Bosch BCS812KA2 zilver

Type
steel-stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 206 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS812KA2 zilver op Kieskeurig.be.

8,9

Raymond 27-06-2020

Fijne zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Op zoek naar een steelstofzuiger zijn wij bij de Bosch uitgekomen. Onze belangrijkste motivatie was de zuigkracht en handzaamheid. Dat hebben we met de Bosch gevonden. Wij hebben keramisch parket en PVC en daar doet deze stofzuiger het uitstekend op. Kattenharen worden zonder problemen opgezogen. Ideaal is de extra batterij waardoor je nooit zonder stroom hoeft komen te zitten. Met de cashbackactie (70 euro) werd dit model nog eens extra interessant. Het legen van de vuilcontainer had misschien net iets makkelijker gekund, anders was het een 10 geweest. Overigens went dat wel snel.

Pluspunten

• zuigkracht
  • extra batterij
  • fraaie vormgeving
  • handzaamheid

Minpunten

• legen vuilcontainer ietwat gedoe

Lia 10-01-2020

Vooral handig zo zonder snoer

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Ik vond het best wel duur voor een stofzuiger, maar heb er geen spijt van. Erg makkelijk ook om mijn bank te stofzuigen(geen aparte kruimeldief meer nodig) Geen stofzuigerzakken nodig. Met al de bijgeleverde accessoires een aanwinst voor hoop ik een lange tijd.

Anneke 23-12-2019

Schoon huis zonder gedoe

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Door rugklachten was stofzuigen een drama voor mij. Een te gebogen houding, een zware stofzuiger die nooit goed met je mee reed, de snoer te kort , het was vreselijk! Tot ik deze Bosch kocht. In het begin nog wat sceptisch, kan zo'n steelstofzuiger wel echt goed schoonmaken? Maar het is geweldig! Mijn hele huis in een mum van tijd schoon, alle lange haren uit de vloerbedekking! Maakt haast geen geluid, de kat blijft nu gewoon op de vensterbank liggen. Ik heb de Turbo knop niet eens nodig gehad en de accu is nog lang niet leeg. De stofzuiger is makkelijk schoon te maken (dat moest ik wel 2x keer doen, zoveel zoog hij op!) en een verrassend goed resultaat! Heel erg blij met deze, wel erg prijzige, stofzuiger.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • maakt weinig lawaai
  • zuigt verrassend veel op
  • makkelijk op te bergen

Minpunten

• pas niet makkelijk onder een laag bed

M 10-08-2020

fluisterstil

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

vervanging van vorig steel stofzuiger merk dyson die veel meer lawaai maakt en na 3 jaar niet genoeg meer zuigt met deze Bosch is veel ,krachtiger en stiller en met 2 accu doordat je veel langer kan zuigen

Pluspunten

• stil
  • 2 accuzuigt goed

Grijpstra 07-08-2020

Stofzuiger met gemak

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Een handzame stofzuiger die ook makkelijk dienst doet als kruimeldief. Zeer handige accessoires voor het schoonmaken van richeltjes, plinten, het verwijderen van stof achter radiatoren en verwijderen can haten van de huisdieren.
Een reserve accu is aanwezig, zodat bij de grotere stofzuigklussen geen oponthoud ontstaat. Heel fijn.
Het allergrootste voordeel is het snoerloos stofzuigen. Kortom veel plezier van deze stofzuiger.
Een klein minpunt - in het begin gaat het loskoppelen van de steel wat stroef.
Het schoonmaken van de auto is niet handig met de tot kruimeldief omgebouwde zuiger. De zuiger is dan te robuust, een slang werkt dan beter

Pluspunten

• Snoerloos stofzuigen
  • Multifunctioneel te gebruiken
  • 2 accu's
  • Makkelijk weg te hangen aan de muur
  • Turbostand

Minpunten

• Steel gaat niet fijn los met ontgrendelknop
  • Voor het schoonmaken van bv. de auto niet handig

Corriene 03-08-2020

Lange steel fijn dat er een tweede accu met snellader

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Tot op heden tevreden .Doet wat hij moet doen .
Gemak van snel even er door stofzuigen , zelfs man en kinderen stofzuigen snel een keer .
Hopelijk kan ik de gewone stofzuiger laten staan, de tijd zal het uitwijzen .
Wel wennen om hoe je hem vast houd , en de manier van stofzuigen .
1 week in het bezit

Pluspunten

• Lange steel
  • Extra accu en snellader
  • Fijne accessoires

Minpunten

• Geen verlichting
  • Geen vaste borstel als kruimeldief

Jacqueline 03-08-2020
  • Product gekregen

Bosch steelstofzuiger serie 8

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Super fijne stofzuiger. Kreeg deze van mijn man. Was eigenlijk niet zo blij in het begin, omdat ik een robotstofzuiger wilde. Bij nader inzien heeeel blij met deze stofzuiger. Is zo gepakt, geen geruzie met mijn snoer, wat ik bij mijn dyson in mijn huiskamer al 3x in een ander stopcontact moest doen. Nu ga ik gemakkelijk het hele huis door, gaat stuk sneller. Ook de trap is nu veel makkelijker gedaan. Super handig ook die 2e accu erbij. Wel jammer dat de mondstukjes niet op de stofzuiger zelf bewaard kunnen worden.

Pluspunten

• geen snoer
  • turbo zuigfunctie
  • 2e accu
  • maakt zeer weinig geluid
  • is meteen een kruimeldief

Minpunten

• opzetstukjes zitten op het oplaadstation

Marcel 01-08-2020

Goed, degelijk product.

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Gekocht om wat sneller een stofzuiger te pakken dan de ouderwetse. Hier voldoet die prima voor. 1 accu ruim voldoende voor appartement van 80 m2. Wel behoorlijk zwaar. Tot nu toe tevreden. Degelijk product, zoals gebruikelijk bij Bosch. Oude stofzuiger (met snoer) kan de deur uit.

Pluspunten

• weinig geluid
  • makkelijk te pakken om even snel te zuigen

Minpunten

• relatief zwaar

Goede ervaring 31-07-2020

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Als je de doos uitpakt vind je de vele onderdelen en moet je even kijken waarvoor het is en hoe het werkt. Heel snel hadden we de stofzuiger in elkaar gezet en konden we zuigen. Ideaal voor ons huis met zowel een gladde vloer als een groot kleed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gregory 30-07-2020

Geweldig apparaat met goede accu

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Werkt geweldig. Is lekker stil. Had eerst een Dyson gekocht en die geretourneerd voor deze Bosch. Wat een verschil in gebruik. Super product van Bosch. Zeker een aanrader hoor.

Minpunten

• Nog geen

Janet 30-07-2020

Perfect !!

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Geweldige stofzuiger zelfs onze zoon pakt nu de stofzuiger ik wil niet meer anders.
De tweede accu perfect,alleen mis ik een zacht afstofborsteltje.

Pluspunten

• Tweede accu

Minpunten

• Kan niet helemaal plat

Marijke 29-07-2020

Fantastisch!

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Jaren heb ik getwijfeld over een steelstofzuiger, Nu onze vorige stofzuiger echt op was en ik een mooie cashback actie van Bosch zag, eindelijk over de streep getrokken. Nou dat had ik jaren eerder moeten doen! Echt fantastisch, geen gezeul meer met zo'n lomp ding achter je aan. We hebben een behoorlijk groot huis maar heb makkelijk alles in 1 keer kunnen doen door de 2e accu. Meteen de plinten meegepakt met de kierenzuiger, hoef niet eens te bukken, echt ideaal!
Maakt ook echt weinig geluid, zuigkracht is perfect! Turbo stand alleen gebruikt voor de deurmat. Mensen twijfel niet langer, dit wil je gewoon!
Het enige ieniemie minpuntje wat ik kan bedenken is het schoonmaken van filter e.d.

• Makkelijk
  • Zuigkracht
  • Dubbele accu
  • Snellader

Nelsondebunbun 29-07-2020

Bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Ontzettend fijne stofzuiger, ivm de grote woonkamer is de extra meegeleverde accu een super aanvulling.

Pluspunten

• Extra Accu
  • Handzaam
  • Gebruikers gemak

Toni 28-07-2020

Geweldig

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

fijne machine, licht in gebruik, geen snoer, maakt niet veel geluid,heb nog nooit zoveel stofgezogen
goede aankoop geweest, [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rik 7 27-07-2020

Gewoon perfect

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

In 1 woord, perfect! veel zuigkracht, SUPER stil, en accus laden snel op. Mijn vrouw loopt inmiddels meerdere keren per dag een rondje met de stofzuiger door het huis. 1 nadeel heeft het wel, denk dat als ze zo doorgaat het laminaat over 2 jaar versleten is ;)
Zonder gekheid, het is een topmachine. Hij voelt heel degelijk aan, ligt goed in de hand en is niet te zwaar. Ook hondenharen zuigt hij zo van de mat, turbo functie niet eens noodzakelijk.
Aankoop van het jaar!!
Ik ben een echte Bosch fan en ook deze machine stelt dus niet teleur! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rik 7 27-07-2020

Gewoon perfect

Aankoop van het jaar!!

Francien teunissen 27-07-2020

Steel stofzuiger zondersnoer!! Wat een top aankoop

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Het is een top moment om na elk kruimel moment van de dag mijn steel stofzuiger te pakken, die prominent in de kamer hangt, en even de kamer, aanrecht, trap in een klein snel efficiënt moment weer op te ruimen.
Het produkt voldoet aan alle verwachtingen! Zeer content met de aankoop

Pluspunten

• Snel
  • Krachtig
  • Handig

Jolanda 27-07-2020

Heel wendbaar en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Dit is mijn eerste steelstofzuiger. Ik was erg benieuwd en ben er erg blij mee. Weg met de gewone zware stofzuiger. Deze steelstofzuiger is ontzettend gemakkelijk in het gebruik en pak ik veel sneller uit de kast dan ik met mijn oude stofzuiger deed.
Er zit alles op en bij wat ik nodig heb.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • 2 accu's
  • De aan-knop hoeft niet vastgehouden te worden
  • Extra hulpmiddelen

Femke 27-07-2020

Bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Fijne steelstofzuiger, weinig lawaai. Het grote mondstuk is zeer wendbaar. Twee uitwendige accu's, dus makkelijk op te laden in de bijgeleverde snel -lader, maar ook in de wandhouder laadt het apparaat op.
Makkelijk te reinigen stofbakje. Zeer veel bijgeleverde mondstukken.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • weinig geluid
  • veel bijgeleverde mondstukken
  • ook als kruimeldief te gebruiken

Heuvel 26-07-2020

Het nieuwe stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2 zilver

Ik koop alleen op advies van mijn vaste Elektronica winkel. Na uitleg van mevr. Vos van Radio Vos Numansdorp en demonstratie, mijn Bosch E accu stofzuiger gekocht. Na gebruik wist ik het zeker, dit is het nieuwe stofzuigen.
Geweldige zuigkracht, je komt er mee in alle hoeken en gaten, super hanteerbaar en geen snoer.

Pluspunten

• Hanteerbaarheid en geen snoer
  • de 2 accu's nooit zonder stroom