Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Stofopvang
stofzak
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver op Kieskeurig.be.

MayDay28 18-01-2020

mooi stille stofuikger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Mooie sledestofzuiger. Makkelijk in gebruik door de soepele stoffen slang, lang electra snoer, handvat op de steel en automatisch zuigstand aanpassing.

Pluspunten

• mooi design
  • soepele stoffen lang
  • handvat
  • lange electra kabel

Ina 17-01-2020

Fijne stofzuiger, handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Deze stofzuiger is handig in gebruik. Daarnaast is hij licht in gewicht. De zuigkracht is goed in te stellen, voor alle soorten oppervlakte. Ook handig is de lange snoer.

Pluspunten

• zuigkracht
  • licht in gewicht
  • lange snoer

Budding75 27-12-2019

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Ik mocht dit product testen en heb besloten om de stofzuiger ook daadwerkelijk te houden.
De stofzuiger is zeer geschikt voor lange mensen, omdat je de stofzuigerstang erg ver kan uitschuiven.
Wat ook heel fijn is, is dat er een lang snoer aan de stofzuiger zit waardoor je grote ruimtes in een keer kan zuigen.
Ook het geluid valt erg mee van deze stofzuiger. Wij hebben de stofzuiger nu een paar weken in gebruik en zuigen iedere dag ivm huisdieren en kinderen. Tot nu toe hebben wij de stofzuigerzak nog niet hoeven te vervangen, dus ook de e gaat erg lang mee.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Lange stofzuigerstang

Minpunten

• Stofzuigerzakken zijn wat prijzig

Edwin S 27-12-2019

Wat een zuigkracht!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

De ProHygiene is een stofzuiger die heel ergonomisch is en erg prettig vast te houden is. Een fantastisch lang snoer. Stil en een enorme zuigkracht. Wat een verschil met mijn huidige Bosch. Tot nu toe zeer positieve ervaring. En nog een enorm voordeel: het toestel is lekker licht dus makkelijk te tillen! na ruim 6 weken: Echt een FANTASTISCHE stofzuiger. De beste in zijn soort. Zo enorm tevreden. Een geweldenaar, zuig echt alles zo makkelijk op, ook in de lastige hoeken en kieren, daar heeft deze Bosch geen moeite mee. Ik heb zelfs de Dyson van mijn buren geleend om te vergelijken. Nou daar doet deze Bosch NIETS voor onder. De hulpstukken zijn praktisch aan de steel te hangen, wel even goed vastzetten anders willen ze er nog wel eens uit vallen. Het ergonomische handvat is ook erg fijn. De telescoopsteel makkelijk te stellen en ook prima in gebruik voor de hele lange mensen. M.I. is Bosch er in geslaagd om een super product neer te zetten voor een heel nette prijs. Hier krijgen de veel duurdere concurrenten echt nog last van. Als ik nu de keuze zou moeten maken tussen een dure Dyson of deze Bosch dan kies ik absoluut voor de Bosch, prijstechnisch veel interessanter en zoals eerder vermeld doet de Bosch niets onder qua zuigkracht! Top product voor een nette prijs.

Pluspunten

• zuigkracht
  • ergonomisch

Minpunten

• stofzak

Dijdem 27-12-2019

Bosch BGL8X329 Zwart

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

De Bosch stofzuiger is qua uitstraling een fijne stofzuiger met een lang snoer en goed op grote mensen berekend. Het geluid is alleszins acceptabel. Het gewicht is goed. De stofzuiger heeft moeite met tapijt en vloerkleden.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Hoge verstelbare steel
  • Laag gewicht
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Vrij groot
  • Moeite met tapijt

Rivi 26-12-2019

top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

vergeleken met de vorige stofzuiger (miele, 13 jaar oud) is dit echt een verademing! Lekker wendbaar, lang snoer, genoeg attributen, goede zuigkracht. heerlijk. Stofzuigen is een steeds minder vervelende klus! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lautje1912 22-12-2019

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Ik heb dit product nu een aantal weken in huis en gebruik de stofzuiger dagelijks.

Ik vind het een hele fijne stofzuiger om de volgende redenen
* Lang snoer
* Wendbaar door het roterende wiel
* Hoge zuigkracht
* Netjes op te ruimen door het clipje aan de onderkant

Een minpunt vind ik wel dat het een stofzuiger met zak is. We hebben thuis een hond, haren in een stofzuigerzak gaan vrij snel ruiken dus je blijft die zak vervangen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• Stofzuiger met zak

Diana77 20-12-2019

Lekker groot

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Deze stofzuiger is lekker groot, de slang en stang zijn ook best lang, wat ik wel prettig vind omdat ik niet echt klein ben.
Ook de extra lange snoer is fijn omdat je dan niet constant moet wisselen van stopcontact als je naar een andere ruimte gaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anne 20-12-2019

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Wat een mooie stofzuiger! Er zit een erg flexibele slang aan en ook de kop van de zuiger is erg flexibel en gaat makkelijk onder de bank en de kastjes door. Ook is de snoer erg lang en hoef je dus niet de hele tijd van stopcontact te wisselen. Ook is ie erg stil, dus ik kan ook nog fijn stofzuigen terwijl de baby slaapt. Het enige wat ik mis is een extra rond kopje met borstel zodat ik de trap makkelijk kan afdoen zonder de lak te beschadigen.

MHJ84 20-12-2019
  • Product gekregen

Fijne krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Fijne, soepele, krachtige stofzuiger. Heeft een handvat waardoor het ergonomisch fijner is te zuigen.
Mondstuk is open aan de zijkant waardoor ook vuil meegezogen wordt.
Stofzuiger rijdt soepel en is daardoor niet heel zwaar.
Lang snoer maakt het stofzuigen op de hele verdieping ideaal.

Budding 19-12-2019

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Wij hebben de stofzuiger nu een paar weken in ons bezit en ik begin er nu aan te wennen. Ik vond hem vergeleken met mijn vorige stofzuiger heel licht zuigen en vroeg mij af of de werking dan wel goed was. Maar ik ben inmiddels wel om, ik gebruik het grote mondstuk, andere opzetstukken heb ik nog niet gebruikt. De stofzuiger maakt niet zoveel herrie en dat vind ik persoonlijk wel fijn. Het snoer is echt heel lang en daardoor kan ik de gehele benedenverdieping in een keer stofzuigen, ook de trap naar boven, de overloop en dan de trap naar zolder lukt in een keer. De stofzuigerstang is goed geschikt voor lange mensen, en ik kan nu rechtop stofzuigen, veel beter voor mijn rug. Ik vind persoonlijk de stofzuigerzak erg klein, maar ondanks dat ik hem dagelijks gebruik ivm 2 honden in huis, zo de stofzuigerzak nog steeds niet vol.De stofzuigerzakken vind ik erg prijzig, maar is misschien in verhouding wel goedkoop, maar ik weet nog niet hoelang je met een zak doet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jolpau 19-12-2019

Super zuigkracht en 15 meter kabel

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Het is een gemakkelijke stofzuiger die goed in de hand ligt en een voortreffelijke zuigkracht heeft. En dan ook nog met 15 meter kabel, nu hoef ik niet steeds van stopcontact te wisselen. Ik beveel hem echt aan.

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • 15 meter kabel
  • makkelijk in gebruik

Anoniem 17-12-2019

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Ik heb deze stofzuiger nu een week of twee in huis en gebruik de stofzuiger dagelijks.
Een hele fijne stofzuiger, met een lang snoer. Daarnaast rolt het op de vloer in alle richtingen. De zuigkracht is ook top.

Als ik een minpunt zou moeten bedenken is het toch echt wel dat het een stofzuiger met zak is.

Verder dik tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

sebas1983 17-12-2019

Krachtig en stil, doet wat je wilt.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Sinds een maand de nieuwe bosch stofzuiger in gebruik. Zuigt krachtig en stil. Ideaal is de auto functie waarbij de zuigkracht automatisch wordt aangepast aan het te zuigen oppervlakte. Resultaat is zoals het hoort, schoon!
Door de extra opzetborstel voor een houten vloer gaat de stofzuiger als een wind over het parket heen zonder beschadigingen achter te laten.
Daarnaast zorgen de lange kabel van 15 meter, de extra grote opvangzak en het hygiëne filter ervoor dat de stofzuiger thuis hoort in het hogere segment. Alleen maar pluspunten te benoemen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Snoerlente
  • Grote opvangzak

Annette 14-12-2019

Stille stofzuiger, lang snoer

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Goede zuigkracht, handig dat het snoer zo lang is. Echt een stuk stiller dan mijn vorige stofzuiger. Zuigkracht past zich automatisch aan bij een andere ondergrond. Op een kleedje wel wat minder zuigkracht maar doet zijn werk nog steeds goed.

Pluspunten

• lang snoer
  • stiller
  • vier zwenkwielen
  • zuigkracht past zich automatisch aan

Minpunten

• iets minder zuigkracht op een kleedje

Polletje 14-12-2019

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Een handige en wendbare stofzuiger met een super lang snoer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Renate 13-12-2019

Lange snoer, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Fijne stofzuiger, makkelijk in gebruik. Grootste pluspunt is de lange snoer, heel fijn dat je niet steeds van stopcontact hoeft te veranderen. Daarnaast is de stofzuiger ook krachtig en toch redelijk stil. Enig nadeel is dat hij redelijk zwaar is bij bijvoorbeeld het zuigen van de trap.

Pluspunten

• lente snoer
  • stil
  • gebruiksvriendelijk
  • handige opzetstukken

Minpunten

• redelijk zwaar

MayDay28 01-12-2019

flexibel in gebruik en stofzuigen

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart, zilver

Ben nu in het bezit van een 1 jaar oude Miele stofzuiger. Die het prima doet. Dus geen noodzaak voor een nieuwe. Maar mag deze bosch als tester uitproberen. Wat meteen opvalt: super flexibele slang, erg lang snoer, weinig decibel aan geluid. Vooral de automatisch stand is top. Van tegels naar vloerkleed past deze stofzuiger automatisch het zuigniveau aan. Hoef je dus niet handmatig meer te doen. Super zuigkracht en gebruik. Erg handig handvat om mee te zuigen. Pas in gebruik en nu al onder de indruk. Mooi design, handig opbergen.

Pluspunten

• automatisch aanpassing
  • zeer flexibele slang
  • mooi lang snoer
  • vrij stille motor
  • mooi design

Minpunten

• misschien de aanschaf prijs