil
  • Rolt makkelijk
  • Niet te zwaar

Minpunten

• Borstelkop te groot
  • Handgreep

Rutgerr 24-02-2021

Super stille stofzuiger, vlot in gebruik

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB

We zijn echt enorm tevreden van deze stofzuiger! Het is echt aangenaam om met deze stille stofzuiger te werken. De stofzuiger is zo stil dat je eigenlijk het bewegen van de steel over de vloer meer hoort dan de stofzuiger zelf. Een extra handigheid is dat je de stofzuiger eenvoudig kan bedienen vanaf de steel (aan/uit, vermogen en smart functie). De smartfunctie (waarbij het vermogen van de stofzuiger wordt aangepast aan de ondergrond) is ook leuk meegenomen. Daarnaast is de stofzuiger vlot in gebruik en zeker niet heel zwaar zonder in te boeten aan bouw kwaliteit. Een nadeel aan deze stofzuiger is de kleine stofzuigerzak die bij ons toch wat snel vol zat. Daarnaast heeft deze stofzuiger een klein beetje minder zuigkracht in vergelijking met andere stofzuigers die we al ooit geprobeerd hebben. Maar deze nadelen wegen zeker niet op tegen het grote gebruiksgemak! Kortom, met deze stille stofzuiger is het echt leuk om te stofzuigen!

Pluspunten

• Super stil
  • Bediening aan de steel

Minpunten

• Kleine stofzuigerzak