Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Type/soort
steelzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips SpeedPro Max XC7043 rood op Kieskeurig.be.

Anoniem 17-01-2020

een must in het huishouden met huisdieren

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

ik ben de Philips SpeedPro Max XC7043/01 ondertussen 2 weken aan het testen en moet zeggen dat ik er 100% tevreden over ben het opladen duurt 5 uur maar je kan de stofzuiger wel enkele dagen na mekaar gebruiken je hebt ook 2 zuigkrachten dus de standaard maar ook de turbo zelf hebben we een duitse herder en een kruising jack russel /chihuahua en moet zeggen ook al staat het op standaard het honden haar word perfect opgezogen op een tapijt zou ik eens overgaan naar de turbo stand om te zien of hier een verschil te zien was op wel op te merken was .
In het begin is het een beetje zoeken hoe de opvang container geleegd moet worden maar daarna is dit kinderspel
In het begin is het ook dat men de truc moet mee hebben om hem om te vormen naar kruimeldief ook hier is de zuigerkracht heel goed wel jammer dat er geen klein rond borsteltje bij zit maar voor de rest 100% tevreden. om de auto te stofzuigen werd dit ook perfect
De minuten zijn perfect af te lezen hoe lang men nog kan stofzuigen
Ik loop met krukken omwille van een onderbeen amputatie en moet zeggen dat het een heel verschil is dan met de standaard slede stofzuigers dit gelijk kinderspel om te stofzuigen
het is ook een compact model en neemt niet veel plaats in wat op zich terug een pluis punt is en echt een must in het huishouden
hoe meer ik deze steelstofzuiger gebruik hoe meer tevreden ik er over ben
Qua onderhoud van de opvangbak en filters is dit gemakkelijk te doen de opvangbak spoel ik grondig uit en droog af.
De filters steek ik onder het lopend water en doe een klein beetje handzeep op om het mooi uit te kunnen wassen daarna gewoon laten drogen NIET op de chauffage leggen

ik heb wel al een review geschreven over deze stofzuiger maar ik wil nog eens benadrukken hoe content we er over zijn . met onze honen ligt er veel haar op de vloer wanneer je stofzuigt wordt dit nog eens benadrukt hoe veel haar er ligt door de led verlichting je zou denken het is allemaal weg maar niets is minder waar als wordt perfect opgezogen.
Zelf de aarde dat mijn honden mee brengen naar binnen wordt perfect opgezogen ook al is het dan al fijn stof

Mijn poets vrouw is er ook van overtuigd deze voormiddag vroeg ik haar mening en ze zei dat het een hele verbetering is dan met mijn slede stofzuiger om het tapijt het stofzuigen moet mijn poets vrouw eerst het honden haar met een trekker van het tapijt kunnen krijgen mijn slede stofzuiger neemt niet alles mee Met deze steel stofzuiger moet ze dit niet meer doen ze kan direct het tapijt stofzuigen en alles is weg zonder probleem . Het is nog zoveel leuker om te stofzuigen op deze manier dat wil ik met deze review nog eens benadrukken

Ilse73 17-01-2020

Goed voor harde vloeren.

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Goede stofzuiger voor harde ondergronden en dunne matten,helaas niet geschikt voor mijn dikkere tapijten.Borstel draait niet rond dan.Gewone stofzuiger moet ik nog gebruiken voor de tapijten.

Loraïn 16-01-2020

Gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Gemakkelijk en snel handteerbaar. Stofzuigt alle ondergronden. Verwijderd alle hondenharen uit textiel, stoffen meubels, hondenmat e.d . Ik borstel onze hond met het speciale borstelstuk voor de zetel. De hond vind het zalig en tegelijk geniet hij van de massage van de borstelharen. Onze kinderen helpen voortaan met plezier stofzuigen, geen gedoe met het snoer of de stofzuigzak. Super stofzuiger! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pierlapont 16-01-2020

Handige 'Speedy Gonzales' voor het huishouden!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Deze stofzuiger ligt gemakkelijk in de hand door zijn lange steel en heeft een mondstuk om U tegen te zeggen met handige verlichting waardoor men alle vuil ziet liggen. Zeker met honden in huis is deze steelstofzuiger met oplaadbare batterij en makkelijk te verwisselen accessoires een verlichting in uw huishouden. Alle hoeken van je huis zijn bereikbaar en geen snoer die je tijdens het stofzuigen hindert! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 15-01-2020

Een geweldig hulpmiddel in het huishouden!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Deze stofzuiger is zeker een aanrader: goede zuigkracht, soepel in gebruik. De LED lampjes confronteren je wel met al het stof dat rondligt, maar nu zie je het wel.

Het reservoir is goed van hoeveelheid en heel makkelijk te reinigen.

Een klein nadeel is het gewicht van de stofzuiger. Hij weegt na een tijdje wel door. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Theys 15-01-2020

Geweldig

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Heb deze nu 2 weken en echt, ik vind het zalig om te stofzuigen. Handig in gebruik, zelfs de hoekjes en hondenharen gaan met gemak. De led verlichting vind ik een pluspunt, en kan je goed kijken waar er nog stof ligt. Is niet te zwaar en goed goe mee om te stofzuigen. Nu kan ik zonder moeite heel het stofzuigen zonder dat ik zit te sukkelen met de draad. Geeft goed aan wanneer je moet opladen. Handig om op te laden met de magneet.
Gewoon zalig om te stofzuigen.
Ik zou niet meer zonder kunnen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ms. Proper 15-01-2020

Super handig!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Het is lichtgewicht en krachtig! Niet meer sukkelen met draad. Gemakkelijk oplaadbaar. Overal toegankelijk. Je ziet elk vuiltje liggen met de led verlichting. Top! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 14-01-2020

Heel gebruiksvriendelijke en krachtige stofzuiger!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

De LED lichten zijn verrassend praktisch om kleine stofjes en kruimels te spotten. De beweegbaarheid is uitzonderlijk goed dankzij het lichte gewicht en gebrek aan kabels.

doglover73 02-01-2020

een must in het huishouden

De minuten zijn perfect af te lezen hoe lang men nog kan stofzuigen

van Emmerik 29-12-2019

Hij maakt stofzuigen weer leuk!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Dit is echt een aanrader voor elk huishouden. Hij is super wendbaar, je hoeft niet meer op je knieen om onder de bank of het bed te komen en super makkelijk om de trap mee op te gaan! Binnen 45 minuten het hele huis gedaan, een eengezinswoning, en nog 20% over op de accu. Super dus als je een gezin of druk leven hebt en met het led-lichtje op de stofzuiger mond zie je elk stofje/ kruimeltje liggen, wat misschien ook confronterend kan zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Velhe 20-12-2019

Vaker stofzuigen door gemak

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Ik had een hekel aan stofzuigen: snoer te kort, apparaat blijft steken of valt om, tillen en opbergen, verschrikkelijk. Ik deed het dus zo min mogelijk, maar met deze steelstofzuiger stofzuig ik opeens heel vaak, dagelijks. Allereerst omdat het makkelijk te pakken is, snoerloos is en niet zwaar. Maar ook omdat je heel doelgericht kunt zuigen door de lichtjes op de zuigvoet. Het resultaat van je werk is ook goed zichtbaar, ook door het doorzichtige vuilreservoir. Ik schrok de eerste keer hoeveel stof er na 1 kamer al in zat. Vaker zuigen dus, en gaat erg prettig. Legen van het reservoir is een eitje. Er wordt digitaal aangegeven hoe vol de accu nog is. Ik kan het hele (doch kleine) huis er makkelijk mee doen. Tapijt zuigen gaat wat lastiger door het rubber op de voet. Van het 360 graden zuigen merk ik niet zo veel en soms worden kruimels niet opgezogen tenzij je de voet er recht op zet. Dat gaat met de gewone stofzuiger beter. Lange haren draaien zich rond de borstels in de zuigvoet, die zijn met een schaar eenvoudig te verwijderen, maar dat moet best vaak [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Steven37 16-12-2019

Handige stofzuiger op elke ondergrond.

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Ontzettend blij met de draadloze stofzuiger van Philips. Opladen gaat makkelijk en gaat lang genoeg mee om alles in het huis te stofzuigen.
Met de 360° mondstuk kom je makkelijk overal en met de overige stukken is elke hoek makkelijk te bereiken.

Daarnaast is de stofzuiger draadloos en licht van gewicht waardoor het al helemaal super gemakkelijk is om de klus te klaren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 16-12-2019

Top product

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

De stofzuiger is ideaal voor het verwijderen van dieren haren (van bijvoorbeeld een bank). Daarnaast brengt het meer gemak in “even snel wat opzuigen”. Voor de lange grote schoonmaak is de batterij te klein. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maruit 15-12-2019

Stofzuiger is de dierenharen de baas

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Deze stofzuiger heb ik nu al enige tijd in bezit en alles wat ik kan zeggen is Wat een topding! Door het fijne handvat en de lichtsensoren aan de voorkant is stofzuigen echt een feestje. De dierenharen worden moeiteloos opgezogen. Door het ophangsysteem is de stofzuiger eenvoudig op te bergen, nadeel hiervan is dat je de stofzuiger niet gemakkelijk even kan neerzetten. Dit moet altijd liggend of tegen iets aan. Maar al met al een fijne stofzuiger met meer dan goede accu voor eindeloos stofzuigplezier. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tarikkiki 14-12-2019

Top product

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Tijdens het eerste gebruik kwam ik erachter dat mijn oude stofzuiger lang niet al het vuil uit de vloerbedekking zoog. Sindsdien is het VEEL schoner in huis.
Het stofreservoir is aan de kleine kant. En in de turbo-stand kan 25 minuten gezogen worden. Maar als je grondig zuigt, is 25 minuten snel

Ricky01 13-12-2019

Super ding ! ?

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Ik heb nu enige tijd deze stofzuiger in gebruik en ben er heel tevreden over. Hij is mooi, relatief stil, makkelijk uit elkaar te nemen, snoerloos en de LED-lampen zijn echt een vondst ! De zuigkracht is prima in orde en ook kattenharen neemt ie goed op door de draaiende borstels. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Knolder 13-12-2019

Een hele fijne snoerloze stofzuiger.

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Omdat een snoerloze stofzuiger mijn voorkeur had. Heb ik gekozen voor deze stofzuiger omdat hij een krachtige zuigkracht heeft. Een vrij grote stofopvangbak en een stille motor heeft. En natuurlijk de ledverlichting in de borstel is geweldig handig. Dat de opzetborstel voor alle vloerbedekkingen gebruikt kan worden is ook erg makkelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Y.gommans 11-12-2019

Geweldig design, wendbaar en LED lichtjes!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Deze stofzuiger is onwijs krachtig en heel wendbaar.
Door de Led lampjes zie je precies wat je opzuigt zelfs op klaarlichte dag.
Makkelijk in gebruik en ideaal dat hij verschillende standen heeft.
Zelfs op de lichtste stand zuigt hij enorm krachtig.

Door het gemakkelijke oplaad systeem hang je hem netjes aan de muur.
Tevens ben ik helemaal fan van de wendbaarheid, welke kant je heengaan hij gaat mee en ligt gemakkelijk in de hand.

Absolute aanrader!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Van Venrooij 11-12-2019

Een stofzuiger waar je niet meer zonder kunt

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Dit is mijn eerste steelstofzuiger, en ik moet bekennen dat ik in eerste instantie niet overtuigd was van het gemak. Goed, er zit geen snoer aan maar verder? Aangezien ons huis veel trappen heeft wilde ik het toch proberen.

Ik kom volledig terug op die eerste gedachte. Het gewicht valt reuze mee, en het gemak waarmee je de stofzuiger uit de kast haalt is erg groot. Ook had ik verwacht dat de stofzuiger veel herrie zou maken, maar dit is veel minder dan bij onze oude stofzuiger.

Trappen zijn, zoals verwacht, een stuk gemakkelijker schoon te maken en minder gevaarlijk door de kruimeldief modus. Het legen van het stofreservoir en filter schoonmaken is eenvoudig, en de zuigmond is enorm wendbaar. Zelfs de lichtjes, die ik licht overdreven vond in het begin, zijn van toegevoegde waarde.

Natuurlijk zijn er ook negatieve kanten. Er hadden wel iets meer accessoires bij mogen zitten en de oplaadtijd is wel lang voor hoe lang je hem echt kunt gebruiken. Desalniettemin haal ik het hele huis in een ronde, dus voor ons is dit geen probleem.

Super tevreden dus, en wij kunnen al niet meer zonder!

Daan86 10-12-2019

Hippe en wendbare stofzuiger met krachtige motor!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Fijne eigenschappen van deze stofzuiger zijn het feit dat hij draadloos is, een krachtige motor heeft, een erg wendbare kop/steel heeft en dat je met de lamp op de kop makkelijk vuil en stof ziet liggen. Klein nadeel is het gewicht in je hand en het feit dat de batterij, bij intensief gebruik, relatief snel leeg is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]