Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Stofopvang
stofzak
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart op Kieskeurig.be.

8,9

Slegers 04-09-2020

Stiller dan ooit verwacht, wendbaar en krachtig!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Gekocht op basis van combi kracht en lange buis, flexibiliteit en radius. Maakt alles waar.
Lichtgewicht ook nog maar vooral die stilte in combi met kracht is perfect. Hond blijft nu gewoon naast me staan in de kamer terwijl die anders hard wegliep ha ha!!! Ander voordeel is de hulpstukken en gemak waarmee ik om hoekjes kan.
Perfect. Heel tevreden mee.

Pluspunten

• kracht
  • stil
  • wendbaar
  • lange buis
  • radius

Minpunten

• hond wil nu meehelpen en loopt in de weg ;)
  • evt. prijs, maar aanschaf met cashback maakt goed

Edwin S 27-12-2019

Wat een zuigkracht!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

De ProHygiene is een stofzuiger die heel ergonomisch is en erg prettig vast te houden is. Een fantastisch lang snoer. Stil en een enorme zuigkracht. Wat een verschil met mijn huidige Bosch. Tot nu toe zeer positieve ervaring. En nog een enorm voordeel: het toestel is lekker licht dus makkelijk te tillen! na ruim 6 weken: Echt een FANTASTISCHE stofzuiger. De beste in zijn soort. Zo enorm tevreden. Een geweldenaar, zuig echt alles zo makkelijk op, ook in de lastige hoeken en kieren, daar heeft deze Bosch geen moeite mee. Ik heb zelfs de Dyson van mijn buren geleend om te vergelijken. Nou daar doet deze Bosch NIETS voor onder. De hulpstukken zijn praktisch aan de steel te hangen, wel even goed vastzetten anders willen ze er nog wel eens uit vallen. Het ergonomische handvat is ook erg fijn. De telescoopsteel makkelijk te stellen en ook prima in gebruik voor de hele lange mensen. M.I. is Bosch er in geslaagd om een super product neer te zetten voor een heel nette prijs. Hier krijgen de veel duurdere concurrenten echt nog last van. Als ik nu de keuze zou moeten maken tussen een dure Dyson of deze Bosch dan kies ik absoluut voor de Bosch, prijstechnisch veel interessanter en zoals eerder vermeld doet de Bosch niets onder qua zuigkracht! Top product voor een nette prijs.

Pluspunten

• zuigkracht
  • ergonomisch

Minpunten

• stofzak

Theo 23-10-2020

Stofzuiger In'genius BGL8X329

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Product gekozen voor zijn filter in verband met allergie.
De stofzuiger voldoet aan de verwachting. Ik vind het hulpstuk om de extra zuigmond aan de steel te bevestigen niet handig. Je stoot hem te makkelijk los. Verder doet hij het goed op zowel vloerbedekking als parket. Heeft veel zuigkracht. De stofzuigerzak is makkelijk uitwisselbaar.

Pluspunten

• filter
  • zuigkracht
  • zak makkelijk uitwisselbaar

Minpunten

• bevestiging hulpstukken is onhandig

Jan S 16-10-2020

fantastische stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Prima product met een goede prijs/kwaliteit verhouding, maakt weinig herrie en zuigt als een tierelier

Pluspunten

• goede zuigkracht, lange slang
  • aanvaardbaar geluid

Niels 14-10-2020

Bosch stofzuiger met super zuigkracht!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

De stofzuiger is fijn in gebruik, ligt goed in de hand en is makkelijk hanteerbaar. Er zit een extra handvat op, dit had onze vorige Bosch niet. Dat is echt heel fijn!
Het gewicht van de stofzuiger valt heel goed mee. Het apparaat heeft een mooi design. De steel is goed in hoogte verstelbaar, dus zowel door grote als kleine mannen en vrouwen goed te gebruiken. Het snoer trekt vanzelf in, na een duw op de knop. Dat is zeer prettig. De verschillende standen zijn ook heel erg aangenaam voor het gebruik van de stofzuiger. De zuigkracht van de stofzuiger is uitstekend! Er zitten 2 borstels bij, wij gebruiken de grote omdat we een gietvloer hebben.
De stofzuiger krijgt een dikke 10!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer
  • Gering lawaai
  • Hulpstukken
  • Makkelijk handvat

Sandra 09-10-2020

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Super fijne stofzuiger, goede zuigkracht. Makkelijk in gebruik. Niet zwaar. Goede prijs. Al met al een aanrader.

Pluspunten

• Super
  • Veel zuigkracht

JRAA 06-10-2020

Kreeg van de schoonmaker een appje met hartjes

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Stofzuiger ziet er goed uit en is wendbaar.
Zuigkracht is erg goed, onze vloer is van hout en dat gaat heel goed.
Geluidsniveau is ok, op de hardste stand net zo hard als de oude op de automatische stand zachter dan de oude.

Heb hem zelf even gebruikt en de schoonmaker is er heel blij mee. De oude Bosch stofzuiger ging 7 jaar mee dus dat zal met deze ook goed komen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RJ83 29-09-2020

Fantastische stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Na 15jr heeft onze eerste Bosch stofzuiger het begeven. Nu weer een Bosch, hij bevalt perfect en de automatische aanpassing van zuigkracht werkt fantastisch.

Pluspunten

• Vermogen
  • Automatische regeling van vermogen
  • Grote stofzak

floris 28-09-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

vooral het HEPA filter is zeer goed. Aangename steel met handvat en goed op lengte in te stellen. Zeer tevreden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ronald 21-09-2020

Stille stofzuiger en sterke zuigkracht.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Mooie compacte formaat met heel groot bereik door het lange snoer van 15 meter.
En hoge zuigkracht [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marja 19-09-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Mooie en degelijke uitstraling. Twee keer gebruikt. Zuigt prima. Bereik is door het lange netsnoer uitstekend. Volop keuze uit de diverse bijgeleverde hulpstukken. Geluidsniveau van reuze mee.
Enige minpuntje zijn de vier in alle richtingen bewegende wieltjes. Vorige stofzuiger had 1 bestuurbaar voowieltje . Stuurde beter de gewenste richting op. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Holly 04-09-2020

Lichtgewicht met grote zuigkracht

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Krachtige stofzuiger met lang snoer wat ideaal is. De parketborstel is handig in de kleine hoekjes en onder de kasten. Fijn dat de stofzuiger niet zo zwaar is. Mooi design.

Pluspunten

• Krachtig
  • Gewicht
  • Lang snoer
  • Makkelijk in gebruik

Fam. Loosdrecht 03-09-2020

Prima stofzuiger, met lang snoer.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Eerste aankoop van nieuwe stofzuiger van minder dan 2000W (EU-regelgeving). Zuigkracht is prima. Relatief geluidsarm (maakt ongeveer even veel geluid als een föhn).

Pluspunten

• Prima zuigkracht
  • Lang snoer

Leommm 10-07-2020

moderne super krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Mooie krachtige motor. Stevige constructie. Voelt degelijk aan. Zoals je mag verwachten van een Bosch apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

pieter 06-07-2020

naar deze stofzuiger was ik naar op zoek

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

de motor zoekt zelf de zuigkracht op , je kunt het aparte voor de rug recht houden stuk ,er af klikken bij moelijke plaatsen. en het geluid is zeer aanvaard baar ,kortom ben er blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hans V. 07-06-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Ik ben blij met deze stofzuiger. Hij rolt soepel achter je aan en de zuigkracht is prima. Ook de bijgeleverde parketborstel is handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jantje 04-06-2020

prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Een fijne stofzuiger. Het extra lange snoer is ook erg fijn. Nog maar kort in gebruik, maar bevalt tot nu toe prima. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

HenkM 02-03-2020

tevreden gebruikert

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Na diverse merken, met en zonder zak, versleten te hebben hebben we een kritische selectie gemaakt van stofzuigers met zak, lang snoer, stevige lange buis en voldoende vermogen. Daar kwam deze Bosch BGL8X329 voor ons als beste uit de selectie. Na meerdere rondes het hele huis gezogen te hebben zijn we een blije gebruiker, lang snoer is erg prettig, lange stevige buis goed voor de rug. Automatische regeling van vermogen is even wennen... Leuke bijkomstigheid is de 'sjieke' slang. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gerlinde 20-01-2020

Fijne krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Als trouwe Miele gebruiker toch overgestapt naar een ander merk omdat mijn vorige stofzuigers een korte levensduur hadden. Deze stofzuiger heeft ook een zeer grote zuigkracht en is heel wendbaar en handig in gebruik. Een fijne voet en een flexibele slang maken hem erg fijn in gebruik.

Pluspunten

• Grote zuigkracht

Minpunten

• maakt aardig wat lawaai

Debbie 20-01-2020

Genot om te zuigen

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Fantastische stofzuiger voor een groot huishouden met huisdieren. Grote stofzuiger die er licht in gebruik is, maar waar wel lange tijd mee gezogen kan worden. Geen probleem om met deze stofzuiger het huis van boven naar beneden te zuigen.

Pluspunten

• grote zak
  • stil
  • langsnoer
  • lichtgewicht in gebruik