Rowenta Compact Power XXL RO4825 Stofzuiger zonder zak zwart, grijs

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Compact Power XXL RO4825 Stofzuiger zonder zak zwart, grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mr francois 05-09-2021

goed voor de prijs die ik betaalde

het is geen topper,maar wel een aanrader omdat ik deze kon kopen aan 63 euro ...ik kocht er 2 bij VandenBorre ,één voor ons en de andere als cadeau voor de dochter .De zuigkracht is goed,de draad lengte mocht voor mij iets langer zijn ,de slang is nogal stug en wat ik mis, maar ik moet daar niet over zeuren omdat ik het wist ,ik mis toch een elektronische regeling voor de zuigkracht , aan productie prijs kost dat weinig.Het kleine pijpje is wel echt kort en er moest voor mij geen borsteltje opstaan ...wat ik vervelend vind is de verschuifbare pijp met borstel die je niet kan verwijderen en die dan vlak tegen de metalen telescopische buis zit. Ik kocht deze omdat Rowenta een bekend merk is en de prijs goed was ,maaar zoals zoveel spullen ...gemaakt in China en dat is ja voor de werkgelegenheid voor ons dan niet zo O.K. !!