Beste deals -19% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Powerplus POWX3240 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Zo sterk als de zwakste schakel 18-01-2024

Helaas zo sterk als de zwakste schakel.

Geschreven voor: Powerplus POWX3240

De kwaliteit van een product is zo goed als de zwakste schakel. Dat is in het geval van deze alleszuiger heel spijtig. Terwijl het bovenste deel van de telescopische stang heel robuust en kwaliteitsvol is, is de onderste buis zeer zwak. Het bovenste deel is van metaal terwijl het onderste deel een dunne plastiek buis betreft. Net waar de hefboom het grootst is.
Als je meedeelt dat de buis tijdens het eerste en normale gebruik plooide en afbrak, dan zeggen ze bij de fabrikant dat er toch iets op moet gevallen zijn ofzo. Dat ze het niet onder garantie wilden vervangen.
Ik heb dan maar ineens drie stuks van het onderste plastiek buisje besteld. Gelukkig is de prijs/kwaliteit verhouding van het speelgoedbuisje wel in orde: 3 €.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Robuust op 1 onderdeel na

Minpunten

• Onderste stang lijkt van een speelgoedstofzuiger
  • Fabrikant geeft geen constructiefout niet toe