Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SpeedPro Max XC7043 rood op Kieskeurig.be.

doglovers73 17-01-2020

een must in het huishouden met huisdieren

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

ik heb wel al een review geschreven over deze stofzuiger maar ik wil nog eens benadrukken hoe content we er over zijn . met onze honen ligt er veel haar op de vloer wanneer je stofzuigt wordt dit nog eens benadrukt hoe veel haar er ligt door de led verlichting je zou denken het is allemaal weg maar niets is minder waar als wordt perfect opgezogen.
Zelf de aarde dat mijn honden mee brengen naar binnen wordt perfect opgezogen ook al is het dan al fijn stof

Mijn poets vrouw is er ook van overtuigd deze voormiddag vroeg ik haar mening en ze zei dat het een hele verbetering is dan met mijn slede stofzuiger om het tapijt het stofzuigen moet mijn poets vrouw eerst het honden haar met een trekker van het tapijt kunnen krijgen mijn slede stofzuiger neemt niet alles mee Met deze steel stofzuiger moet ze dit niet meer doen ze kan direct het tapijt stofzuigen en alles is weg zonder probleem . Het is nog zoveel leuker om te stofzuigen op deze manier dat wil ik met deze review nog eens benadrukken

Pluspunten

• krachtige en stille motor
  • goede led verlichting
  • minuten display goed afleesbaar
  • gebruik na opladen perfect
  • perfect voor huisdieren zoals honden , katten

Snoekie72 12-11-2019

Krachtig, wendbaar

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Voldoet aan alle specificaties. Makkelijk in gebruik. Heel wendbaar. Krachtige motor en goede zuigkracht. Zelfs in de laagste stand zuigt hij bijna alles op. In de hoogste stand kan ik de beneden en bovenverdieping zuigen voordat hij leeg is. Alleen een beetje zwaar als je hem omhoog moet houden voor spinnenwebben te verwijderen in de hoeken van plafond.

Pluspunten

• Krachtig
  • je ziet alles door licht in zuigmond
  • geen geklungel met kabels

Minpunten

• zwaar bij optillen

Karine01 04-03-2020

Heel handig

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Produkt is uitstekend, een zeer gemakkelijk toestel om te werken. Geen gesleur meer achter je met een stofzuiger, geen draad meer die telkens weer in de weg zit of te kort is. De borstels vind ik persoonlijk niet zo goed. Opvangbakje wat klein. Ideaal voor dierenharen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ricky22 13-12-2019

Super ding ! ?

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Ik heb nu enige tijd deze stofzuiger in gebruik en ben er heel tevreden over. Hij is mooi, relatief stil, makkelijk uit elkaar te nemen, snoerloos en de LED-lampen zijn echt een vondst ! De zuigkracht is prima in orde en ook kattenharen neemt ie goed op door de draaiende borstels. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Letteke 25-11-2020

De verlichting is top!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Super tevreden met deze aankoop. Door de verlichting mis je zelfs het kleinste pluisje niet.
Hangt bij ons aan de wand in de oplader dus we kunnen altijd zo van start.
Stofzuigen is een feestje geworden!

Stofzuigen is een feest met deze stofzuiger.

Anoniem 06-11-2020

Prima steelstofzuiger met lampjes.

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Deze steelstofzuiger zuigt prima en heeft 'n goede zuigkracht. Ook handig zijn de lampjes aan de voorkant; dit helpt goed om te zien welk stuk je nog moet stofzuigen. Het gewicht is even wennen, maar het stofzuigen gaat 'n stuk sneller dan een stofzuiger met 'n snoer. Ook handig is de resterende accutijd die bovenop te zien is. Het is alleen jammer dat er verder geen opzetstukjes bij zitten. Met name om banken en stoelen goed schoon te maken mis ik dit. Als je een carkit erbij koopt is deze steelstofzuiger ook heel handig om ook je auto eens goed schoon te maken. Je gebruikt dan het bovenste gedeelte als kruimeldief samen met de carkit. Over de prestaties op langere termijn kan ik nog niets zeggen omdat we dit artikel pas 1,5 maand in huis hebben. Maar tot nu toe ben ik heel tevreden.

Anoniem 04-11-2020

Verrassend goed

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Ik heb enige tijd een zakloze stofzuiger van Philips in gebruik en daar tevreden over. Mijn B&D kruimeldief was aan vervanging toe en omdat we langzaam wat ouder worden is gebukt werken minder handig. Vandaar op zoek naar een accu steelstofzuiger.
Omdat ik van kwaliteit houd zocht ik naar een middenklasse model. Aan de stofzuiger voet zitten led lampjes en dacht dat dit weinig toegevoegde waarde zou hebben.
Nu in het gebruik ben ik super verrast met de prestaties van de steelstofzuiger. De led lampjes hebben wel degelijk een functie en dragen bij aan een goed resultaat. je ziet namelijk precies waar het stof ligt en waar niet. Mijn gewone stofzuiger wordt nu nauwelijks gebruikt. Deze gebruik ik nu namelijk voornamelijk als ik mij auto wil schoonmaken. Dat gaat namelijk met de steelstofzuiger minder omdat je door de steel minder makkelijk overal bij kunt. Er zijn wel losse hulpmiddelen voor te koop, echter deze vind ik dan net te prijzig. Ik ben dus terecht erg tevreden.

Gairtrude 26-10-2020

Excellent produit

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Manipulation facile, efficacité +++++, les lampes leds permettent de voir les saletés , autonomie de la batterie suffisante.

Riccardo_ 10-10-2020

Stofzuigen met GEMAK

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Eerst even wachten tot de batterij opgeladen is. Daarna is het stofzuigen zoals het hoort! Soepel langs stoel- en tafelpoten met die draaibare zuigkop, alle kruimels zichtbaar met de led verlichting en het weegt bijna niets.

Jan Paul 01-10-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Ik ben erg tevreden van het toestel. Het is fijn om te stofzuigen zonder draad en ook de leds zijn, vreemd genoeg, ik had dit niet verwacht, duidelijk een meerwaarde.

Anoniem 28-09-2020

snelle en handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Fijne zuiger met voldoende ruimte voor de stof, alleen jammer dat er geen kleine
spleten borstel bijzit ! Na 3 etages gezogen te hebben in normale stand is de accu nog niet leeg !

Tjongejonge 23-09-2020

Uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Ik ben heel erg tevreden over deze stofzuiger. Ontzettend handig. Snel te pakken. Goede batterijtijd

Naomi85 21-09-2020

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Wat een goede stofzuiger! Hij is heel simpel in gebruik en heeft een goede zuigkracht waardoor je moeiteloos al het stof, vuil en hondenharen opzuigt. Enkel lange haren durven al eens vast te komen zitten in de stofzuigerkop. Deze zijn echter zeer eenvoudig te verwijderen achteraf. Eens het oplaadstation geïnstalleerd is, is het opbergen en opladen kinderspel. De stofzuiger heeft wel wat tijd nodig om volledig op te laden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Barteke 20-09-2020

Doet perfect zijn werk! Goede zuigkracht en handig

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Goede zuigkracht, stevige bouwkwaliteit en handig in gebruik!

Bij het eerste gebruik al viel op dat de zuigkracht boven verwachting was! Ook al waren de vloer en het tapijt nog maar pas daarvoor grondig gepoetst, toch was het verrassend hoeveel vuil er al na enkele minuten nog werd opgezogen! Ik ben er dan ook van overtuigd dat met deze stofzuiger méér vuil wordt opgezogen dan met mijn andere stofzuiger. Dit heeft ongetwijfeld te maken met de 360°-technologie en met de roterende borstel in de zuigmond.
Het is ook een heel handig toestel, het gewicht is beperkt waardoor het helemaal geen moeite is om van de éne ruimte naar de andere te gaan, zelfs trappen op en afgaan gaat vanzelf.
Door de zuigmond en de steel al dan niet te gebruiken kan de stofzuiger op verschillende manieren gebruikt worden. Zonder steel en zuigmond is het een handige en krachtige kruimeldief die probleemloos kruimeltjes of ander vuil opzuigt van de tafel, of uit een zetel, in combinatie met de zuigmond is hij perfect bruikbaar voor de trap en met de steel eraan is hij minstens even handig als een gewone stofzuiger.
De stofzuiger kan handig worden opgehangen tegen de muur met een bijgeleverde haak, waardoor hij ook meteen wordt opgeladen. Een volle lading is meer dan voldoende om het hele huis te stofzuigen, en de resterende batterijcapaciteit kan perfect worden afgelezen op het display dat per 10% aangeeft hoe vol de batterij nog is.
De vuil-opvang-container is redelijk snel vol (maar dat is misschien eerder doordat hij zoveel vuil opzuigt!), maar dat is geen probleem omdat het heel gemakkelijk is om hem leeg te maken. Ook het reinigen van de filter gaat als een fluitje van een cent! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gert81 20-09-2020

Snel onmisbaar geworden

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Deze stofzuiger is op een paar weken tijd volledig onmisbaar geworden in ons gezin!

Met 2 kleine kinderen in huis ligt de vloer na het ontbijt gegarandeerd vol met kruimels. Aangezien we de stofzuiger nu gewoon in keuken tegen de muur hebben bevestigd, heb je deze altijd direct bij de hand, en ga je de stofzuiger veel sneller gebruiken, zelfs tijdens een hectische ochtend. Dankzij de ledverlichting in het mondstuk zie je de kruimels onder tafel ook veel beter liggen, dit is echt een onmisbare toevoeging!

De zuigkracht is regelbaar (3 standen) en zeker voor kruimels is de laagste stand voldoende. Voor tapijten heb je echter de hoogste stand nodig, dan is de batterijduur natuurlijk wel een pak korter. Dus voor mensen met veel tapijten is deze stofzuiger misschien geen aanrader.

De steel is makkelijk los te koppelen waardoor je een zeer krachtige kruimelzuiger hebt.

Verder is het reservoir makkelijk los te koppelen en leeg te maken.

Een kleine opmerking die mijn vrouw maakte: na het volledige huis te stofzuigen (bijna 1 uur) begon de stofzuiger wel wat zwaar te wegen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

J.ING 20-09-2020

Een steelstofzuiger van topkwaliteit!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Bij het uitpakken zag en voelde ik meteen al dat het toestel enorm degelijk was. Ik kon ook meteen aan de slag met het toestel, want de accu was 50% opgeladen. Met twee jong kinderen in huis is het toestel ook heel snel bij de zaak (waar je bij een traditioneel model toch altijd wat opziet tegen het ‘opstellen’ ervan); toestel van de beugel, aanzetten en gaan. Bovendien kan ik met dit toestel zowel mijn oude stofzuiger als mijn kruimeldief de deur uit gooien, want deze 2-in-1 is gecombineerd handiger dan beide andere toestellen apart.

De SpeedPro Max XC7042/01 kan zeer plat goed blijven zuigen, waardoor ik heel makkelijk onder de dressoir of onder het bed kan stofzuigen. Het lichtje in het mondstuk om te kijken of ik ‘alles mee heb’, is dan nog eens zo handig. Het mondstuk is dan weer zo ‘zwenkbaar’ dat rond stoelpoten stofzuigen een makkie is. Het toestel is als het ware vanuit de pols bestuurbaar en zonder een slang of kabel blijf je ook nooit meer achter stoelen of kasten haken. Enig minpuntje is misschien nog het gewicht van het toestel zelf; dat is nog eerder aan de zware kant. Maar voor dat gewicht krijg je natuurlijk wel een hele hoge zuigkracht in de plaats.

Ik kon bij mij thuis alle kruimels, pluisjes, haren en zand (ja, er was in de tuin gewerkt) binnen één sessie opzuigen. Heel het huis was op 45’ gedaan, waar ik met mijn traditionele stofzuiger toch al gauw 20’ tot 30’ langer kwijt was aan het versteken van de kabel, het verplaatsen van stoelen of gewoon nog maar het opbergen van het toestel. Een hele tijdswinst dus! Ruim voldoende accuduur voor mij, maar wel niet de 65’ die werden aangeprezen.

Mijn conclusie is simpel: de SpeedPro Max XC7042/01 is een zeer, zeer, zeer goed toestel. Ik vraag me luidop af waarom ik niet eerder de overstap heb gemaakt naar een draadloze steelstofzuiger! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

N.ck 19-09-2020

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Ik ben de Philips SpeedPro Max ondertussen 2 weken aan het testen. Supertevreden! Het opladen gaat snel, met de batterij kan je lang voort, snoerloos en makkelijk in gebruik ook op moeilijke plaatsen. Het gewicht houdt je fit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hende 19-09-2020

Efficiëntie ten top

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Dit product heeft mijn tijd die ik normaal spendeer aan stofzuigen heel wat ingekort. Doordat hij geen aparte/losse opzetstukken, geen snoer en een lange gebruiksduur per oplaadbeurt heeft is hij makkelijk mee te nemen door het hele huis, zonder dat ik allerlei dingen onder de arm moet meenemen of moet stoppen voor hem van stopcontact te veranderen. Hij weegt niet veel waardoor hij ook makkelijk in de hoeken van het plafond kan gebruikt worden. De container is makkelijk te legen en proper te maken. En ook de borstel in het mondstuk is makkelijk te verwijderen en proper te maken. Door de led-verlichting kan je ook in de donkerste hoeken schoonmaken zonder je zorgen te maken. Ook onder lage meubels kan je makkelijk stofzuigen doordat hij helemaal plat kan en dat allemaal zonder dat het mondstuk loskomt van de grond. Ik zou hem aanbevelen aan iedereen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

De Volder 19-09-2020

Een fantastische aanwinst in ons huishouden!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

De Philips SpeedPro Max Steelstofzuiger is een fantastische aanwinst in ons huishouden! Geen rompslomp meer met een draad, stofzuigzakken en een stofzuigslang die niet mee wil. De Steelstofzuiger is heel licht, ligt gemakkelijk in de hand en is multifunctioneel. Tafel, trap, tapijt en vloer zijn in een mum van tijd proper. Je ziet alle stof liggen met de Led-lichtborstel en de stofbak is makkelijk te ledigen. De batterij is makkelijk op te laden en het resterende batterijvermogen is duidelijk af te lezen op het schermpje op je stofzuiger. Een adequate, tijd -en plaatsbesparende stofzuiger! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

P. Huyghe 18-09-2020

Wat een toppertje!

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Helemaal blij met mijn SpeedPro Max stofzuiger. Wat een verschil t.o.v. een "gewone" stofzuiger. Geen getrek meer met een machine achter mij aan en steeds de stekker in een ander stopcontact stoppen. Stofzuigen is nu een leuke huishoudelijke taak geworden. SpeedPro Max is makkelijk in gebruik en de zuigkracht is meer dan voldoende. Een volle batterij is voor mijn oppervlakte genoeg, zelfs op de turbo stand. Na gebruik weer op de oplader en de volgende dag weer klaar voor gebruik. In deze tijd ook ideaal om spinraggen aan de muur te verwijderen met het opzetborsteltje. Het stof reservoir is eenvoudig te legen en te reinigen. Ik kan nog geen minpunten ontdekken aan de SpeedPro Max Steelstofzuiger. Ik kan dit product aan iedereen aanraden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]